Yep. Past ontzettend goed in de manier van spelen onder Bosz. Vond hem afgelopen dinsdag erg goed.
Sowieso heeft Stewart nog heel wat werk te verrichten m.b.t. contractverlengingen.
Yep. Past ontzettend goed in de manier van spelen onder Bosz. Vond hem afgelopen dinsdag erg goed.
Ik heb hem ook wel eens tijdens zijn periode van revalideren voor een wedstrijd per fiets bij het stadion zien aankomen. Helemaal prima, ik vond het iig mooi om te zien.
Dat sowieso, alleen maar mooi om te zien dat ook spelers nog gewoon met de fiets naar het stadion kunnen gaan.
Na zijn vertrek is het gehele fietspark van PSV vernieuwd moeten worden. Ook zijn er kuilen gevonden onder het tapijt in zijn werkkamer.
Upamecano, Saliba, Varane, Kounde, Pavard, Konate, Kimpembe, Digne, Theo Hernandez.ShovingNE2 wrote: ↑09 Nov 2023, 09:43 Ik vond hem goed spelen, die Fransman die voelt hem nu nog in zijn rug. Toch vond ik hem in zijn passing veel slordiger dan gebruikelijk. Zet het af tegen de andere verdedigers dan was zijn passing beduidend minder. Komt waarschijnlijk ook dat Lens Ramalho meer vrij liet dan Boscagli.
Maar in Frankrijk weten ze wie Boscagli is nu. Geen idee hoe de concurrentie in het nationale elftal is op die positie, maar zou mij niets verbazen als hij een keer de selectie haalt.
Maar hij is wel de beste passer in dat rijtje. Dus als extra smaakje zie ik het wellicht nog eens gebeuren.VTheMan wrote: ↑09 Nov 2023, 10:04Upamecano, Saliba, Varane, Kounde, Pavard, Konate, Kimpembe, Digne, Theo Hernandez.ShovingNE2 wrote: ↑09 Nov 2023, 09:43 Ik vond hem goed spelen, die Fransman die voelt hem nu nog in zijn rug. Toch vond ik hem in zijn passing veel slordiger dan gebruikelijk. Zet het af tegen de andere verdedigers dan was zijn passing beduidend minder. Komt waarschijnlijk ook dat Lens Ramalho meer vrij liet dan Boscagli.
Maar in Frankrijk weten ze wie Boscagli is nu. Geen idee hoe de concurrentie in het nationale elftal is op die positie, maar zou mij niets verbazen als hij een keer de selectie haalt.
Ik denk niet dat er veel ruimte voor Boscagli is...
Lens zat heel goed druk. Best indrukwekkendShovingNE2 wrote: ↑09 Nov 2023, 09:43 Ik vond hem goed spelen, die Fransman die voelt hem nu nog in zijn rug. Toch vond ik hem in zijn passing veel slordiger dan gebruikelijk. Zet het af tegen de andere verdedigers dan was zijn passing beduidend minder. Komt waarschijnlijk ook dat Lens Ramalho meer vrij liet dan Boscagli.
Dat zie ik niet snel gebeuren. Met Konaté, Hernandez, Todibo en Lukeba als CV's tegen NL was de bezetting al ijzersterk, en dan heb je nog jongens als Saliba, Koundé, Upamecano, Fofana, Badiashile, Simakan, Varane, Kimpembe etc. etc. etc.ShovingNE2 wrote: ↑09 Nov 2023, 09:43 Maar in Frankrijk weten ze wie Boscagli is nu. Geen idee hoe de concurrentie in het nationale elftal is op die positie, maar zou mij niets verbazen als hij een keer de selectie haalt.
En dat zegt wat, want druk zitten is echt niet makkelijk!koetje wrote: ↑09 Nov 2023, 10:10Lens zat heel goed druk. Best indrukwekkendShovingNE2 wrote: ↑09 Nov 2023, 09:43 Ik vond hem goed spelen, die Fransman die voelt hem nu nog in zijn rug. Toch vond ik hem in zijn passing veel slordiger dan gebruikelijk. Zet het af tegen de andere verdedigers dan was zijn passing beduidend minder. Komt waarschijnlijk ook dat Lens Ramalho meer vrij liet dan Boscagli.
. Zijn maar paar ploegen die dat zo goed kunnen.
Daarom dat wilde ik maar net zeggen!
Moet je mijn jongste dochter eens zien en horen elke keer tijdens het avondeten, die blinkt uit in druk zitten