Noa Lang

Spelers A-selectie.
Post Reply
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Sensation wrote: 26 Nov 2023, 07:38 Oh God het napapagaaien in de media is ook alweer begonnen, was dramatisch, heeft alles fout gedaan. Hij raakte 1x de bal verkeerd en schoot 1x hoog over nadat hij inviel na blessureleed. Voor de rest is hij 0x van de bal gezet en kwam er maar 1 pass niet aan.
En had hij bijna een assist.
Teletubby
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Net terug van een blessure, we weten allemaal waar hij toe in staat is. Dit komt goed, volgende week de 0-2 erin knallen in de 72ste minuut na een invalbeurt en dan is het weer allemaal hosanna.
DonyellMalen
Legende

Dit blijven zulke mooie beelden.

Standbeeld
Mister PSV

Lang besliste begin augustus het duel om de Johan Cruijff Schaal door na 79 minuten de enige treffer van de wedstrijd te maken. De rechtspoot wordt erop gewezen dat hij destijds nog tegen Pedersen speelde. Lang onthult dat hij van trainer Peter Bosz een duidelijke boodschap meekreeg. "De trainer zei letterlijk: 'Noa, laat die rechtsback vrij'. Wollah (ik zweer het je, red.), ik hoefde geen druk te zetten. Hij noemde hem een kip zonder kop."
De aanvaller van PSV is nu al zeker van zijn zaak. "Broer, we staan zeven punten voor. Als wij Twente-uit winnen en we winnen uit bij Feyenoord, dan is het inpakken", aldus Lang. De podcast is opgenomen voor het uitduel van PSV met Twente, dat door de Eindhovenaren met 0-3 gewonnen werd. De van een spierblessure herstelde Lang deed zaterdag een kwartier mee.
Noa being Noa.
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/lang-on ... kop/427490
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    voskatMithras
    Jordi
    Basisspeler
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
    Favoriete speler: Joey Veerman

Standbeeld wrote: 28 Nov 2023, 09:02
    Lang besliste begin augustus het duel om de Johan Cruijff Schaal door na 79 minuten de enige treffer van de wedstrijd te maken. De rechtspoot wordt erop gewezen dat hij destijds nog tegen Pedersen speelde. Lang onthult dat hij van trainer Peter Bosz een duidelijke boodschap meekreeg. "De trainer zei letterlijk: 'Noa, laat die rechtsback vrij'. Wollah (ik zweer het je, red.), ik hoefde geen druk te zetten. Hij noemde hem een kip zonder kop."
    De aanvaller van PSV is nu al zeker van zijn zaak. "Broer, we staan zeven punten voor. Als wij Twente-uit winnen en we winnen uit bij Feyenoord, dan is het inpakken", aldus Lang. De podcast is opgenomen voor het uitduel van PSV met Twente, dat door de Eindhovenaren met 0-3 gewonnen werd. De van een spierblessure herstelde Lang deed zaterdag een kwartier mee.
    Noa being Noa.
    https://m.voetbalzone.nl/nieuws/lang-on ... kop/427490
    Akelig om te lezen. :sneeze:
    Standbeeld
    Mister PSV

Jordi wrote: 28 Nov 2023, 09:23
    Ja, dit krijg je bij Noa erbij. Dit zijn teksten die ze normaliter in Amsterdam zouden bazuinen. Ik zag ook veel reacties afgelopen weekend op het interview van Joey waarbij mensen hem arrogant noemden. We moeten wel een beetje gaan oppassen. Zelfvertrouwen is goed, arrogantie niet. Amateurpsycholoog Slot kan deze uitspraken gebruiken om de Feyenoord spelers en fans extra op te jutten.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Tja, hij heeft wel gewoon gelijk. :opzijnkop:

#Project102
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Maar ook als je gelijk hebt, kan het soms verstandiger zijn om iets niet uit te spreken. Zeker niet de uitspraken van je trainer over een speler van de tegenstander.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
    Mithras
    DonyellMalen
    Legende

Ze hebben gewoon veel vertrouwen. En terecht. Je moet alleen wel goed blijven spelen dan. Anders gaan dit soort uitspraken tegen je werken.
    Standbeeld
    Mister PSV

29.04.2007 wrote: 28 Nov 2023, 09:44 Zeker niet de uitspraken van je trainer over een speler van de tegenstander.
    Eigenlijk not done inderdaad.
    Jordi
    Basisspeler
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
    Favoriete speler: Joey Veerman

Standbeeld wrote: 28 Nov 2023, 09:37

Ja, dit krijg je bij Noa erbij. Dit zijn teksten die ze normaliter in Amsterdam zouden bazuinen. Ik zag ook veel reacties afgelopen weekend op het interview van Joey waarbij mensen hem arrogant noemden. We moeten wel een beetje gaan oppassen. Zelfvertrouwen is goed, arrogantie niet. Amateurpsycholoog Slot kan deze uitspraken gebruiken om de Feyenoord spelers en fans extra op te jutten.
    Eens. Al lagen de uitspraken van Joey wel wat genuanceerder. Er is niks mis met wat bravoure, maar een klein beetje nederigheid is wel op zijn plaats.
  • These users thanked the author Jordi for the post:
    MC Hammer
    ParkJiSung
    Basisspeler

Standbeeld wrote: 28 Nov 2023, 09:37

Oliedom inderdaad. Laten we het er maar op houden dat het interview van Maddy een stuk beter was.
    RPSV94
    Geselecteerd voor Oranje

Ben wel blij dat iemand de moeite heeft genomen om die podcast te beluisteren. Versta er de helft van de tijd geen klap van
    Grasmat
    Lid van verdienste

Zal allemaal wel loslopen. Nee het is niet heel slim over de tegenstander openbaar praten, maar het is Noa Lang, als dit alles is dit seizoen dan valt het nogal mee.
    Josef Dettelbacher
    Legende

Ik denk dat iedereen wel weet hoe er onderling over spelers van de tegenstander wordt gesproken. Niet moeilijk over doen.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    Vanthaman18
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Koenjo
    Meervoudig international

Achja dit wisten we van te voren met onze 7kNOA, dit moet je een beetje op de koop toenemen. Vrij beschamend interview.
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    Teletubby
    Nationale topspeler

We hebben onze kampioensoverwinning uitspraak van dit seizoen te pakken of natuurlijk de Jetro 99% variant. Ik hoop op de tweede optie. Onhandig natuurlijk om je zo uit te laten in de media, alleen maar extra motivatie voor Feyenoord.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Teletubby wrote: 28 Nov 2023, 11:20 We hebben onze kampioensoverwinning uitspraak van dit seizoen te pakken of natuurlijk de Jetro 99% variant. Ik hoop op de tweede optie. Onhandig natuurlijk om je zo uit te laten in de media, alleen maar extra motivatie voor Feyenoord.
    Het zal zondag niet op motivatie aankomen verwacht ik zo.
    Kingfisher
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Ach, met Noa is het nooit Langweilig. Beetje bravoure moet kunnen, met 11 koorknapen is het ook maar saai. Alsof Feyenoord nog meer gemotiveerd zal zijn na dergelijke uitspraak, geloof ik niet. Die zijn op en top gemotiveerd, ongeacht wie wat zegt.
  • These users thanked the author Kingfisher for the post (total 6):
    DonyellMalenvoskatRemPSVpsvgoudaSensationTijn
    RV1913
    Nationale topspeler

29.04.2007 wrote: 28 Nov 2023, 09:44 Maar ook als je gelijk hebt, kan het soms verstandiger zijn om iets niet uit te spreken. Zeker niet de uitspraken van je trainer over een speler van de tegenstander.
    Hoezo? Pedersen is allang weg en was ook een matige back.
  • These users thanked the author RV1913 for the post:
    Paulus22
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Hij moet het niet zeggen, maar ik moest wel even hardop lachen bij het lezen van die uitspraak :mrgreen:
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 3):
    RV1913Rikkert1234Sensation
    Grasmat
    Lid van verdienste

Pedersen be like:

Image
    Rikkert1234
    Vedette

Zoals Ykhim hierboven zegt ik kon er ook wel om lachen. Daarbijkomend ik vind het een verademing om is een niet gerobotiseerd antwoord te horen uit de mond van een voetballer. Timing van het interview is natuurlijk wel heel erg ruk en niet handig maar ach, Slot had zijn spelers toch wel op het bot gemotiveerd gemaakt voor deze wedstrijd.
    Ardbeg
    Mister PSV

Ik vind dat er nogal een grijs gebied zit tussen deze domme opmerking en gerobotiseerde antwoorden. Zie casus Schone en PSV. Je weet wat je met Lang in huis haalt maar ik hou gewoon niet van dat gedoe. Daarnaast moet zoiets in de kleedkamer blijven nmi.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Hammer
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Ykhim wrote: 28 Nov 2023, 11:30 Hij moet het niet zeggen, maar ik moest wel even hardop lachen bij het lezen van die uitspraak :mrgreen:
    Ik ben nu wel benieuwd wat Bosz zijn mening over, pakweg, Avila is en met welk lichaamsdeel-missend dier hij hem in de rust van PSV-Ajax heeft vergeleken :mrgreen:
    Post Reply