RC Lens - PSV I Champions League (24/10/2023)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: PSV

Johann Vogel wrote: 24 Oct 2023, 21:46 Veerman maar eruit voor Saibari. Ik ben ook benieuwd of Ramalho blijft staan of dat Teze naar het centrum verhuist en van Aanholt of Sambo erin komt. Wedstrijd uiteindelijk wel redelijk in evenwicht gekomen. Beide ploegen zullen het gevoel hebben dan er vandaag wat te halen valt, al heeft Lens de meeste aanspraak op een goal.
Je gaat toch niet je hele systeem omgooien met twee aanvallende backs? Lijkt me niet zo verstandig.
CZ_Code
Nationale topspeler

Ik vind het echt zoooo jammer dat Bakayoko niet verlocht is voor 40 miljoen omdat die zelf wilde blijven… man wat heeft die een laag voetbal IQ. Staat nooit breed of diep als het moet, staat wel breed als de bal heel ergens anders is…
  • These users thanked the author CZ_Code for the post (total 3):
    Dino8529.04.2007LeandroBonfim
    DC_PSV
    Vedette

PeeJ wrote: 24 Oct 2023, 21:49 PSV na 15 minuten de controle. Mis in dit elftal wel een speler die de rest naar een hoger niveau stuwt, de twijfelaars meetrekt waardoor ook de mindere goden meekunnen.
    Een Van Bommel/Cocu/Papi op het middenveld missen we.
    #simplythebest
    Dribble
    Bankzitter

Veerman af en toe om te huilen, maar strooit dan weer met een exact afgemeten opening over 50 meter.
  • These users thanked the author Dribble for the post:
    Standbeeld
    Frisian1913
    Regelmatige invaller
    Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Nou ik vind het maar een matige pot.. eerste 20 mins dacht ik dat dit helemaal verkeerd ging. Gelukkig kunnen die fransen er ook heel weinig van. We kunnen maar moeilijk onder die hoge druk voetballen. Teze speelt alles terug. Bakayoko amper gezien, Luuk die alleen maar op de grond ligt. Die mag ook wel eens wat mannelijker voetballen.
    Hopelijk kan Peter wat omzetten in rust.
    Gelukkig Arsenal voor..
    Standbeeld
    Mister PSV

Vorig jaar waren er wat geruchten dat die Fulgini op het lijstje stond bij PSV.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Er liggen mogelijkheden, PSV gaandeweg voetballend ietsje beter, maar aan beide kanten vooral veel fouten, mede door het tempo. We mogen van geluk spreken dat Lens zo slordig is… Veermans lijkt mij idd wel rijp voor een wissel. Centrale duo overigens prima tot nu toe. Benieuwd hoe we de tweede helft voor de dag gaan komen, maar dit kunnen we winnen
    grasveld
    Internationale topspeler

Stratumseind12 wrote: 24 Oct 2023, 21:44 Bakayoko ook matig vandaag. Toch jammer dat je nu geen echt goede vleugelspeler achter de hand hebt.
    Het is altijd hetzelfde. Bakayoko is geen goede voetballer. Onze rechterkant is gewoon te zwak in balbezit. Teze (die aardig staat de verdedigen vandaag) met daarvoor Bakayoko. Dat is Europa League of Conference League niveau (in ieder geval op dit moment).

Die aannames van Baka ook vandaag… Echt alles springt een of twee meters van zijn voet. Ik blijf het een beperkte speler vinden aan wie ik me veelal erger. Misschien ramt die er zo weer 1 in of slingert die er een op het hoofd van Luuk. Maar hij blijft teleurstellend in het veldspel.
    koetje
    Legende

PeeJ wrote: 24 Oct 2023, 21:49 PSV na 15 minuten de controle.
    De stofwolken waren toen verdwenen zal Bosz zeggen.
    MC Hammer
    International

Boeiende wedstrijd. Je ziet dat PSV dit niet gewend is. Bakayoko bijvoorbeeld krijgt nauwelijks tijd en dat vindt hij moeilijk. Achterin moesten ze wennen aan de dynamiek en Veerman en Tillman kunnen slecht de bal kwijt, waardoor ze gaan worstelen (Tillman letterlijk). Ook zie je soms veel ruimte tussen voorhoede en achterhoede, wat weer leidt tot veel lange ballen.

De enigen die mij bekoren zijn ongeveer alle verdedigers na de 20ste minuut, Schouten en Lozano.

Ben heel benieuwd of we na de rust iets meer zelfvertrouwen kunnen tonen en beter de man kunnen bereiken voorin, misschien dat een Saibari daarin kan helpen, tussen de linies.

Deze kunnen we winnen, maar het is duidelijk dat we veel vaker op dit niveau moeten spelen.
    Hammertime!
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Lens heeft zeg maar niet gekozen voor het type meevoetballende keeper. Hopelijk kunnen ze de achterhoede de tweede helft goed onder druk zetten. Dat gaat een keer fouter dan alleen een karrevracht ingooien
    Armada
    Internationale topspeler

Het probleem van Veerman is, dat hij geen plan B heeft als speler.

Kan maar op één manier/tempo spelen, saboteer je dat… dan gaat hij tegenichzelf (en anderen) voetballen.

Geen Veerman basher oid. Maar zeker in CL valt dit enorm op.
  • These users thanked the author Armada for the post (total 3):
    MikelvbAddoCultheldmilansandro
    Qwazi a Dodo
    Lid 2e elftal
    Favoriete speler: Lozano

Veerman is wel erg matig hoor. Veel komt niet aan. Tilman soms goed en dan weer matig. Heeft wel veel overtredingen nodig.

Ik zou het nog even 15 minuten laten staan en dan Saibari erin voor 1 van de 2 bovenstaande.
    Heya Hallvar
    Nationale topspeler

En ook deze tegenstander heeft een smerige Argentijn in zijn elftal. Opvallend dat zowat de enige sympathieke Argentijnse voetballer bij ons speelt.
  • These users thanked the author Heya Hallvar for the post:
    ziege maar ook zagge
    Tomm
    Vedette

Na het eerste kwartier kwam er gelukkig wel wat meer controle maar het blijft ontzettend slordig. Veerman voorop, die moet vooral mentaal echt nog veel stappen zetten wil ie een stap omhoog ambiëren.
    iam
    International
    Favoriete speler: 12e man

Baka staat echt constant verkeerd en vooral nooit vrij/diep. Verdediging paar keer geluk want vooral op rechts alle ruimte voor ze
    nilssonH
    Moderator

Arsenal op de valreep nog 0-1 voor, dat is goed nieuws.
    Dribble
    Bankzitter

Ik verwacht een snelle tegengoal na de rust.
    iam
    International

Rellen in het uitvak nu als entertainment :D
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

We missen eigenlijk nog 1 of 2 CL-waardige voetballers. Sommige spelers zijn gewoon net wat te licht.
    slowflow
    Basisspeler

Saibari voor Baka? Is veel balvaster. Is maar een gek ideetje hoor, gaat Bosz hoogstwaarschijnlijk niet doen haha
    DadOfFour
    Internationale topspeler

Dribble wrote: 24 Oct 2023, 21:56 Ik verwacht een snelle tegengoal na de rust.
    Ik verwacht dat jij je mond even moet gaan spoelen
    La vida és massa curta per no fer broma
    Standbeeld
    Mister PSV

iam wrote: 24 Oct 2023, 21:56 Rellen in het uitvak nu als entertainment :D
    Wat dan?
    PCGC
    Vedette

Na 20 minuten zijn we beter geworden, maar nu is het zaak om de 0-1 te maken en deze vast te houden. Beiden een hels karwei om te bewerkstelligen.

Wellicht met de stand in Sevilla nu, is een 0-0 niet eens zo slecht, dan volgende week thuis winnen, dan sta je op basis van onderling resultaat 2e.(Als Arsenal gewoon wint)
    #FreeGeneratie4
    iam
    International

Standbeeld wrote: 24 Oct 2023, 21:57
    iam wrote: 24 Oct 2023, 21:56 Rellen in het uitvak nu als entertainment :D
    Wat dan?
    Ze gooien vuurwerk nu naar thuispubliek

Me nu voor het vak
    Last edited by iam on 24 Oct 2023, 21:59, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author iam for the post (total 2):
    TomPSV023Jarti66
    Post Reply