Isaac Babadi
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy
Spelers met een aflopend contract mogen in Januari met andere clubs praten.
Het is Januari is over 6 weken. De transferwindow eindigt op 31 januari.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Regelmatige invaller
Tijd om hem terug te zetten naar Jong PSV, lijkt me. Heeft genoeg tijd gehad. Signaal naar andere jeugdspelers.
- Trixm
- Vedette
lekker signaal, laten we de menselijkheid bij PSV inderdaad aanpassen naar een koud regime. Gelukkig zijn er wel voldoende cultuurbewakers binnen die club, die begrijpen hoe je volwassen met dit soort situaties om moet gaan.tezzyunited wrote: ↑21 Nov 2023, 10:42 Tijd om hem terug te zetten naar Jong PSV, lijkt me. Heeft genoeg tijd gehad. Signaal naar andere jeugdspelers.
- These users thanked the author Trixm for the post (total 3):
- Mikelvb • voskat • Franciscus
Saibari is underrated.
- Persepolis
- Vedette
wat schiet je ermee op door hem terug te zetten? Dat andere jeugdspelers voortaan denken, "oh, de grote boze meneren bij PSV gaan mij terugzetten als ik niet bijteken hoor, kom maar snel op met dat contract aub"? De kans is een stuk groter dat het juist averechts werkt. Het is en blijft een selectiespeler, Bosz maakt er gebruik van zoals hij dat wilt, en als hij niet bijtekent is het jammer maar helaas. Het leven gaat gewoon door.
- These users thanked the author Persepolis for the post (total 4):
- D'n Berry • Standbeeld • Mikelvb • voskat
-
- Vedette
Ik zie hem helaas niet meer bijtekenen wat ik ook wel snap aangezien de concurrentie moordend is. Hoop dat als hij vertrekt dat hij niet bij een topclub aan de slag gaat maar gewoon niveautje lager gaat acteren.
- DSQ2
- Lid 2e elftal
-
- Lid scoutingsteam
Terugzetten misschien niet, maar je moet zo'n jongen geen minuut meer laten maken totdat 'ie een keer bijtekent. Geef die minuten maar aan gasten die hier wél willen zijn.Persepolis wrote: ↑21 Nov 2023, 10:49 wat schiet je ermee op door hem terug te zetten? Dat andere jeugdspelers voortaan denken, "oh, de grote boze meneren bij PSV gaan mij terugzetten als ik niet bijteken hoor, kom maar snel op met dat contract aub"? De kans is een stuk groter dat het juist averechts werkt. Het is en blijft een selectiespeler, Bosz maakt er gebruik van zoals hij dat wilt, en als hij niet bijtekent is het jammer maar helaas. Het leven gaat gewoon door.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 3):
- FieseFriedrich • guus • Gestelnaar
- Trixm
- Vedette
Hij krijgt sowieso al heel weinig minuten, en dat de kansen op speelminuten daarmee aan andere jongens wordt gegeven lijkt mij evident.Ykhim wrote: ↑21 Nov 2023, 12:34Terugzetten misschien niet, maar je moet zo'n jongen geen minuut meer laten maken totdat 'ie een keer bijtekent. Geef die minuten maar aan gasten die hier wél willen zijn.Persepolis wrote: ↑21 Nov 2023, 10:49 wat schiet je ermee op door hem terug te zetten? Dat andere jeugdspelers voortaan denken, "oh, de grote boze meneren bij PSV gaan mij terugzetten als ik niet bijteken hoor, kom maar snel op met dat contract aub"? De kans is een stuk groter dat het juist averechts werkt. Het is en blijft een selectiespeler, Bosz maakt er gebruik van zoals hij dat wilt, en als hij niet bijtekent is het jammer maar helaas. Het leven gaat gewoon door.
Saibari is underrated.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Terugzetten naar Jong PSV is ook niet slim want dan loopt hij daar spelers die wel toekomst hebben in de weg. Maar je mag gerust duidelijk zijn: niet bijtekenen is verkoop in de winterstop, of geen speeltijd meer. Want de speeltijd die hij nu krijgt is om perspectief te bieden en om hem te laten groeien en beiden zijn overbodig als hij toch niet blijft.
Als hij genoeg vertrouwen in zijn eigen talent heeft moet hij gewoon zijn verstand gebruiken, die geldbeluste makelaars negeren en bijtekenen.
Als hij genoeg vertrouwen in zijn eigen talent heeft moet hij gewoon zijn verstand gebruiken, die geldbeluste makelaars negeren en bijtekenen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ook een lekker signaal om je te laten piepelen door een speler. Als hij zo enorm graag bij PSV wil blijven dan zet die toch zijn krabbel ergens onder. Die jongen is oud genoeg om zijn stem uit te mogen brengen morgen, dan is hij zeker oud genoeg om zelf over zijn toekomst te beslissen. Wijzen naar zijn broer en zaakwaarnemer slaat echt nergens op. Hij bepaalt.Trixm wrote: ↑21 Nov 2023, 10:45lekker signaal, laten we de menselijkheid bij PSV inderdaad aanpassen naar een koud regime. Gelukkig zijn er wel voldoende cultuurbewakers binnen die club, die begrijpen hoe je volwassen met dit soort situaties om moet gaan.tezzyunited wrote: ↑21 Nov 2023, 10:42 Tijd om hem terug te zetten naar Jong PSV, lijkt me. Heeft genoeg tijd gehad. Signaal naar andere jeugdspelers.
Dus kap met uitspraken dat je zo graag wil blijven of zet een krabbel. PSV moet doorgaan met spelers die wel volgend jaar bij PSV kunnen/willen spelen. Zolang hij niet speelt vind ik het veel belangrijker om Tillman te zien dan een Babadi.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Vanthaman18
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Trixm
- Vedette
Dat is toch ook exact wat er gaat gebeuren. Als hij niet bijtekent dan gaat hij geen minuten maken in de tweede seizoenshelft. Het gaat ook om een beetje beeldvorming, waar de een dan voor opteert om spelers naar jong PSV te overhevelen om een signaal te sturen naar jeugdspelers, zou ik dat juist niet doen. Het signaal van PSV is altijd pragmatisch geweest met gemoedelijkheid, dus je raakt op het tweede plan, maar je wordt geen paria. Dat moet mijn inziens ook wel, aangezien de verschillen in de ED veel minder groot zijn en keuzes voor b.v. AZ/Twente ook goed te billijken zijn. Wat word je niche als jeugdopleiding, warmte en gemoedelijkheid, of een signaalcultuur?ShovingNE2 wrote: ↑21 Nov 2023, 13:05Ook een lekker signaal om je te laten piepelen door een speler. Als hij zo enorm graag bij PSV wil blijven dan zet die toch zijn krabbel ergens onder. Die jongen is oud genoeg om zijn stem uit te mogen brengen morgen, dan is hij zeker oud genoeg om zelf over zijn toekomst te beslissen. Wijzen naar zijn broer en zaakwaarnemer slaat echt nergens op. Hij bepaalt.
Dus kap met uitspraken dat je zo graag wil blijven of zet een krabbel. PSV moet doorgaan met spelers die wel volgend jaar bij PSV kunnen/willen spelen. Zolang hij niet speelt vind ik het veel belangrijker om Tillman te zien dan een Babadi.
Saibari is underrated.
- Standbeeld
- Mister PSV
Eens. Ik vind dat terugzetten omwille van het niet verlengen van je contract niet iets wat een nette club zou doen. De jongen is gewoon onderdeel van 1 en de club. Je maakt samen afspraken en als Babadi of PSV niet wil verlengen dan is dat hun goed recht. Moeten ze helemaal zelf weten. Ik denk dat Bosz ook volwassen genoeg is daarin. De besten spelen en als Babadi volgende week nodig is, dan speelt hij gewoon.Persepolis wrote: ↑21 Nov 2023, 10:49 wat schiet je ermee op door hem terug te zetten? Dat andere jeugdspelers voortaan denken, "oh, de grote boze meneren bij PSV gaan mij terugzetten als ik niet bijteken hoor, kom maar snel op met dat contract aub"? De kans is een stuk groter dat het juist averechts werkt. Het is en blijft een selectiespeler, Bosz maakt er gebruik van zoals hij dat wilt, en als hij niet bijtekent is het jammer maar helaas. Het leven gaat gewoon door.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dan moet Babadi zijn keuze kenbaar maken en duidelijk maken dat hij niet wil verlengen. Dan kan het hele hoofdstuk worden afgesloten. Nu houdt hij PSV aan het lijntje.Standbeeld wrote: ↑21 Nov 2023, 13:20Eens. Ik vind dat terugzetten omwille van het niet verlengen van je contract niet iets wat een nette club zou doen. De jongen is gewoon onderdeel van 1 en de club. Je maakt samen afspraken en als Babadi of PSV niet wil verlengen dan is dat hun goed recht. Moeten ze helemaal zelf weten. Ik denk dat Bosz ook volwassen genoeg is daarin.Persepolis wrote: ↑21 Nov 2023, 10:49 wat schiet je ermee op door hem terug te zetten? Dat andere jeugdspelers voortaan denken, "oh, de grote boze meneren bij PSV gaan mij terugzetten als ik niet bijteken hoor, kom maar snel op met dat contract aub"? De kans is een stuk groter dat het juist averechts werkt. Het is en blijft een selectiespeler, Bosz maakt er gebruik van zoals hij dat wilt, en als hij niet bijtekent is het jammer maar helaas. Het leven gaat gewoon door.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik ben niet bij de gesprekken, dus ik weet niet of Babadi PSV aan het lijntje houdt. Misschien is zijn management wel heel duidelijk maar wil PSV niet toegeven. Weten wij veel. Het hoofstuk is pas afgesloten wanneer zijn contract met PSV stopt.Vanthaman18 wrote: ↑21 Nov 2023, 13:22Dan moet Babadi zijn keuze kenbaar maken en duidelijk maken dat hij niet wil verlengen. Dan kan het hele hoofdstuk worden afgesloten. Nu houdt hij PSV aan het lijntje.Standbeeld wrote: ↑21 Nov 2023, 13:20
Eens. Ik vind dat terugzetten omwille van het niet verlengen van je contract niet iets wat een nette club zou doen. De jongen is gewoon onderdeel van 1 en de club. Je maakt samen afspraken en als Babadi of PSV niet wil verlengen dan is dat hun goed recht. Moeten ze helemaal zelf weten. Ik denk dat Bosz ook volwassen genoeg is daarin.
- Vanthaman18
Als hij niet wilt verlengen en de club wilt verlaten, dan is het PSV goed recht om geen tijd en energie meer in hem te steken. Dus op een bijveld rondjes rennen lijkt me dan prima.Standbeeld wrote: ↑21 Nov 2023, 13:24Ik ben niet bij de gesprekken, dus ik weet niet of Babadi PSV aan het lijntje houdt. Misschien is zijn management wel heel duidelijk maar wil PSV niet toegeven. Weten wij veel. Het hoofstuk is pas afgesloten wanneer zijn contract met PSV stopt.Vanthaman18 wrote: ↑21 Nov 2023, 13:22
Dan moet Babadi zijn keuze kenbaar maken en duidelijk maken dat hij niet wil verlengen. Dan kan het hele hoofdstuk worden afgesloten. Nu houdt hij PSV aan het lijntje.
- Standbeeld
- Mister PSV
PSV zal zich niet laten leiden door emotie. Gewoon zakelijk en rationeel bekijken.Vanthaman18 wrote: ↑21 Nov 2023, 13:33Als hij niet wilt verlengen en de club wilt verlaten, dan is het PSV goed recht om geen tijd en energie meer in hem te steken. Dus op een bijveld rondjes rennen lijkt me dan prima.Standbeeld wrote: ↑21 Nov 2023, 13:24
Ik ben niet bij de gesprekken, dus ik weet niet of Babadi PSV aan het lijntje houdt. Misschien is zijn management wel heel duidelijk maar wil PSV niet toegeven. Weten wij veel. Het hoofstuk is pas afgesloten wanneer zijn contract met PSV stopt.
- Vanthaman18
Ik denk dat het juist zakelijk gezien verantwoord is om geen energie meer in deze jongen te steken.Standbeeld wrote: ↑21 Nov 2023, 13:35PSV zal zich niet laten leiden door emotie. Gewoon zakelijk en rationeel bekijken.Vanthaman18 wrote: ↑21 Nov 2023, 13:33
Als hij niet wilt verlengen en de club wilt verlaten, dan is het PSV goed recht om geen tijd en energie meer in hem te steken. Dus op een bijveld rondjes rennen lijkt me dan prima.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Breur
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk echt oprecht dat Bosz er niets om geeft. Die stelt gewoon de beste 11 op. Als Babadi nodig is dan stelt hij Babadi op. Zo simpel is het want uiteindelijk wil Bosz maar één ding en dat is winnen.Vanthaman18 wrote: ↑21 Nov 2023, 13:39Ik denk dat het juist zakelijk gezien verantwoord is om geen energie meer in deze jongen te steken.Standbeeld wrote: ↑21 Nov 2023, 13:35
PSV zal zich niet laten leiden door emotie. Gewoon zakelijk en rationeel bekijken.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- Persepolis • DonyellMalen
- Persepolis
- Vedette
Precies dit. Ik vind niet dat je als club moet beslissen om hem rondjes te laten rennen of hoeveel minuten hij mag maken. Zolang hij onderdeel is van de selectie mag Bosz hem gebruiken zoals hij dat nodig acht. Prioriteit nr 1 is winnen, en als Bosz vindt dat de kans daarop met Babadi groter is moet hij hem gaan gebruiken. Vind ik belangrijker dan principieel gedoe. Je zou hoogstens kunnen zeggen dat als er de keuze is tussen hem, en een ongeveer gelijkwaardig groot talent op zijn positie, dat diegene dan de voorkeur krijgt op basis hiervan. Maar dat is nu niet aan de orde. En heel eerlijk, hoeveel tijd en energie steekt PSV nu precies extra in hem, in vergelijking met als hij rondjes gaat rennen op een bijveld? Denk dat dat vrij verwaarloosbaar is in het groter geheel.Standbeeld wrote: ↑21 Nov 2023, 13:46Ik denk echt oprecht dat Bosz er niets om geeft. Die stelt gewoon de beste 11 op. Als Babadi nodig is dan stelt hij Babadi op. Zo simpel is het want uiteindelijk wil Bosz maar één ding en dat is winnen.Vanthaman18 wrote: ↑21 Nov 2023, 13:39
Ik denk dat het juist zakelijk gezien verantwoord is om geen energie meer in deze jongen te steken.
-
- Legende
Sowieso vind ik het knap dat blijkbaar iedereen weet wat er tussen die onderhandelingen gebeurt. Feit is dat er een contract is tussen speler en club. En dat loopt nog 7 maanden door. We weten noet hoe ver of hoe dichtbij ze bij een eventuele verlenging zijn, want geen enkele partij laat zijn kaarten zien uiteraard. Gewoon afwachten tot Januari en dan kan je als club altijd nog vervolg stappen ondernemen.