Babadi schijnt met Feyenoord te hebben gesproken. Kwam in de AD voetbalpodcast naar voren.
Benieuwd wat ervan waar is
Isaac Babadi
- Joenepsv
- Legende
Als het Babadi om speeltijd gaat moet hij lekker naar Utrecht of Twente gaan. Ik schat de kans heel klein in dat meneer zijn entourage met dergelijke clubs praat. Dit duurt allemaal veel te lang. Het is graag of niet.
- These users thanked the author Joenepsv for the post:
- Smell Rock
- Klapstoel
- Basisspeler
Ik denk bij Feyenoord meer, die missen op tien wat creativiteit. Maar goed veel zal ook afhangen of Tlllman blijft en wat er met Til op het eind van het jaar gebeurd. Vertrekken ze beide dan heeft hij potentie zo niet dan is er weinig perspectief voor hem
-
- Ballenjongen
- ruuddevil
- Legende
Misschien moeten ze Ihattaren een contract geven en hem zondag het veld oprollen.
-
- Legende
Stewart had het over een mogelijk verhuur van spelers om perspectief te geven.
Denk dat hij doelt op Babadi, mits hij verlengt uiteraard. Denk dat zo'n jongen 1,5 jaar verhuren aan goede subtopper voor iedereen het beste is. Hij moet inderdaad spelen en als speler houd je perspectief op een topclub.
Denk dat hij doelt op Babadi, mits hij verlengt uiteraard. Denk dat zo'n jongen 1,5 jaar verhuren aan goede subtopper voor iedereen het beste is. Hij moet inderdaad spelen en als speler houd je perspectief op een topclub.
-
- Geselecteerd voor Oranje
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Maar echt he, zeker omdat ze het eerst brengen en daarna wordt alles ontkent bij Slot en de directie.jfaber1312 wrote: ↑01 Dec 2023, 07:31AD doet een Telegraafje.. even shit stirren vlak voor de topper Feyenoord - PSV..
Maar het is nooit leuk om talentvolle jongens te verliezen. En die jongen heeft gewoon echt pech maar als hij gewoon bij tekent dan komt het in the end echt wel goed. Maarja dan moet hij geduldiger zijn dan nu.
- mr.top
- Internationale topspeler
We naderen toch een beetje het punt dat je afscheid moet gaan nemen van deze jongen. Hij wil duidelijk een basisplaats en tegelijkertijd speelt hij gewoon niet goed genoeg daarvoor. Als je dat inzicht niet hebt dan moet je lekker verder gaan kijken
- De Realist
Kan een voorbeeld nemen aan Saibari. Heel rustig gebracht, heeft veel geduld moeten hebben en begint nu ineens de held te worden met belangrijke doelpunten.
Als ie nu direct meteen een basisplaats plus heel heel heel veel centjes wil hebben dan moet ie lekker naar Saudi Arabië ofzo gaan.
Als ie nu direct meteen een basisplaats plus heel heel heel veel centjes wil hebben dan moet ie lekker naar Saudi Arabië ofzo gaan.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Trixm
- Vedette
Of naar Twente/ AZ, daar zie ik voldoende ruimte om te ontwikkelen in een goede omgeving met veel speeltijd.De Realist wrote: ↑01 Dec 2023, 11:08 Kan een voorbeeld nemen aan Saibari. Heel rustig gebracht, heeft veel geduld moeten hebben en begint nu ineens de held te worden met belangrijke doelpunten.
Saibari is underrated.
- De Realist
Ik had het over en/en he. Het verhaal was toch dat PSV hem niet genoeg geld wilde geven? Twente en AZ zullen vast niet meer betalen....Trixm wrote: ↑01 Dec 2023, 11:10Of naar Twente/ AZ, daar zie ik voldoende ruimte om te ontwikkelen in een goede omgeving met veel speeltijd.De Realist wrote: ↑01 Dec 2023, 11:08 Kan een voorbeeld nemen aan Saibari. Heel rustig gebracht, heeft veel geduld moeten hebben en begint nu ineens de held te worden met belangrijke doelpunten.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Menneke kan lekker de tering krijgen
- These users thanked the author Gestelnaar for the post:
- MC Hammer
-
- Lid 2e elftal
Wat een domme post! Dat manneke heeft heel veel talent, hoort iedere week te spelen, krijgt bijna geen minuten en heeft bij andere clubs meer kans op speeltijd.. Als die iedere week minuten kreeg zou ik het ook niet begrijpen dat die niet wilde bijtekenen maar op dit moment staat zijn ontwikkeling stil. We hebben allemaal gezien hoeveel talent hij heeft, wellicht de meest creatieve speler in de selectie maar toch speelt die vrijwel nooit.
Ik zou persoonlijk best verhuurd willen worden en bijtekenen maar als ik bij een andere club direct meer perspectief zou hebben dan kan je toch net zo goed daar direct een meerjarig contract tekenen?
Door het huren van Tillman (en wellicht overnemen van Bayern), het blijven van Til en Saibari die ook op die positie kan ziet het er gewoon niet goed uit voor Babadi om binnen een jaar door te breken als basisspeler.
-
- Vaste waarde in elftal
klopt, maar niet in het eerste dat als een malle draait. Daarvoor levert hij te weinig. Gezien de flow van PSV-1 snap ik goed dat je hem zeker niet basis zet. Volgens mij dwingt hij een plek af door gewoon te verbeteren, door trainen en ook door het spelen in de KKD. Hij is op dit moment niet goed genoeg, maar dat wil niet zeggen dat zijn ontwikkeling stil staat omdat hij niet in het eerste speelt.SNDR87 wrote: ↑01 Dec 2023, 11:24Wat een domme post! Dat manneke heeft heel veel talent, hoort iedere week te spelen, krijgt bijna geen minuten en heeft bij andere clubs meer kans op speeltijd.. Als die iedere week minuten kreeg zou ik het ook niet begrijpen dat die niet wilde bijtekenen maar op dit moment staat zijn ontwikkeling stil. We hebben allemaal gezien hoeveel talent hij heeft, wellicht de meest creatieve speler in de selectie maar toch speelt die vrijwel nooit.
Ik zou persoonlijk best verhuurd willen worden en bijtekenen maar als ik bij een andere club direct meer perspectief zou hebben dan kan je toch net zo goed daar direct een meerjarig contract tekenen?
Door het huren van Tillman (en wellicht overnemen van Bayern), het blijven van Til en Saibari die ook op die positie kan ziet het er gewoon niet goed uit voor Babadi om binnen een jaar door te breken als basisspeler.
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Helemaal geen domme post. Houdt PSV gewoon aan het lijntje.SNDR87 wrote: ↑01 Dec 2023, 11:24Wat een domme post! Dat manneke heeft heel veel talent, hoort iedere week te spelen, krijgt bijna geen minuten en heeft bij andere clubs meer kans op speeltijd.. Als die iedere week minuten kreeg zou ik het ook niet begrijpen dat die niet wilde bijtekenen maar op dit moment staat zijn ontwikkeling stil. We hebben allemaal gezien hoeveel talent hij heeft, wellicht de meest creatieve speler in de selectie maar toch speelt die vrijwel nooit.
Anderhalve wedstrijd goed gespeeld en ineens komen de extreem hoge eisen.
Wel zonde daar niet van, want heeft talent genoeg.
- Ardbeg
- Mister PSV
De tering krijgen slaat nergens op. Nu al moeilijk doen om bij te tekenen op die leeftijd ook. Er moet hem een goed en realistisch plan voorgeschoteld worden, wat ongetwijfeld is gedaan. Nu moet zijn verwachting ook nog realistisch zijn. Ergens daar tussenin strookt het niet helemaal met elkaar.
- Trixm
- Vedette
Dat is helemaal nergens bevestigd, ik denk dat het voor kamp Babadi vooral belangrijk is dat hij speelminuten krijgt.De Realist wrote: ↑01 Dec 2023, 11:12Ik had het over en/en he. Het verhaal was toch dat PSV hem niet genoeg geld wilde geven? Twente en AZ zullen vast niet meer betalen....
Saibari is underrated.
- Hammer
- Bankzitter
- Favoriete speler: Tim van den Heuvel
Ik denk dat het kamp Babadi zoveel mogelijk centjes wil (en dan veel meer 'kamp' dan Babadi zelf vermoedelijk). Voor clubs van het statuur AZ/Twente haalt kamp Babadi vrees ik hun neus op.Trixm wrote: ↑01 Dec 2023, 11:53Dat is helemaal nergens bevestigd, ik denk dat het voor kamp Babadi vooral belangrijk is dat hij speelminuten krijgt.De Realist wrote: ↑01 Dec 2023, 11:12
Ik had het over en/en he. Het verhaal was toch dat PSV hem niet genoeg geld wilde geven? Twente en AZ zullen vast niet meer betalen....
Support in difficult times