Johan Bakayoko
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Mensen roepen altijd dat we in een luxe positie zitten met Lozano, Baka en Lang… maar heel eerlijk is dat ook gewoon gruwelijk. Stel je verkoopt Baka voor 60 zoals Fritske aangeeft, dan heb je een transferrecord en nog steeds de beste flanken van de ED…
- Balinho
- Internationale topspeler
Vanwaar "heel eerlijk"? Alsof die "mensen" daarvoor allemaal aan het jokken waren?
Bakajokken? Heel eerlijk, ik zag het er heel lang niet in maar wanneer hij PSV's duurste uitgaande transfer ooit wordt, ga ik graag door het stof. Ugh.
- ShovingNE2
- Site Admin
60 miljoen zou ik niet raar vinden. Levert ook in de CL en de voorrondes daarvan.
En dan pas 20. Zelfs als het hoger wordt sta ik niet te kijken.
En dan pas 20. Zelfs als het hoger wordt sta ik niet te kijken.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Ykhim
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Het zal afhangen van welke clubs concreet worden. Als de topclubs concreet worden dan worden het hogere bedragen dan als de Brentfords van deze wereld. Tevens hebben we wel vaker aan hogere bedragen gedacht dan dat het uiteindelijk werd. Voordeel is wel dat PSV niet meer financieel op zulke hete kolen zit als dat het de jaren hiervoor zat. Bakayoko stond er al heel snel heel goed op en zit nu al bij het nationale elftal en heeft in de CL al geleverd. Het zou wel prettig zijn als er nu eindelijk daadwerkelijk de hoofdprijs voor een speler eens gaat worden betaald.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat zou dan weer de deur openen voor echt supertalenten die keer op keer zien dat je vanuit PSV een geweldige transfer kan maken. En de CL is gegarandeerd. Volgend jaar Noa en Chucky op de flanken en twee grote talenten erachter.
-
- Meervoudig international
Dat Baka er internationaal geweldig op staat, is natuurlijk fantastisch!
Dat is sowieso goed voor ons cluppie…
En ik gun het hem ook echt, super leuke ventje met oprechte clubliefde!
Maar dan nog mag je als supporter obv wat je wekelijks ziet een eigen, of andere, mening hebben, toch.
Ik beoordeel hem niet obv een compilatiefilmpje, statistieken, of samenvattingen.
Ik beoordeel hem op wat ik zie, en ik zie niet de superster in hem, wat anderen wel zien.
Zwaar gehyped.
Maar super fijn voor hem, voor PSV, en voor ons…
Go Baka!
Maar dan nog mag je als supporter obv wat je wekelijks ziet een eigen, of andere, mening hebben, toch.
Ik beoordeel hem niet obv een compilatiefilmpje, statistieken, of samenvattingen.
Ik beoordeel hem op wat ik zie, en ik zie niet de superster in hem, wat anderen wel zien.
Zwaar gehyped.
Go Baka!
- ShovingNE2
- Site Admin
Misschien hebben wij een andere definitie van hypen dat kan. Maar gehyped vind ik een speler die opgehemeld wordt zonder dat hij wat heeft laten zien.
Dat kan je van Bakayoko niet zeggen.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- JoJo
-
- Lid scoutingsteam
Je creëert een tegenstelling. Er is hier volgens mij - en verbeter me als ik het fout heb - niemand die in hem de volgende superster ziet, of de volgende Lionel Messi, of wat dan ook. Er is meer dan genoeg kritiek, er zijn meer dan genoeg kanttekeningen die geplaatst worden.
Hem ''zwaar gehyped'' noemen slaat ook eigenlijk nergens op. Dan kun je op geen manier fatsoenlijk onderbouwen. Die jongen heeft 3 goals en 11 assists in zo'n 1500 minuten, waarvan een flink aantal op CL-niveau. Als je dan lof krijgt, is dat geen hype, maar meer dan terecht. Ik zou zelfs willen betogen dat Bakayoko een van de meest ongewaardeerde spelers in de Eredivisie is. Slecht kunnen spelen en nog steeds leveren is een cruciaal kenmerk van een topspeler, zoals Bakayoko wel meer kenmerken van een topspeler heeft.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Op "zwaar" na sta ik er exact hetzelfde in.Søren wrote: ↑19 Nov 2023, 13:19 Dat Baka er internationaal geweldig op staat, is natuurlijk fantastisch!
Zwaar gehyped.
Go Baka!
Ik hoop van harte voor Johan en voor PSV dat we het volledig verkeerd zien, want het is inderdaad iemand die je echt het allerbeste gunt.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Zwaar gehyped past meer bij een andere club. Cijfers liegen in het geval van Baka niet, hoogstens de cijferaars in hoe zij met die cijfers omgaan. Eerlijk gezegd begrijp ik niet zo goed waarom alles hier regelmatig langs de millimeter- lat wordt gelegd. Kritisch zijn is prima, maar je kunt doorschieten. Dit is een behoorlijk getalenteerde jonge Belgische international van twintig jaar oud die nog dingen mag, moet en zal leren. Enfin, iedereen gunt het hem èn PSV, dat is dan gelukkig wel weer de algemene teneur.
-
- Nationale topspeler
60 miljoen voor Baka komende zomer en je kan de hele academy weer vullen met de volgende parels. Hopelijk gaat Earnie dat ook in zekere zin doen. Voor nu hopen dat Baka zijn eigen doelen mag bereiken en kampioen kan worden met ons PSV
-
- Lid scoutingsteam
Topper, feit dat hij zich vast bij het Belgische elftal heeft gevoetbald op deze leeftijd, met de kwaliteitsspelers die de Belgen nog steeds voorin hebben. Erg knap.
Hopelijk gaat hij met nog wat extra prijzen in zijn PSV tas.
Hopelijk gaat hij met nog wat extra prijzen in zijn PSV tas.
-
- Legende
Hij is natuurlijk wel wat gehyped, maar niks mis mee. de goals/assists in de CL en dat hij nu vast international is, telt keihard mee. We hebben ons jarenlang verbaasd over de bedragen die Ajax ontvingen, maar nu met Johan zie je eigenlijk een beetje hetzelfde gebeuren.
Voor mijn gevoel waren Memphis, Bergwijn (ja echt waar), Gakpo, Mdueke, Malen, Ihatteren (ja ooit..) kwa puur talent verder/meer potentie dan Johan, maar dat waren andere tijden. Timing is gewoon heel belangrijk en Bakayoko is een belangrijke speler voor PSV en doet niet (veel) onder voor Lang en Lozano, die veel meer bagage hebben.
Daarnaast is het een slimme jongen, doet nooit gekke dingen, een zeer serieuze prof die stappen blijft maken. Dat in combinatie met toch wel wat unieke kwaliteiten en dus het juiste podium maken hem zeer gewild. Aan PSV de taak om er eerst sportief gebruik van te maken en daarna via de voordeur en met confetti te verkopen voor fuck you money.
Voor mijn gevoel waren Memphis, Bergwijn (ja echt waar), Gakpo, Mdueke, Malen, Ihatteren (ja ooit..) kwa puur talent verder/meer potentie dan Johan, maar dat waren andere tijden. Timing is gewoon heel belangrijk en Bakayoko is een belangrijke speler voor PSV en doet niet (veel) onder voor Lang en Lozano, die veel meer bagage hebben.
Daarnaast is het een slimme jongen, doet nooit gekke dingen, een zeer serieuze prof die stappen blijft maken. Dat in combinatie met toch wel wat unieke kwaliteiten en dus het juiste podium maken hem zeer gewild. Aan PSV de taak om er eerst sportief gebruik van te maken en daarna via de voordeur en met confetti te verkopen voor fuck you money.
-
Nou, sommige hier zien hem wel degelijk als een toekomstige superster, en dat mag, het is een forum.Ykhim wrote: ↑19 Nov 2023, 13:59Je creëert een tegenstelling. Er is hier volgens mij - en verbeter me als ik het fout heb - niemand die in hem de volgende superster ziet, of de volgende Lionel Messi, of wat dan ook. Er is meer dan genoeg kritiek, er zijn meer dan genoeg kanttekeningen die geplaatst worden.
Hem ''zwaar gehyped'' noemen slaat ook eigenlijk nergens op. Dan kun je op geen manier fatsoenlijk onderbouwen. Die jongen heeft 3 goals en 11 assists in zo'n 1500 minuten, waarvan een flink aantal op CL-niveau. Als je dan lof krijgt, is dat geen hype, maar meer dan terecht. Ik zou zelfs willen betogen dat Bakayoko een van de meest ongewaardeerde spelers in de Eredivisie is. Slecht kunnen spelen en nog steeds leveren is een cruciaal kenmerk van een topspeler, zoals Bakayoko wel meer kenmerken van een topspeler heeft
Ik zie het alleen niet…
Ja z’n cijfers zijn goed, maar hij speelt ook in een extreem aanvallende ploeg, als aanvaller, in de ED.
Ik denk dat je dat in het juiste perspectief moet plaatsen.
Zoals ik zei matcht wat ik van hem zie in het veld niet met z’n cijfers, of wat anderen in hem zien.
Heb zijn beperkingen hier al vaker uiteengezet, dus heeft geen zin dat nogmaals te doen.
Voor PSV is dit allemaal fantastisch, voor Baka zelf ook, en voor ons ook.
Ik vind hem voor de ED top, maar verwacht dat hij echt tekort komt voor de subtop van Europa.
Daar ga je weinig meer van horen als ie hier vertrekt.
Maar dat is mijn gevoel, al hoop ik voor hem dat ik ongelijk heb, en dat gun ik m ook..
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Ik snap wat je bedoelt hoor, ik kan me ook soms enorm ergeren aan zijn keuzes op het veld. Punt is echter dat hij 20 is, international van België (wat met concurrentie van oa Doku knap is) en heeft nu al bizarre statistieken.Søren wrote: ↑19 Nov 2023, 19:07Nou, sommige hier zien hem wel degelijk als een toekomstige superster, en dat mag, het is een forum.Ykhim wrote: ↑19 Nov 2023, 13:59Je creëert een tegenstelling. Er is hier volgens mij - en verbeter me als ik het fout heb - niemand die in hem de volgende superster ziet, of de volgende Lionel Messi, of wat dan ook. Er is meer dan genoeg kritiek, er zijn meer dan genoeg kanttekeningen die geplaatst worden.
Hem ''zwaar gehyped'' noemen slaat ook eigenlijk nergens op. Dan kun je op geen manier fatsoenlijk onderbouwen. Die jongen heeft 3 goals en 11 assists in zo'n 1500 minuten, waarvan een flink aantal op CL-niveau. Als je dan lof krijgt, is dat geen hype, maar meer dan terecht. Ik zou zelfs willen betogen dat Bakayoko een van de meest ongewaardeerde spelers in de Eredivisie is. Slecht kunnen spelen en nog steeds leveren is een cruciaal kenmerk van een topspeler, zoals Bakayoko wel meer kenmerken van een topspeler heeft
Ik zie het alleen niet…
Ja z’n cijfers zijn goed, maar hij speelt ook in een extreem aanvallende ploeg, als aanvaller, in de ED.
Ik denk dat je dat in het juiste perspectief moet plaatsen.
Zoals ik zei matcht wat ik van hem zie in het veld niet met z’n cijfers, of wat anderen in hem zien.
Heb zijn beperkingen hier al vaker uiteengezet, dus heeft geen zin dat nogmaals te doen.
Voor PSV is dit allemaal fantastisch, voor Baka zelf ook, en voor ons ook.
Ik vind hem voor de ED top, maar verwacht dat hij echt tekort komt voor de subtop van Europa.
Daar ga je weinig meer van horen als ie hier vertrekt.
Maar dat is mijn gevoel, al hoop ik voor hem dat ik ongelijk heb, en dat gun ik m ook..
Burnley en Brentford waren beide afgelopen zomer al bereid transferrecords te verbreken, waarbij vooral laatstgenoemde veelzeggend is, want die zijn doorgaans heel goed qua inkopen.
Tekort komen voor de subtop van Europa vind ik wel een sterk statement, want dan zeg je eigenlijk dat PSV zo goed als zijn plafond zijn, wat natuurlijk niet zo is. Die jongen is 20 jaar, is eigenlijk vorig jaar per ongeluk basisspeler geworden (blessure Noni, verkoop Noni en Cody).
Dit is zijn eerste echte seizoen en hij maakt het Bosz zo moeilijk om een keuze te maken tussen hem en gearriveerde spelers als Lozano en Lang.
Hij heeft nog veel stappen te maken, maar ik denk dat je iets te hard oordeelt in je betogen.
-
Ik hoop oprecht dat je gelijk krijgt!TheSyb wrote: ↑19 Nov 2023, 20:03Ik snap wat je bedoelt hoor, ik kan me ook soms enorm ergeren aan zijn keuzes op het veld. Punt is echter dat hij 20 is, international van België (wat met concurrentie van oa Doku knap is) en heeft nu al bizarre statistieken.
Burnley en Brentford waren beide afgelopen zomer al bereid transferrecords te verbreken, waarbij vooral laatstgenoemde veelzeggend is, want die zijn doorgaans heel goed qua inkopen.
Tekort komen voor de subtop van Europa vind ik wel een sterk statement, want dan zeg je eigenlijk dat PSV zo goed als zijn plafond zijn, wat natuurlijk niet zo is. Die jongen is 20 jaar, is eigenlijk vorig jaar per ongeluk basisspeler geworden (blessure Noni, verkoop Noni en Cody).
Dit is zijn eerste echte seizoen en hij maakt het Bosz zo moeilijk om een keuze te maken tussen hem en gearriveerde spelers als Lozano en Lang.
Hij heeft nog veel stappen te maken, maar ik denk dat je iets te hard oordeelt in je betogen.
Maar inderdaad ik denk dat PSV zo ongeveer zijn plafond is…
En daar is niks mis mee natuurlijk.
Wij spelen in een competitie waar talenten de kans krijgen, er aanvallend gespeeld wordt, en bij een Europese subtopper worden er andere zaken gevraagd, dat is niet te vergelijken.
Maar we gaan het zien, de tijd zal het leren.
Herinner me er over een paar jaar vooral aan als ik het mis heb hoor
- These users thanked the author Søren for the post:
- 29.04.2007
- Ardbeg
- Mister PSV
Op basis denk je dat überhaupt? Hij is 20. Twintig jaar oud en legt nu deze cijfers al af.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 3):
- Standbeeld • DonyellMalen • JoJo
- Standbeeld
- Mister PSV
Tel daarbij op dat hij al een gigantische ontwikkeling heeft doorgemaakt sinds hij bij het eerste zit. Dat stopt niet nu. Vreemd dat iemand dat denkt. Hendrix was een speler waarbij je vrij snel zag dat PSV zijn top was. Bakayoko niet.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Ardbeg
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik bedoel met "vreemd" eerder "apart". Ik denk dat er best wel wat supporters zijn die het nog niet 100% in Baka zien zitten, maar dat tegelijkertijd het merendeel daarvan wel ziet dat die jongen zich nog ontwikkelt. Ach ja, we zullen zien.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Ardbeg