Jerdy Schouten
-
- Nationale topspeler
Laten we deze speler koesteren. Ik zeg het gewoon: beste speler sinds Luc Nilis.
- These users thanked the author Thoresen for the post:
- Smell Rock
- Smell Rock
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV
Je hebt gelijk, ik vond het ook een waardeloze avond waar het bier het goed geeft gemaakt. Dinsdag zo spelen en je gaat er af met 4-0RemPSV wrote: ↑21 Oct 2023, 21:55Ja, ik vond het een waardeloze pot voetbal tegen een armoedig Fortuna. Weinig echt uitgespeelde kansen, veel teveel zeer onnodig balverlies, en in grote delen van de wedstrijd werd er in oma tempo gespeeld.Persepolis wrote: ↑21 Oct 2023, 21:29
Serieus? 14 spelers krijgen van jou een onvoldoende in een wedstrijd waarin niks werd weggegeven en met speels gemak werd gewonnen, ook al was het niet sprankelend?
Ps Wisselspelers tel ik uiteraard niet mee, de meesten mochten nauwelijks 10 minuten spelen.
Full speed or nothing
- Smell Rock
- Verbannen
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik hoorde dat Jerdy wel met de bondscoach heeft gesproken. Dus de volgende keer zal hij er wel bij zitten. Daar reken ik op.
- Hatseflats
- Vedette
Ja, boeiend. Gewoon op 60% spelen en nog met alle gemak winnen. Energie gespaard en op naar Lens om op 100% te spelen. Snap het gejammer hier niet. Het is echt nooit goed he?RemPSV wrote: ↑21 Oct 2023, 21:55Ja, ik vond het een waardeloze pot voetbal tegen een armoedig Fortuna. Weinig echt uitgespeelde kansen, veel teveel zeer onnodig balverlies, en in grote delen van de wedstrijd werd er in oma tempo gespeeld.Persepolis wrote: ↑21 Oct 2023, 21:29
Serieus? 14 spelers krijgen van jou een onvoldoende in een wedstrijd waarin niks werd weggegeven en met speels gemak werd gewonnen, ook al was het niet sprankelend?
Ps Wisselspelers tel ik uiteraard niet mee, de meesten mochten nauwelijks 10 minuten spelen.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Wie zit hier nou te jammeren?Hatseflats wrote: ↑21 Oct 2023, 22:20Ja, boeiend. Gewoon op 60% spelen en nog met alle gemak winnen. Energie gespaard en op naar Lens om op 100% te spelen. Snap het gejammer hier niet. Het is echt nooit goed he?RemPSV wrote: ↑21 Oct 2023, 21:55
Ja, ik vond het een waardeloze pot voetbal tegen een armoedig Fortuna. Weinig echt uitgespeelde kansen, veel teveel zeer onnodig balverlies, en in grote delen van de wedstrijd werd er in oma tempo gespeeld.
Je mag op een voetbalforum toch gewoon je mening geven over de net gespeelde wedstrijd.
En ik vond het ondanks een positief resultaat een slechte wedstrijd.
Last edited by RemPSV on 21 Oct 2023, 22:22, edited 1 time in total.
- Hatseflats
- Vedette
- Juancho
- Mister PSV
Jerdy speelde al weken met prikken en spuiten tegen de pijn. Gewoon omdat we geen alternatief hebben. Natuurlijk heeft hij in samenspraak met Koeman en PSV bepaald de afgelopen interland te missen. Hij is er straks gewoon bij, en ik verwacht zelfs dat hij heel snel een hele bepalende spil in het "nieuwe" Oranje gaat worden.Standbeeld wrote: ↑21 Oct 2023, 22:13 Ik hoorde dat Jerdy wel met de bondscoach heeft gesproken. Dus de volgende keer zal hij er wel bij zitten. Daar reken ik op.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vedette
Laten we vooral hopen dat Schouten nog jaren bij ons speelt. Hij kan uitgroeien tot een anker in het veld. Je ziet aan Luuk hoe belangrijk het is als je een betrouwbare speler hebt waar je op kan bouwen. Bij Schouten krijg dat gevoel steeds meer, een jongen die nooit verzaakt en altijd een voldoende haalt.
- Juancho
- Mister PSV
Vond vandaag wel 1 van zijn mindere potten om eerlijk te zijn, maar dat lag ook grotendeels aan zijn mede collega's op het middenveld. Maar zelfs dan nog haalt hij altijd een (dikke) voldoende. Je zal Jerdy volgens mij amper of nooit door de ondergrens zien gaan. En dat is een hele belangrijke eigenschap als controleur.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vedette
-
- Internationale topspeler
Het was "ok" maar wel wel duidelijk zijn minste pot tot nu toe. Maar dat zegt ook iets over het niveau dat hij tot heden heeft aangetikt wat echt ongekend hoog was.
De 4 middenvelders van lens maakte het moeilijk voor Joey en hem. helemaal omdat Tilmann niet vrij kwam en we buitenspelers hadden die niet goed tussen de linies vrij komen. Dan blijf je in tikkie breed en terug hangen.
De 4 middenvelders van lens maakte het moeilijk voor Joey en hem. helemaal omdat Tilmann niet vrij kwam en we buitenspelers hadden die niet goed tussen de linies vrij komen. Dan blijf je in tikkie breed en terug hangen.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Pfff… voor mijn gevoel komen die interland periodes wel heel snel zo. Laat het echt voetbal nu eens gewoon doorgaan tot de Kerst ipv deze onzin…
En gefeliciteerd, Koeman, dat je nu ook inziet dat Jerdy er bij hoort.
En gefeliciteerd, Koeman, dat je nu ook inziet dat Jerdy er bij hoort.