[mention]Ykhim[/mention] : Denk jij dat Gonzalo Montiel nog een optie is om de rechtsbackpositie te bekleden?Ykhim wrote: ↑18 Mar 2021, 16:10 Andrada is een laatbloeier en ondanks z'n leeftijd niet overdreven ervaren, maar ik denk dat het geen optie voor PSV is om twee redenen: het is met name een zeer goeie lijnkeeper en niet zozeer een meevoetballende keeper, en gezien z'n leeftijd en ontwikkeling denk ik dat hij niet veel beter gaat worden. Het is casus Unnerstall, maar dan in een Argentijns jasje. Zal bovendien niet goedkoper zijn dan Drommel en dan blijven er helaas toch weinig argumenten over om eraan te beginnen.
Interessante spelers
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Over Montiel wilde ik een dezer dagen nog een artikel laten plaatsen omdat ik dat echt een glasbak vind. Ik vraag me alleen af in hoeverre PSV op zoek is naar zo'n soort speler uit Zuid-Amerika. Kwaliteit ontbeert dit PSV maar in beperkte mate, er is juist behoefte aan mensen die leiding geven en de boel kunnen neerzetten en met Dumfries gaat er alweer zo'n speler verdwijnen. Een kwestie van afwegingen.
Later meer over Montiel in elk geval
-
- Meervoudig international
Montiel een goede optie uit Argentinië. Weet alleen niet wat het beste voor PSV is. Teze naar rechtsback en een glasbak als CV erbij halen? of Teze in het centrum houden en de rechtsback positie versterken. Mijn voorkeur gaat uit naar Teze op RB en een ervaren RCV erbij. Zo is het hart van het elftal versterkt in plaats van de backpositie.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Zo'n speler lijkt mij noodzakelijker in de as dan op de flank. Ik betwijfel trouwens of Teze op RB op lange termijn gaat werken.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
De wedstrijden die Teze op rechtsback speelt vind ik prima. Is technisch begaafder dan Dumfries en heeft ook de nodige snelheid. Kijk bijvoorbeeld de assist op Madueke in de wedstrijd tegen Sparta uit. Snelle ervaren man in het centrum met een voetballende bulldog langs Sangare en het welbekende 'blok' is gebroken
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik had deze post bijna laten schrappen, maar ik wil je de kans geven om er zelf op terug te komen. [mention]Maikel_91[/mention] is misschien officieel wel mod, maar hij is echt veel te lui om daadwerkelijk te modereren. Ik heb daarom even teruggelezen in het Drommel topic en ik zie alleen een dreiging dat hij mogelijk zou gaan modereren. Dus eis ik dat je deze uitspraak terugneemt en Maikels reputatie in ere herstelt.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
AangepastThijs85 wrote: ↑18 Mar 2021, 20:39Ik had deze post bijna laten schrappen, maar ik wil je de kans geven om er zelf op terug te komen. @Maikel_91 is misschien officieel wel mod, maar hij is echt veel te lui om daadwerkelijk te modereren. Ik heb daarom even teruggelezen in het Drommel topic en ik zie alleen een dreiging dat hij mogelijk zou gaan modereren. Dus eis ik dat je deze uitspraak terugneemt en Maikels reputatie in ere herstelt.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Sensation wrote: ↑18 Mar 2021, 20:45AangepastThijs85 wrote: ↑18 Mar 2021, 20:39
Ik had deze post bijna laten schrappen, maar ik wil je de kans geven om er zelf op terug te komen. @Maikel_91 is misschien officieel wel mod, maar hij is echt veel te lui om daadwerkelijk te modereren. Ik heb daarom even teruggelezen in het Drommel topic en ik zie alleen een dreiging dat hij mogelijk zou gaan modereren. Dus eis ik dat je deze uitspraak terugneemt en Maikels reputatie in ere herstelt.
Kijk nu is je hele post goed gefundeerd. :TU:
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik ben benieuwd!Ykhim wrote: ↑18 Mar 2021, 16:22 Over Montiel wilde ik een dezer dagen nog een artikel laten plaatsen omdat ik dat echt een glasbak vind. Ik vraag me alleen af in hoeverre PSV op zoek is naar zo'n soort speler uit Zuid-Amerika. Kwaliteit ontbeert dit PSV maar in beperkte mate, er is juist behoefte aan mensen die leiding geven en de boel kunnen neerzetten en met Dumfries gaat er alweer zo'n speler verdwijnen. Een kwestie van afwegingen.
-
- Lid scoutingsteam
De keeper van Reims zou een betere aanwinst zijn nog dan Drommel: Pedrag Rejkovic.
Hij is meer ervaren, international van Servië en laat bij Reims zien overall een fantastisch keeper te met en zonder de bal.
Reims heeft bijzonder weinig tegengoals gekregen voor het kleine team in een competitie vol met teams met groot geld.
https://www.ndksports.net/blog/predrag-rajkovic
Hij zal wel een flinke investering moeten kosten meer dan de 6,5 voor Drommel, maar deze man is het waard
Hij is meer ervaren, international van Servië en laat bij Reims zien overall een fantastisch keeper te met en zonder de bal.
Reims heeft bijzonder weinig tegengoals gekregen voor het kleine team in een competitie vol met teams met groot geld.
https://www.ndksports.net/blog/predrag-rajkovic
Hij zal wel een flinke investering moeten kosten meer dan de 6,5 voor Drommel, maar deze man is het waard
- Ren Höek
- Vedette
Rejkovic wordt al jaren gezien als groot talent, maar keept op zijn 25e 'slechts' bij Stade Reims.
Om de een of andere reden durven grotere clubs het niet aan, terwijl hij bij Maccabi niet de hoofdprijs moest kosten.
Om de een of andere reden durven grotere clubs het niet aan, terwijl hij bij Maccabi niet de hoofdprijs moest kosten.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Lid scoutingsteam
Klopt inderdaad, toch hebben meerdere grote teams al op de korrel gehad. Alleen zit hij met het probleem dat Onana ook heeft. Overal speelt al een goede keeper.
- DonyellMalen
- Legende
Kan wel. Werd ook aan tijd aan Ajax gelinkt als vervanger van Onana. Een van de beste keepers van de Ligue 1.
-
- Vedette
Rajkovic lijkt me een interessantere optie dan Drommel. Je zou ook nog kunnen denken aan Kolar van Slavia Praag.
Mocht Ihattaren vertrekken, zou dan Yari Verschaeren een optie kunnen zijn als vervanger? Dat was altijd een groot talent, aanvallende middenvelder/hangende buitenspeler. Heeft nog een contract tot 2022. Als ik een beetje google is het bij Anderlecht behoorlijk onrustig. Wellicht een ideaal moment om hem komende zomer binnen te halen?
Mocht Ihattaren vertrekken, zou dan Yari Verschaeren een optie kunnen zijn als vervanger? Dat was altijd een groot talent, aanvallende middenvelder/hangende buitenspeler. Heeft nog een contract tot 2022. Als ik een beetje google is het bij Anderlecht behoorlijk onrustig. Wellicht een ideaal moment om hem komende zomer binnen te halen?
-
- Internationale topspeler
-
Pröpper is een ideale speler voor naast sangare, maar hij mist de ‘over mijn lijk’ mentaliteit, die zul je dan achter hem op rcv moeten inkopen dan zou het kunnen. Voetballend is hij alleen nog maar beter geworden in de Premier League!
-
Nee bedankt, we hebben in het veld al te veel ideale Schoonzonen. We hebben echte winnaars nodig met het mes tussen de tanden, gekoppeld aan goede voetbalkwaliteiten.Eindhovenvoetbal wrote: ↑20 Mar 2021, 22:27 Pröpper weer 90 minuten op de bank. Zie hem erg graag komen.
-
Precies! Type Guardado graag.AddoCultheld wrote: ↑20 Mar 2021, 23:02Nee bedankt, we hebben in het veld al te veel ideale Schoonzonen. We hebben echte winnaars nodig met het mes tussen de tanden, gekoppeld aan goede voetbalkwaliteiten.Eindhovenvoetbal wrote: ↑20 Mar 2021, 22:27 Pröpper weer 90 minuten op de bank. Zie hem erg graag komen.
- Ardbeg
- Mister PSV