Noa Lang
-
- Internationale topspeler
Onze medische staf is echt van bedroevend niveau. Bij welke club zie je structureel zoveel blessures, zoveel spelers langer geblesseerd dan verwacht en ook nog eens regelmatig terugslagen hebben. Bizar.
- These users thanked the author Ittot for the post (total 2):
- Vanthaman18 • ziege maar ook zagge
-
- Regelmatige invaller
20 november weer op het trainingsveld gestaan, is de wedstrijd tegen Twente dan toch te vroeg geweest?
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Volgens mij is Noa nu de eerste dit seizoen die iets langer geblesseerd is door een terugslag, toch? Volgens mij hebben we dit seizoen niet zoveel te klagen.
-
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Wat een onzin. Onze medische staf bestaat uit een aantal medici die behoren tot de top in hun vakgebied in Nederland en daar buiten.
- Juancho
- Mister PSV
Reken maar dat Bosz hier niet van gediend is. En terecht, besprekingen tussen speler en trainer houd je intern. Gewoon vreselijk dom van lang. Prima dat ie met wat bravoure speelt (als hij al kan spelen maar dat terzijde) maar dit soort dingen moet je intern houden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ren Höek
- Vedette
Volgens trainer Peter Bosz heeft Lang de afgelopen dagen een "kleine terugslag" gehad, waardoor de linksbuiten niet kan spelen tegen Sevilla. Hij is wel meegereisd naar Andalusië. "Het is niet heel ernstig. Hij komt van een heel lange blessure terug, daar gaan we geen risico mee nemen. Hij moet even pas op de plaats maken", zegt Bosz.
https://www.nu.nl/voetbal/6291723/psver ... villa.htmlWe hebben hem wel meegenomen naar Spanje, omdat ik hem graag bij de groep wil hebben."
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Die fysio's zijn misschien ook mee naar Sevilla?
Misschien wil Bosz hem gewoon graag naast hem hebben staan zodat hij geen rare interviews kan geven.
- These users thanked the author VTheMan for the post (total 4):
- Breur • Heissenberrug • Fanatic-U-s • Robson de Souza
-
Standbeeld wrote: ↑28 Nov 2023, 20:51Volgens mij is Noa nu de eerste dit seizoen die iets langer geblesseerd is door een terugslag, toch? Volgens mij hebben we dit seizoen niet zoveel te klagen.
Dit seizoen valt het inderdaad enorm mee gelukkig. Maar ontkennen dat we de afgelopen seizoenen veel meer blessures hebben gehad dan gemiddeld en ook nog eens veel blessures langer duurde dan geprognosticeerd en er meerdere spelers terugvallen hebben gehad is natuurlijk onzin. Dit seizoen is het echt 100x zo goed maar met Lang lijkt het weer als vanouds. Het is gewoon balen, je kunt hem zo goed gebruiken en dan is hij er wéér niet bij na wéér een terugval.
- psvmedium
- Lid 2e elftal
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Overdrijven vind ik ook een vak hoor. Met Lozano en Bakayoko loopt het hartstikke goed. Ik 'mis' Lang dan ook totaal niet. Dat we hem kunnen gebruiken, is evident.Ittot wrote: ↑29 Nov 2023, 09:56Standbeeld wrote: ↑28 Nov 2023, 20:51Volgens mij is Noa nu de eerste dit seizoen die iets langer geblesseerd is door een terugslag, toch? Volgens mij hebben we dit seizoen niet zoveel te klagen.Het is gewoon balen, je kunt hem zo goed gebruiken en dan is hij er wéér niet bij na wéér een terugval.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- Ardbeg
Ex unitate vires
-
- Nationale topspeler
Wie was die vervelende interviewer die aan Ernst vroeg of je Lozano wel moest halen, Schreuder? Kan Ernie hem nu nog even bellen om te vragen wat hij er nu over denkt? Lozano beslist hoogstpersoonlijk de wedstrijd tegen Ajax en is tegen Twente van goede waarde. Zeker met deze slepende blessure van Lang is het gewoon broodnodig.
-
Ik zeg toch nergens dat het met Lozano - Baka niet goed loopt? Dat loopt top. Maar dan nog is het fijn om een Lang er bij te hebben, voor als er een keer iemand rust kan gebruiken, uit vorm is of niet in de wedstrijd zit. Of als je een ander smaakje wil hebben.Fanatic-U-s wrote: ↑29 Nov 2023, 10:13Overdrijven vind ik ook een vak hoor. Met Lozano en Bakayoko loopt het hartstikke goed. Ik 'mis' Lang dan ook totaal niet. Dat we hem kunnen gebruiken, is evident.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Het draait ook zonder Noa gelukkig prima. We zijn wel gewoon kwetsbaarder en zwakker door het uitvallen van Lang: als nu één van die andere twee wegvalt heb je een probleem en tijdens wedstrijden heb je niet de mogelijkheid om de tegenstander te verrassen door bijv. opeens Noa te brengen die toch weer hele andere acties in huis heeft. Zonde ook van Noa's ontwikkeling. Hopelijk is ie er snel weer bij.Fanatic-U-s wrote: ↑29 Nov 2023, 10:13Overdrijven vind ik ook een vak hoor. Met Lozano en Bakayoko loopt het hartstikke goed. Ik 'mis' Lang dan ook totaal niet. Dat we hem kunnen gebruiken, is evident.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
https://www.nporadio2.nl/nieuws/top2000 ... ra-nummers
Radio 2 viert en feestje en wie kan er niet ontbreken op een feestje?
Juist.
7k op je feestje - Noano moet erin gestemd worden.
Radio 2 viert en feestje en wie kan er niet ontbreken op een feestje?
Juist.
7k op je feestje - Noano moet erin gestemd worden.
- These users thanked the author Franciscus for the post:
- Breur