Peter Bosz

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Een winnende coach heeft altijd gelijk?

Maar na de eerste helft weinig tot niets omzetten, zwak uit de kleedkamer komen. Ook daar mag geevalueerd op worden, spijtig dat er zo weinig tijd tussen wedstrijden is.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Goed, reëel verhaal van Bosz.
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 3):
    KingfisherMC HammerRobson de Souza
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Altijd
    Juancho
    Mister PSV
    Clubvoorkeur: PSV

Tuurlijk gigantisch blij en knap dat het dik 60 minuten heel matig was en je alsnog wint. Deels door rode kaart maar ook zeker deels omdat PSV pas toen met lef ging voetballen.

Maar morgen zal Bosz ongetwijfeld gaan kijken naar wat er toch in hemelsnaam dik een uur zo fout ging. Dit is dan nog Sevilla hé. Dat niveau van PSV moet echt nog wat wat niveautje omhoog.

Maar voor nu genieten en mooi ook wat hij net zei: 2-2 vonden ze niet genoeg, uitgelezen kans op 3 punten en verder in de CL dus volle bak op de aanval 😁😝
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    nilssonH
    Moderator

Tuurlijk moet je het eerste uur zeer goed analyseren. Het leek nergens op en PSV was totaal onherkenbaar. Deels door de druk van Sevilla, deels doordat je zelf totaal niet in de wedstrijd zat. Alleen dat mogen de Pieter Zwarts van de wereld lekker doen.

Voor mij is voetbal ook emotie. Het zijn verhalen die je nabespreekt en deelt met vrienden en collega's. En dit is een verhaal wat ik echt niet gauw meer ga vergeten. Een wedstrijd die dit seizoen hoe het ook afloopt al kleur geeft. Dat is een gevoel dat ik wil koesteren en dat komt grotendeels door de cojones van Bosz en de mentaliteit die hij bij het elftal erin heeft gekregen.

Lekker Peet en neem nog maar een vanille ijsje vanavaond!
  • These users thanked the author nilssonH for the post (total 21):
    HeruoneTijnYkhimGrasmat29.04.2007psvgoudaDe RealistPaco CasalKingfisherDonyellMalenPCGCsmoortjeNoosaBramRikkert1234MithrasPersepolisGestelnaarRen HöekDeEintovenaarPSV024
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 29 Nov 2023, 21:15 Dat niveau van PSV moet echt nog wat wat niveautje omhoog.
    Ik vind dit echt een nikszeggende conclusie. Dat dit PSV een 2-0 achterstand in en tegen Sevilla omdraait, dat was jarenlang compleet ondenkbaar. Alleen al dat feit toont aan dat we ontzettend gegroeid zijn, hoeveel (terechte!) kritiek je ook kunt hebben op PSV. En ja: het niveau moet verder omhoog, 100%, maar mogen ze er ook gewoon even de tijd voor krijgen voordat jij hier na de eerste de slechtste wedstrijd met allerlei krachttermen komt gooien?
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 11):
    SensationTijnGrasmatDonyellMalenKingfishersmoortjeBramMithrasShovingNE2NotoriousBIG046Ren Höek
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Kijk Mark, zo had je dat toen moeten doen.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Robson de Souza
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Ykhim wrote: 29 Nov 2023, 21:28
    Juancho wrote: 29 Nov 2023, 21:15 Dat niveau van PSV moet echt nog wat wat niveautje omhoog.
    Ik vind dit echt een nikszeggende conclusie. Dat dit PSV een 2-0 achterstand in en tegen Sevilla omdraait, dat was jarenlang compleet ondenkbaar. Alleen al dat feit toont aan dat we ontzettend gegroeid zijn, hoeveel (terechte!) kritiek je ook kunt hebben op PSV. En ja: het niveau moet verder omhoog, 100%, maar mogen ze er ook gewoon even de tijd voor krijgen voordat jij hier na de eerste de slechtste wedstrijd met allerlei krachttermen komt gooien?
    Ja maar dat telt niet, Sevilla kreeg rood. Net als Twente. En tegen ajax hadden we eigenlijk ook moeten verliezen. Wacht maar tot PSV echt getest gaat worden.
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 5):
    Ykhim29.04.2007KingfisherMithrasPersepolis
    DonyellMalen
    Legende

Ik zei dit voor de wedstrijd, maar kan dit eigenlijk gewoon weer herhalen. Fantastisch man, Peet.
    DonyellMalen wrote: 29 Nov 2023, 18:23 Peter is, samen met Stewart, het beste wat ons kon overkomen. Het is zo'n onwijs stabiele, intelligente, verbaal sterke man met ongelooflijk veel vakkennis. Een echte topper.
    Juancho
    Mister PSV

Uhm welke kracht termen precies? Heb je het interview met Stewart gezien die ook aprk over nog 1 a 2 transfer windows? Wat denk je dat hij daarmee bedoelt? Niveau verder omhoog krijgen natuurlijk.

Het eerste uur was echt heel belabberd, je kan bijna zeggen door de ondergrens. Daar moet je iets mee. En gelukkig hebben we een coach die dat echt wel ziet en scherp op is.

En verder vooral lekker genieten van deze bizarre avond. Kan er prima los van staan.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Ach, je weet tegen wie je het zegt toch?

Weet je wat het is; dit was de zoveelste zogenaamde test. Maar Bosz is alleen geslaagd als hij én wint én dit tegelijkertijd doet met fantastisch voetbal. Want het is niet moeilijk te raden hoe de reacties waren geweest van dat soort supporters als PSV wel goed gevoetbald had, maar aan het eind met 0 punten had gestaan.

En ondanks Grasmat z'n 102-missie, gaan we echt nog wel een keer ergens punten laten liggen deze competitie. Ik kan niet wachten om dan de berichten met 'doorselecteren' en 'echte glasbak nodig' dan weer te lezen van de bekende posters.

Voor alle zure supporters, lees gewoon even een paar keer nilssonH z'n bericht!
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 4):
    GrasmatYkhimArdbegMithras
    Juancho
    Mister PSV

Image
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Ga anders nog even huilen dat van Aanholt erin kwam. :treurig:
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 3):
    HeissenberrugArdbegStratumZuid
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

29.04.2007 wrote: 29 Nov 2023, 21:48 En ondanks @Grasmat z'n 102-missie, gaan we echt nog wel een keer ergens punten laten liggen deze competitie.
    Zoekte ruzie maat? :L
    Juancho
    Mister PSV

Ja die viel idd lekker in... 🤣 1 van z'n eerste ballen was een slappe pass door de as die zo een grote kans had kunnen opleveren. Die gozer heeft niks meer bij PSV te zoeken.
    StratumZuid
    Vedette

SKERLA wrote: 29 Nov 2023, 21:38 Kijk Mark, zo had je dat toen moeten doen.
    Nooit meer vanuit gaan dat een oud topspeler of een echte psver een top trainer gaat zijn, Bosz is Boss
    Last edited by StratumZuid on 29 Nov 2023, 22:30, edited 1 time in total.
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 29 Nov 2023, 21:47Uhm welke kracht termen precies?
    - Slap
    - Onvolwassen
    - Afwachtend
    - Belabberd spelen
    - Traag tempo
    - Wanvertoning
    - Heel matig
    - Niveau moet omhoog
    - Door de ondergrens

Ik kan vast wel even doorgaan, want ik heb niet alle topics gelezen. En misschien meen je dat je gelijk hebt, misschien is dat zelfs zo, maar ik vind het wel typisch dat je vooraan staat om dit soort dingen verspreid over meerdere posts te plaatsen, nog voordat de wedstrijd goed en wel is afgelopen. Geef ze toch ook eens de tijd en ruimte om een keer een slechte wedstrijd te spelen.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 4):
    Heissenberrug11 TinusVanthaman18NotoriousBIG046
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Haha zelfs na de wedstrijd moet in al zn posts even vermeld worden hoe slecht het eerste uur was.
    Zwaar leven lijkt me.

Ik pak iig nog een biertje op de overwinning! En op Peter Bosz. En op Vertessen. En op van Aanholt. :pul:
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 4):
    D.MillpantsArdbegYkhimNotoriousBIG046
    Juancho
    Mister PSV

Ykhim wrote: 29 Nov 2023, 21:59
    Juancho wrote: 29 Nov 2023, 21:47Uhm welke kracht termen precies?
    - Slap
    - Onvolwassen
    - Afwachtend
    - Belabberd spelen
    - Traag tempo
    - Wanvertoning
    - Heel matig
    - Niveau moet omhoog
    - Door de ondergrens

Ik kan vast wel even doorgaan, want ik heb niet alle topics gelezen. En misschien meen je dat je gelijk hebt, misschien is dat zelfs zo,

Dat zijn geen krachttermen beste Yhkim maar gevoelens en uitingen van een PSV fan tijdens een hele belangrijke wedstrijd waarbij PSV zeker een uur lang onherkenbaar zwak, op alle gebieden, op het veld stond. En ja, sommigen posters hier vinden het leuk en gezellig om tijdens de wedstrijd met elkaar te ouwehoeren. Men is kritisch als het moet, men deelt veren uit als het moet. Easy as that. Jij houdt je blijkbaar wat stiller tot na de wedstrijd. Waarom zou de eerste groep meer geduld moeten hebben en dus blijkbaar niet tijdens de wedstrijd met alle emoties die van links naar rechts gaan mogen uiten? Wat is dat voor onzin? Ik heb namelijk ook dezelfde zogenaamde krachttermen gebruikt in de periode na de rode kaart, maar dan op een positieve manier.
    maar ik vind het wel typisch dat je vooraan staat om dit soort dingen verspreid over meerdere posts te plaatsen, nog voordat de wedstrijd goed en wel is afgelopen. Geef ze toch ook eens de tijd en ruimte om een keer een slechte wedstrijd te spelen.
    Waarom is het a. Typisch en waarom lijk je te doen overkomen dat iedereen niet negatief z'n uitingen mag delen tijdens de wedstrijd? Omdat jij dat niet zo prettig vindt? Ik geeft PSV namelijk alle ruimte, als het slecht gaat en als het goed gaat. Dat heet voetbalbeleving en heel goed naast elkaar lopen. Heb ook veren zat gegeven maar die zal je dan wel toevallig niet lezen.

Sterker nog trouwens, heb je Bosz achteraf gehoord? Die gaf vrijwel hetzelfde aan wat men hier ook tijdens de wedstrijd aangaf: onherkenbaar PSV, op alle vlakken bij lange na niet genoeg en dat de rode kaart dit keer wel (itt Twente) bepalend was. Of jij moet serieus vinden dat PSV tot de rode kaart er lekker in zat, kansen creëerde en herkenbaar speelde. Kan hé, ik deel dat dan alleen totaal niet. Bosz ook niet. Tot de rode kaart had ik iig geen moment het gevoel dat er nog wat in zat. Daarvoor speelde PSV onherkenbaar slecht tegen een zelfs niet eens goed Sevilla.

Kortom, een wedstrijd van uitersten en laat zien dat voetbal ook op basis van een moment kan kantelen. We winnen op een geweldige manier, alle credits voor metname de invallers maar dat neemt niet weg dat het eerste uur onherkenbaar slecht was en daar moet je wat mee. Wat Bosz dus ook wel aangaf.

Snap je probleem dus niet zo goed eigenlijk maar dat zal vast aan mij liggen. So be it.
    DC_PSV
    Vedette

Gaan we hier nou echt de hele wedstrijd nu analyseren? We zijn door, de rest boeit niet😂.
  • These users thanked the author DC_PSV for the post (total 4):
    SKERLA29.04.2007Rikkert1234Mithras
    #simplythebest
    Ardbeg
    Mister PSV

Echt hoor. Geniet gewoon van die punten. Gezeik. Of herhaal het nog tien keer. Wat boeit het me ook..
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
    SKERLANotoriousBIG046
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Ykhim Hou er alsjeblieft mee op want je krijgt toch nooit gelijk en het vergalt een mooie avond.
  • These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post:
    29.04.2007
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 29 Nov 2023, 22:26Snap je probleem dus niet zo goed eigenlijk maar dat zal vast aan mij liggen. So be it.
    Nou, zijn we het toch nog eens. Fijne avond, Juancho. Geniet ervan! 8)
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    29.04.2007
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Laat die jongeman toch (terecht) kritisch zijn. Waardeloze wedstrijd, waarin je door een stommiteit van Ocampos en een dosis geluk bij de goal van Gudelj terug in de wedstrijd komt, waarna je het briljant afmaakt. Bosz zei het , dus waarom zouden we hier dat niet zeggen?

Ik vind het net zo lekker zo, zeker omdat de waardeloosheid van de wedstrijd totaal niet past binnen de rest van het seizoen, maar wel met de onnoemelijke druk om te presteren in de CL, wat we nu doorbroken hebben. Heerlijk.
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
    JuanchoD.Millpants
    Tomm
    Vedette

Jaren wisten we ons niet te kwalificeren omdat we niet konden winnen van Benfica en fucking Basel of Rangers. Nu sta je bij de laatste 16. Dat eerste uur kan de tarrels uit mn reet likken.
  • These users thanked the author Tomm for the post:
    Bram
    Post Reply