Wel met 11 Tinus en Juancho eens dat het in de grote wedstrijden nog niet erg overtuigend is. En eerlijk is eerlijk een beetje tegenvalt. Het contrast met de zeer overtuigende potten tegen de kleinere tegenstanders is enorm. Gisteren was vooral een heel chaotische wedstrijd met veel balverlies over en weer. Uiteindelijk creeert Lens weinig en PSV al bijna helemaal niks.
Wel is het zeer de vraag of je meer mag verwachten van een coach met dit spelersmateriaal. Lens heeft veel snelheid en kracht op het veld staan en veel spelers die op een hoog tempo iets met een bal kunnen. PSV was wat statischer, en heeft een aantal spelers die het duidelijk moeilijk hadden in de duels en met het tempo/kracht (veerman, tillman, luuk, bakayoko)
Overigens in de beginfase vond ik wel dat PSV goed wegkwam. Als je die situaties tegen een italiaanse of portugese ploeg kado had gedaan waren er gegarandeerd 1 of 2 ingevlogen. Maar gelukkig speelde Lens het slecht uit en pakte PSV de draad de rest van de wedstrijd beter op. Dat is heel mooi aan dit PSV tov vorig seizoen, dat de 2e helft meestal beter is dan de eerste en dat het team meestal sterk eindigt.
Wat ik enigszins apart vind is dat sommige jongens in de kleine potjes maar beperkt ritme en automatismes op mogen doen. Bijv. Dest, Pepi en Tillman. Met wat meer tijd in het veld zit daar nog wel groei in. Met name Tillman zit echt op voetbal en gaan we nog heel veel van genieten als hij echt zijn draai volledig vindt.
Verder blijf ik meer toekomst zien voor Europese wedstrijden als Bosz toewerkt naar een basis met Lozano en Lang. Bakayoko is geweldig sympathiek en heeft de laatste wedstrijden veel rendement. Maar gisteren zag je in mijn ogen weer heel heel duidelijk dat dit een niveau te hoog voor hem is.
Verder is een key player om dit PSV na een hoger niveau te tillen Veerman. Blijft hij zo bezig met zijn eigen spel of kan hij het geheel meer gaan dragen en een betere, volwassenere teamspeler worden, meer gaan coachen. Dat verongelijkte teruggesjok moet er echt uit. Maar gisteren wel een paar goede slidings van hem gezien..er is nog hoop.
Peter Bosz
-
- Internationale topspeler
Na verlenging, ik heb er niet voor niets na 90 minuten bij gezet Wat ook een eerlijke vergelijking maakt met de resultaten van Peter Bosz, want hij heeft voorlopig geen verlenging nodig gehad. En wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord vorig seizoen waren niet in Europees verband, we hebben het hier wel over de Europese 50/50-wedstrijden zoals gisteren. Vergelijking met wedstrijden in de competitie of beker tegen Ajax en Feyenoord komt wel wanneer Bosz die ook heeft gespeeld (voorlopig allebei gelijk met winst in de JCS).Franciscus schreef: ↑25 okt 2023, 13:05Tegen Monaco won hij gewoon en je vergeet voor het gemak de wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord.loginnaam schreef: ↑25 okt 2023, 12:57
Tegen Monaco 2x gelijk na 90 minuten.
Tegen Rangers gelijk en verlies.
Tegen Arsenal verlies en winst.
Tegen Sevilla verlies en winst.
Dat is in Europa een winstpercentage van 50/50-wedstrijden van 25% terwijl het verliespercentage op 37,5% staat.
Bosz:
Tegen Rangers gelijk en winst.
Tegen Arsenal verlies.
Tegen Sevilla gelijk.
Tegen Lens gelijk.
Een winstpercentage van 20% en een verliespercentage van 20%. Maar Bosz heeft nog minimaal 3 wedstrijden om dit te verbeteren.
Dat Ruud bijna al zijn 50/50-wedstrijden won is iig pertinente onzin.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Seizoenkaart: Vak PR
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Mauro Jr
Nee dat maak jij ervan. De discussie begint bij de post van tinus om 11.44 en daar wordt Feyenoord gewoon genoemd. Dat je een resultaat na 90 minuten neemt vind ik ook nogal vreemd want die wedstrijd duurde 120 minuten.loginnaam schreef: ↑25 okt 2023, 16:19Na verlenging, ik heb er niet voor niets na 90 minuten bij gezet Wat ook een eerlijke vergelijking maakt met de resultaten van Peter Bosz, want hij heeft voorlopig geen verlenging nodig gehad. En wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord vorig seizoen waren niet in Europees verband, we hebben het hier wel over de Europese 50/50-wedstrijden zoals gisteren. Vergelijking met wedstrijden in de competitie of beker tegen Ajax en Feyenoord komt wel wanneer Bosz die ook heeft gespeeld (voorlopig allebei gelijk met winst in de JCS).Franciscus schreef: ↑25 okt 2023, 13:05
Tegen Monaco won hij gewoon en je vergeet voor het gemak de wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord.
-
Het was een vergelijking tot nu toe. Tot nu toe heeft Peter Bosz 1 50/50-wedstrijd verloren, Ruud had er op hetzelfde moment 2 verloren (thuis Rangers en uit Arsenal). Zelfs als je de verlenging van Monaco thuis meetelt (voor een toto uitslag telt gewoon de uitslag na 90 minuten, dus zo vreemd is dat niet; Ruud kon hem kennelijk binnen 90 minuten niet winnen) dan zit hij in de Europese wedstrijden op 37,5% winstpercentage van 50/50 wedstrijden dus nog altijd niet "bijna alle" zoals je schreef. Het PSV van vorig seizoen wist ook geen enkele 50/50 Europese uitwedstrijd te winnen, dus waarom denk je dat onder Ruud ze dat gisteren mogelijk wel hadden gedaan? Of zelfs niet had verloren zoals ze onder Ruud uit bij Sevilla verloren?Franciscus schreef: ↑25 okt 2023, 18:44Nee dat maak jij ervan. De discussie begint bij de post van tinus om 11.44 en daar wordt Feyenoord gewoon genoemd. Dat je een resultaat na 90 minuten neemt vind ik ook nogal vreemd want die wedstrijd duurde 120 minuten.loginnaam schreef: ↑25 okt 2023, 16:19
Na verlenging, ik heb er niet voor niets na 90 minuten bij gezet Wat ook een eerlijke vergelijking maakt met de resultaten van Peter Bosz, want hij heeft voorlopig geen verlenging nodig gehad. En wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord vorig seizoen waren niet in Europees verband, we hebben het hier wel over de Europese 50/50-wedstrijden zoals gisteren. Vergelijking met wedstrijden in de competitie of beker tegen Ajax en Feyenoord komt wel wanneer Bosz die ook heeft gespeeld (voorlopig allebei gelijk met winst in de JCS).
Overigens won Ruud nationaal ook maar 1 van de 3 wedstrijden tegen Feyenoord en AZ. Wedstrijden tegen Ajax vorig seizoen waren duidelijk geen 50/50 wedstrijden meer.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Meervoudig international
- Seizoenkaart: Vak AA
Oei! Heeft hij Barbara Barend al op zijn dak gekregen?
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Had zich er makkelijk uit kunnen redden door direct te herstellen: mannenvoetbal is een mannensport. Maar dit is wel leuker.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Legende
Waar ik vooral blij om ben is dat we blijven voetballen. Kan iemand de uit wedstrijd tegen LASK Linz nog herinerren? Ik hoop het niet voor jullie. Dat had niks met voetbal te maken toen. Alleen maar met poep in de broek de bal blind naar voren schoppen.
Tegen Arsenal, Sevilla en ook gisteren bleef PSV voetballen. En alleen tegen Arsenal vond ik ons echt weggespeeld, maar dat is ook niet zo gek, want hoewel wij een prima selectie hebben voor de eredivisie, is het voor top Europa veel te licht met name in de as en dan helemaal met name achterin.
Dat geeft niks, ik ben er van overtuigd dat de huidige weg, de juiste is. Blijven voetballen, blijven tweaken om te verbeteren en het implementeren van hopelijk betere spelers; dan komt het wel goed. De CL is sowieso een beetje een bonus dit jaar; zie het als een leerjaar.
Tegen Arsenal, Sevilla en ook gisteren bleef PSV voetballen. En alleen tegen Arsenal vond ik ons echt weggespeeld, maar dat is ook niet zo gek, want hoewel wij een prima selectie hebben voor de eredivisie, is het voor top Europa veel te licht met name in de as en dan helemaal met name achterin.
Dat geeft niks, ik ben er van overtuigd dat de huidige weg, de juiste is. Blijven voetballen, blijven tweaken om te verbeteren en het implementeren van hopelijk betere spelers; dan komt het wel goed. De CL is sowieso een beetje een bonus dit jaar; zie het als een leerjaar.
-
- Nationale topspeler
Helemaal eens met deze visie. Met wat extra tweaking op tactisch niveau, alsook in spelers, kom je een eind. Een betere RCV, een meer volwassen en fysiekere middenvelder dan Joey en dan kom je al verder.Menno1 schreef: ↑25 okt 2023, 20:10 Waar ik vooral blij om ben is dat we blijven voetballen. Kan iemand de uit wedstrijd tegen LASK Linz nog herinerren? Ik hoop het niet voor jullie. Dat had niks met voetbal te maken toen. Alleen maar met poep in de broek de bal blind naar voren schoppen.
- Juancho
- Mister PSV
Nou Peter, benieuwd of je het anders gaat aanpakken want we worden helemaal van het veld gespeeld. Je mag vreselijk veel kaarsjes aansteken dat het maar 0-1 staat. Lijkt helemaal negens op
- Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht:
- milansandro
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Juancho
- Mister PSV
Wanvertoning Peter. Op alle vlakken. Kan me niet herinneren het ooit zo erg gezien te hebben in eigen huis tegen Ajax. Ja behalve die ene afstraffing van 1-5 ofzo met oa die wereld goal van Sneijder.
Je zal wat anders moeten doen want los van individueel geklungel staat het tactisch als team ook voor geen meter.
Je zal wat anders moeten doen want los van individueel geklungel staat het tactisch als team ook voor geen meter.
- Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht (totaal 2):
- Chucky • milansandro
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
In grote wedstrijden niet overtuigend..
Teveel kamikaze voetbal..
Teveel kamikaze voetbal..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- trouwepsvfan
- Vedette
- Seizoenkaart: Vak AA
En iedereen loopt hier continu over fysiek terwijl hij ook steeds op de grond ligt te mekkeren
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Legende
En dan zie ik dat Volendam ook op winst staat hahaha
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Maikel
- Site Admin
Blijkt Peter toch wel een plan B te hebben.
- Deze gebruikers waarderen Maikel voor dit bericht (totaal 3):
- Noosa • NotoriousBIG046 • De Realist