Maar als kamp Babadi zou het zo kortzichtig zijn om voor de centjes te gaan op zijn leeftijd. Een verkeerde stap kost je wellicht tussen de 5 en 50 miljoen als je straks ergens buiten de boot valt en je na 3 verhuurperiodes mee mag trainen bij Excelsior. Ik zeg niet dat PSV perse de beste keuze voor hem is of dat bv Twente niet een betere keuze voor hem kan zijn.
Als Babadi slim was geweest had hij met 3 concurrenten voor zijn positie gezegd tegen Bosz dat hij bij Jong PSV 20+ wedstrijden gaat spelen op 10 (waar hij vorig jaar 31 wedstrijden op links speelde) zodat hij beter en meer vertrouwd wordt met die positie. En dan gaat hij samen met Land naar alle Jong Oranje elftallen en heeft hij over 1,5 jaar een uitstekende ontwikkeling doorgemaakt en komt die kans bij PSV wel. Ik kan me niet voorstellen dat PSV hem een slecht aanbod heeft gedaan dus op basis van salaris kan ik het me echt niet voorstellen dat hij niet wilt. En als hij wil spelen dan kan dat ook met een contractverlenging bij PSV want dan is verhuur ook een prima idee.
Maar nu lijkt het gewoon op warm houden en geen ruiten in gooien en straks op 1 januari ergens tekenen voor na de zomer.
Isaac Babadi
- ShovingNE2
- Site Admin
En dan krijgt hij meer speelminuten en dan wil kamp Babadi meer geld. Ik geloof Babadi ook niet meer dat hij graag wil blijven. Die gaat naar een club en competitie waar hij ook geen speelminuten krijgt, maar hij kan dan wel lekker centjes tellen.
Hij heeft geen vertrouwen in zijn eigen kwaliteiten schijnbaar en durft de concurrentie niet aan. Ik denk dat als hij zich door was blijven ontwikkelen dat hij volgend jaar geregeld met Saibari samen in de basis had gestaan. Maar dat is een half jaar wachten natuurlijk. En in de tussentijd kan hij geen centjes tellen.
Over 3 jaar voorgoed in de vergetelheid.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Z'n beste vriend in de selectie is Baka. Als er iemand nou een goed voorbeeld is van het ideale traject dan is Johan het wel. Hopelijk heeft dat positieve invloed op Icey: bijtekenen.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Koenjo
-
- Lid scoutingsteam
Sorry, maar als je bij dit PSV speelt en ziet waar de club naartoe aan het groeien is en je gaat desondanks in gesprek met Feyenoord (of Ajax, zoals eerder geclaimd), dan ben je echt niks waard. Als het klopt, dan moet 'ie maar lekker gaan hoor. Dat soort spelers kunnen we missen als kiespijn.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 8):
- trouwepsvfan • TomPSV023 • 29.04.2007 • De Realist • Kritischepsver • MC Hammer • J O H N • Jur1913
- Trixm
- Vedette
Ik bedoel meer op de lange termijn. Hij komt voorlopig nog te kort voor de basis, daar is iedereen het wel over eens toch? Volgend jaar vertrekt Veerman, maar daar gaat een glasbak voor terugkomen. Ik vraag het mij af of hij heel snel PSV 1 basis niveau is. Vanuit dat perspectief kan een overstap voor alle partijen in de winter wel prima zijn.ShovingNE2 wrote: ↑01 Dec 2023, 12:29En dan krijgt hij meer speelminuten en dan wil kamp Babadi meer geld. Ik geloof Babadi ook niet meer dat hij graag wil blijven. Die gaat naar een club en competitie waar hij ook geen speelminuten krijgt, maar hij kan dan wel lekker centjes tellen.
Hij heeft geen vertrouwen in zijn eigen kwaliteiten schijnbaar en durft de concurrentie niet aan. Ik denk dat als hij zich door was blijven ontwikkelen dat hij volgend jaar geregeld met Saibari samen in de basis had gestaan. Maar dat is een half jaar wachten natuurlijk. En in de tussentijd kan hij geen centjes tellen.
Over 3 jaar voorgoed in de vergetelheid.
Saibari is underrated.
- Smell Rock
- Verbannen
Vond hem irritant als supporter in de kleedkamer mee een dansje doen. Teken deze week bij of tyf op aub. Dat hoeft toch niet zo lang te duren ? Ja of nee, klaar.
Full speed or nothing
- ShovingNE2
- Site Admin
Als Babadi zijn contract niet belangrijker had gevonden dan speelminuten, dan had hij vaker de kans gekregen. Laat hij zich dit jaar zien dan denk ik niet dat Tillman had hoeven rekenen op een contract na dit seizoen. Of wie weet maakt Guus wel een stap.Trixm wrote: ↑01 Dec 2023, 12:56Ik bedoel meer op de lange termijn. Hij komt voorlopig nog te kort voor de basis, daar is iedereen het wel over eens toch? Volgend jaar vertrekt Veerman, maar daar gaat een glasbak voor terugkomen. Ik vraag het mij af of hij heel snel PSV 1 basis niveau is. Vanuit dat perspectief kan een overstap voor alle partijen in de winter wel prima zijn.
Babadi wordt over een half jaar 19. Maar het gaat hem niet snel genoeg en wil een basisplaats. En als hij een basisplaats heeft dan wil hij meer centjes. En dan duren de onderhandelingen weer langer, komt hij er een keer naast te staan: wil hij meer perspectief. Staat hij weer in de basis, dan wil hij meer centjes.
- Ren Höek
- Vedette
Ik kan me niet voorstellen dat speeltijd het probleem is bij deze onderhandelingen.
Desnoods laat hij zich na het bijtekenen verhuren, als hij zo graag ergens meer wil spelen.
Dit moet dus om geld gaan, wat ik me overigens goed kan voorstellen.
Hij zal namelijk ongetwijfeld dikke aanbiedingen uit het buitenland hebben gehad en het is moeilijk om daar nee tegen te zeggen, je weet immers nooit wat de toekomst brengt. Maar PSV zal een maximum gesteld hebben, en aangezien er nog niet bijgetekend is verwacht ik niet dat dit bijtekenen nog gebeurt. Zijn eisen zullen te hoog zijn voor PSV.
In januari kan Babadi gaan onderhandelen met andere clubs, daarna zullen we wel te horen krijgen naar welke club hij vertrekt.
Desnoods laat hij zich na het bijtekenen verhuren, als hij zo graag ergens meer wil spelen.
Dit moet dus om geld gaan, wat ik me overigens goed kan voorstellen.
Hij zal namelijk ongetwijfeld dikke aanbiedingen uit het buitenland hebben gehad en het is moeilijk om daar nee tegen te zeggen, je weet immers nooit wat de toekomst brengt. Maar PSV zal een maximum gesteld hebben, en aangezien er nog niet bijgetekend is verwacht ik niet dat dit bijtekenen nog gebeurt. Zijn eisen zullen te hoog zijn voor PSV.
In januari kan Babadi gaan onderhandelen met andere clubs, daarna zullen we wel te horen krijgen naar welke club hij vertrekt.
- These users thanked the author Ren Höek for the post (total 2):
- Paco Casal • Gestelnaar
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Trixm
- Vedette
Ik denk dat Babadi te kort komt en vooral daarom te weinig speelt, de contractsituatie speelt ook wel een rol uiteraard.ShovingNE2 wrote: ↑01 Dec 2023, 13:00Als Babadi zijn contract niet belangrijker had gevonden dan speelminuten, dan had hij vaker de kans gekregen. Laat hij zich dit jaar zien dan denk ik niet dat Tillman had hoeven rekenen op een contract na dit seizoen. Of wie weet maakt Guus wel een stap.Trixm wrote: ↑01 Dec 2023, 12:56Ik bedoel meer op de lange termijn. Hij komt voorlopig nog te kort voor de basis, daar is iedereen het wel over eens toch? Volgend jaar vertrekt Veerman, maar daar gaat een glasbak voor terugkomen. Ik vraag het mij af of hij heel snel PSV 1 basis niveau is. Vanuit dat perspectief kan een overstap voor alle partijen in de winter wel prima zijn.
Babadi wordt over een half jaar 19. Maar het gaat hem niet snel genoeg en wil een basisplaats. En als hij een basisplaats heeft dan wil hij meer centjes. En dan duren de onderhandelingen weer langer, komt hij er een keer naast te staan: wil hij meer perspectief. Staat hij weer in de basis, dan wil hij meer centjes.
Hij moet ook de beste contractsituatie en carrière perspectief voor hem kiezen, daar is niks mis mee. De voetbalwereld is daarin keihard, nog veel harder voor al die jongens die zonder contract de club uitlopen. Dat staat een beetje in schril contrast.
Saibari is underrated.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dit gaat over perspectief toch?
https://www.ed.nl/PSV/PSV-stoomt-door-i ... ~a4c7e0b1/In de kleedkamer van PSV is Tillman eventjes een geplaagd man, maar zijn kansen zullen ongetwijfeld nog komen op een positie die bij PSV wel erg zwaar is bezet. Met Ismael Saibari, Til, Tillman en ook nog de jonge Isaac Babadi zijn er vier spelers voor een plek, waardoor het steeds onaannemelijker wordt dat Babadi zijn contract op korte termijn verlengt.
-
- Regelmatige invaller
Mannetje van 18 jaar moet natuurlijk iedere week spelen.ShovingNE2 wrote: ↑01 Dec 2023, 13:06 Dit gaat over perspectief toch?
https://www.ed.nl/PSV/PSV-stoomt-door-i ... ~a4c7e0b1/In de kleedkamer van PSV is Tillman eventjes een geplaagd man, maar zijn kansen zullen ongetwijfeld nog komen op een positie die bij PSV wel erg zwaar is bezet. Met Ismael Saibari, Til, Tillman en ook nog de jonge Isaac Babadi zijn er vier spelers voor een plek, waardoor het steeds onaannemelijker wordt dat Babadi zijn contract op korte termijn verlengt.
- Standbeeld
- Mister PSV
Hij is gewoon onderdeel van de club en het team tot zijn contract afloopt medio 2024. Vanaf januari mag Babadi officieel gaan praten met andere clubs. Daarna zullen we waarschijnlijk snel wat horen.Smell Rock wrote: ↑01 Dec 2023, 13:00 Vond hem irritant als supporter in de kleedkamer mee een dansje doen. Teken deze week bij of tyf op aub. Dat hoeft toch niet zo lang te duren ? Ja of nee, klaar.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Prof_napo
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
Hij heeft gelukkig zat voorbeelden gehad van jongens die niet wilde verlengen en daarna allemaal geslaagd zijn!
- These users thanked the author PSVerDenBosch for the post:
- MC Hammer
- Trixm
- Vedette
inderdaad, kinderachtig gedoe.Standbeeld wrote: ↑01 Dec 2023, 13:09Hij is gewoon onderdeel van de club en het team tot zijn contract afloopt medio 2024. Vanaf januari mag Babadi officieel gaan praten met andere clubs. Daarna zullen we waarschijnlijk snel wat horen.Smell Rock wrote: ↑01 Dec 2023, 13:00 Vond hem irritant als supporter in de kleedkamer mee een dansje doen. Teken deze week bij of tyf op aub. Dat hoeft toch niet zo lang te duren ? Ja of nee, klaar.
Saibari is underrated.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ik vond het juist opvallend en mooi dat hij bij de 3-2 voorop van de groep richting Vertessen rent.Smell Rock wrote: ↑01 Dec 2023, 13:00 Vond hem irritant als supporter in de kleedkamer mee een dansje doen. Teken deze week bij of tyf op aub. Dat hoeft toch niet zo lang te duren ? Ja of nee, klaar.
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Messi
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Even in het midden latende of het waar is of niet, maar het zou wel een zeer pijnlijke overstap zijn.
-
- Regelmatige invaller
Dat lijkt mij ook, kan me zeker voorstellen dat Slot het in hem ziet zitten, maar als hij deze zomer weggaat ben je overgeleverd aan de volgende passant.
Met Stengs, Ivanusec, Lingr, Timber staat er best wel wat kwaliteit en ook daarachter is het ook nog eens dringen met Sauer, Van den Belt, etc.
De kans dat Babadi bij gaat tekenen lijkt mij overigens nihil. Hoe vaak is het voorgekomen dat een jongen met zo'n profiel tot het laatste half jaar wacht om alsnog bij te tekenen (oprechte vraag)? Die gaat ergens een flinke tekenpremie opstrijken.
- Standbeeld
- Mister PSV
Zou super jammer zijn. Maar met Saibari, Tillman en Til hebben we genoeg opties.Vanthaman18 wrote: ↑01 Dec 2023, 14:22 Even in het midden latende of het waar is of niet, maar het zou wel een zeer pijnlijke overstap zijn.
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Babadi gaat niet naar Feyenoord joh. Waarom zou je dat doen?
Het lijkt me PSV of het grote geld in Engeland/Spanje te worden.
Het lijkt me PSV of het grote geld in Engeland/Spanje te worden.
#FreeGeneratie4
-
- Regelmatige invaller
- Standbeeld
- Mister PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Vranckx had toestemming. Die mocht vertrekken bij Wolfsburg.Standbeeld wrote: ↑01 Dec 2023, 14:52Vranckx was ook op de Herdgang afgelopen zomer. Gebeurt aan de lopende band.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Standbeeld