'Hij wilde de bal uit stilstand aannemen, maar dat deden ze zelfs in mijn tijd als speler al niet meer', vertelde Bosz lachend.
Johan Bakayoko
- ShovingNE2
- Site Admin
Deze vind ik ook treffend inderdaad. Ergerde ik mij kapot aan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Was geweldig gisteren. En zoals MR02 al terecht aangaf waren er o.a. hier veel mensen die hem voor 15m wilden verkopen 10 maanden geleden. Of voor 20/25 afgelopen zomer. Niemand had kunnen voorspellen dat hij zich zo zou ontwikkelen maar hij ijft netjes elke week stappen maken.
Hij doet echt zijn best, daar niet van, maar als kritische noot moet ik zeggen dat hij ook gisteren weer een aantal keer liep te slapen en Smal helemaal vrij door kwam.
Maar goed als hij zo doorgaat dan wordt het idd een record transfer. Helemaal als we kampioen worden en overwinteren in de CL.
Hij doet echt zijn best, daar niet van, maar als kritische noot moet ik zeggen dat hij ook gisteren weer een aantal keer liep te slapen en Smal helemaal vrij door kwam.
Maar goed als hij zo doorgaat dan wordt het idd een record transfer. Helemaal als we kampioen worden en overwinteren in de CL.
-
- Nationale topspeler
Cijfers bevestigen wat ik gister ook al vond. Speelde ook los van zijn assist en doelpunt gewoon een sterke pot. Alleen die overtreding op het laatst was niet handig. Was in zijn passing en dribbels dikke prima en had eigenlijk een tweede assist verdiend met die passeeractie en voorzet op Luuk in de eerste helft.
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Wat is dat ding om zijn hand/arm toch eigenlijk? Zie dat wel vaker bij meerdere spelers. Lijkt me niet dat ze toevallig allemaal een handblessure hebben? Gister had ie het ook weer om...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Volgens mij zei hij pas in een interview dat het iets persoonlijks was en dat hij dat later misschien nog bekend zou maken.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Klopt. Mogelijk na het seizoen, volgens mij zelfs.29.04.2007 wrote: ↑26 Nov 2023, 14:11Volgens mij zei hij pas in een interview dat het iets persoonlijks was en dat hij dat later misschien nog bekend zou maken.
-
- Lid van verdienste
- Armada
Vandaar ook dat hij Aster heeft gepolst.
- These users thanked the author Armada for the post (total 3):
- Heya Hallvar • TylerDurdn • SKERLA
- DonyellMalen
- Legende
Heruone wat moois voor jou! (ff op de tweet klikken voor het hele draadje)
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Heruone
-
- Lid van verdienste
Wat heeft dat met Bakayoko te maken?DonyellMalen wrote: ↑26 Nov 2023, 19:40 @Heruone wat moois voor jou! (ff op de tweet klikken voor het hele draadje)
Hoe dan ook verdient Guus straftraining voor het verpesten van die briljante pass van Veerman. Op zijn minst een week lang Joeys schoenen poetsen.
- ComeOnPSV
- Vedette
Mooi dat je weet dat het bij hem echt is.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 9):
- Armada • DonyellMalen • Balinho • Tovast • Vanthaman18 • TylerDurdn • Ren Höek • tezzyunited • Mithras
- DonyellMalen
- Legende
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Mooie ontwikkeling maakt Baka door. En de bewustheid en liefde die hij heeft voor zijn carrière pad en welke rol PSV daarin kan spelen, is mooi om te zien.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Meervoudig international
Ja zie je wel vaker. Bij Feyenoord lopen er een paar met een pleister op de neus.
Zal wel de nieuwe mode zijn.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Dat is voor extra steun vanwege het weggesnoven neustussenschotje. Of bedoel je niet op de tribunes?
-
- Vaste waarde in elftal
Is een achterlijk mode ding inderdaad: https://www.volkskrant.nl/sport/met-de- ... ~b1bb3a7c/
Dat hij niet meer alles uit stilstand doet was mij begin van het seizoen ook al opgevallen, ongelooflijk dat dat nog zo lang geduurd heeft voordat de staf daarmee aan de slag is gegaan.
- mr.top
Maar wel in een erg zwakke competitie. Erik ten Hag ‘s onfortuinelijke aankopen laten bijna elke week zien dat je niet zomaar van de eredivisie naar de top kunt overstappen.
Als club wil je natuurlijk leveren aan de Liverpool’s van deze wereld en niet aan de Brentford’s.
-
Dat wordt wel vaak gezegd maar hoe vaak heeft deze zwakke competitie 2 deelnemers in de cl gehad die nog allebij uitzicht houden op overwintering? Is PSV, en daarmee ook Bakayoko, niet gewoon een stuks sterker geworden en de eredivisie ook. We zijn ondertussen de 6e competie van europa geworden en dat is niet alleen door de conference league lijkt mij. De PL wordt alleen steeds sterker door de roofbouw die ze op de kleinere competities plegen.mr.top wrote: ↑27 Nov 2023, 10:27Maar wel in een erg zwakke competitie. Erik ten Hag ‘s onfortuinelijke aankopen laten bijna elke week zien dat je niet zomaar van de eredivisie naar de top kunt overstappen.
Als club wil je natuurlijk leveren aan de Liverpool’s van deze wereld en niet aan de Brentford’s.
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Zwakke competitie of niet, ik denk dat Bakayoko al super interessant is voor de echte topclubs, en dat kan hij inderdaad met een goede tweede seizoenshelft nog wat meer worden. En daarbij scoort Bakayoko ook (en geeft hij assists) in Europese wedstrijden.mr.top wrote: ↑27 Nov 2023, 10:27Maar wel in een erg zwakke competitie. Erik ten Hag ‘s onfortuinelijke aankopen laten bijna elke week zien dat je niet zomaar van de eredivisie naar de top kunt overstappen.
-
- Lid scoutingsteam
Hij levert ook gewoon in de Champions League, toch?mr.top wrote: ↑27 Nov 2023, 10:27Maar wel in een erg zwakke competitie. Erik ten Hag ‘s onfortuinelijke aankopen laten bijna elke week zien dat je niet zomaar van de eredivisie naar de top kunt overstappen.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
- DonyellMalen • Rikkert1234