Transferwindow 2023/24
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
We hebben ABK, we gaan in de winter echt niet de beurs trekken voor een top CV. Wellicht in de zomer, in de winter zullen we vermoedelijk gaan voor een van de (goedkopere) Amerikaanse opties. Verder denk ik zsm Dest en Tillman vastleggen.
#FreeGeneratie4
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik sluit niet uit dat ABK in de winterstop teruggaat.Paco Casal wrote: ↑30 Nov 2023, 13:58 We hebben ABK, we gaan in de winter echt niet de beurs trekken voor een top CV. Wellicht in de zomer, in de winter zullen we vermoedelijk gaan voor een van de (goedkopere) Amerikaanse opties. Verder denk ik zsm Dest en Tillman vastleggen.
Maar een CV los van Miles Robinson zie ik niet gebeuren. Denk dat de nadruk ligt op een stand-in voor Schouten die ook prima op de plek van Veerman kan spelen. Dan los je de tweede seizoenshelft wat op en heb je de vervanger van Veerman binnen. Geloof niet dat hij nog blijft na het EK. Dan is hij ook al 2,5 jaar bij PSV.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Buiten dat PSV zeker een back-up moet halen voor Schouten zou ik een aantal verlengingen ook fijn vinden, met in de eerste plaats Benitez. Die moet echt nog een aantal jaar blijven.
- Ardbeg
- Mister PSV
Allen zijn opzich hoog gemikt maar nmi haalbaar. De ene wat meer dan andere. Dragu zie ik ook graag komen alleen: https://www.football365.com/news/man-ut ... bo-tapsobaTomPSV023 wrote: ↑30 Nov 2023, 13:56Die eerste ken ik niet maar de rest zijn goede verdedigers maar welke zijn nou echt haalbaar? Misschien diegene met aflopende contracten + verleiding voor de Champions League. Ik zie zelf bijvoorbeeld graag Radu Dragusin komen maar ook die heeft al aardig wat interesse van topclubs
Last edited by Ardbeg on 30 Nov 2023, 16:36, edited 3 times in total.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
PSV was/is overtuigd dat ABK een speler was die normaal verre van haalbaar was voor een club als PSV. Waarom zouden ze het nu opgeven met hem en hem terugsturen als je er toch al voor hebt betaald. Wellicht voor een leuke korting/cash back? I don't buy it. Die verversing is bij ons ook gewoon nodig straks in de 2e seizoenshelft en dan lijkt me ABK gewoon een prima optie daarvoor.ShovingNE2 wrote: ↑30 Nov 2023, 15:56Ik sluit niet uit dat ABK in de winterstop teruggaat.Paco Casal wrote: ↑30 Nov 2023, 13:58 We hebben ABK, we gaan in de winter echt niet de beurs trekken voor een top CV. Wellicht in de zomer, in de winter zullen we vermoedelijk gaan voor een van de (goedkopere) Amerikaanse opties. Verder denk ik zsm Dest en Tillman vastleggen.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Benitez is een prima keeper, maar denk dat juist op die positie ook nog wel winst te behalen valt.Robson de Souza wrote: ↑30 Nov 2023, 16:13Buiten dat PSV zeker een back-up moet halen voor Schouten zou ik een aantal verlengingen ook fijn vinden, met in de eerste plaats Benitez. Die moet echt nog een aantal jaar blijven
Met name meevoetballend is hij erg zwak, en ja, ik weet het, een keeper moet vooral ballen tegenhouden, en dat doet ie goed, maar is ook weer geen top-top level keeper.
Heeft al best wel wat foutjes gemaakt, en is geen echte puntenpakker.
We zijn na zijn voorgangers ook gewoon wel snelller tevreden denk ik, en dan is een steady 7 op zich wel lekker.
Maar ik denk dat een keeper van het niveau Benitez die ook nog kan meevoetballen, best haalbaar moet zijn.
Zeker in het spel van Bosz zou dat ook de verdediging helpen…
-
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Benitez is voor ons wel gewoon een topkeeper. Ik denk dat een hogere categorie keeper nog niet naar ons komt. Heeft zeker wat foutjes gemaakt, maar in totaliteit een betrouwbare keeper. Zie recent Ajax thuis nog.Søren wrote: ↑30 Nov 2023, 16:56Benitez is een prima keeper, maar denk dat juist op die positie ook nog wel winst te behalen valt.Robson de Souza wrote: ↑30 Nov 2023, 16:13Buiten dat PSV zeker een back-up moet halen voor Schouten zou ik een aantal verlengingen ook fijn vinden, met in de eerste plaats Benitez. Die moet echt nog een aantal jaar blijven
Met name meevoetballend is hij erg zwak, en ja, ik weet het, een keeper moet vooral ballen tegenhouden, en dat doet ie goed, maar is ook weer geen top-top level keeper.
We zijn na zijn voorgangers ook gewoon wel snelller tevreden denk ik, en dan is een steady 7 op zich wel lekker.
Maar ik denk dat een keeper van het niveau Benitez die ook nog kan meevoetballen, best haalbaar moet zijn.
Dat meevoetballen van een keeper wordt soms belangrijker gemaakt tov ballen tegenhouden. Kijk maar naar United. Daar moest de Gea weg omdat hij zogenaamd minder was in het meevoetballen. Staat nu die clown in het doel die geen niveabal kan tegenhouden.
- These users thanked the author Kingfisher for the post (total 3):
- 29.04.2007 • Ardbeg • Standbeeld
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Vedette
Als er ruimte zie ik het liefst een backup voor Schouten en centraal achterin een versterking voor de basis. De backup voor Schouten spreekt voor zich, we hebben geen alternatief op die positie. Als je een begin twintiger kan halen die als doublure voor Schouten kan dienen zou dat perfect zijn. Daarnaast valt centraal achterin veel winst te behalen. Boscagli is een uitstekende opbouwer maar verdedigend is het redelijk maar hij heeft zijn beperkingen. Ramalho is een uitstekende prof, aan de bal ook prima, een prima prof en een prima verdediger maar kon met zijn beperkingen. Bovendien zijn beide kwetsbaar met ruimte in hun rug.
Aangezien Bella Kotchap gehuurd wordt en Ramalho een aflopend contract heeft zou er volgend seizoen ruimte moeten zijn voor een kwaliteitsinjectie. Nu er financieel wat ruimte is zou je kunnen kijken om nu al een speler te halen die een half jaar de tijd krijgt om te acclimatiseren.
Aangezien Bella Kotchap gehuurd wordt en Ramalho een aflopend contract heeft zou er volgend seizoen ruimte moeten zijn voor een kwaliteitsinjectie. Nu er financieel wat ruimte is zou je kunnen kijken om nu al een speler te halen die een half jaar de tijd krijgt om te acclimatiseren.
- These users thanked the author Johann Vogel for the post:
- MaartenV
-
- Nationale topspeler
Mauro moet eerst op niveau komen en BK moet ook nog aanhaken. Bovendien zou ik Boscagli, de beste opbouwer van de Eredivisie, altijd laten staan. Daarmee voetbal je een stuk makkelijker van achteruit. Ik zou zeggen Dest LB - Boscagli en BK centraal - Teze RB.
-
- Nationale topspeler
Letterlijk op iedere positie een andere speler t.o.v. hoe het nu staat, waarmee we 13 vd 13 wonnen en CL overwintering hebben behaald. Vind ik bijzonder. Teze overigens eindelijk eens een succesvolle reeks wedstrijden en wordt dan weer naar CV geplaatst.
Gewoon Dest Boscagli BK Teze.
- Standbeeld
- Mister PSV
Mij niet. Bij Mauro is het nog maar de vraag of hij weer op niveau komt en Teze doet het juist uitstekend op RB nu. Waarom Teze naar het centrum halen? Hij kan nu mooi inschuiven als extra CV als dat nodig is. Daarnaast heb je met Teze ook wat gewicht op je back positie.
Edit - ik zie nu dat anderen er ook zo hun bedenkingen bij hebben.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik geloof zelf dat je in deze moet koesteren wat je hebt. Steady een 7 is voor PSV geweldig. Als je iemand zoekt met de minimale kwaliteiten van Benny plus goed mee kunnen voetballen, dan moet je al snel in de categorie 15mln+ gaan zoeken. Dat gaat PSV niet doen. We hebben nog nooit meer dan 3.5mln aan een keeper uitgegeven. Uit mijn hoofd was dat Joel. Je kan natuurlijk proberen een talent te scouten, maar dan moet je op de koop toenemen dat het helemaal verkeerd uit kan pakken. Te risicovol voor nu. Hopelijk trekt Schiks zijn ontwikkeling door.Søren wrote: ↑30 Nov 2023, 16:56Benitez is een prima keeper, maar denk dat juist op die positie ook nog wel winst te behalen valt.Robson de Souza wrote: ↑30 Nov 2023, 16:13Buiten dat PSV zeker een back-up moet halen voor Schouten zou ik een aantal verlengingen ook fijn vinden, met in de eerste plaats Benitez. Die moet echt nog een aantal jaar blijven
-
- Legende
11 Tinus wrote: ↑30 Nov 2023, 16:20PSV was/is overtuigd dat ABK een speler was die normaal verre van haalbaar was voor een club als PSV. Waarom zouden ze het nu opgeven met hem en hem terugsturen als je er toch al voor hebt betaald. Wellicht voor een leuke korting/cash back? I don't buy it. Die verversing is bij ons ook gewoon nodig straks in de 2e seizoenshelft en dan lijkt me ABK gewoon een prima optie daarvoor.
Omdat BK steeds geblesseerd is en in de minuten die hij had tegenviel. Het zou mij ook niet verbazen dat dit een Hoevertje gaat worden. Zou erg jammer zijn maar we kunnen wel schakelen nu.
- trouwepsvfan
- Vedette
Je hebt je oordeel wel erg snel klaar voor een speler die welgeteld 246 minuten heeft gespeeld.Menno1 wrote: ↑30 Nov 2023, 18:2311 Tinus wrote: ↑30 Nov 2023, 16:20
PSV was/is overtuigd dat ABK een speler was die normaal verre van haalbaar was voor een club als PSV. Waarom zouden ze het nu opgeven met hem en hem terugsturen als je er toch al voor hebt betaald. Wellicht voor een leuke korting/cash back? I don't buy it. Die verversing is bij ons ook gewoon nodig straks in de 2e seizoenshelft en dan lijkt me ABK gewoon een prima optie daarvoor.
Omdat BK steeds geblesseerd is en in de minuten die hij had tegenviel. Het zou mij ook niet verbazen dat dit een Hoevertje gaat worden. Zou erg jammer zijn maar we kunnen wel schakelen nu.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- SKERLA
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
Klopt ook, prima keeper voor PSV.Standbeeld wrote: ↑30 Nov 2023, 18:18Ik geloof zelf dat je in deze moet koesteren wat je hebt. Steady een 7 is voor PSV geweldig. Als je iemand zoekt met de minimale kwaliteiten van Benny plus goed mee kunnen voetballen, dan moet je al snel in de categorie 15mln+ gaan zoeken. Dat gaat PSV niet doen. We hebben nog nooit meer dan 3.5mln aan een keeper uitgegeven. Uit mijn hoofd was dat Joel. Je kan natuurlijk proberen een talent te scouten, maar dan moet je op de koop toenemen dat het helemaal verkeerd uit kan pakken. Te risicovol voor nu. Hopelijk
Het was een reactie op een bericht waarin werd gesteld dat Benitez verlengen eerste prioriteit is, en dat vind ik een tikkeltje overdreven.
Again, prima keeper, blij met wat stabiliteit, maar zeker geen top-top level.
- GillesdelaCroquette
Snel? Normaal weet Menno1 het al na 45 minuten. Je bent visionair of niet.trouwepsvfan wrote: ↑30 Nov 2023, 18:34Je hebt je oordeel wel erg snel klaar voor een speler die welgeteld 246 minuten heeft gespeeld.
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post:
- Menno1
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Nationale topspeler
Ieder zijn mening, geen probleem. Ik zag gisteren bij de 2-0 weer precies waarom dit centrale duo tekortkomt. Wat Ramalho aan het doen was? Geen idee, die kijkt om en stapt weg van die spits. En Boscagli wordt er gewoon uitgelopen..Standbeeld wrote: ↑30 Nov 2023, 18:11Mij niet. Bij Mauro is het nog maar de vraag of hij weer op niveau komt en Teze doet het juist uitstekend op RB nu. Waarom Teze naar het centrum halen? Hij kan nu mooi inschuiven als extra CV als dat nodig is. Daarnaast heb je met Teze ook wat gewicht op je back positie.
-
Dat dit centrale duo niet van het gewenste niveau is daar zullen de meeste het wel mee eens zijn denk ik. Ging er meer over dat Teze het zo goed doet op rechts en dat het nog maar te bezien is of Mauro op zijn oude niveau terug komtThoresen wrote: ↑30 Nov 2023, 19:02Ieder zijn mening, geen probleem. Ik zag gisteren bij de 2-0 weer precies waarom dit centrale duo tekortkomt. Wat Ramalho aan het doen was? Geen idee, die kijkt om en stapt weg van die spits. En Boscagli wordt er gewoon uitgelopen..Standbeeld wrote: ↑30 Nov 2023, 18:11
Mij niet. Bij Mauro is het nog maar de vraag of hij weer op niveau komt en Teze doet het juist uitstekend op RB nu. Waarom Teze naar het centrum halen? Hij kan nu mooi inschuiven als extra CV als dat nodig is. Daarnaast heb je met Teze ook wat gewicht op je back positie.
-
- Nationale topspeler
Er is op zich niks mis met een goede voetballer achterin als je daar een snelle, sterke verdediger naast zet. In potentie zijn Boscagli en BK complementair aan elkaar.Thoresen wrote: ↑30 Nov 2023, 19:02Ieder zijn mening, geen probleem. Ik zag gisteren bij de 2-0 weer precies waarom dit centrale duo tekortkomt. Wat Ramalho aan het doen was? Geen idee, die kijkt om en stapt weg van die spits. En Boscagli wordt er gewoon uitgelopen..Standbeeld wrote: ↑30 Nov 2023, 18:11
En in de Eredivisie geeft vooral het voetballende aspect de doorslag omdat je daar zelden in de problemen komt.
- MC Hammer
- International
-
- Legende
5 minuten normaal gesproken.GillesdelaCroquette wrote: ↑30 Nov 2023, 18:57Snel? Normaal weet @Menno1 het al na 45 minuten. Je bent visionair of niet.trouwepsvfan wrote: ↑30 Nov 2023, 18:34
Je hebt je oordeel wel erg snel klaar voor een speler die welgeteld 246 minuten heeft gespeeld.
Zonder dollen. Had echt grote verwachtingen van hem maar tot nu toe viel hij tegen. Kan nog steeds wat worden hoor maar zijn start hier was gewoon niet wat we er van verwachten. Beetje zoals Hazard ook tegen viel bij ons, maar blijkbaar nu bij Dortmund weer opleefde.