Heel veel geluk in de eerste helft, waardoor hij nog iets kon herstellen, maar dat heeft ie wel ook gedaan. Al blijft het opstellen van Ramalho en geen andere oplossing proberen wel twijfelachtig.
Teze centraal en Sambo of Van Aanholt op de backpositie?
Zou kunnen, maar of dat het grote verschil maakt.
Daarom vind ik ook vooral dat hij het in de afgelopen wedstrijden het had moeten proberen. Dat je het tegen Ajax niet doet, als je het ervoor niet deed snap ik. Dan had je namelijk geweten of het een verbetering is.
De eerste helft was zo belabberd en je had al kansloos moeten achter staan. Mag je best kritisch op zijn want je komt daar heel goed weg.
Dat 2 wissels en wat meer energie in de wedstrijd gooien het vervolgens om weet te draaien is natuurlijk prachtig. Daar niet van. En uiteindelijk alsnog een vrij aardige overwinning.
Grasmat schreef: ↑29 okt 2023, 16:14
Mensen moeten gewoon eens geduld hebben en beseffen dat het resultaat gast over 90 minuten. Niet over één helft of een twintig minuutjes.
Kun je dit niet op je gebruikelijke, luchtige, grappige manier zeggen?
Grasmat schreef: ↑29 okt 2023, 16:14
Mensen moeten gewoon eens geduld hebben en beseffen dat het resultaat gast over 90 minuten. Niet over één helft of een twintig minuutjes.
Kun je dit niet op je gebruikelijke, luchtige, grappige manier zeggen?
Flikt 'ie het weer. Geweldige omzettingen, Peter! Eerste helft was het wel erg slecht, maar fijn dat we nu een trainer hebben die het tactisch wel om weet te zetten waardoor het wel gaat lopen.
Maar van mij hoeven we ook niet Ruud te bashen, dit was gewoon een kut eerste helft en goed rechtgezet tegen de nr 18. Aan je stand verplicht te winnen.
Mick Jagger schreef: ↑29 okt 2023, 16:38
Flikt 'ie het weer. Geweldige omzettingen, Peter! Eerste helft was het wel erg slecht, maar fijn dat we nu een trainer hebben die het tactisch wel om weet te zetten waardoor het wel gaat lopen.
Wel een interessant vraagstuk is waarom het pas in de rust omgezet kon worden en niet al na bijv 15 min of een half uur. Je hersteld het gelukkig nog, maar je had de rust ook in kunnen gaan met een hele lastige tussenstand.
Gewoon benieuwd naar wat Bosz eerder had kunnen doen of waarom hij bepaalde zaken niet had kunnen doen en dit echt pas in de rust kon.