Ik bedoel vooral dat er niet zoveel andere keuzes waren. Gasten als Struijk e.d. zouden bij ons op de bank zitten, dus als spelers als Boscagli, Hancko Nederlands waren, waren er serieuze alternatieven geweest, maar die zijn er nu niet, dus Hato zit er nu bij, maar als iedereen fit is, is hij de volgende keer gewoon bij Jong Oranje.loginnaam wrote: ↑11 Nov 2023, 18:10Rare vergelijking want Boscagli heeft dan ook een stuk meer laten zien dan Hato en ook nog eens op een hoger niveau.Thijs wrote: ↑11 Nov 2023, 15:33
Maar je moet er toch een aantal oproepen? Romano Denneboom was ook niet dat niveau en zo nog een hoop meer in de historie die toch een selectie kregen. In sommige gevallen vind ik de kritiek zeer terecht, maar dat je in deze situatie Hato erbij haalt met al die blessures, vind ik niet zo gek. Ik denk dat als Boscagli Nederlands was, hij er nu bij zou zitten.
Had hij bij welke andere club dan ook gespeeld met precies dezelfde prestaties dan was hij niet geselecteerd.
Het Nederlands Elftal
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Internationale topspeler
Hato zou bij ons ook op de bank zitten, betekent niet dat een hoop spelers die het in sterkere competities laten zien, niet logischer zouden zijn.Thijs wrote: ↑11 Nov 2023, 18:29Ik bedoel vooral dat er niet zoveel andere keuzes waren. Gasten als Struijk e.d. zouden bij ons op de bank zitten, dus als spelers als Boscagli, Hancko Nederlands waren, waren er serieuze alternatieven geweest, maar die zijn er nu niet, dus Hato zit er nu bij, maar als iedereen fit is, is hij de volgende keer gewoon bij Jong Oranje.
De vorige twee Ajax-jonkies die in een poep en een scheet werden opgeroepen (Rensch en Taylor), worden nu ook thuis gelaten, omdat al wel duidelijk is dat ze bij lange na nog niets in het Nederlands elftal te zoeken hebben, omdat ze nog niet presteren op het hoogste niveau.
-
- Lid van verdienste
Bij Rensch en Taylor was dat ook belachelijk, bij Hato vind ik het in deze situatie niet zo gek.loginnaam wrote: ↑11 Nov 2023, 18:36Hato zou bij ons ook op de bank zitten, betekent niet dat een hoop spelers die het in sterkere competities laten zien, niet logischer zouden zijn.Thijs wrote: ↑11 Nov 2023, 18:29
Ik bedoel vooral dat er niet zoveel andere keuzes waren. Gasten als Struijk e.d. zouden bij ons op de bank zitten, dus als spelers als Boscagli, Hancko Nederlands waren, waren er serieuze alternatieven geweest, maar die zijn er nu niet, dus Hato zit er nu bij, maar als iedereen fit is, is hij de volgende keer gewoon bij Jong Oranje.
De vorige twee Ajax-jonkies die in een poep en een scheet werden opgeroepen (Rensch en Taylor), worden nu ook thuis gelaten, omdat al wel duidelijk is dat ze bij lange na nog niets in het Nederlands elftal te zoeken hebben, omdat ze nog niet presteren op het hoogste niveau.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Vroeger toen alles beter was.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- MC Hammer
- VeresRivne
- Vedette
Dit is wel mooi ja. Ken een Fransman die dankzij dat toernooi Ajaxfansite in Frankrijk startte.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Lid van verdienste
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Boscagli had bij vrijwel ieder ander land ter wereld zijn debuut gemaakt.
- These users thanked the author Franciscus for the post (total 2):
- Grasmat • ForestForest
- ruuddevil
- Legende
Na Hato nu ook de ballenjongen van Go Ahead opgeroepen.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... onder.html
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... onder.html
- Persepolis
- Vedette
En tussendoor het EK in eigen land verkloten tegen 10 man van Italië omdat ze 5 van de 6 penalty's (waarvan 2 gewoon tijdens speeltijd) misten.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Maar natuurlijk. Oranje was Ajax. Ook toen al…VeresRivne wrote: ↑11 Nov 2023, 19:17Dit is wel mooi ja. Ken een Fransman die dankzij dat toernooi Ajaxfansite in Frankrijk startte.
- VeresRivne
- Vedette
Jij snapt het. Maar even serieus, dat Oranje was echt het meest complete team dat ik ooit gezien heb qua kwaliteiten.psvgouda wrote: ↑12 Nov 2023, 10:40Maar natuurlijk. Oranje was Ajax. Ook toen al…VeresRivne wrote: ↑11 Nov 2023, 19:17
Dit is wel mooi ja. Ken een Fransman die dankzij dat toernooi Ajaxfansite in Frankrijk startte.
- These users thanked the author VeresRivne for the post:
- Thijs
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- psvgouda
- Vedette
Eensch, denk ik wel. Al was 74 ook niet verkeerdVeresRivne wrote: ↑12 Nov 2023, 10:43Jij snapt het. Maar even serieus, dat Oranje was echt het meest complete team dat ik ooit gezien heb qua kwaliteiten.
-
- Internationale topspeler
Dat elftal werd zo goed omdat na 1996 Numan, Cocu, Stam, Jonk en Zenden in het elftal kwamen in plaats van al die slechte Ajax spelers.psvgouda wrote: ↑12 Nov 2023, 10:40Maar natuurlijk. Oranje was Ajax. Ook toen al…VeresRivne wrote: ↑11 Nov 2023, 19:17
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Kut interlands, kut Nederlands Elftal, kut Koeman.
Ik wil PSV, nondeju.
Ik wil PSV, nondeju.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
- Standbeeld • Doldenaar • TylerDurdn
- psvgouda
- Vedette
-
- Nationale topspeler
inderdaad was 74 beter en completer, die spelers domineerden het Europese voetbal voor een aantal jaren. En op het WK zelf was Cruijff beter dan Bergkamp, die buiten zijn Argentinië goal + assist behoorlijk flets was (vooral tegen Brazilië).psvgouda wrote: ↑12 Nov 2023, 11:25Eensch, denk ik wel. Al was 74 ook niet verkeerdVeresRivne wrote: ↑12 Nov 2023, 10:43
Jij snapt het. Maar even serieus, dat Oranje was echt het meest complete team dat ik ooit gezien heb qua kwaliteiten.
De selectie van EK92 was ook één van de meest complete in topkwaliteit.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
- Grasmat
- Lid van verdienste
Sowieso. Stem op mij als opvolger van Infantino en mijn eerste actiepunt is het afschaffeb van interlandperiodes gedurende het seizoen.
#Grasmat4prez!
#Grasmat4prez!
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
- Thijs • D.Millpants
- DonyellMalen
- Legende
- Trixm
- Vedette
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Joey
Klopt, Hato doet het een stuk beter bij zijn club en is wel goed genoeg.
- Trixm
- Vedette
Het plafond van de 17jarige Hato ligt natuurlijk een stuk hoger dan dat van Teze. Als je een beetje voetbal verstand hebt zie je dat zo'n jongen in de aankomende tien jaar de nieuwe LCV van oranje gaat worden. Dat niveau heeft hij nu nog niet uiteraard.
Wat dat precies met Teze te maken heeft is mij een raadsel.
Saibari is underrated.
- Grasmat
- Lid van verdienste
Het plafond van Hato is nog helemaal niet bekend. Een Anita, Riedewald, van Rhijn, Tete, Taylor, Emanuelson en ga nog maar even door braken ook jeugdig door, snel Nederlands elftal maar bleken uiteindelijk ook maar matige spelers die te vroeg gehyped waren. Ook een Hato kan daar nog onder vallen, het pikkie is nog veel te jong.
Vergelijkingen met Teze vind ik overigens ook zinloos, aangezien Teze het nu goed doet op een andere positie dan die van Hato'o.
Vergelijkingen met Teze vind ik overigens ook zinloos, aangezien Teze het nu goed doet op een andere positie dan die van Hato'o.
- Trixm
- Vedette
Mee eens hoor, maar je wil als bondscoach zo snel mogelijk de grootste talenten uitproberen. Dan kijk je mijn inziens altijd eerst naar de toptalenten bij ajax, PSV en feyenoord.Grasmat wrote: ↑13 Nov 2023, 09:24 Het plafond van Hato is nog helemaal niet bekend. Een Anita, Riedewald, van Rhijn, Emanuelson en ga nog maar even door braken ook jeugdig door, snel Nederlands elftal maar bleken uiteindelijk ook maar matige spelers die te vroeg gehyped waren. Ook een Hato kan daar nog onder vallen, het pikkie is nog veel te jong.
Saibari is underrated.