Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

trouwepsvfan wrote: 05 Nov 2023, 11:31
Juancho wrote: 05 Nov 2023, 11:07 Nederlands elftal komt zo ook weer akelig dichtbij lijkt me. Erg knap hoe hij zich hersteld heeft, niet verwacht op rechtsback.
Vraag me sterk af of Koeman hem ooit zal selecteren. Met Dumfries en Frimpong heb je op die positie natuurlijk ook vrij moordende concurrentie
Dat zijn in een 5-3-2 natuurlijk niet zijn concurrenten.
Geertruida bijvoorbeeld wel.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Rikkert1234
    PSV90
    Nationale topspeler

Echt aan een sterk seizoen bezig, de steekpass met links was alweer zijn 5e assist dit seizoen. Brabander en jongen van de club. Kom maar door met die contractverlenging.
    Ittot
    Internationale topspeler

Normaal gesproken zou hij wel in aanmerking komen voor NL elftal in deze vorm. Echter heeft hij op rechts met Dumfries en Frimpong wel hele goede concurrentie. Daarnaast is hij te laat in deze vorm gekomen waardoor hij ook Geertruida (terecht) voor zich moet duiden.

Echt jammer voor hem dat hij vorig jaar zo'n dramatisch seizoen had na 2 hele goede seizoenen. Echt pech met de timing.

Wat overigens nog zou kunnen helpen is een transfer naar Ajax, dan wordt hij direct geselecteerd. Zelfs in de KKD. Maar goed, dat moeten we niet willen natuurlijk :D
    Tovast
    Nationale topspeler

Hij maakt wel brokko dit jaar dus verwacht hem er wel bij op het EK bij Oranje.
    Memphis
    Ballenjongen
    Clubvoorkeur: PSV

PSV90 wrote: 06 Nov 2023, 14:04 Brabander
    Hij komt uit Groningen als ik me niet vergis
    PSV90
    Nationale topspeler

Memphis wrote: 06 Nov 2023, 15:19
    PSV90 wrote: 06 Nov 2023, 14:04 Brabander
    Hij komt uit Groningen als ik me niet vergis
    Aah je hebt gelijk, wist ik niet. Maar getogen in Roosendaal, dat had ik in mijn hoofd.
    Joenepsv
    Legende

Zou graag zien dat zijn contract wordt verlengd. En opgewaardeerd. Na jaren ploeteren is hij onder Bosz eindelijk een stabiele speler op de rechtsback positie. En met name door zijn traptechniek is hij daar van meerwaarde. Goede speler.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    Sting
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Het is weer de Teze zoals onder Roger. Dit spel ligt hem wel en ook aanvallend heeft hij zijn meerwaarde. Hij komt in de buurt van de rechtsback Geertruida maar mist nog een beetje het overzicht heb ik het gevoel. Maar zijn voorzetten zijn goed en het zijn er geen 15 per wedstrijd en defensief komt hij nauwelijks in de problemen.

Toch is een verkoop niet onlogisch aangezien hij nu wel een waarde vertegenwoordigd. Van de andere kant, als hij nog op zijn plek zit zou nog een extra jaar wel fijn zijn.
    SKERLA
    Legende

Ittot wrote: 06 Nov 2023, 14:42 Normaal gesproken zou hij wel in aanmerking komen voor NL elftal in deze vorm. Echter heeft hij op rechts met Dumfries en Frimpong wel hele goede concurrentie. Daarnaast is hij te laat in deze vorm gekomen waardoor hij ook Geertruida (terecht) voor zich moet duiden.

Echt jammer voor hem dat hij vorig jaar zo'n dramatisch seizoen had na 2 hele goede seizoenen. Echt pech met de timing.

Wat overigens nog zou kunnen helpen is een transfer naar Ajax, dan wordt hij direct geselecteerd. Zelfs in de KKD. Maar goed, dat moeten we niet willen natuurlijk :D
    Nogmaals: Dumfries en Frimpong zijn natuurlijk nooit de concurrenten van Teze in de 5-3-2 van Koeman.
    Ittot
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 06 Nov 2023, 16:00
    Ittot wrote: 06 Nov 2023, 14:42 Normaal gesproken zou hij wel in aanmerking komen voor NL elftal in deze vorm. Echter heeft hij op rechts met Dumfries en Frimpong wel hele goede concurrentie. Daarnaast is hij te laat in deze vorm gekomen waardoor hij ook Geertruida (terecht) voor zich moet duiden.

Nogmaals: Dumfries en Frimpong zijn natuurlijk nooit de concurrenten van Teze in de 5-3-2 van Koeman.
    Dat klopt. Maar Geertruida, de Ligt (nu 2 maanden geblesseerd), Timber (nu ook geblesseerd) en de Vrij wel. Mogelijk ook van Dijk, Ake en vd Ven hoewel die aan de andere kant spelen.

Ik zie hem Geertruida, de Ligt en de Vrij er niet snel uitspelen. de Ligt is over enkele maanden ook weer fit. Timber zal zijn plekje ook wel weer terug krijgen.

Hopelijk zit hij iig bij de voorselectie, dat verdient hij wel. Hoewel hij rechtsback staat en voor een RCV in aanmerking komt. Ik zie Koeman overigens er voor aan om ook eerst nog Hato (ook al is hij links) op te roepen
    R.Manco
    Regelmatige invaller

Eigenlijk wil ik bij Teze, net als bij het gehele PSV van dit moment, gewoon even het blok wedstrijden na de komende interland periode afwachten. Dat hij het beter doet dat volgend jaar is onmiskenbaar waar en daar ben ik heel tevreden mee. Of hij in aanmerking moet komen voor Oranje en of hij 20 miljoen op moet gaan leveren zal echt pas gezegd kunnen worden nadat we wat meer tegenstand hebben gekregen. Ik heb er vertrouwen in, maar hij zal het nog wel moeten doen!
    DonyellMalen
    Legende

SomaQan
    Nationale topspeler

Teze aka enkeltje vatten was weer sober sterk. Wat een transformatie heeft hij ondergaan en dat op de rechtsback positie.
    DonyellMalen
    Legende

Kan zo genieten van hoe met name zijn passing is verbeterd. Heerlijke voorzet en ziet het spelletje ook erg goed.
    Lichtstadd
    Bankzitter

Zijn drive is ook mooi om te zien. Geeft 110%.
    Riffii
    Geselecteerd voor Oranje

Denzel 2.0 ❤️
    Sanga are u dead ???? NO MAN!
    De Realist
    Internationale topspeler

Onherkenbaar vergeleken met vorig seizoen
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Standbeeld
    Mister PSV

Hij had wel een goed punt na de wedstrijd: PSV heeft het spel gelezen. Op het begin zette Lens hoog druk en probeerden we via Benny op te bouwen middels korte passing naar de CV. Gelukkig zagen onze mannen na twee keer dat het riskant was. Dat is in het verleden al eens fout gegaan. Lekker de lange bal gebruiken en geen risico nemen. Top.
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

Wat een ontwikkeling van deze man, geweldig. Gaan ook nog wel clubs voor komen.
    Nibbitman
    Jeugdinternational
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

TheSyb
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV (duh)

Logisch met het uitvallen van Geertruida, waarschijnlijk qua type de meest vergelijkbare en op basis vorm hartstikke terecht. Ben benieuwd of hij ook minuten gaat maken
    ShovingNE2
    Site Admin

Mooi!
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    SKERLA
    Legende

Geertruiopzijnkin ernstig geblesseerd?
    Johann Vogel
    Vedette

Mooie beloning voor een tot dusver prima seizoen van Teze.
    TomPSV
    Legende

Terecht. Is bezig aan een zeer sterk seizoen.
    Post Reply