Jerdy Schouten
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
- Balinho
Daarbovenop, wat te denken van zijn pass zuiverheid en gevoel voor temporiseren?
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Toevallig, hadden wij het thuis ook nog over. Het enige wat we missen is zijn intens mooie glimlach. Maar puur qua voetballer.... Ik durf wel te zeggen dat Schouten een klasse beter is dan Ibi op de 6 positie.. Misschien wel meerdere klassen. Precies wat PSV eigenlijk al jaren miste, het cement tussen de stenen. Wat een aankoop, bizar gewoon.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Niet helemaal faire vergelijking eigenlijk. Schouten is een pure 6 en Sangare is dat net niet. Dat is meer een box to box speler. Beetje appels met peren. Maar ik ga er ook in mee omdat Schouten hem natuurlijk wel vervangt.Juancho wrote: ↑08 Nov 2023, 23:19Toevallig, hadden wij het thuis ook nog over. Het enige wat we missen is zijn intens mooie glimlach. Maar puur qua voetballer.... Ik durf wel te zeggen dat Schouten een klasse beter is dan Ibi op de 6 positie.. Misschien wel meerdere klassen. Precies wat PSV eigenlijk al jaren miste, het cement tussen de stenen. Wat een aankoop, bizar gewoon.
- Juancho
- Mister PSV
Daarom zeg ik ook qua voetballer. Ibi was overduidelijk geen 6, terwijl Schouten daarvoor geboren is. Alleen dat maakt al zo'n enorm verschil. Bij PSV had hij nu de strijd aan moeten gaan met Veerman, maar ook dat zijn weer 2 totaal verschillende spelers.Ittot wrote: ↑08 Nov 2023, 23:33Niet helemaal faire vergelijking eigenlijk. Schouten is een pure 6 en Sangare is dat net niet. Dat is meer een box to box speler. Beetje appels met peren. Maar ik ga er ook in mee omdat Schouten hem natuurlijk wel vervangt.Juancho wrote: ↑08 Nov 2023, 23:19
Toevallig, hadden wij het thuis ook nog over. Het enige wat we missen is zijn intens mooie glimlach. Maar puur qua voetballer.... Ik durf wel te zeggen dat Schouten een klasse beter is dan Ibi op de 6 positie.. Misschien wel meerdere klassen. Precies wat PSV eigenlijk al jaren miste, het cement tussen de stenen. Wat een aankoop, bizar gewoon.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Of je speelt zonder 10 en met alle drie op het middenveld. Dan hadden we die 10 discussie ook niet meer
-
- Lid van verdienste
Dankzij die drie jaar Serie A komt hij nu makkelijk mee op dit niveau. Als PSV hem in de zomer van 2020 in plaats van Sangaré had opgepikt, was Schouten nooit zo goed geweest als hij nu is.
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Meervoudig international
Deze man verdient een hele goeie stadionsong. Een Owen Hargreaves-achtige. Maar dan curly even veranderen red, dan zijn we er.
-
AddoCultheld wrote: ↑10 Aug 2023, 17:57 Fantastische speler, meerdere keren zien spelen. Groot fan van hem. In de Eredivisie sowieso de beste cvm als je hem binnenhaalt.
- These users thanked the author AddoCultheld for the post:
- Den Bondskoots
-
- Vedette