Olivier Boscagli
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Bepaalde verdedigende kwaliteiten worden anderzijds natuurlijk niet in data gevangen. Daar zit een groot gevaar.
- These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
- R.Manco • TylerDurdn
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Nationale topspeler
Haha dit is toch wel mooi. Er zijn weinig spelers waar ik me de afgelopen 3 jaar meer aan geergerd heb dan aan Boscagli. Alleen Rosario denk ik. Ten tijde van Roger zag heel het forum Boscagli als een heilige. Heel het forum ? Nee er was 1 iemand die zich ergerde aan zijn ballwatching en defensieve looplijnen. Ik heb zeker een confirmation bias mbt Boscagli. Kan niet anders. Kruip ik weg van die negatieve bias en geef ik aan positief verrast te zijn over zijn prestatie tegen Sevilla. Ik zag hem een aantal keer goed positie kiezen..verbaasde me gewoon. Weinig dolle instapacties. Etc. Krijg ik vervolgens iemand aan mijn broek hangen die me vertelt dat ik zo biased ben dat ik niks negatiefs in Boscagli kan zien. Only on the 1913 FORUM. Lol.Ren Höek wrote: ↑05 Oct 2023, 14:47Tillman verliest van Ramos, nog steeds een van de beste koppers die er rondlopen.
Bosca zijn man scoorde, hij werd veel te makkelijk afgeschud.Geen fout van Boscagli.
Klopt, maar dan had hij dit duidelijker moeten communiceren. Of in de passlijn moeten gaan staan.Maar een logische poging omdat je op snelheid zeker geklopt wordt door die tegenstander.
Maar goed, jouw argumentatie zegt meer dan genoeg. Het ligt vooral aan anderen dat Bosca fouten maakt, tuurlijk
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Als je een centraal duo bent gaat het niet enkel om jezelf. Ik denk dat Ramalho heeft aangetoond een goede leider te zijn, qua communicatie, maar die maakt individueel teveel fouten. Boscagli is een geweldige voetballende verdediger maar snelheid mist hij wel. ABK is weer een totaal ander smaakje.
Zet deze Boscagli langs een De Ligt (Ajax 2019) en dan lijkt hij 2x zo goed. Zet een Ramalho naast Martinez (2021) en dan lijkt hij ook 2x zo goed. Op papier zou ABK-Boscagli voor PSV begrippen ongekende luxe moeten zijn. Maar ze spelen nog niet zo veel samen helaas. Als je het hebt over een puzzel die in elkaar moet vallen dan heb ik mijn hoop daar wel op gevestigd.
Zet deze Boscagli langs een De Ligt (Ajax 2019) en dan lijkt hij 2x zo goed. Zet een Ramalho naast Martinez (2021) en dan lijkt hij ook 2x zo goed. Op papier zou ABK-Boscagli voor PSV begrippen ongekende luxe moeten zijn. Maar ze spelen nog niet zo veel samen helaas. Als je het hebt over een puzzel die in elkaar moet vallen dan heb ik mijn hoop daar wel op gevestigd.
- Ren Höek
- Vedette
Dit stuk bevat dermate veel onzin dat ik de poging tot discussie met jou maar weer laat gaan...MaartenV wrote: ↑05 Oct 2023, 15:43 Ten tijde van Roger zag heel het forum Boscagli als een heilige. Heel het forum ? Nee er was 1 iemand die zich ergerde aan zijn ballwatching en defensieve looplijnen. Ik heb zeker een confirmation bias mbt Boscagli. Kan niet anders. Kruip ik weg van die negatieve bias en geef ik aan positief verrast te zijn over zijn prestatie tegen Sevilla. Ik zag hem een aantal keer goed positie kiezen..verbaasde me gewoon. Weinig dolle instapacties. Etc. Krijg ik vervolgens iemand aan mijn broek hangen die me vertelt dat ik zo biased ben dat ik niks negatiefs in Boscagli kan zien. Only on the 1913 FORUM. Lol.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Nationale topspeler
Samen met Dest de beste vanavond.
- These users thanked the author René1978 for the post:
- 29.04.2007
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Blijft gewoon een baas.
- These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post (total 2):
- TylerDurdn • MaartenV
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Eens. Maikel was al lang fan, maar ik vond hem altijd een onzekerheidje achterin. Onder Bosz lijkt hij volledig in zijn kracht en ook al heeft hij nog af en toe zijn momentjes, zie ik hem nu als absoluut zekerheidje bij ons. Knappe ontwikkeling.
- These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
- Maikel • TylerDurdn
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
-
- Vedette
Uitstekende pot van Olly, echt een zekerheidje geworden. Zet naast hem een sloper en je hebt een duo waar je mee kan aankomen.
-
- Meervoudig international
Ik vond hem echt alweer heel sterk spelen.
Zat overal bovenop. Veel onderscheppingen, fenomenale passes, en is de boel constant aan het sturen. Zit zoveel drive in. En die techniek van hem is absurd goed.
Zat overal bovenop. Veel onderscheppingen, fenomenale passes, en is de boel constant aan het sturen. Zit zoveel drive in. En die techniek van hem is absurd goed.
- Juancho
- Mister PSV
Eens met bovenstaande. En belangrijkste: zijn bekende Frank de Boer momentjes lijken een stuk minder te zijn of er gewoon helemaal uit. Verdedigend ook gewoon ijzersterk. Over de grond, door de lucht. En aan de bal was hij natuurlijk al fenomenaal. In de 1e helft ook die lange pass op Baka. Als hij die goed aanneemt loopt je zo door naar de keeper.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- De Realist
- Internationale topspeler
Compenseert zijn gebrek aan snelheid door zich nu beter te positioneren en het spel te lezen. Was een 100% ballwatcher, en is dat misschien nog wel een beetje; maar dat is in ieder geval een stuk verbeterd.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Nationale topspeler
Niet om te onderschatten: onzettend knap om na zo’n zware knieblessure (bijna seizoen er uit) op dit niveau terug te keren. Bovendien heeft Bosca een sterke drive om zich te verbeteren. Mooie kerel.
- These users thanked the author Heya Hallvar for the post:
- Menno1
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik denk dat zijn grootste winst is dat hij veel beter besef heeft van de situatie om hem heen. Boscagli is/was altijd een ball-watcher, je ziet hem nu veel meer letten op positionering en loop-/passlijnen dichtlopen. Vond hem gister echt heel sterk spelen en ook een leidende rol pakken, zoals met dat 'baalmomentje' van Veerman en Dest in de eerste helft waarna Lens snel een inworp nam en Boscagli het moest oplossen, gelijk die jongens aanspreken dat ze niet moeten hangen in het moment maar direct weer goed moeten staan en verder moeten voetballen. Is ook iets waar Bosz op hamert dus mooi dat hij dat binnen de lijnen oppakt.
-
- Internationale topspeler
Dit blijft toch wel een beetje bij hem hangen, dat ball-watchen. Ook gisteren een aantal keer dat hij bij ballen vd zijkant geen orientatie had van om hem heen. Alleen niet elk moment wordt natuurlijk afgestraft. Hoe dan ook speelde hij een geweldige pot en is het voor ons echt een topspeler. Heel knap om zo snel op niveau te zitten na zo een lange blessure.Sensation wrote: ↑25 Oct 2023, 08:40 Ik denk dat zijn grootste winst is dat hij veel beter besef heeft van de situatie om hem heen. Boscagli is/was altijd een ball-watcher, je ziet hem nu veel meer letten op positionering en loop-/passlijnen dichtlopen. Vond hem gister echt heel sterk spelen en ook een leidende rol pakken, zoals met dat 'baalmomentje' van Veerman en Dest in de eerste helft waarna Lens snel een inworp nam en Boscagli het moest oplossen, gelijk die jongens aanspreken dat ze niet moeten hangen in het moment maar direct weer goed moeten staan en verder moeten voetballen. Is ook iets waar Bosz op hamert dus mooi dat hij dat binnen de lijnen oppakt.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Een van de paar pareltjes die John gelukkig ook voor ons ontdekt heeft, vind hem echt goed (aan de bal helemaal). Mag van mij nog jaren blijven maar denk dat in deze vorm er genoeg clubs voor hem gaan komen.
- Juancho
- Mister PSV