Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
ShovingNE2
Site Admin

Nummer 6 wrote: 30 Oct 2023, 20:46Kleine opmerking voor mensen die hem niet goed genoeg vinden.
Er is helemaal niemand die hier die hem niet goed genoeg vindt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Talent van de maand oktober in de Eredivisie.

Ik denk dat hij in de zomer echt een nieuw recordbedrag voor PSV kan gaan opleveren. Is zich echt goed aan het ontwikkelen ook.

Moet allemaal nog beter qua schieten en toch ook wel zijn spel wat af en toe ondermaats is, maar qua aantal assists heeft hij bizarre cijfers.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Meer in zijn algemeenheid schieten we hier wel eens wat door in kritisch zijn :whistle:
Ardbeg
Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 31 Oct 2023, 07:19
Nummer 6 wrote: 30 Oct 2023, 20:46Kleine opmerking voor mensen die hem niet goed genoeg vinden.
Er is helemaal niemand die hier die hem niet goed genoeg vindt.
grasveld wrote: 24 Oct 2023, 21:52
Stratumseind12 wrote: 24 Oct 2023, 21:44 Bakayoko ook matig vandaag. Toch jammer dat je nu geen echt goede vleugelspeler achter de hand hebt.
Het is altijd hetzelfde. Bakayoko is geen goede voetballer. Onze rechterkant is gewoon te zwak in balbezit. Teze (die aardig staat de verdedigen vandaag) met daarvoor Bakayoko. Dat is Europa League of Conference League niveau (in ieder geval op dit moment).

Die aannames van Baka ook vandaag… Echt alles springt een of twee meters van zijn voet. Ik blijf het een beperkte speler vinden aan wie ik me veelal erger. Misschien ramt die er zo weer 1 in of slingert die er een op het hoofd van Luuk. Maar hij blijft teleurstellend in het veldspel.
Dribble
Bankzitter

Zie sommigen bijzonder positief zijn over z’n optreden van vandaag, maar ik heb me in het stadion echt kapot geërgerd aan ‘m..

Haalt vaak de snelheid uit een aanval, handelt traag en strooit met afzwaaiers. Niet z’n beste optreden.
Last edited by Dribble on 09 Nov 2023, 00:12, edited 1 time in total.
Sparts
Geselecteerd voor Oranje

Vond dat wel meevallen. Speelde stukken beter dan de uitwedstrijd tegen Lens omdat hij meer de diepte zocht.

Ik vond zijn hoofdschud moment wel mooi om te zien.
Juancho
Mister PSV

Laat de hype door CL nog maar extra losbarsten. Straks mee met België en dit gaat onze eigen 100 miljoen speler worden 👌🏼

Speelde overigens prima, ja soms ongelukkig maar daar tegenover staat zoveel dreiging. Zelfde verhaal aan de andere kant met Lozano.
Last edited by Juancho on 09 Nov 2023, 00:11, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Chucky
Vedette

Dribble wrote: 09 Nov 2023, 00:06 Zie sommigen bijzonder positief zijn over z’n optreden van vandaag, maar ik heb me in het stadion echt kapot geërgerd aan ‘m..

Haalt vaak de snelheid uit een aanval, handelt traag en strooit met afzwaaiers. Ben niet z’n beste optreden.
Tja, maar is wel weer zeer belangrijk met zijn mooie assist. Baka levert gewoon.
René1978
Nationale topspeler

Doelpunt en assist in twee wedstrijden tegen Lens. Enorm rendement op het hoogste niveau en een van de redenen dat we nog volop in de race zijn.
En ook nog even Talent van de Maand op basis van de Opta-statistieken. Ik weet niet wat Johan in de ogen van sommige supporters allemaal moet doen, maar dit gaat zo'n megaklapper voor ons worden.
  • These users thanked the author René1978 for the post (total 8):
    YkhimChuckyJuanchoStandbeeldNotoriousBIG046Den BondskootsTylerDurdnRen Höek
    Chucky
    Vedette

René1978 wrote: 09 Nov 2023, 00:14 Doelpunt en assist in twee wedstrijden tegen Lens. Enorm rendement op het hoogste niveau en een van de redenen dat we nog volop in de race zijn.
    En ook nog even Talent van de Maand op basis van de Opta-statistieken. Ik weet niet wat Johan in de ogen van sommige supporters allemaal moet doen, maar dit gaat zo'n megaklapper voor ons worden.
    Sommige mensen hier zullen hem nog afzeiken als hij er elke wedstrijd twee in zou peren. Ongelofelijk.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

René1978 wrote: 09 Nov 2023, 00:14 Doelpunt en assist in twee wedstrijden tegen Lens. Enorm rendement op het hoogste niveau en een van de redenen dat we nog volop in de race zijn.
    Hij laat het in de CL zien en dan sta je bij grote clubs bovenaan de lijstjes hoor. En natuurlijk is het niet foutloos, is het soms zelfs niet goed genoeg, maar hij gaat er wel komen.
    Geissbock
    Bankzitter

Ja, de grilligheid zit er in. Maar 3 goals en 9 assists op net geen 1500 minuten. Dat betekent het dubbele op een gewoon Eredivisie-seizoen. Elke speler bij PSV verdient applaus. Zeker als je gemiddeld 6 goals en 18 assists draait als 20-jarige.
    koetje
    Legende

Zat er compleet doorheen rond minuut 87. Verdedigde ook niet meer mee. Was linke boel.
    Riffii
    Geselecteerd voor Oranje

Kom maar op PSG… €70 milj en we pakken m in voor jullie met een rode strik! Na kampioenschap natuurlijk.
    Sanga are u dead ???? NO MAN!
    Armada
    Internationale topspeler

Riffii wrote: 09 Nov 2023, 00:59 Kom maar op PSG… €70 milj en we pakken m in voor jullie met een rode strik! Na kampioenschap natuurlijk.
    Die tijd is voorbij.
    Armada
    Internationale topspeler

180m met 110% doorverkooppercentage.
    Riffii
    Geselecteerd voor Oranje

Die gasten zijn al 2 x voor hem geweest… als Baka zo blijft spelen met name in CL. Dan gaan we eind seizoen denk ik echt een waanzinnig bod krijgen op deze knul.
    koetje
    Legende

Laatste 8 potjes 3 goals, 4 assists.
    ShovingNE2
    Site Admin

Riffii wrote: 09 Nov 2023, 00:59 Kom maar op PSG… €70 milj en we pakken m in voor jullie met een rode strik! Na kampioenschap natuurlijk.
    Image

Speelde een goede wedstrijd. Na een minuut of 75-80 was de pijp helemaal leeg en had hij een periode dat hij niet meer mee kon terug verdedigen. Op dat moment had ik Vertessen gebracht voor Johan. Doet niets af aan zijn goede wedstrijd. Weer een belangrijke assist.
    Armada
    Internationale topspeler

Begint steeds meer te lijken op “d’n Oude Ronaldo”.

Wat ik onderbelicht vind, en wat hij juist gisteren zo goed deed en belangrijk mee was, zijn fysiek gebruiken om voorin de bal vast te houden en daarna zelfs dreiging hebben.

Exact om dit punt, vond ik Kone ook veel beter dan menigeen hier.

Zo belangrijk voor de rest om weer op adem te komen.
    Riffii
    Geselecteerd voor Oranje

ShovingNE2 wrote: 09 Nov 2023, 07:48
    Image

Speelde een goede wedstrijd. Na een minuut of 75-80 was de pijp helemaal leeg en had hij een periode dat hij niet meer mee kon terug verdedigen. Op dat moment had ik Vertessen gebracht voor Johan. Doet niets af aan zijn goede wedstrijd. Weer een belangrijke assist.
    Ik heb letterlijk tegen de tv staan schreeuwen dat Peter gvd moest wisselen.
    Doordat de moeheid intrad zag je dat ze achteruit begonnen te lopen en geen druk meer hoog op
    T veld konden zetten.

Ik had de voorste 3 vervangen met verse krachten om toch volle bal druk te houden op de opbouw van Lens.Maar goed… eind goed … al goed!

Armada ben het met jou eens wat betreft het rustpunt voorin. Hierin heeft hij zich wel aanzienlijk verbeterd tov vorig jaar.

Kan echt goed de bal ‘vasthouden’ en te wachten op aansluiting waarna hij de actie inzet. Is nog geen ‘R 9’ … maar wel een grote CashCow van onze selectie.

Krijg echte Gakpo Vibes van hem… trots om PSV-er te zijn… wil eerst hier slagen alvorens te willen vertrekken en altijd positief in de omgang met de media. Volwassen manneke!
    ShovingNE2
    Site Admin

Gewoon bij 12 goals betrokken in 20 duels in 1465 minuten. Waarbij de helft in de CL kwalificatie of groepsfase was.

En er is nog zoveel ruimte voor verbetering. Wat moet dat worden als hij echt nog een volgende stap zet?
    Standbeeld
    Mister PSV

Le Figaro richtte de pijlen nog eens op Bakayoko. 'Wat een speler. Hij gaf nooit op en bleef maar kansen creëren. Hij domineerde zowel op de flank als door de as van het veld. Zijn doorbraak boekte in de twaalfde minuut succes en zorgde voor de kleine marge. Lens slaagde er nooit in om de oplossing te vinden en hem af te remmen. Elke fout werd door hem uitgebuit.'
    https://www.vi.nl/nieuws/franse-media-p ... en-creeren
    Massimo
    Legende

Die staat er in Frankrijk nu helemaal goed op.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

koetje wrote: 09 Nov 2023, 00:39 Zat er compleet doorheen rond minuut 87. Verdedigde ook niet meer mee. Was linke boel.
    Klopt, maar hoe kritisch ik ook altijd ben op Bakayoko, dat vind ik meer Bosz aan te rekenen dan Bakayoko. Zoals ShovingNE2 ook al zei, hij had eigenlijk rond minuut 75-80 gewisseld moeten worden. Want ook Teze leek er aan het eind doorheen te zitten en dat is helemaal gevaarlijk met beide aan dezelfde kant.

Fijn dat z'n rendement de laatste tijd omhoog gaat met doelpunten en assists, zeker in de CL mbt z'n waarde.
    Post Reply