Ik kan het plaatje niet zien. Kan Sensation aub weer een tekening maken, zodat ik een idee heb waar de rest naar kijkt?
Thanks he.
Noa Lang
-
- Internationale topspeler
Niet dat het heel slecht draaide zonder hem, maar het is wel heel goed dat hij weer terugkeert. Hij is op links dominant, mits hij zijn ritme weer te pakken heeft. Dringen voorin nu, maar dat is helemaal niet erg. Je kunt niet genoeg kwaliteit op de bank hebben.
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Is de winnende dan de 0-1 of de 0-3DonyellMalen wrote: ↑20 Nov 2023, 16:14 Uit in De Kuip schiet 'ie weer de winnende binnen. Dat zou pas lekker zijn.
- DonyellMalen
- Legende
- MC Hammer
- International
Wat is het toch vreselijk om ondertiteling woord voor woord te moeten lezen, in plaats van gewoon een hele ondertitelde zin te kunnen zien. Erg vermoeiend.
Hammertime!
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Wat is het toch een mooie vent. Zo blij dat hij terug is. Voegt iets toe aan de selectie wat we misten de afgelopen weken.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- DonyellMalen
- GillesdelaCroquette
Blij dat ie terug is hoor maar ik heb weinig gemist de afgelopen weken. Alleen maar overwinningen.Vanthaman18 wrote: ↑24 Nov 2023, 19:25 Wat is het toch een mooie vent. Zo blij dat hij terug is. Voegt iets toe aan de selectie wat we misten de afgelopen weken.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- SomaQan
- Nationale topspeler
Het is misschien makkelijk om nu te zeggen dat hij geen slechte jongen is omdat hij bij onze mooie PSV speelt. . maar wat een mooie en lieve jongen is Noa Lang, hij heeft wel eens een grote mond maar het is een jongen met het hart op de juiste plaats.
Ik hoop dat hij nu fit blijft en lekker kan vlammen en succes kan hebben hier. Go Noa!
Ik hoop dat hij nu fit blijft en lekker kan vlammen en succes kan hebben hier. Go Noa!
- Juancho
- Mister PSV
Vind het niet makkelijk hoor. Ik ben er ook heilig van overtuigd dat onze cultuur, sfeer en mensen die achter de schermen werken er voor zorgen dat spelers hier nuchter blijven, zich kunnen ontwikkelen als mens op een mooie manier. En de spelers die denken het wel anders en vaan foutief te moeten doen zijn hier na 3 kansen ook pleiten. Het PSV DNA staat op 1.SomaQan wrote: ↑24 Nov 2023, 20:06 Het is misschien makkelijk om nu te zeggen dat hij geen slechte jongen is omdat hij bij onze mooie PSV speelt. . maar wat een mooie en lieve jongen is Noa Lang, hij heeft wel eens een grote mond maar het is een jongen met het hart op de juiste plaats.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Qua kwaliteit en rendement maakte ik me niet veel zorgen, maar op voorhand wel dat er te vaak wedstrijden zouden zijn dat als het niet loopt dat hij zijn man laat lopen en egoïstisch zou gaan spelen dat het op zo'n moment eerder een last dan een lust zou zijn. Tot nu toe is dat nog helemaal niet het geval geweest. En dan is Lang voor PSV gewoon een kwaliteitsspeler.
-
- Lid scoutingsteam
Dat fragment hierboven is al fraai, maar PSV TV verdient een enorm compliment voor dit schitterende interview. Het voelt puur en echt. 40 waardige kijkminuten. Genieten, en dat heb ik toch niet vaak bij interviews met voetballers.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Lens uit? Lens thuis win je met een portie geluk, want een tegengoal had daar zomaar kunnen vallen. Zijn vermogen spelers te passeren miste ik wel in beide Lens potjes. Voor de rest natuurlijk een eenvoudig programma. Baka en Lozano gaan niet alle toppers spelen of in vorm zijn. Lang is ook niet zo zelfzuchtig als Lozano kan zijn.GillesdelaCroquette wrote: ↑24 Nov 2023, 19:39Blij dat ie terug is hoor maar ik heb weinig gemist de afgelopen weken. Alleen maar overwinningen.Vanthaman18 wrote: ↑24 Nov 2023, 19:25 Wat is het toch een mooie vent. Zo blij dat hij terug is. Voegt iets toe aan de selectie wat we misten de afgelopen weken.
Heel blij dat hij terug is. We gaan hem hard nodig hebben. Hopelijk is het nu even klaar met zijn blessures. Dat is het enige wat zijn PSV carriere kan verpesten. Geweldige speler.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Eensch. Die met Dest was ook al goed.
-
- Ballenjongen
- StratumZuid
- Vedette
- Juancho
- Mister PSV
Mooie motivatie voor Noa. Hij zal aan de bak moeten want z'n concurrenten doen het uitstekend. Mooi man, zo hoort het bij PSV! Heb ik lange tijd gemist.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja