Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

Volgens mij is hij expres aan het kutten, want dit kan gewoon niet :L Hier valt niet tegen op te boksen.
TomPSV023
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Messi

Image
  • These users thanked the author TomPSV023 for the post:
    Ren Höek
    Hammer
    Bankzitter
    Favoriete speler: Tim van den Heuvel

Søren wrote: 01 Dec 2023, 13:47 Prima, dat mogen jullie vinden, of onderbouwen met stats, ieder zijn ding…
    Ik vind hem voetballend erg zwak, je ziet de paniek als hij een bal in de voet krijgt aangespeeld, hij verstijft dan helemaal.
    Tegen Sevilla weer een paniekerige dramatische bal wat gelukkig goed afloopt, vorig jaar tegen Rangers heeft ie ons de groepsfase gekost met een dramatische bal.
    Nogmaals Bennie is een prima keeper voor PSV, maar voetballend helaas erg onrustig, oncomfortabel, en paniekerig.
    Daarmee diskwalificeer ik hem niet als keeper voor PSV, het was een reactie op iemand die zei dat ie voetballend goed is.
    En dat is ie gewoonweg niet, misschien acceptabel, maar niet goed.
    Want dan zou het een sterkte van m zijn, en het tegenovergestelde is waar.
    3 keer paniek / paniekerig in 1 post over Benitez.. benieuwd wanneer je wel tevreden zou zijn.
  • These users thanked the author Hammer for the post:
    Ardbeg
    Support in difficult times
    Flater
    Ballenjongen

Het is een beetje inherent dat een keeper die geacht wordt veel mee te voetballen daarbij ook fouten maakt, zo ook Benitez.
    Ik ben benieuwd of Søren Ramaj van Ajax een goed voetballende keeper vindt. Die heb ik in de 3 of 4 potjes die ik heb hem zien keepen al 3x een enorme kans zien weggeven door een bal slecht weg te werken (onder andere tegen PSV), maar wordt overal bewierookt om zijn voetballende kwaliteiten.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Sowieso gaat het er bij een ''voetballende keeper'' niet alleen om hoe hij aan de bal is, maar ook in hoeverre hij zonder bal een rol speelt in het spel van z'n team.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Haha next level Juancho hierboven. "Ik vind dat", "dat is mijn mening" en "jullie mogen het onderbouwen met stats (maar daar geloof ik verder niet in...)". Er is best een sterk punt te maken overigens dat Benitez geen geweldige voetballende keeper is. Wel ironisch dat dan juist balaannames en traptechniek worden uitgelicht, terwijl dat niet het probleem is.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    MaartenV
    Nationale topspeler

Ga toch wel een eindje mee in het gezeur van Søren. Goede lijnkeeper... maar voetballend is hij op zijn hoogst een zesje. Dat kun je niet in statistiek vangen natuurlijk omdat 9 van de 10 ballen die een keeper van PSV trapt niet onder druk plaatsvinden. Het gaat nu juist om die fases dat er wel druk is. En dan vond ik Benitez de afgelopen anderhalf seizoen niet overtuigend. Vaak te kort getrapt , over de zijlijn. Of te risicovol. Zoals bijv die bal destijds op Ramalho.. herinner me dit seizoen een soortgelijk bal op Veerman die fout afliep. Maar is natuurlijk veel vaker gebeurd dat hij dan te risicovol de voetballende oplossing bleef zoeken.

Maar who cares enniewee..waarom ging het hier ook alweer over ? Prima keeper voor PSV.
    Persepolis
    Vedette

Het geklooi van de topclubs met keepers als Drommel, Marsman, Pasveer etc. de afgelopen jaren heeft aangetoond dat een goede keeper gewoon lastig te vinden is. Benitez is een goede keeper. Wat mij betreft dus zeker prioriteit van maken om hem te laten blijven. Heeft heel af en toe een slippertje, maar niet vaker dan acceptabel is. Voor de rest een betrouwbare keeper, die ook voetballend gewoon sterk is. Het is geen Neuer, maar ook echt geen Unnerstall aan de bal zeg maar.
    Gaan we trouwens weer "was de goal van Rangers destijds de fout van Benitez of Ramalho" spelen? :grin:
  • These users thanked the author Persepolis for the post:
    MaartenV
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Persepolis wrote: 01 Dec 2023, 15:21 Het geklooi van de topclubs met keepers als Drommel, Marsman, Pasveer etc. de afgelopen jaren heeft aangetoond dat een goede keeper gewoon lastig te vinden is. Benitez is een goede keeper. Wat mij betreft dus zeker prioriteit van maken om hem te laten blijven. Heeft heel af en toe een slippertje, maar niet vaker dan acceptabel is. Voor de rest een betrouwbare keeper, die ook voetballend gewoon sterk is. Het is geen Neuer, maar ook echt geen Unnerstall aan de bal zeg maar.
    Gaan we trouwens weer "was de goal van Rangers destijds de fout van Benitez of Ramalho" spelen? :grin:
    Ja, JOTTEM!! 🙆‍♂️
    Ardbeg
    Mister PSV

MaartenV wrote: 01 Dec 2023, 15:16 Ga toch wel een eindje mee in het gezeur van Søren. Goede lijnkeeper... maar voetballend is hij op zijn hoogst een zesje. Dat kun je niet in statistiek vangen natuurlijk omdat 9 van de 10 ballen die een keeper van PSV trapt niet onder druk plaatsvinden. Het gaat nu juist om die fases dat er wel druk is. En dan vond ik Benitez de afgelopen anderhalf seizoen niet overtuigend. Vaak te kort getrapt , over de zijlijn. Of te risicovol. Zoals bijv die bal destijds op Ramalho.. herinner me dit seizoen een soortgelijk bal op Veerman die fout afliep. Maar is natuurlijk veel vaker gebeurd dat hij dan te risicovol de voetballende oplossing bleef zoeken.

Maar who cares enniewee..waarom ging het hier ook alweer over ? Prima keeper voor PSV.
    Wel? Maar het feit dat z'n korte en gemiddelde passing (en ja daar zijn die onder druk ook in meegenomen) ruim boven de 90% ligt valt dan niet in statistiek mee te nemen? Ondanks dat het in statistiek vastgelegd is? Maar op een forum zeggen "op zijn hoogst een zesje" wel? Hoe werkt dat dan?
    Last edited by Ardbeg on 01 Dec 2023, 15:28, edited 2 times in total.
    Koenjo
    Meervoudig international

Persepolis wrote: 01 Dec 2023, 15:21 Het geklooi van de topclubs met keepers als Drommel, Marsman, Pasveer etc. de afgelopen jaren heeft aangetoond dat een goede keeper gewoon lastig te vinden is. Benitez is een goede keeper. Wat mij betreft dus zeker prioriteit van maken om hem te laten blijven. Heeft heel af en toe een slippertje, maar niet vaker dan acceptabel is. Voor de rest een betrouwbare keeper, die ook voetballend gewoon sterk is. Het is geen Neuer, maar ook echt geen Unnerstall aan de bal zeg maar.
    Zeker waar, het is geen Gomes. Maar het is wel een heel niveau hoger dan de meeste keepers die we de laatste jaren hebben gehad: Issakson, Waterman, Mvogo, Zoet, Tyton. Ik vind Benitez ook beter dan Unnerstall maar dan kan je over discussiëren.
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    Ardbeg
    Mister PSV

Al gaan we allemaal kei off topic nu, haha. Verder in zijn eigen topic en hier over de transferperiode :P?
    Mikelvb
    Nationale topspeler

Heruone wrote: 01 Dec 2023, 15:02 Haha next level Juancho hierboven. "Ik vind dat", "dat is mijn mening" en "jullie mogen het onderbouwen met stats (maar daar geloof ik verder niet in...)". Er is best een sterk punt te maken overigens dat Benitez geen geweldige voetballende keeper is. Wel ironisch dat dan juist balaannames en traptechniek worden uitgelicht, terwijl dat niet het probleem is.
    Wat versta je onder traptechniek? Ik vind nu niet dat hij de ballen makkelijk bij spelers neerlegt. Voor mij gevoel komen ze vaker niet aan dan wel.
    Juancho
    Mister PSV

Benieuwd of Sanchez van de Spurs nog in beeld is komende zomer.

Edit: ik dacht dat hij verhuurd was met optie tot koop maar blijkbaar is hij al door die Turkse club gekocht. Dan is het vast geen optie meer.
    Last edited by Juancho on 01 Dec 2023, 15:36, edited 1 time in total.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Robson de Souza
    Vedette

Juancho wrote: 01 Dec 2023, 15:34 Benieuwd of Sanchez van de Spurs nog in beeld is komende zomer.
    Je bedoelt Sanchez van Galatasaray. Die zul dus niet meer in beeld zijn na die transfer.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    Ardbeg
    Koenjo
    Meervoudig international

Juancho wrote: 01 Dec 2023, 15:34 Benieuwd of Sanchez van de Spurs nog in beeld is komende zomer.
    Ik zie op Wikipedia dat hij maar 3 potten gespeeld heeft dit jaar voor Galatsaray?
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Koenjo wrote: 01 Dec 2023, 15:36
    Ik zie op Wikipedia dat hij maar 3 potten gespeeld heeft dit jaar voor Galatsaray?
    Toptip van de maand, gebruik gewoon niet de Nederlandse Wikipedia, update is van 10/10, niet heel verrassend dat de teller dan op 3 blijft staan.
    Gebruik voor wedstrijdstatistieken als je wikipedia wil gebruiken minimaal de Engelse versie maar eigenlijk kan je veel beter op een Transfermarkt oid.

13 Wedstrijden gespeeld, 1.145 minuten in totaal. 1 Doelpunt en 2 assists.
  • These users thanked the author Prof_napo for the post:
    Koenjo
    ShovingNE2
    Site Admin

Flater wrote: 01 Dec 2023, 14:51maar wordt overal bewierookt om zijn voetballende kwaliteiten.
    Alleen bij de Ajaxpers die hoopt dat de ommekeer is ingezet.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Søren
    Meervoudig international

Ren Höek wrote: 01 Dec 2023, 14:20Dus je slaat je eigen mening hoger aan dan de feiten en meningen van medespelers van Benitez?
    En je ziet blijkbaar spoken, zoals dat Benitez zou panikeren bij een terugspeelbal :lol: :monkey:

Prima verder, maar dan houdt elke vorm van discussie op.
    Nee, z’n medespelers zullen m af gaan vallen🙃
    Søren
    Meervoudig international

Hammer wrote: 01 Dec 2023, 14:41keer paniek / paniekerig in 1 post over Benitez.. benieuwd wanneer je wel tevreden zou zijn.
    Ik zeg niet dat ik niet tevreden ben, ik zeg dat ie niet goed-goed is aan de bal, want dat werd er gezegd.
    ShovingNE2
    Site Admin

Søren wrote: 01 Dec 2023, 16:01
    Ren Höek wrote: 01 Dec 2023, 14:20Dus je slaat je eigen mening hoger aan dan de feiten en meningen van medespelers van Benitez?
    En je ziet blijkbaar spoken, zoals dat Benitez zou panikeren bij een terugspeelbal :lol: :monkey:

Prima verder, maar dan houdt elke vorm van discussie op.
    Dan zeggen spelers niets.

Maar blijf lekker in je eigen cocon hoor. Jij gaat toch nooit terugkomen op je mening. Die zijn immers belangrijker dan feiten.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Ardbeg
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 wrote: 01 Dec 2023, 16:30
    Søren wrote: 01 Dec 2023, 16:01

Dan zeggen spelers niets.

Maar blijf lekker in je eigen cocon hoor. Jij gaat toch nooit terugkomen op je mening. Die zijn immers belangrijker dan feiten.
    Hahaha nee nee, Boscagli zit daar gewoon een potje te liegen natuurlijk :lol:
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Ardbeg
    Heruone
    Lid scoutingsteam

https://1908.nl/artikelen/feyenoord-ove ... n-richards
    Mikelvb wrote: 01 Dec 2023, 15:33
    Heruone wrote: 01 Dec 2023, 15:02 Haha next level Juancho hierboven. "Ik vind dat", "dat is mijn mening" en "jullie mogen het onderbouwen met stats (maar daar geloof ik verder niet in...)". Er is best een sterk punt te maken overigens dat Benitez geen geweldige voetballende keeper is. Wel ironisch dat dan juist balaannames en traptechniek worden uitgelicht, terwijl dat niet het probleem is.
    Wat versta je onder traptechniek? Ik vind nu niet dat hij de ballen makkelijk bij spelers neerlegt. Voor mij gevoel komen ze vaker niet aan dan wel.
    Passzuiverheid, maar ook variëteit in de trap. En bijvoorbeeld klote ballen gewoon goed kunnen verwerken, ook best een belangrijke eigenschap. Benitez heeft veruit het hoogste % launches completed (Passes longer than 40 yards) en hoogste passzuiverheid van alle keepers (87% volgens mij).
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    ShovingNE2
    Site Admin

Heruone wrote: 01 Dec 2023, 16:37Benitez heeft veruit het hoogste % launches completed (Passes longer than 40 yards) en hoogste passzuiverheid van alle keepers (87% volgens mij).
    Leuk, maar zijn ogen bedriegen hem niet hoor. Alsof iemand in paniekmodus dat zou kunnen!!!11ELF1!!
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Maargoed liever deze discussie dan dat je Ajax onzin krijgt waarbij men geilt op de passes van Ramaj terwijl hij al 18x mocht vissen sinds hij onder de lat staat :lol:
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
    VBiGIbiAppelvlaai
    Post Reply