Maar zo even wat opties:
- Sam Beukema (Bologna, 6e in Serie A, 10 wedstrijden van de 11 gespeeld, 8 goals tegen):
- Jan Paul van Hecke (Brighton, 7e in Premier League, 5 wedstrijden van de 11 gespeeld, 20 goals tegen);
- Perr Schuurs (Torino, 12e in Serie A, 9 wedstrijden van de 11 gespeeld, 13 goals tegen);
- Mees Hilgers (FC Twente, 4e in Eredivisie, 10 wedstrijden van de 11 gespeeld, 8 goals tegen);
Ik zeg niet dat één van deze spelers per se het NL-elftal in moet, maar het zijn wat mij betreft allemaal logischere opties dan Hato, de centrale verdediger van de nummer 11 van de Eredivisie met gemiddeld 2,2 goal per wedstrijd tegen.
Het Nederlands Elftal
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/p ... ~a206752b/Boktor wrote: ↑10 Nov 2023, 14:19 Maar zo even wat opties:
- Sam Beukema (Bologna, 6e in Serie A, 10 wedstrijden van de 11 gespeeld, 8 goals tegen):
- Jan Paul van Hecke (Brighton, 7e in Premier League, 5 wedstrijden van de 11 gespeeld, 20 goals tegen);
- Perr Schuurs (Torino, 12e in Serie A, 9 wedstrijden van de 11 gespeeld, 13 goals tegen);
- Mees Hilgers (FC Twente, 4e in Eredivisie, 10 wedstrijden van de 11 gespeeld, 8 goals tegen);
Ik zeg niet dat één van deze spelers per se het NL-elftal in moet, maar het zijn wat mij betreft allemaal logischere opties dan Hato, de centrale verdediger van de nummer 11 van de Eredivisie met gemiddeld 2,2 goal per wedstrijd tegen.
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Oh haha, probeerde op blessures te letten, maar deze had ik even gemist. Transfermarkt geeft ook pas als terugkeerdatum mei 2024 aan. Zonde, volgens mij deed hij het goed daar.Mr. Spock wrote: ↑10 Nov 2023, 14:21https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/p ... ~a206752b/Boktor wrote: ↑10 Nov 2023, 14:19 Maar zo even wat opties:
Last edited by Boktor on 10 Nov 2023, 14:30, edited 1 time in total.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Nemen we Struijk i.p.v. Schuurs. Nog steeds beter dan Hato.
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- TylerDurdn
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het gaat om het fucking signaal. Alsof je tegen Gibraltar 4 LCV's nodig hebt. Je hebt Blind die er ook kan spelen net als Ake en van Dijk en als het slecht weer is zelfs Geertruida of de Vrij als je die niet op RCV zet. Die jongen is 17(!) Heeft net 4 wedstrijden bij Jong Oranje gespeeld tegen Jantje en Mieke. Je hoeft er niet perse 4 mee te nemen als je geen goede hebt.
Overigens vind ik dat je met Schouten, Wieffer, De Roon, Veerman en Koopmeiners ook wel wat veel opties hebt voor 2 posities. En dan reken ik Reijnders maar even mee als meer aanvallende middenvelder.
Overigens vind ik dat je met Schouten, Wieffer, De Roon, Veerman en Koopmeiners ook wel wat veel opties hebt voor 2 posities. En dan reken ik Reijnders maar even mee als meer aanvallende middenvelder.
-
- Vaste waarde in elftal
Terwijl je het beste, als je met 3 middenvelders wil spelen, met Schouten - Reijnders en dan Simons ervoor kunt spelen.11 Tinus wrote: ↑10 Nov 2023, 14:40 Het gaat om het fucking signaal. Alsof je tegen Gibraltar 4 LCV's nodig hebt. Je hebt Blind die er ook kan spelen net als Ake en van Dijk en als het slecht weer is zelfs Geertruida of de Vrij als je die niet op RCV zet. Die jongen is 17(!) Heeft net 4 wedstrijden bij Jong Oranje gespeeld tegen Jantje en Mieke. Je hoeft er niet perse 4 mee te nemen als je geen goede hebt.
Maar Schouten - Koopmeiners met Reijnders en Simons ervoor en Gakpo & Malen voorin mag van mij ook.
-
- Vedette
Zijn we na de komende interland periode even af van dat stomme Nederlands elftal. Er zijn wel erg veel hinderlijke onderbrekingen.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Ik hoop het met je mee, veel te veel interland breaks. Boeit me allemaal niet. Zeker niet als je ziet wie er worden geselecteerd en wie er links laten liggen. Van mij hadden ze ook Schouten en Veerman thuis mogen laten. Minder kans op blessures.Johann Vogel wrote: ↑10 Nov 2023, 15:49 Zijn we na de komende interland periode even af van dat stomme Nederlands elftal. Er zijn wel erg veel hinderlijke onderbrekingen.
- These users thanked the author VTheMan for the post:
- De Realist
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Dat Jerdy maar heel blijft. Kut Oranje. Jammer dat ze naar het Ek gaan.
- These users thanked the author RIO for the post (total 3):
- psvgouda • milansandro • TylerDurdn
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik heb soms met bondscoaches ook wel het gevoel dat zij degene willen zijn, die een toekomstig belangrijke speler hebben laten debuteren. Is toch ook een beetje netwerken voor de toekomstige baantjes.
- De Realist
Nou, ik geloof niet dat die jongen zelf wel snapt dat hij het niet verdient. Hij speelt ten slotte bij WZAWZDL. Die krijgt elke dag te horen dat hij het aller aller moeilijkste voetbal ter wereld speelt.Ittot wrote: ↑10 Nov 2023, 13:14 Was te verwachten toch? Hato speelt 10 wedstrijden voor Ajax. Dan moet je dus in het NL elftal. Klaar. De geschiedenis zal zich altijd herhalen.
Ik vind het met name sneu voor die jongens zelf. Je weet zelf ook wel of je een oproep verdient of niet. Hij snapt ook wel dat hij het niet verdient en dat er betere opties zijn. Dan zit je daar met al die gasten die er iets voor hebben moeten doen en het verdient hebben en kom jij daar aan alleen maar omdat je 10 keer een Ajax shirtje hebt gedragen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Lid scoutingsteam
Wat mij betreft kun je genoeg vraagtekens plaatsen bij het oproepen van Hato, maar de argumenten in dit topic zijn niet van heel hoog niveau, inclusief je eigen post. Die gast is net 17 (!) en al maandenlang de beste, meest stabiele speler die bij Ajax rondloopt. Hem de collectieve misère van Ajax verwijten is niet terecht, aangezien hij zowat de enige is die er voor heeft gezorgd dat het niet nog verder instortte dan het al deed. Het is ontegenzeggelijk een heel groot talent en overal in Europa zie je dat dit soort spelers dan ook regelmatig worden opgeroepen voor hun nationale elftal. Als je dit topic leest krijg je bijna de indruk dat het oproepen van Hato totale waanzin is, maar dat valt echt wel mee.11 Tinus wrote: ↑10 Nov 2023, 13:14 Dat joch is 17 jaar, heeft nog geen wedstrijd gewonnen tegen een club hoger dan het niveau FC Utrecht. Krijgt een record aantal tegengoals te verwerken en blinkt niet eens uit.
Wedstrijden Hato bij Ajax als basisspeler;
3-0 De Graafschap
3-1 Emmen
0-3 PSV
0-0 AZ
3-2 Groningen
3-1 Utrecht
1-3 Twente
3-4 PSV
3-3 Marseille
1-1 Athene
0-2 Brighton
0-2 Brigton
4-1 Ludogerets
0-1 Ludogerets
4-1 Heracles
2-2 Excelsior
0-0 Fortuna
1-3 Twente
0-4 Feyenoord
1-2 AZ
3-4 Utrecht
2-5 PSV
2-0 Volendam
4-1 Heerenveen
En dan mag je als 17 jarige al naar Oranje. Fucking bizar en een dikke middelvinger naar alle andere profs.
En voor de rest is het totaal onbegrijpelijk dat er weer allerlei Ajacieden worden geselecteerd, met Brobbey als dieptepunt. Net als dat er een vracht aan defensief ingestelde spelers worden opgeroepen, terwijl je tegen de onderkant van Europa gaat voetballen. Dan heb je het als bondscoach echt niet op een rijtje.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Een talent ja, precies.Ykhim wrote: ↑11 Nov 2023, 00:32Wat mij betreft kun je genoeg vraagtekens plaatsen bij het oproepen van Hato, maar de argumenten in dit topic zijn niet van heel hoog niveau, inclusief je eigen post. Die gast is net 17 (!) en al maandenlang de beste, meest stabiele speler die bij Ajax rondloopt. Hem de collectieve misère van Ajax verwijten is niet terecht, aangezien hij zowat de enige is die er voor heeft gezorgd dat het niet nog verder instortte dan het al deed. Het is ontegenzeggelijk een heel groot talent en overal in Europa zie je dat dit soort spelers dan ook regelmatig worden opgeroepen voor hun nationale elftal.11 Tinus wrote: ↑10 Nov 2023, 13:14 Dat joch is 17 jaar, heeft nog geen wedstrijd gewonnen tegen een club hoger dan het niveau FC Utrecht. Krijgt een record aantal tegengoals te verwerken en blinkt niet eens uit.
3-0 De Graafschap
3-1 Emmen
0-3 PSV
0-0 AZ
3-2 Groningen
3-1 Utrecht
1-3 Twente
3-4 PSV
3-3 Marseille
1-1 Athene
0-2 Brighton
0-2 Brigton
4-1 Ludogerets
0-1 Ludogerets
4-1 Heracles
2-2 Excelsior
0-0 Fortuna
1-3 Twente
0-4 Feyenoord
1-2 AZ
3-4 Utrecht
2-5 PSV
2-0 Volendam
4-1 Heerenveen
En dan mag je als 17 jarige al naar Oranje. Fucking bizar en een dikke middelvinger naar alle andere profs.
En niemand verwijt hem de totale misère en dat hij de beste is van het stel zegt precies niets over een eventuele selectie voor het NL11. Want de beste van Fortuna wordt ook niet opgeroepen omdat hij de beste is.
Er is echt geen enkel argument om hem wel te selecteren behalve een mogelijke snuffelstage en ik vind dat een NL11 daar niet voor is. Zeker niet met zijn leeftijd en prestaties want het is gewoon een dikke middelvinger naar andere spelers die jaren lang spelen op minimaal hetzelfde niveau.
Neem bv Maatsen wel mee en dan heb je 2 LBs en Blind, Ake en Virgil als LCVs.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- De Realist
- Standbeeld
- Mister PSV
Zolang het een snuffelstage is heb ik er geen moeite mee. Maar zal je zien dat Koeman hem laat debuteren zodat Hato op zijn naam komt.
- ruuddevil
- Legende
Hato is een groot talent, maar in de wedstrijd tegen PSV vond ik hem verdedigend zwak en een echte junior. Dikkie Dik moest destijds ook meteen in het Nederlands elftal en heeft er mede voor gezorgd dat ze zich toen niet kwalificeerden. Maar het zal verder wel. Als die Vos 10 wedstrijden heeft gespeeld waarvan de laatste 2 redelijk tegen laagvliegers in de eredivisie dan wordt ie ook opgeroepen.
-
- Vedette
Maar lijkt Hato geen heel groot talent juist vanwege de misère daar?Ykhim wrote: ↑11 Nov 2023, 00:32Wat mij betreft kun je genoeg vraagtekens plaatsen bij het oproepen van Hato, maar de argumenten in dit topic zijn niet van heel hoog niveau, inclusief je eigen post. Die gast is net 17 (!) en al maandenlang de beste, meest stabiele speler die bij Ajax rondloopt. Hem de collectieve misère van Ajax verwijten is niet terecht, aangezien hij zowat de enige is die er voor heeft gezorgd dat het niet nog verder instortte dan het al deed. Het is ontegenzeggelijk een heel groot talent en overal in Europa zie je dat dit soort spelers dan ook regelmatig worden opgeroepen voor hun nationale elftal. Als je dit topic leest krijg je bijna de indruk dat het oproepen van Hato totale waanzin is, maar dat valt echt wel mee.11 Tinus wrote: ↑10 Nov 2023, 13:14 Dat joch is 17 jaar, heeft nog geen wedstrijd gewonnen tegen een club hoger dan het niveau FC Utrecht. Krijgt een record aantal tegengoals te verwerken en blinkt niet eens uit.
3-0 De Graafschap
3-1 Emmen
0-3 PSV
0-0 AZ
3-2 Groningen
3-1 Utrecht
1-3 Twente
3-4 PSV
3-3 Marseille
1-1 Athene
0-2 Brighton
0-2 Brigton
4-1 Ludogerets
0-1 Ludogerets
4-1 Heracles
2-2 Excelsior
0-0 Fortuna
1-3 Twente
0-4 Feyenoord
1-2 AZ
3-4 Utrecht
2-5 PSV
2-0 Volendam
4-1 Heerenveen
En voor de rest is het totaal onbegrijpelijk dat er weer allerlei Ajacieden worden geselecteerd, met Brobbey als dieptepunt. Net als dat er een vracht aan defensief ingestelde spelers worden opgeroepen, terwijl je tegen de onderkant van Europa gaat voetballen. Dan heb je het als bondscoach echt niet op een rijtje.
Het is best een aardige speler hoor, maar vind hem zeker niet exceptioneel zoals De Ligt toentertijd. Ook een speler als Timber haalde als individu een hoger niveau toen hij net doorkwam, al was die al wat ouder. Ik denk in ieder geval niet dat Hato ooit basis had gespeeld in de tijden dat Ten Hag trainer was. Hij maakt nog meer dan genoeg fouten, wat overigens ook gewoon logisch is op die leeftijd.
Anyway, ik vind het grote waanzin omdat het selectiebeleid gewoon enorm inconsequent is. Een Teze was allang weer geselecteerd als hij bij die Diemense trutjes had gespeeld.
- MC Hammer
- International
Over opgehemelde Ajacieden gesproken, ik hoorde gisteren Kraaij Jr (ik kijk graag KKD schakelkanaal) die Godts ophemelen. Een onverdedigde solo bevestige het helemaal, voor Hans.
Dat op het andere veld week na week een Duif staat te knallen, krijgt aanzienlijk minder aandacht.
Ik vind zo ook de casus Hato zó enorm typisch. Teze moet vechten voor zijn plekje bij Oranje, rechtsback zijnde bij de koploper van de Eredivisie, maar een of ander talent van het slechtste Ajax ooit, wordt opgeroepen. Het ligt er zo dik bovenop, zelfs als heel de wereld ziet hoe weinig kwaliteit er is in Amsterdam, worden ze nog opgehemeld.
Dat op het andere veld week na week een Duif staat te knallen, krijgt aanzienlijk minder aandacht.
Ik vind zo ook de casus Hato zó enorm typisch. Teze moet vechten voor zijn plekje bij Oranje, rechtsback zijnde bij de koploper van de Eredivisie, maar een of ander talent van het slechtste Ajax ooit, wordt opgeroepen. Het ligt er zo dik bovenop, zelfs als heel de wereld ziet hoe weinig kwaliteit er is in Amsterdam, worden ze nog opgehemeld.
Hammertime!
-
- Lid van verdienste
Rare vergelijking. Voor Hato’s positie zijn ongelooflijk veel geblesseerden. Teze’s positie bestaat niet bij Oranje, waar Dumfries en Frimpong geweldige rechterwingbacks zijn, die perfect in dat systeem passen. Je zou nog kunnen beargumenteren dat Teze een kans zou moeten krijgen als CV bij Oranje, maar echt onlogisch is het niet dat Koeman hem daarvoor niet selecteert, aangezien Teze wel echt als back speelt.MC Hammer wrote: ↑11 Nov 2023, 12:15 Over opgehemelde Ajacieden gesproken, ik hoorde gisteren Kraaij Jr (ik kijk graag KKD schakelkanaal) die Godts ophemelen. Een onverdedigde solo bevestige het helemaal, voor Hans.
- MC Hammer
- International
Van mij hoeft Teze er niet in, dat is mijn punt niet. Teze is helemaal niet van EK niveau, maar dat is Hato ook niet en dat is wel mijn punt. Hato is net KKD ontgroeid, die blinkt op geen enkele manier uit in potjes die erom gaan en heeft tegen Feyenoord en PSV samen 9 tegengoals mogen slikken, waarvan bij PSV vrij veel goals op rechtsbuiten zijn begonnen.Thijs wrote: ↑11 Nov 2023, 12:23Rare vergelijking. Voor Hato’s positie zijn ongelooflijk veel geblesseerden. Teze’s positie bestaat niet bij Oranje, waar Dumfries en Frimpong geweldige rechterwingbacks zijn, die perfect in dat systeem passen. Je zou nog kunnen beargumenteren dat Teze een kans zou moeten krijgen als CV bij Oranje, maar echt onlogisch is het niet dat Koeman hem daarvoor niet selecteert, aangezien Teze wel echt als back speelt.MC Hammer wrote: ↑11 Nov 2023, 12:15 Over opgehemelde Ajacieden gesproken, ik hoorde gisteren Kraaij Jr (ik kijk graag KKD schakelkanaal) die Godts ophemelen. Een onverdedigde solo bevestige het helemaal, voor Hans.
Daar gaat het mij om. No way dat een linksback of LCV van een ander rechterrijtje club in aanmerking was gekomen, zelfs al zou die linksback of LCV uitblinken. Het slaat gewoon nergens op, wat heeft hij nu laten zien? Het gaat puur om die rode baan in het midden.
Hammertime!
-
Als dit de cijfers zijn van zijn team dan staat dat gelijk aan een middenmoter eredivisie. Heb jij ooit een speler van 17 van Utrecht of heerenveen opgeroepen zien worden voor het Nederlands elftal?Ykhim wrote: ↑11 Nov 2023, 00:32Wat mij betreft kun je genoeg vraagtekens plaatsen bij het oproepen van Hato, maar de argumenten in dit topic zijn niet van heel hoog niveau, inclusief je eigen post. Die gast is net 17 (!) en al maandenlang de beste, meest stabiele speler die bij Ajax rondloopt. Hem de collectieve misère van Ajax verwijten is niet terecht, aangezien hij zowat de enige is die er voor heeft gezorgd dat het niet nog verder instortte dan het al deed. Het is ontegenzeggelijk een heel groot talent en overal in Europa zie je dat dit soort spelers dan ook regelmatig worden opgeroepen voor hun nationale elftal. Als je dit topic leest krijg je bijna de indruk dat het oproepen van Hato totale waanzin is, maar dat valt echt wel mee.11 Tinus wrote: ↑10 Nov 2023, 13:14 Dat joch is 17 jaar, heeft nog geen wedstrijd gewonnen tegen een club hoger dan het niveau FC Utrecht. Krijgt een record aantal tegengoals te verwerken en blinkt niet eens uit.
3-0 De Graafschap
3-1 Emmen
0-3 PSV
0-0 AZ
3-2 Groningen
3-1 Utrecht
1-3 Twente
3-4 PSV
3-3 Marseille
1-1 Athene
0-2 Brighton
0-2 Brigton
4-1 Ludogerets
0-1 Ludogerets
4-1 Heracles
2-2 Excelsior
0-0 Fortuna
1-3 Twente
0-4 Feyenoord
1-2 AZ
3-4 Utrecht
2-5 PSV
2-0 Volendam
4-1 Heerenveen
Nee. Er is maar 1 reden en dat is dat hij in Amsterdam voetbalt. Bij het NL elftal wordt door bijna alle bondscoaches bij Ajax spelers gekeken naar subjectieve criteria als potentie en naar wat de spelers wèl kunnen ipv wat ze nog moeten leren. Bij een PSV is dat exact tegenovergesteld. Dan gaat het met name om wat ze niet kunnen. Bij PSV moet je uitblinken in een topteam, bij Ajax hoef je alleen maar NL er te zijn.
-
- Lid van verdienste
Maar je moet er toch een aantal oproepen? Romano Denneboom was ook niet dat niveau en zo nog een hoop meer in de historie die toch een selectie kregen. In sommige gevallen vind ik de kritiek zeer terecht, maar dat je in deze situatie Hato erbij haalt met al die blessures, vind ik niet zo gek. Ik denk dat als Boscagli Nederlands was, hij er nu bij zou zitten.MC Hammer wrote: ↑11 Nov 2023, 13:50Van mij hoeft Teze er niet in, dat is mijn punt niet. Teze is helemaal niet van EK niveau, maar dat is Hato ook niet en dat is wel mijn punt. Hato is net KKD ontgroeid, die blinkt op geen enkele manier uit in potjes die erom gaan en heeft tegen Feyenoord en PSV samen 9 tegengoals mogen slikken, waarvan bij PSV vrij veel goals op rechtsbuiten zijn begonnen.Thijs wrote: ↑11 Nov 2023, 12:23
Rare vergelijking. Voor Hato’s positie zijn ongelooflijk veel geblesseerden. Teze’s positie bestaat niet bij Oranje, waar Dumfries en Frimpong geweldige rechterwingbacks zijn, die perfect in dat systeem passen. Je zou nog kunnen beargumenteren dat Teze een kans zou moeten krijgen als CV bij Oranje, maar echt onlogisch is het niet dat Koeman hem daarvoor niet selecteert, aangezien Teze wel echt als back speelt.
Daar gaat het mij om. No way dat een linksback of LCV van een ander rechterrijtje club in aanmerking was gekomen, zelfs al zou die linksback of LCV uitblinken. Het slaat gewoon nergens op, wat heeft hij nu laten zien? Het gaat puur om die rode baan in het midden.
- ruuddevil
- Legende
Ze willen het zo graag zien, zeker Hansje. Dan krijgt ie weer een schouderklopje: dat had je goed gezien Hans. En dan glundert kleine Hansje.MC Hammer wrote: ↑11 Nov 2023, 12:15 Over opgehemelde Ajacieden gesproken, ik hoorde gisteren Kraaij Jr (ik kijk graag KKD schakelkanaal) die Godts ophemelen. Een onverdedigde solo bevestige het helemaal, voor Hans.
-
Rare vergelijking want Boscagli heeft dan ook een stuk meer laten zien dan Hato en ook nog eens op een hoger niveau.Thijs wrote: ↑11 Nov 2023, 15:33Maar je moet er toch een aantal oproepen? Romano Denneboom was ook niet dat niveau en zo nog een hoop meer in de historie die toch een selectie kregen. In sommige gevallen vind ik de kritiek zeer terecht, maar dat je in deze situatie Hato erbij haalt met al die blessures, vind ik niet zo gek. Ik denk dat als Boscagli Nederlands was, hij er nu bij zou zitten.MC Hammer wrote: ↑11 Nov 2023, 13:50
Van mij hoeft Teze er niet in, dat is mijn punt niet. Teze is helemaal niet van EK niveau, maar dat is Hato ook niet en dat is wel mijn punt. Hato is net KKD ontgroeid, die blinkt op geen enkele manier uit in potjes die erom gaan en heeft tegen Feyenoord en PSV samen 9 tegengoals mogen slikken, waarvan bij PSV vrij veel goals op rechtsbuiten zijn begonnen.
Had hij bij welke andere club dan ook gespeeld met precies dezelfde prestaties dan was hij niet geselecteerd.