Het idee dat hij als 3de CV speelt is ondertussen ook aardig achterhaalt. Je ziet hem namelijk ook behoorlijk vaak mee aanvallen. Met rendement zelfs, wat Dest/Aanholt amper lukt.
Teze begint een hele moderne rechtsback te wordenn waar je tijdens de wedstrijd ook tactisch mee kan schuiven.
Jordan Teze
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Juancho for the post:
- ForestForest
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
- DonyellMalen
- Legende
- ComeOnPSV
- Vedette
Wat Dest amper lukt? Dest is bizar belangrijk in ons spel. Is een soort vierde middenvelder met zijn kwaliteiten. Gisteren gewoon een assist op De Jong, maarja afgekeurd.Juancho wrote: ↑08 Oct 2023, 19:58 Het idee dat hij als 3de CV speelt is ondertussen ook aardig achterhaalt. Je ziet hem namelijk ook behoorlijk vaak mee aanvallen. Met rendement zelfs, wat Dest/Aanholt amper lukt.
Teze begint een hele moderne rechtsback te wordenn waar je tijdens de wedstrijd ook tactisch mee kan schuiven.
Teze heeft eindelijk de concurrentie die hij nodig heeft. Gelukkig speelt hij wat meer naar voren want hij heeft de kwaliteiten ervoor.
- Persepolis
- Vedette
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Hij speelt precies in eenzelfde rol als een 3e CV a la Geertruida of Ben White. Hoewel dat in de praktijk vaak betekend dat je meer een middenvelder bent in een possessiedominante speelstijl die PSV heeft.
Het grootste vraagstuk is vooral: hoe ga je en Teze en evt. dan Lozano inpassen op rechts?
Het grootste vraagstuk is vooral: hoe ga je en Teze en evt. dan Lozano inpassen op rechts?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Bankzitter
Dat past toch prima met Lozano?
Teze heeft bijna al zijn assists ooit gegeven door een buitenspeler die de bal terug op hem passt.
Ik zou zelfs zeggen dat Bakayoko en Dest een betere fit zijn (Dest eroverheen en Bakayoko de dreiging naar binnen).
Ik zou eigenlijk zelfs het liefst een lijn Van Aanholt - Boscagli - Teze - Dest zien. Teze kan zelfs vanuit een hoge centrumpositie levensgevaarlijke voorzetten geven. Dest er dan vol gas overheen. + je brengt nog meer snelheid voor de restverdediging.
Teze heeft bijna al zijn assists ooit gegeven door een buitenspeler die de bal terug op hem passt.
Ik zou zelfs zeggen dat Bakayoko en Dest een betere fit zijn (Dest eroverheen en Bakayoko de dreiging naar binnen).
Ik zou eigenlijk zelfs het liefst een lijn Van Aanholt - Boscagli - Teze - Dest zien. Teze kan zelfs vanuit een hoge centrumpositie levensgevaarlijke voorzetten geven. Dest er dan vol gas overheen. + je brengt nog meer snelheid voor de restverdediging.
- Juancho
- Mister PSV
Ik spreek over rendement. En dat is gewoon vaste data:ComeOnPSV wrote: ↑09 Oct 2023, 22:56Wat Dest amper lukt? Dest is bizar belangrijk in ons spel. Is een soort vierde middenvelder met zijn kwaliteiten. Gisteren gewoon een assist op De Jong, maarja afgekeurd.Juancho wrote: ↑08 Oct 2023, 19:58 Het idee dat hij als 3de CV speelt is ondertussen ook aardig achterhaalt. Je ziet hem namelijk ook behoorlijk vaak mee aanvallen. Met rendement zelfs, wat Dest/Aanholt amper lukt.
Teze heeft eindelijk de concurrentie die hij nodig heeft. Gelukkig speelt hij wat meer naar voren want hij heeft de kwaliteiten ervoor.
1. Teze: 13 gespeelt 1 goal en 4 assists
2. Dest: 8 gespeelt, 0 goals en 0 assists
3. v. Aanholt: 10 gespeelt, 0 goals en 1 assist
Als je dan in acht neemt dat zowel Dest als Aanholt er staan voor hun voetballende kwaliteiten en toegevoegde waarde in de aanval en er van Teze wordt gezegd dat hij die rol anders invult en er als 3de CV staat... dan zijn de cijfers erg opmerkelijk. En ja, los daarvan zie ik natuurlijk ook de waarde van een Dest in balbezit, dat is zeker een kwaliteit. Wat echter ook al vaker, ook door anderen is gesteld, is dat hij er weinig mee doet. Niet alleen bij PSV, maar eigenlijk al vanaf zijn Ajax tijd.
In de ED is het aan de bal van Dest zeker goed genoeg, alleen brengt hij dan alsnog te weinig rendement. Terwijl Teze verdedigend en blijkbaar dus ook aanvallend meer levert. Vandaar mijn opmerking dat Teze gewoon onze beste en meest complete back is. Zowel verdedigend als aanvallend. En daarom is dus de opmerking dat hij die rol anders invult als 3de CV ondertussen ook wat achterhaalt.
- Koenjo
- Meervoudig international
Ik vind dit een beetje kort door de bocht. Dest heeft wellicht nog geen assists achter zijn naam staan maar hij levert wel ontzettend veel aanvallende arbeid. Dit mond nog niet uit in persoonlijke assits maar door hem ontstaat er wel veel dreiging waar ook doelpunten uit zijn gekomen.Juancho wrote: ↑10 Oct 2023, 13:58Ik spreek over rendement. En dat is gewoon vaste data:ComeOnPSV wrote: ↑09 Oct 2023, 22:56
Wat Dest amper lukt? Dest is bizar belangrijk in ons spel. Is een soort vierde middenvelder met zijn kwaliteiten. Gisteren gewoon een assist op De Jong, maarja afgekeurd.
Als je dan in acht neemt dat zowel Dest als Aanholt er staan voor hun voetballende kwaliteiten en toegevoegde waarde in de aanval en er van Teze wordt gezegd dat hij die rol anders invult en er als 3de CV staat... dan zijn de cijfers erg opmerkelijk. En ja, los daarvan zie ik natuurlijk ook de waarde van een Dest in balbezit, dat is zeker een kwaliteit. Wat echter ook al vaker, ook door anderen is gesteld, is dat hij er weinig mee doet. Niet alleen bij PSV, maar eigenlijk al vanaf zijn Ajax tijd.
In de ED is het aan de bal van Dest zeker goed genoeg, alleen brengt hij dan alsnog te weinig rendement. Terwijl Teze verdedigend en blijkbaar dus ook aanvallend meer levert. Vandaar mijn opmerking dat Teze gewoon onze beste en meest complete back is. Zowel verdedigend als aanvallend. En daarom is dus de opmerking dat hij die rol anders invult als 3de CV ondertussen ook wat achterhaalt.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
- Juancho
- Mister PSV
Maar dat doet Teze toch ondertussen ook? Maar dan wel met rendement, oa door zijn geweldige voorzet/trap. Begrijp me niet verkeerd he, ik zie zeker in de ED de waarde wel van Dest aan de bal. Dat is het punt helemaal niet.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Daarnaast is Teze aan het overperformen xA van Dest is 0.11 per 90, van Teze is dit 0.13. Het gaat er natuurlijk ook om welk vervolg er aan een voorzet/pass gegeven wordt door de ontvanger.Koenjo wrote: ↑10 Oct 2023, 14:05Ik vind dit een beetje kort door de bocht. Dest heeft wellicht nog geen assists achter zijn naam staan maar hij levert wel ontzettend veel aanvallende arbeid. Dit mond nog niet uit in persoonlijke assits maar door hem ontstaat er wel veel dreiging waar ook doelpunten uit zijn gekomen.Juancho wrote: ↑10 Oct 2023, 13:58
Ik spreek over rendement. En dat is gewoon vaste data:
- Juancho
- Mister PSV
Dat laatste is nou net een punt waar Dest zich echt fors op moet gaan verbeteren. Dus ik denk eerder dat het bij hem maar ook Aanholt ligt, dat ze vrijwel geen rendement hebben. Tegen Sparta bijv. gaf Dest een voorzet die Luuk er wonderbaarlijk in wist te koppen. Maar eigenlijk een hele matige voorzet als je daarop gaan inzoomen. Achter de man. Vergelijk dat bijv. eens met de voorzetten van Teze, indraaiend, strak waarbij Luuk (of een andere speler) alleen maar tegen aan hoeft te knikken.
- Standbeeld
- Mister PSV
Leuk interview inderdaad. Je merkt dat voetballers in deze setting toch meer ontdooien waardoor ze daadwerkelijk wat vertellen. Doen ze goed bij Ziggo.
- Standbeeld
- Mister PSV
Hij had in de eerste helft wel een keer mooi dat enkeltje van Bergwijn gevat. Toen floot Makkelie en deed Teze net alsof er niks aan de hand was.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Hij speelde de balStandbeeld wrote: ↑30 Oct 2023, 17:06 Hij had in de eerste helft wel een keer mooi dat enkeltje van Bergwijn gevat. Toen floot Makkelie en deed Teze net alsof er niks aan de hand was.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Nationale topspeler
Mooi voor hem en mooi voor PSV. Ook gescoord in de CL.
Dit zijn nou spelers waarvan je een jaar geleden dacht dat ze klaar waren en voor 2 miljoen weg mochten maar nu moet je er toch 10+ miljoen voor kunnen krijgen.
Dit zijn nou spelers waarvan je een jaar geleden dacht dat ze klaar waren en voor 2 miljoen weg mochten maar nu moet je er toch 10+ miljoen voor kunnen krijgen.
- DC_PSV
- Vedette
10? Denk maar aan 20. Teze is multifunctioneel, is sterk aan de bal en laat zich altijd zien in toppers. Als Geertruida al 30 moest kosten, mag Teze minstens 20 kosten.
- These users thanked the author DC_PSV for the post (total 2):
- LeandroBonfim • SomaQan
#simplythebest
- DonyellMalen
- Legende
Jordan ontwikkelt zich echt heel sterk. Heeft een geweldige voorzet in de benen gekregen en ook z’n passing is flink verbeterd. Paar heerlijke passjes gezien van ‘m gisteren.
- trouwepsvfan
- Vedette
Vraag me sterk af of Koeman hem ooit zal selecteren. Met Dumfries en Frimpong heb je op die positie natuurlijk ook vrij moordende concurrentie
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur