Ik ben er niet echt rouwig om, om eerlijk te zijn. Vast een groot talent, maar op die positie hebben we op dit moment verder totaal geen probleem. Heeft het aardig gedaan, maar niet meer dan dat.
Blijkbaar wil hij weg en/of stelt hij te hoge eisen. In beide gevallen prima en dan moeten de wegen gewoon scheiden.
Isaac Babadi
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Hangt ervan af. Als iemand zich verslaapt dan kan je het wel melden. Als iemand niet de juiste mentaliteit levert oid dan kan je het beter zo afdoen. Anders gooi je alleen maar meer olie op het vuur in de wetenschap dat die jongen nog niet bijgetekend heeft.
Ik denk dat zijn afwezigheid sportieve gronden heeft, maar goed, we weten het niet 100% zeker.
- DonyellMalen
- Legende
Indien hij niet wil verlengen zal je hier wel rouwig om moeten zijn. Zo’n jongen had je gegarandeerd 25+ miljoen kunnen verkopen. Laten we hopen dat ‘ie alsnog verlengd.
-
- Nationale topspeler
Zeker waar. Maar er zijn legio spelers te benoemen waar het anders is gegaan. Ik ben ook niet zo zwart/wit als menig hier, maar denk dat wel dat het zowel zonde als een slechte keuze is. Zeker omdat je ziet dat iedereen die wel geduld heeft gehad altijd is doorgebroken. Maar goed, het zijn jongens van 18 jaar met ook nog eens zaakwaarnemers met eigen belangen, familie of niet.Standbeeld wrote: ↑12 Nov 2023, 15:27Ondankbaar niet hoor. Iedereen zit er uiteindelijk voor zichzelf. Na een contract is hij vrij om te gaan en staan waar hij zelf wil. Ik denk dat het geen verstandige keuze is om te vertrekken, maar wie weet. Spelers als Ake, Summerville en Maatsen zijn voorbeelden van spelers die het wel halen.
-
- Internationale topspeler
Totale onzin. Alsof iedereen voor 25+ miljoen weggaat?DonyellMalen wrote: ↑12 Nov 2023, 15:33 Indien hij niet wil verlengen zal je hier wel rouwig om moeten zijn. Zo’n jongen had je gegarandeerd 25+ miljoen kunnen verkopen. Laten we hopen dat ‘ie alsnog verlengd.
Heeft alles nog te bewijzen. Er zijn er meer die met een vliegende start begonnen zijn, om uiteindelijk via de achterdeur in de vergetelheid te raken.
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Gegarandeerd lijkt me wat overdreven, want niets is gegarandeerd.DonyellMalen wrote: ↑12 Nov 2023, 15:33 Indien hij niet wil verlengen zal je hier wel rouwig om moeten zijn. Zo’n jongen had je gegarandeerd 25+ miljoen kunnen verkopen. Laten we hopen dat ‘ie alsnog verlengd.
- DonyellMalen
- Legende
Technisch de beste speler uit de selectie samen met Tillman en Dest, dat zegt Bosz ook zelf. Moet nog veel bewijzen, maar je ziet overduidelijk zijn potentie. Bij een ontwikkeling die hij gezien zijn potentie had kunnen maken, is 25 miljoen geen gekke schatting.
- Standbeeld
- Mister PSV
Klopt. In dit geval moet je een sportieve keuze maken met de grootste kans op succes, en die heeft Babadi bij PSV. Daar ben ik 100% zeker van. Bij een Comenencia lag dat anders. Ik sla Babadi een stukje hoger aan. Die zou volgend seizoen weer veel minuten krijgen in 1.Mikelvb wrote: ↑12 Nov 2023, 15:34Zeker waar. Maar er zijn legio spelers te benoemen waar het anders is gegaan. Ik ben ook niet zo zwart/wit als menig hier, maar denk dat wel dat het zowel zonde als een slechte keuze is. Zeker omdat je ziet dat iedereen die wel geduld heeft gehad altijd is doorgebroken. Maar goed, het zijn jongens van 18 jaar met ook nog eens zaakwaarnemers met eigen belangen, familie of niet.Standbeeld wrote: ↑12 Nov 2023, 15:27
Ondankbaar niet hoor. Iedereen zit er uiteindelijk voor zichzelf. Na een contract is hij vrij om te gaan en staan waar hij zelf wil. Ik denk dat het geen verstandige keuze is om te vertrekken, maar wie weet. Spelers als Ake, Summerville en Maatsen zijn voorbeelden van spelers die het wel halen.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Stel dat het klopt dat hij niet bijtekent, maar straks geblesseerd raakt, waardoor andere opties afketsen. Zou je hem dan alsnog een contract voor vijf jaar voorschotelen of laten zitten?
- Standbeeld
- Mister PSV
Gewoon een contract geven indien de blessure niet dermate ernstig dat je twijfelt of hij terugkomt op niveau. Ik hoop dat ze zich bij PSV niet laten leiden door emotie. Zoiets zie ik gewoon zakelijk.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- DonyellMalen • Mikelvb
-
- Lid 2e elftal
Wat een negatieve reacties hier, niet normaal! Hoezo zou Babadi moeten verlengen?
Sportief gezien gaat het toch gewoon niet goed? Krijgt die een kans in de basis? Nee! Wordt die vaak ingebracht na 60/70 minuten? Nee! Speelt dus amper en het ziet er naar uit dat hij dit seizoen ook niet veel minuten zal maken met zoveel andere spelers op zijn positie, die steeds meer minuten mogen maken..
Snap als PSV fan zijnde dat het balen is maar voor een voetballer met heel veel talent / potentie waar veel interesse voor is, en waar hij ook veel geld kan verdienen, en wellicht al eerder veel meer aan spelen toe kan komen, snap ik hem wel dat die niet bij wilt tekenen. Zou ik denk ik ook niet doen als ik hem was.
Sportief gezien gaat het toch gewoon niet goed? Krijgt die een kans in de basis? Nee! Wordt die vaak ingebracht na 60/70 minuten? Nee! Speelt dus amper en het ziet er naar uit dat hij dit seizoen ook niet veel minuten zal maken met zoveel andere spelers op zijn positie, die steeds meer minuten mogen maken..
Snap als PSV fan zijnde dat het balen is maar voor een voetballer met heel veel talent / potentie waar veel interesse voor is, en waar hij ook veel geld kan verdienen, en wellicht al eerder veel meer aan spelen toe kan komen, snap ik hem wel dat die niet bij wilt tekenen. Zou ik denk ik ook niet doen als ik hem was.
- These users thanked the author SNDR87 for the post:
- RalfEdstrom
- Ardbeg
- Mister PSV
Je maakt een grapje? Hij komt net kijken en het lijkt er op alsof hij nu al veel te ongeduldig is. Bij PSV hebben ze gewoon een goed plan voor hem en dat gaat niks te traag.SNDR87 wrote: ↑12 Nov 2023, 16:41 Wat een negatieve reacties hier, niet normaal! Hoezo zou Babadi moeten verlengen?
Last edited by Ardbeg on 12 Nov 2023, 16:55, edited 2 times in total.
-
- Vedette
Vertel, wat houdt dat plan dan in? Er is gewoon heel weinig perspectief voor Babadi, ik denk dat de huur van Tillman je uiteindelijk het vertrek van Babadi gaat kosten.Ardbeg wrote: ↑12 Nov 2023, 16:45Je maakt een grapje? Hij komt net kijken en het lijkt er op alsof hij nu al veel te ongeduldig is. Bij PSV hebbem ze gewoon een goed plan voor hem en dat gaat niks te traag.SNDR87 wrote: ↑12 Nov 2023, 16:41 Wat een negatieve reacties hier, niet normaal! Hoezo zou Babadi moeten verlengen?
-
- Nationale topspeler
Toevallig bevriend/familie van? Ik snap wat je zegt, maar het blijft gewoon een 18-jarige die nog alles te bewijzen heeft. Dus in plaats van het lijdend, en ook leidend, voorwerp te zijn, misschien zorgen dat hij het onderwerp wordt en gewoon zichzelf de basis in speelt op termijn.SNDR87 wrote: ↑12 Nov 2023, 16:41 Wat een negatieve reacties hier, niet normaal! Hoezo zou Babadi moeten verlengen?
- Ardbeg
- Mister PSV
Gewoon gestaag voor de basis klaarstomen. Waar hij ondanks goede momenten nog niet klaar voor is. Het ongeduld en gelijk vanalles willen gaat het vertrek van Badadi kosten.
-
- Vaste waarde in elftal
Ik vind de reacties ook veel te ver gaan maar enig relativerend vermogen bij die jongen blijkt ook wel te ontbreken. Aan het begin van het seizoen wilde hij niet meer voor Jong uitkomen. Terwijl als hij daar gewoon elke week minuten maakt kan hij zich juist ontwikkelen en heb je er ook meer aan op de momenten dat hij wel bij 1 mee mag doen.SNDR87 wrote: ↑12 Nov 2023, 16:41 Wat een negatieve reacties hier, niet normaal! Hoezo zou Babadi moeten verlengen?
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Babadi was vorig seizoen in de meeste wedstrijden te licht voor Jong PSV. Begin dit seizoen speelde hij prima mee bij het eerste. Heel groot talent op technisch vlak, op alle andere vlakken moet hij nog grote stappen maken. Aan hem om dat te doen en het zou voor PSV ook heel fijn kunnen zijn, maar in tegenstelling tot sommige anderen, zou het voor mij nog geen uitgemaakte zaakzij of hij het überhaupt zou halen bij ons. Heel begrijpelijk dus als hij maximaal wil cashen nu.
- Maikel
- Site Admin
Elke keer als ik random getagt wordt ben ik weer bang dat het ergens over oorlog gaat.VeresRivne wrote: ↑12 Nov 2023, 13:28Het zou je wel sieren als je de naam van die Wageningse kroeg deelt, ook namens @Menno1 en @Maikel .ShovingNE2 wrote: ↑09 Nov 2023, 18:14 Is er een marktplaats voor onwillige bijtekenaars? We gaan toch niet kruipen voor een omhooggevallen jeugdspeler met een broer die rijk wil worden.
Dit is godverdomme alsof je aan blijft kruipen achter een goede hoer die wel ok kan ****** maar geen relatiemateriaal is en je blijft maar meer geld bieden. Ondertussen vergeet je dat je een hele kroeg vol met lekkere wijven hebt die graag bij je willen blijven.
Klinkt als een leuke kroeg trouwens, gezellig
Mag er alleen niet heen dan krijg ik ruzie thuis
- Persepolis
- Vedette
Tegelijkertijd weet hij dat het 1 jaar huur is, dat ook Tillman niet onbetwist is en er meer gerouleerd wordt op die positie dan alle anderen, dat Bosz hem echt wel minuten durft te geven, dat er al jaren talenten doorbreken bij PSV en dat een jaar bij het 1e elftal sowieso een stap vooruit is tov hiervoor. Ik geloof er niks van dat hij dit allemaal niet ziet en ook niet dat een evt vertrek wegens de huur van 1 speler en een gebrek aan perspectief is. Geld lijkt mij een vele malen waarschijnlijkere reden. En ook gewoon een valide reden, overigens.
- These users thanked the author Persepolis for the post (total 2):
- Grasmat • JoJo
- DonyellMalen
- Legende
-
- Geselecteerd voor Oranje
https://www.ed.nl/PSV/PSV-wacht-nog-ste ... ~a3c103d1/
Blijkbaar is binnen 2 jaar van -17 naar debuteren in de voorronde CL niet genoeg waardering voor meneer.
Blijkbaar is binnen 2 jaar van -17 naar debuteren in de voorronde CL niet genoeg waardering voor meneer.