Misschien gewoon eens vochtige toiletdoekjes gebruiken?
Peter Bosz
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Het leuke is nog dat door de reactie 's hierboven van oa Ykhim , Ardbeg en het extra kinderachtige sausje van 29.04.2007 er een bepaalde negatieve setting wordt gecreëerd die nergens op slaat. Goede dingen lopen prima langs de mindere of zelfs slechte dingen. En dat wordt benoemd. Of je nu wint of verliest. Dan een aantal hier helemaal flippen door het negatieve, tja ik zou eens willen adviseren om dat wat beter in verhouding te zien.
Ik praat even voor mezelf maar er zijn er veel meer hier die tijdens een wedstrijd gezellig de wedstrijd meebeleven en dan is goed goed, wat slecht is wordt ook benoemd en na een bizarre avond loop ik ook vreselijk te genieten.
Maar het is voor een paar blijkbaar verdomd lastig te begrijpen dat de goede dingen prima naadt de mindere dingen kunnen lopen.
Zo en nu ga ik even genieten van een uiteindelijk toch nog prachtige avond van ons PSV onder een trainer die gelukkig ook heel goed de mooie dingen en mindere dingen van elkaar kan scheiden
Ik praat even voor mezelf maar er zijn er veel meer hier die tijdens een wedstrijd gezellig de wedstrijd meebeleven en dan is goed goed, wat slecht is wordt ook benoemd en na een bizarre avond loop ik ook vreselijk te genieten.
Maar het is voor een paar blijkbaar verdomd lastig te begrijpen dat de goede dingen prima naadt de mindere dingen kunnen lopen.
Zo en nu ga ik even genieten van een uiteindelijk toch nog prachtige avond van ons PSV onder een trainer die gelukkig ook heel goed de mooie dingen en mindere dingen van elkaar kan scheiden
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ruuddevil
- Legende
- Juancho
- Mister PSV
Fijn zo'n eerlijke en reële trainer. Op die manier kom je ook verder als elftal en als club. Had nooit kunnen dromen dat het al zo snel zo goed zou uitpakken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Standbeeld
- Mister PSV
- DC_PSV
- Vedette
Uit respect voor RvN doen we dat niet.
- These users thanked the author DC_PSV for the post (total 7):
- Grasmat • Heruone • Heissenberrug • MC Hammer • De Realist • TomPSV023 • R.Manco
#simplythebest
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik sluit me bij nilssonH aan. We kunnen meer dan terecht zoveel woorden vuil maken aan de eerste 60 minuten tot aan de rode kaart en hoe PSV andermaal weer liep te choken in een "win-or-break" duel. Maar uiteindelijk is dit einde zo fantastisch en onwerkelijk tegelijk dat een dergelijke analyse afbreuk doet aan de bijbehorende magie. CSKA thuis vibes all over the place.
Last edited by Heruone on 30 Nov 2023, 02:17, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
- Persepolis • Sensation
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- ShovingNE2
- Site Admin
Wat een coach. Wat een ballen. Wat een avond. En dat die dan ook nog zegt: ik wisselde niet zo best, want het voetbal ging eruit. Maar holyfuck wat een vechtmachine heeft Bosz er ook van gemaakt. We wonnen van Lens en ik zei tegen Makaveli ondanks de blijdschap: dit duel ben ik over een paar jaar vergeten. Maar dit duel maakt hetzelfde in mij los als tegen CSKA thuis als het over CL gaat. (Of Feyenoord thuis, de 4-3). Holyfuck.
Nog steeds hyped. Wat een wedstrijd. Wat een trainer. Wat een selectie. WAT EEN CLUB!!!!
Nog steeds hyped. Wat een wedstrijd. Wat een trainer. Wat een selectie. WAT EEN CLUB!!!!
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 16):
- Vanthaman18 • Ykhim • 29.04.2007 • PSV90 • Thijs • ruuddevil • Persepolis • De Realist • NotoriousBIG046 • DonyellMalen • TomPSV023 • Sensation • Ren Höek • Tijn • Heruone • nilssonH
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Regelmatige invaller
AmenShovingNE2 wrote: ↑30 Nov 2023, 07:29 Wat een coach. Wat een ballen. Wat een avond. En dat die dan ook nog zegt: ik wisselde niet zo best, want het voetbal ging eruit. Maar holyfuck wat een vechtmachine heeft Bosz er ook van gemaakt. We wonnen van Lens en ik zei tegen @Makaveli ondanks de blijdschap: dit duel ben ik over een paar jaar vergeten. Maar dit duel maakt hetzelfde in mij los als tegen CSKA thuis als het over CL gaat. (Of Feyenoord thuis, de 4-3). Holyfuck.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Ja, maar het eerste uur dan..?ShovingNE2 wrote: ↑30 Nov 2023, 07:29 Wat een coach. Wat een ballen. Wat een avond. En dat die dan ook nog zegt: ik wisselde niet zo best, want het voetbal ging eruit. Maar holyfuck wat een vechtmachine heeft Bosz er ook van gemaakt. We wonnen van Lens en ik zei tegen @Makaveli ondanks de blijdschap: dit duel ben ik over een paar jaar vergeten. Maar dit duel maakt hetzelfde in mij los als tegen CSKA thuis als het over CL gaat. (Of Feyenoord thuis, de 4-3). Holyfuck.
-
- Vedette
Werkelijk waar kut gespeeld 1e uur maar door Kamikaze acties van Peet (ondanks dat hij zelf spijt had) ons naar een welverdiende overwinning teruggeknokt. Gefeliciteerd iedereen!
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dankzij Heracles en Twente hebben we al wat geoefend hoe om te gaan met een man meer en hoe slecht het ook was voor de rode kaart hoe goed het was na de rode kaart. Het voelt wel lekkerder om daar naar te kijken dan wat er voor de rode kaart is gebeurd maar we moeten vooral dankbaar zijn en een klein beetje nederig.
Bosz heeft gewisseld om te winnen en de wissels hebben hem daarvoor uitbetaald. En dat verdienen wij als supporters ook weer een keer in zo'n wedstrijd waar het al zo vaak mis ging. Bosz heeft een gouden piemelotje meegenomen en de man die blijkbaar nooit iets zou winnen is aardig op weg met de JCS, plaatsing CL, overwintering CL en ongeslagen en 7 punten voor in de ED.
Bosz heeft gewisseld om te winnen en de wissels hebben hem daarvoor uitbetaald. En dat verdienen wij als supporters ook weer een keer in zo'n wedstrijd waar het al zo vaak mis ging. Bosz heeft een gouden piemelotje meegenomen en de man die blijkbaar nooit iets zou winnen is aardig op weg met de JCS, plaatsing CL, overwintering CL en ongeslagen en 7 punten voor in de ED.
- De Realist
- Internationale topspeler
Toont aan echt te willen winnen, en dat dat niet alleen maar woorden zijn. Zijn laatste wissels voelden voor hem slecht aan, maar ze hadden het gewenste resultaat. Dit kan wel eens voor de ommekeer zorgen - dat het zeker ook op zijn "niet-bosziaans" kan.
Maakt steeds meer zijn woorden waar, ontkracht steeds vaker de vooroordelen die velen inclusief ik hadden, en dat verdient een dikke pluim.
Weer mijn stem in positieve zin aangepast.
Maakt steeds meer zijn woorden waar, ontkracht steeds vaker de vooroordelen die velen inclusief ik hadden, en dat verdient een dikke pluim.
Weer mijn stem in positieve zin aangepast.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Joenepsv
- Legende
Om de zoveel jaar heb je een seizoen dat alles op zijn plek valt en dat lijkt nu ook te gebeuren. Stewart en Bosz hebben een kampioensploeg weten te bouwen. Ons elftal loopt over van kwaliteit en is een mix van talent en ervaring. Maar bovenal hebben we het karakter dat nodig is om prijzen te winnen. Als we zondag van Feyenoord winnen, kunnen ze de platte kar afstoffen.
- ShovingNE2
- Site Admin
En een ieder die denkt dat het geluk is verwijs ik graag naar mijn onderschrift.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Vind het nog steeds onwaarschijnlijk, onwerkelijk. Wat een prachtige avond, heerlijk nagenieten met het lezen van alle commentaren en dit prachtige forum. Als jullie het niet erg vinden ga ik vandaag nog even door met zweven. Landen doe ik morgen wel weer…
Lekker Peet
Lekker Peet
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Toch een verschil met Sven Mislintat, waar Hank Williams beter bij past:ShovingNE2 wrote: ↑30 Nov 2023, 09:06 En een ieder die denkt dat het geluk is verwijs ik graag naar mijn onderschrift.
I had a lot of luck but it's all been bad
No matter how I struggle and strive
I'll never get out of this world a live
- These users thanked the author Thijs for the post:
- ShovingNE2
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Echt heerlijk kom te zien dat Bosz van PSV een voetbalmachine wil maken maar als het niet loopt zoals het moet dat je ook op strijdkracht en mentale weerbaarheid een 2-0 achterstand tegen die geslepen Sevillianen (is dat een woord?) kan winnen! Deze wedstrijd is er echt eentje om vanaf nu bij elke achterstand naar te reflecteren, niets is onmogelijk!!
- These users thanked the author Sensation for the post:
- De Realist
- StratumZuid
- Vedette
Behalve deze, die past beter bij PeterThijs wrote: ↑30 Nov 2023, 09:14Toch een verschil met Sven Mislintat, waar Hank Williams beter bij past:ShovingNE2 wrote: ↑30 Nov 2023, 09:06 En een ieder die denkt dat het geluk is verwijs ik graag naar mijn onderschrift.
I had a lot of luck but it's all been bad
No matter how I struggle and strive
I'll never get out of this world a live
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud