Interessante spelers
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
De band tussen Gini en Memphis lijkt wel sterk. Ik verwacht ze dan ook beiden bij Barcelona als Koeman er volgend seizoen nog is. En dan mogen ze erna nog een paar jaar hier komen spelen.
-
- Internationale topspeler
Ik zat gister heel even naar het filmpje van de persconferentie van gister te kijken. Op een gegeven moment kwam ter sprake of Schmidt volgend seizoen wel voor de prijzen kan gaan spelen. Schmidt gaf aan te denken van wel, waarbij hij ook aan gaf dat dat natuurlijk afhangt van wat er allemaal in de zomer gebeurt. Maar de glimlach toen hij dat zei... misschien is de wens de vader van de gedachte, maar krijg een beetje het gevoel dat onze Duitse dibbes alweer zijn plannetjes aan het maken is. Vorig jaar had ie ook al sinds het voorjaar contact met Götze, zou toch prachtig mooi zijn als ie nu weer sneaky bezig is om pure kwaliteit naar Eindhoven te halen.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Meervoudig international
Carlos “Charly” Rodriguez. 24-jarige Verdedigende Middenvelder van Monterrey. Klein pittig mannetje die ook al 16 interlands voor Mexico speelde. Veel pit, gif en wat ook belangrijk is dribbelend en voetballend sterk. Kan ballen lang en kort goed doorspelen. Neemt veel standaard situaties en wordt in Mexico de nieuwe guardado genoemd. Optie voor komende zomer?
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Heb ik ook al eens genoemd inderdaad. Zit dit seizoen wel in een dipje overigens, maar dat kan ook komen omdat 'ie simpelweg uitgeleerd is. Was destijds tegen Liverpool op het WK voor clubs veruit de beste speler op het veld.
-
Even tussendoor: Zouden er niet mensen binnen de scouting ( Jan Vennegoor ) of RVC tegen John de Jong vertellen dat hij misschien terug moet gaan naar het vertrouwde scouten in zuid-Amerika? Er wordt binnen PSV nog steeds gescout in dit gebied, maar het valt me op dat er weinig spelers uit deze streek komen, hopelijk komt er komende zomer verandering in. Kwaliteit staat voorop overigens, maar er lopen genoeg talenten en ervaren spelers rond in dit gebied!
-
- Lid scoutingsteam
Dat snappen ze heus wel, maar het draait om meer dan alleen voetbalkwaliteit. PSV heeft die kwaliteit namelijk wel in huis (al kun je op posities verbeteren), maar zou zich moeten richten op andere zaken als ervaring, leiderschap en sturing. Dat ga je niet zo snel vinden in Zuid-Amerika. Zulke spelers moeten dan acclimatiseren, de juiste taalvaardigheden aanleren én het spelinzicht (plus kwaliteit) hebben om te brengen wat PSV nodig heeft. Ik zou niet weten wie PSV dan moet halen.
Ik verwacht ook komende zomer niks spannends uit Zuid-Amerika. Hooguit een back ofzo.
Ik verwacht ook komende zomer niks spannends uit Zuid-Amerika. Hooguit een back ofzo.
-
Heb je zeker een punt. Leiderschap en ervaring is op het moment het belangrijkste. Ik zei al: kwaliteit boven kwantiteit. Je moet niet in een gebied spelers gaan halen om het ‘halen’. Toch zie ik graag weer als supporter een speler uit dit gebied, zijn ook vaak publiekslievelingen door de passie en strijd die ze brengen. Toch blijf ik Carlos Salcedo een interessante optie vinden omdat hij dus ook al een jaar bij fiorentina en 2 jaar bij Eintracht Frankfurt heeft gespeeld en dus snapt wat het is om in Europa te spelen.
-
Ben benieuwd waar John de Jong komende periode mee aankomt. Hoop toch ook voor hem zelf dat hij er iemand bij krijgt. Dat wilde hij eigenlijk al toen hij onder druk stond. Toch komt hij (op drommel na) vrijwel altijd met een optie die niet vaak oa hier genoemd is.
-
- Vedette
Adam Hlozek is na lang blessureleed ook weer terug. Wellicht interessant om de laatste maanden van het seizoen te volgen. Stond afgelopen zomer in de belangstelling van menig Europese (sub)topper. Begon het seizoen met vier goals en vijf assists in zeven competitiewedstrijden. Raakte alleen vervolgens geblesseerd en heeft enkele weken geleden zijn rentree gemaakt. Heeft nog een contract tot 2022, zal dus deze zomer vermoedelijk verkocht worden.
-
- Legende
Hlosek is wel een buitenkansje mocht je die kunnen halen. Maar ik blijf er bij dat voor je verdediging eens potdicht moet. Als je langer de nul kan houden, dan krijg je voorin ook meer ruimte. En is de druk ook minder.
-
Misschien een ruildeal met Guti mogelijk?
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Hlozek :praise: Dat is wel een droom hoor. Het duo Adam & Adam van Slavia Praag, daar zou ik direct voor tekenen. Ook al hebben we Adam Karabec helemaal niet nodig, maar zo'n mega talent..Johann Vogel wrote: ↑21 Mar 2021, 23:14 Adam Hlozek is na lang blessureleed ook weer terug. Wellicht interessant om de laatste maanden van het seizoen te volgen. Stond afgelopen zomer in de belangstelling van menig Europese (sub)topper. Begon het seizoen met vier goals en vijf assists in zeven competitiewedstrijden. Raakte alleen vervolgens geblesseerd en heeft enkele weken geleden zijn rentree gemaakt. Heeft nog een contract tot 2022, zal dus deze zomer vermoedelijk verkocht worden.
-
- Nationale topspeler
Bosz weg bij Leverkusen; benieuwd of zijn opvolger Frimpong gaat gebruiken en perspectief biedt. Anders zou ik in hem een ideale kandidaat zien om Dumfries op te volgen bij een vertrek.
Aangetrokken voor 11 miljoen van Celtic in de laatste transferperiode. Een zijspoor zou hem goedkoper en mogelijk beter haalbaar maken. Potentiële topspeler in mijn ogen.
Aangetrokken voor 11 miljoen van Celtic in de laatste transferperiode. Een zijspoor zou hem goedkoper en mogelijk beter haalbaar maken. Potentiële topspeler in mijn ogen.
-
- Internationale topspeler
Waarom worden zulke spelers niet naar PSV gehaald, VOORDAT ze naar clubs als Leverkusen gaan vraag ik me dan af.
De zoektocht naar een rechtsback moet volgens mij al wel wel begonnen zijn bij John. Geen leiderstype die zich met van alles moet bemoeien, gewoon een tijger die aanvalt en verdedigt, met een beetje intelligentie liefst. Ik was toen al fan van Arias, maar nu mis ik hem nog meer. Zo’n speler, man wat zou het team daarmee geholpen zijn.
Die leiderstype moeten we gaan binnen halen op de plek van Rosario. Ik denk nog steeds dat dat Koopmeiners moet worden. Ik weet het, totaal niet creatief, maar zo eentje missen we nu.
De zoektocht naar een rechtsback moet volgens mij al wel wel begonnen zijn bij John. Geen leiderstype die zich met van alles moet bemoeien, gewoon een tijger die aanvalt en verdedigt, met een beetje intelligentie liefst. Ik was toen al fan van Arias, maar nu mis ik hem nog meer. Zo’n speler, man wat zou het team daarmee geholpen zijn.
Die leiderstype moeten we gaan binnen halen op de plek van Rosario. Ik denk nog steeds dat dat Koopmeiners moet worden. Ik weet het, totaal niet creatief, maar zo eentje missen we nu.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Komt uit de jeugd van Man City (speelde daar sinds zijn 15e), vorig jaar regelmatig basisspeler bij Celtic waarbij hij de interesse van Leverkusen heeft gewekt die hem voor 11mil heeft gekocht. Die 11mil hadden wij niet en Dumfries liep/loopt rond bij PSV. Wanneer had PSV hem moeten halen? Hooguit op het moment dat Celtic hem haalde maar dat is 2 jaar geleden, toen hadden wij net Dumfries.