Peter Bosz

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Tomm wrote: 29 Nov 2023, 22:33 Jaren wisten we ons niet te kwalificeren omdat we niet konden winnen van Benfica en fucking Basel of Rangers. Nu sta je bij de laatste 16. Dat eerste uur kan de tarrels uit mn reet likken.
Misschien gewoon eens vochtige toiletdoekjes gebruiken?
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Het leuke is nog dat door de reactie 's hierboven van oa Ykhim , Ardbeg en het extra kinderachtige sausje van 29.04.2007 er een bepaalde negatieve setting wordt gecreëerd die nergens op slaat. Goede dingen lopen prima langs de mindere of zelfs slechte dingen. En dat wordt benoemd. Of je nu wint of verliest. Dan een aantal hier helemaal flippen door het negatieve, tja ik zou eens willen adviseren om dat wat beter in verhouding te zien.

Ik praat even voor mezelf maar er zijn er veel meer hier die tijdens een wedstrijd gezellig de wedstrijd meebeleven en dan is goed goed, wat slecht is wordt ook benoemd en na een bizarre avond loop ik ook vreselijk te genieten.

Maar het is voor een paar blijkbaar verdomd lastig te begrijpen dat de goede dingen prima naadt de mindere dingen kunnen lopen.

Zo en nu ga ik even genieten van een uiteindelijk toch nog prachtige avond van ons PSV onder een trainer die gelukkig ook heel goed de mooie dingen en mindere dingen van elkaar kan scheiden ❤️
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Thijs
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    ruuddevil
    Legende

Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Tomm wrote: 29 Nov 2023, 22:33 Jaren wisten we ons niet te kwalificeren omdat we niet konden winnen van Benfica en fucking Basel of Rangers. Nu sta je bij de laatste 16. Dat eerste uur kan de tarrels uit mn reet likken.
    Het eerste uur be like:

Image
    Last edited by Grasmat on 29 Nov 2023, 22:43, edited 1 time in total.
    Juancho
    Mister PSV

Fijn zo'n eerlijke en reële trainer. Op die manier kom je ook verder als elftal en als club. Had nooit kunnen dromen dat het al zo snel zo goed zou uitpakken.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Gundogang
    Regelmatige invaller

Iemand die nog wel eens terugdenkt aan RvN en waar we nu hadden gestaan onder hem?
    Standbeeld
    Mister PSV

Gundogang wrote: 29 Nov 2023, 22:46 Iemand die nog wel eens terugdenkt aan RvN en waar we nu hadden gestaan onder hem?
    Nee.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Ardbeg
    DC_PSV
    Vedette

Gundogang wrote: 29 Nov 2023, 22:46 Iemand die nog wel eens terugdenkt aan RvN en waar we nu hadden gestaan onder hem?
    Uit respect voor RvN doen we dat niet.
  • These users thanked the author DC_PSV for the post (total 7):
    GrasmatHeruoneHeissenberrugMC HammerDe RealistTomPSV023R.Manco
    #simplythebest
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Ik sluit me bij nilssonH aan. We kunnen meer dan terecht zoveel woorden vuil maken aan de eerste 60 minuten tot aan de rode kaart en hoe PSV andermaal weer liep te choken in een "win-or-break" duel. Maar uiteindelijk is dit einde zo fantastisch en onwerkelijk tegelijk dat een dergelijke analyse afbreuk doet aan de bijbehorende magie. CSKA thuis vibes all over the place.
    Last edited by Heruone on 30 Nov 2023, 02:17, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
    PersepolisSensation
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Menno1
    Legende

Wat een coach. Verklaarde hem voor gek met die laatste wissel, maar wat een cojones en wat een pracht van een uitbetaling. Legend!!
    ShovingNE2
    Site Admin

Wat een coach. Wat een ballen. Wat een avond. En dat die dan ook nog zegt: ik wisselde niet zo best, want het voetbal ging eruit. Maar holyfuck wat een vechtmachine heeft Bosz er ook van gemaakt. We wonnen van Lens en ik zei tegen Makaveli ondanks de blijdschap: dit duel ben ik over een paar jaar vergeten. Maar dit duel maakt hetzelfde in mij los als tegen CSKA thuis als het over CL gaat. (Of Feyenoord thuis, de 4-3). Holyfuck.

Nog steeds hyped. Wat een wedstrijd. Wat een trainer. Wat een selectie. WAT EEN CLUB!!!! :logoo: :logoo: :logoo:
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 16):
    Vanthaman18Ykhim29.04.2007PSV90ThijsruuddevilPersepolisDe RealistNotoriousBIG046DonyellMalenTomPSV023SensationRen HöekTijnHeruonenilssonH
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Hightower
    Regelmatige invaller

ShovingNE2 wrote: 30 Nov 2023, 07:29 Wat een coach. Wat een ballen. Wat een avond. En dat die dan ook nog zegt: ik wisselde niet zo best, want het voetbal ging eruit. Maar holyfuck wat een vechtmachine heeft Bosz er ook van gemaakt. We wonnen van Lens en ik zei tegen @Makaveli ondanks de blijdschap: dit duel ben ik over een paar jaar vergeten. Maar dit duel maakt hetzelfde in mij los als tegen CSKA thuis als het over CL gaat. (Of Feyenoord thuis, de 4-3). Holyfuck.

Nog steeds hyped. Wat een wedstrijd. Wat een trainer. Wat een selectie. WAT EEN CLUB!!!! :logoo: :logoo: :logoo:
    Amen
    29.04.2007
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 30 Nov 2023, 07:29 Wat een coach. Wat een ballen. Wat een avond. En dat die dan ook nog zegt: ik wisselde niet zo best, want het voetbal ging eruit. Maar holyfuck wat een vechtmachine heeft Bosz er ook van gemaakt. We wonnen van Lens en ik zei tegen @Makaveli ondanks de blijdschap: dit duel ben ik over een paar jaar vergeten. Maar dit duel maakt hetzelfde in mij los als tegen CSKA thuis als het over CL gaat. (Of Feyenoord thuis, de 4-3). Holyfuck.

Ja, maar het eerste uur dan..? :D
    Rikkert1234
    Vedette

Werkelijk waar kut gespeeld 1e uur maar door Kamikaze acties van Peet (ondanks dat hij zelf spijt had) ons naar een welverdiende overwinning teruggeknokt. Gefeliciteerd iedereen!
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Dankzij Heracles en Twente hebben we al wat geoefend hoe om te gaan met een man meer en hoe slecht het ook was voor de rode kaart hoe goed het was na de rode kaart. Het voelt wel lekkerder om daar naar te kijken dan wat er voor de rode kaart is gebeurd maar we moeten vooral dankbaar zijn en een klein beetje nederig.

Bosz heeft gewisseld om te winnen en de wissels hebben hem daarvoor uitbetaald. En dat verdienen wij als supporters ook weer een keer in zo'n wedstrijd waar het al zo vaak mis ging. Bosz heeft een gouden piemelotje meegenomen en de man die blijkbaar nooit iets zou winnen is aardig op weg met de JCS, plaatsing CL, overwintering CL en ongeslagen en 7 punten voor in de ED.
    De Realist
    Internationale topspeler

Toont aan echt te willen winnen, en dat dat niet alleen maar woorden zijn. Zijn laatste wissels voelden voor hem slecht aan, maar ze hadden het gewenste resultaat. Dit kan wel eens voor de ommekeer zorgen - dat het zeker ook op zijn "niet-bosziaans" kan.

Maakt steeds meer zijn woorden waar, ontkracht steeds vaker de vooroordelen die velen inclusief ik hadden, en dat verdient een dikke pluim.
    Weer mijn stem in positieve zin aangepast.
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Armada
    Internationale topspeler

Vergelijkingen met CSKA gaan totaal mank, dit is veel groter en intenser.
  • These users thanked the author Armada for the post (total 2):
    MC HammerDonyellMalen
    Joenepsv
    Legende

Om de zoveel jaar heb je een seizoen dat alles op zijn plek valt en dat lijkt nu ook te gebeuren. Stewart en Bosz hebben een kampioensploeg weten te bouwen. Ons elftal loopt over van kwaliteit en is een mix van talent en ervaring. Maar bovenal hebben we het karakter dat nodig is om prijzen te winnen. Als we zondag van Feyenoord winnen, kunnen ze de platte kar afstoffen.
    DC_PSV
    Vedette

Peter flikt het gewoon om met deze verguisde defensie naar de tweede ronde CL te gaan én alle wedstrijden in de ED te winnen. Bizar!
    #simplythebest
    ShovingNE2
    Site Admin

En een ieder die denkt dat het geluk is verwijs ik graag naar mijn onderschrift.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Vind het nog steeds onwaarschijnlijk, onwerkelijk. Wat een prachtige avond, heerlijk nagenieten met het lezen van alle commentaren en dit prachtige forum. Als jullie het niet erg vinden ga ik vandaag nog even door met zweven. Landen doe ik morgen wel weer…

Lekker Peet :*
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

ShovingNE2 wrote: 30 Nov 2023, 09:06 En een ieder die denkt dat het geluk is verwijs ik graag naar mijn onderschrift.
    Toch een verschil met Sven Mislintat, waar Hank Williams beter bij past:
    I had a lot of luck but it's all been bad
    No matter how I struggle and strive
    I'll never get out of this world a live
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    ShovingNE2
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Echt heerlijk kom te zien dat Bosz van PSV een voetbalmachine wil maken maar als het niet loopt zoals het moet dat je ook op strijdkracht en mentale weerbaarheid een 2-0 achterstand tegen die geslepen Sevillianen (is dat een woord?) kan winnen! Deze wedstrijd is er echt eentje om vanaf nu bij elke achterstand naar te reflecteren, niets is onmogelijk!!
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    De Realist
    StratumZuid
    Vedette

Thijs wrote: 30 Nov 2023, 09:14
    ShovingNE2 wrote: 30 Nov 2023, 09:06 En een ieder die denkt dat het geluk is verwijs ik graag naar mijn onderschrift.
    Toch een verschil met Sven Mislintat, waar Hank Williams beter bij past:
    I had a lot of luck but it's all been bad
    No matter how I struggle and strive
    I'll never get out of this world a live
    Behalve deze, die past beter bij Peter

In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Die blijdschap bij de staff is ook zo mooi om te zien, Bosz die als een kind staat te springen, genieten dit!!

Post Reply