Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Post Reply
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

loginnaam wrote: 11 Nov 2023, 18:10
Thijs wrote: 11 Nov 2023, 15:33

Maar je moet er toch een aantal oproepen? Romano Denneboom was ook niet dat niveau en zo nog een hoop meer in de historie die toch een selectie kregen. In sommige gevallen vind ik de kritiek zeer terecht, maar dat je in deze situatie Hato erbij haalt met al die blessures, vind ik niet zo gek. Ik denk dat als Boscagli Nederlands was, hij er nu bij zou zitten.
Rare vergelijking want Boscagli heeft dan ook een stuk meer laten zien dan Hato en ook nog eens op een hoger niveau.

Had hij bij welke andere club dan ook gespeeld met precies dezelfde prestaties dan was hij niet geselecteerd.
Ik bedoel vooral dat er niet zoveel andere keuzes waren. Gasten als Struijk e.d. zouden bij ons op de bank zitten, dus als spelers als Boscagli, Hancko Nederlands waren, waren er serieuze alternatieven geweest, maar die zijn er nu niet, dus Hato zit er nu bij, maar als iedereen fit is, is hij de volgende keer gewoon bij Jong Oranje.
loginnaam
Internationale topspeler

Thijs wrote: 11 Nov 2023, 18:29
loginnaam wrote: 11 Nov 2023, 18:10

Rare vergelijking want Boscagli heeft dan ook een stuk meer laten zien dan Hato en ook nog eens op een hoger niveau.

Had hij bij welke andere club dan ook gespeeld met precies dezelfde prestaties dan was hij niet geselecteerd.
Ik bedoel vooral dat er niet zoveel andere keuzes waren. Gasten als Struijk e.d. zouden bij ons op de bank zitten, dus als spelers als Boscagli, Hancko Nederlands waren, waren er serieuze alternatieven geweest, maar die zijn er nu niet, dus Hato zit er nu bij, maar als iedereen fit is, is hij de volgende keer gewoon bij Jong Oranje.
Hato zou bij ons ook op de bank zitten, betekent niet dat een hoop spelers die het in sterkere competities laten zien, niet logischer zouden zijn.

De vorige twee Ajax-jonkies die in een poep en een scheet werden opgeroepen (Rensch en Taylor), worden nu ook thuis gelaten, omdat al wel duidelijk is dat ze bij lange na nog niets in het Nederlands elftal te zoeken hebben, omdat ze nog niet presteren op het hoogste niveau.
  • These users thanked the author loginnaam for the post:
    JoJo
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Eerder moesten Riedewald, Bazoer en Maduro ook zo nodig meteen het Nederlands Elftal in. Bleken allemaal doorsnee spelers aan het eind van het liedje.
    Thijs
    Lid van verdienste

loginnaam wrote: 11 Nov 2023, 18:36
    Thijs wrote: 11 Nov 2023, 18:29

Hato zou bij ons ook op de bank zitten, betekent niet dat een hoop spelers die het in sterkere competities laten zien, niet logischer zouden zijn.

De vorige twee Ajax-jonkies die in een poep en een scheet werden opgeroepen (Rensch en Taylor), worden nu ook thuis gelaten, omdat al wel duidelijk is dat ze bij lange na nog niets in het Nederlands elftal te zoeken hebben, omdat ze nog niet presteren op het hoogste niveau.
    Bij Rensch en Taylor was dat ook belachelijk, bij Hato vind ik het in deze situatie niet zo gek.
    Standbeeld
    Mister PSV
    Clubvoorkeur: PSV

Vroeger toen alles beter was.

• These users thanked the author Standbeeld for the post:
    MC Hammer
    VeresRivne
    Vedette

Standbeeld wrote: 11 Nov 2023, 19:15 Vroeger toen alles beter was.

Dit is wel mooi ja. Ken een Fransman die dankzij dat toernooi Ajaxfansite in Frankrijk startte.
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    Thijs
    Lid van verdienste

Dat was ook wel echt een gruwelijk goed team met zoveel wereldtoppers. Eeuwig zonde dat het toen niet lukte en in 2002 Van Gaal’s ego voorkwam dat ze zich überhaupt kwalificeerden.
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    MC Hammer
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Boscagli had bij vrijwel ieder ander land ter wereld zijn debuut gemaakt.
  • These users thanked the author Franciscus for the post (total 2):
    GrasmatForestForest
    ruuddevil
    Legende

Na Hato nu ook de ballenjongen van Go Ahead opgeroepen.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... onder.html
    Persepolis
    Vedette

Thijs wrote: 11 Nov 2023, 19:18 Dat was ook wel echt een gruwelijk goed team met zoveel wereldtoppers. Eeuwig zonde dat het toen niet lukte en in 2002 Van Gaal’s ego voorkwam dat ze zich überhaupt kwalificeerden.
    En tussendoor het EK in eigen land verkloten tegen 10 man van Italië omdat ze 5 van de 6 penalty's (waarvan 2 gewoon tijdens speeltijd) misten.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

VeresRivne wrote: 11 Nov 2023, 19:17
    Standbeeld wrote: 11 Nov 2023, 19:15 Vroeger toen alles beter was.

Dit is wel mooi ja. Ken een Fransman die dankzij dat toernooi Ajaxfansite in Frankrijk startte.
    Maar natuurlijk. Oranje was Ajax. Ook toen al… :mrgreen:
    VeresRivne
    Vedette

psvgouda wrote: 12 Nov 2023, 10:40

Jij snapt het. Maar even serieus, dat Oranje was echt het meest complete team dat ik ooit gezien heb qua kwaliteiten.
  • These users thanked the author VeresRivne for the post:
    Thijs
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    psvgouda
    Vedette

VeresRivne wrote: 12 Nov 2023, 10:43
    Jij snapt het. Maar even serieus, dat Oranje was echt het meest complete team dat ik ooit gezien heb qua kwaliteiten.
    Eensch, denk ik wel. Al was 74 ook niet verkeerd
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Dat elftal werd zo goed omdat na 1996 Numan, Cocu, Stam, Jonk en Zenden in het elftal kwamen in plaats van al die slechte Ajax spelers.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Kut interlands, kut Nederlands Elftal, kut Koeman.
    Ik wil PSV, nondeju.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
    StandbeeldDoldenaarTylerDurdn
    psvgouda
    Vedette

Het Kanon wrote: 13 Nov 2023, 08:25
    Dat elftal werd zo goed omdat na 1996 Numan, Cocu, Stam, Jonk en Zenden in het elftal kwamen in plaats van al die slechte Ajax spelers.
    Je vergeet de kootsj nog…
    Heya Hallvar
    Nationale topspeler

psvgouda wrote: 12 Nov 2023, 11:25
    VeresRivne wrote: 12 Nov 2023, 10:43

Eensch, denk ik wel. Al was 74 ook niet verkeerd
    inderdaad was 74 beter en completer, die spelers domineerden het Europese voetbal voor een aantal jaren. En op het WK zelf was Cruijff beter dan Bergkamp, die buiten zijn Argentinië goal + assist behoorlijk flets was (vooral tegen Brazilië).

De selectie van EK92 was ook één van de meest complete in topkwaliteit.
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

Grasmat wrote: 13 Nov 2023, 08:40 Kut interlands, kut Nederlands Elftal, kut Koeman.
    Ik wil PSV, nondeju.
    Grasmat achter zijn PC thuis...

Image
    Grasmat
    Lid van verdienste

Sowieso. Stem op mij als opvolger van Infantino en mijn eerste actiepunt is het afschaffeb van interlandperiodes gedurende het seizoen.

#Grasmat4prez!
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
    ThijsD.Millpants
    DonyellMalen
    Legende

Trixm
    Vedette

Zegt niks geks toch? Teze doet het fantastisch bij PSV, maar is nog wel een klasse minder dan Dumfries en Frimpong, niks mis mee. Til is ook hele nuttige en goede speler, maar geen Nederlands elftal niveau.
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    deninho32
    Saibari is underrated.
    JoJo
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Joey

Trixm wrote: 13 Nov 2023, 09:10 Zegt niks geks toch? Teze doet het fantastisch bij PSV, maar is nog wel een klasse minder dan Dumfries en Frimpong, niks mis mee. Til is ook hele nuttige en goede speler, maar geen Nederlands elftal niveau.
    Klopt, Hato doet het een stuk beter bij zijn club en is wel goed genoeg. :alien:
    Trixm
    Vedette

JoJo wrote: 13 Nov 2023, 09:16
    Trixm wrote: 13 Nov 2023, 09:10 Zegt niks geks toch? Teze doet het fantastisch bij PSV, maar is nog wel een klasse minder dan Dumfries en Frimpong, niks mis mee. Til is ook hele nuttige en goede speler, maar geen Nederlands elftal niveau.
    Klopt, Hato doet het een stuk beter bij zijn club en is wel goed genoeg. :alien:
    Het plafond van de 17jarige Hato ligt natuurlijk een stuk hoger dan dat van Teze. Als je een beetje voetbal verstand hebt zie je dat zo'n jongen in de aankomende tien jaar de nieuwe LCV van oranje gaat worden. Dat niveau heeft hij nu nog niet uiteraard.

Wat dat precies met Teze te maken heeft is mij een raadsel.
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    Thijs
    Saibari is underrated.
    Grasmat
    Lid van verdienste

Het plafond van Hato is nog helemaal niet bekend. Een Anita, Riedewald, van Rhijn, Tete, Taylor, Emanuelson en ga nog maar even door braken ook jeugdig door, snel Nederlands elftal maar bleken uiteindelijk ook maar matige spelers die te vroeg gehyped waren. Ook een Hato kan daar nog onder vallen, het pikkie is nog veel te jong.

Vergelijkingen met Teze vind ik overigens ook zinloos, aangezien Teze het nu goed doet op een andere positie dan die van Hato'o.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    JoJo
    Trixm
    Vedette

Grasmat wrote: 13 Nov 2023, 09:24 Het plafond van Hato is nog helemaal niet bekend. Een Anita, Riedewald, van Rhijn, Emanuelson en ga nog maar even door braken ook jeugdig door, snel Nederlands elftal maar bleken uiteindelijk ook maar matige spelers die te vroeg gehyped waren. Ook een Hato kan daar nog onder vallen, het pikkie is nog veel te jong.

Vergelijkingen met Teze vind ik overigens ook zinloos, aangezien Teze het nu goed doet op een andere positie dan die van Hato'o.
    Mee eens hoor, maar je wil als bondscoach zo snel mogelijk de grootste talenten uitproberen. Dan kijk je mijn inziens altijd eerst naar de toptalenten bij ajax, PSV en feyenoord.
    Saibari is underrated.
    Post Reply