Kansloos als wij ook serieus worden/zijn. Als Earnie belt dan is Richards om. Misschien doet Feyenoord het alleen om de prijs op te drijven. Probeerden ze bij Pepi ook.
Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Zoals ik al zei is er best een case te maken, alleen niet op die punten. Ik vind Benitez bijv. niet heel comfortabel ogen als keeper sweeper. De ruimtes bespelen achter de laatste linie en ook in de opbouw daarin comfortabel durven te zijn om buiten zijn zestien deel te nemen als extra veldspeler.
Ander puntje is dat ik zijn lichaamspositionering vaak niet geweldig vind in situaties aan de bal. Daarmee kan hij ook veel afdwingen en openingen creëren.
Ander puntje is dat ik zijn lichaamspositionering vaak niet geweldig vind in situaties aan de bal. Daarmee kan hij ook veel afdwingen en openingen creëren.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dat eerste zei (die strontvervelende) Kees Luijckx ook bij ESPN deze week. Hij vergeleek hem met Muslera (die dat wel deed tegen 10 Heg).Heruone wrote: ↑01 Dec 2023, 16:43 Zoals ik al zei is er best een case te maken, alleen niet op die punten. Ik vind Benitez bijv. niet heel comfortabel ogen als keeper sweeper. De ruimtes bespelen achter de laatste linie en ook in de opbouw daarin comfortabel durven te zijn om buiten zijn zestien deel te nemen als extra veldspeler.
-
- Meervoudig international
Pfff, nee jij bent lekker toegeeflijk…ShovingNE2 wrote: ↑01 Dec 2023, 16:30Maar blijf lekker in je eigen cocon hoor. Jij gaat toch nooit terugkomen op je mening. Die zijn immers belangrijker dan feiten.
Naar trekje hoor, altijd maar die agressie en denigrerende toon!
Omdat ik hier door de usual suspects aangevallen word moet ik van mening veranderen?
Ja “want Boscagli vindt het een goede keeper” dus dan is het een feit.
Of “de statistieken zeggen….”, ja Mislintat met je statistieken.
En al die commentaren en bejegeningen omdat ik vind dat Bennie een prima keeper is, maar voetballend zwak?
Beetje overdreven, niet?
- ShovingNE2
- Site Admin
De slachtofferrol!!!!
Naar trekje hoor.
Naar trekje hoor.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Ardbeg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
“Maar daar geloof ik verder niet in” was geen quote beste @Heruone, en balaannames en traptechniek zijn ook niet genoemd.Heruone wrote: ↑01 Dec 2023, 15:02Haha next level Juancho hierboven. "Ik vind dat", "dat is mijn mening" en "jullie mogen het onderbouwen met stats (maar daar geloof ik verder niet in...)". Er is best een sterk punt te maken overigens dat Benitez geen geweldige voetballende keeper is. Wel ironisch dat dan juist balaannames en traptechniek worden uitgelicht, terwijl dat niet het probleem is
Wat dan overblijft is “er is best een sterk punt te maken overigens dat Benitez geen geweldige voetballende keeper is”.
Dus volgens mij zijn we het nog eens ook.
-
Je kan in ieder geval niet bij de ene speler de statistieken als feiten wegzetten, en ze bij een andere speler compleet negeren (omdat het je niet uitkomt).Ardbeg wrote: ↑01 Dec 2023, 15:26Wel? Maar het feit dat z'n korte en gemiddelde passing (en ja daar zijn die onder druk ook in meegenomen) ruim boven de 90% ligt valt dan niet in statistiek mee te nemen? Ondanks dat het in statistiek vastgelegd is? Maar op een forum zeggen "op zijn hoogst een zesje" wel? Hoe werkt dat dan?
Benitez, Baka, Tillman versus Til, Vertessen.
Dat is wel wat hier continue gebeurt, en da’s een tikkeltje hypocriet natuurlijk.
- Ardbeg
- Mister PSV
Gebeurt dit continu ja? Ik heb het niet gezien, zelf. Heb je daar voorbeelden van, waar ze bij anderen genegeerd worden?Søren wrote: ↑01 Dec 2023, 19:08Je kan in ieder geval niet bij de ene speler de statistieken als feiten wegzetten, en ze bij een andere speler compleet negeren (omdat het je niet uitkomt).Ardbeg wrote: ↑01 Dec 2023, 15:26Wel? Maar het feit dat z'n korte en gemiddelde passing (en ja daar zijn die onder druk ook in meegenomen) ruim boven de 90% ligt valt dan niet in statistiek mee te nemen? Ondanks dat het in statistiek vastgelegd is? Maar op een forum zeggen "op zijn hoogst een zesje" wel? Hoe werkt dat dan?
Benitez, Baka, Tillman versus Til, Vertessen.
Dat is wel wat hier continue gebeurt, en da’s een tikkeltje hypocriet natuurlijk.
-
Die voorbeelden geef ik toch?
Til, Vertessen ondanks de statistieken kut.
(Wout Weghorst ook maar zal me tot PSV-ers beperken).
Baka, Tillman, Benitez, top-top level want de statistieken.
- Ardbeg
- Mister PSV
Maar wie noemt eerstgenoemden kut en de anderen niet want statistieken? Ik niet namelijk. Gezien je mij quote.
-
De statistieken worden toch als feit weggezet, door verschillende mensen, ook door jou.Ardbeg wrote: ↑01 Dec 2023, 19:55Maar wie noemt eerstgenoemden kut en de anderen niet want statistieken? Ik niet namelijk. Gezien je mij quote.Søren wrote: Gebeurt dit continu ja? Ik heb het niet gezien, zelf. Heb je daar voorbeelden van, waar ze bij anderen genegeerd worden?
Die voorbeelden geef ik toch?
Til, Vertessen ondanks de statistieken kut.
(Wout Weghorst ook maar zal me tot PSV-ers beperken).
Baka, Tillman, Benitez, top-top level want de statistieken.
Je moet voor de gein de reacties van sommigen (niet van jou trouwens) eens teruglezen tijdens de eerste 70 min afgelopen woensdag.
En dan m.n. over Vertessen, te bizar voor woorden, respectloos, en zijn statistieken zijn eigenlijk ronduit fantastisch.
Daar is dan de eigen waarneming leidend, maar als het bij een andere speler beter uitkomt zijn de statistieken heilig.
Zo werkt het niet natuurlijk…
Maar nogmaals lees het zelf maar terug, want daar zaten ook figuren bij die hier vandaag ook nogal nadrukkelijk aanwezig waren.
Dus ik reageerde niet zozeer op jou, maar op het statistieken thema, waar het de hele tijd over ging, en jij toevallig een vraag over stelde.
- Juancho
- Mister PSV
Statistieken zeggen zoals altijd lang niet altijd en lang niet het hele verhaal. Simpel voorbeeldje: een keeper kan 9 van de 10 ballen prima weg leggen en scoort dus hoog in statistieken. Echter als die 10de bal elke keer door het midden gegeven wordt waarbij een tegenstander een grote kans kan creëren, dan is het gewoon bagger en kunnen die statistieken wat mij betreft de prullenbak in. Even een heel simpel voorbeeld natuurlijk, maar alleen maar kijken naar statistieken zegt zeker niet alles.
Persoonlijk vond ik Benitez vorig seizoen wat tegenvallen. Niet slecht, maar te veel fouten en onrust terwijl hij juist een baken van rust moet zijn met zijn ervaring. Dit seizoen begon hij ook nog met wat foutjes/onzekerheden maar daarna heeft hij een hele lange periode het geweldige gaan en precies gedaan wat je van hem mag verwachten: rust uitstralen, leiding geven, er staan als het elftal je nodig heeft en vooral ook geen gekke dingen doen en domme fouten maken.
Tegen Sevilla vond ik hem alleen voor het eerst sinds lange tijden weer onrustig in de goal. Kan een keer gebeuren natuurlijk, zaak om zondag weer te herpakken en die baken van rust te zijn. Of PSV een betere keeper kan krijgen weet ik niet, zal sowieso lastig zijn maar ik ben te weinig bekent met de huidige keepersmarkt in de wereld. Maar uitsluiten moet je natuurlijk ook nooit doen.
Benieuwd wat er met hem gaat gebeuren, je zal moeten verlengen of verkopen deze zomer. Idealiter tekent Benitez bij voor bijv. 2 jaar, Drommel zal vertrekken en kan je wellicht een heel groot talent halen als opvolger. Die dan later Benitez weer kan opvolgen. Zal alleen vast lastig zijn om zo'n absoluut toptalent te verleiden naar PSV te komen wetende dat hij geduld moet hebben omdat Benitez normaliter de eerste keuze is.
Persoonlijk vond ik Benitez vorig seizoen wat tegenvallen. Niet slecht, maar te veel fouten en onrust terwijl hij juist een baken van rust moet zijn met zijn ervaring. Dit seizoen begon hij ook nog met wat foutjes/onzekerheden maar daarna heeft hij een hele lange periode het geweldige gaan en precies gedaan wat je van hem mag verwachten: rust uitstralen, leiding geven, er staan als het elftal je nodig heeft en vooral ook geen gekke dingen doen en domme fouten maken.
Tegen Sevilla vond ik hem alleen voor het eerst sinds lange tijden weer onrustig in de goal. Kan een keer gebeuren natuurlijk, zaak om zondag weer te herpakken en die baken van rust te zijn. Of PSV een betere keeper kan krijgen weet ik niet, zal sowieso lastig zijn maar ik ben te weinig bekent met de huidige keepersmarkt in de wereld. Maar uitsluiten moet je natuurlijk ook nooit doen.
Benieuwd wat er met hem gaat gebeuren, je zal moeten verlengen of verkopen deze zomer. Idealiter tekent Benitez bij voor bijv. 2 jaar, Drommel zal vertrekken en kan je wellicht een heel groot talent halen als opvolger. Die dan later Benitez weer kan opvolgen. Zal alleen vast lastig zijn om zo'n absoluut toptalent te verleiden naar PSV te komen wetende dat hij geduld moet hebben omdat Benitez normaliter de eerste keuze is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk dat er nog tal van andere (top)clubs bij zullen komen. Die heeft straks veel keuze. Let maar op. Ik zou een club als Newcastle wel mooi vinden voor Johan. In ieder geval lijkt het mij belangrijk dat hij een club kiest waar hij veel aan spelen toe zal komen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Prima als ze hem in de winter willen, maar dan wel met wintertoelage en dan kom je op een miljoen of 100. Vanaf dat lijkt het me wel prima om te gaan praten met die PL clubnes
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Winter is toch super onhandig? Nooit aan meewerken als je het geld niet nodig hebt, zeg ik.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Standbeeld
- Mister PSV
Voor 100mln zou ik wel een uitzondering maken.ziege maar ook zagge wrote: ↑02 Dec 2023, 11:17 Winter is toch super onhandig? Nooit aan meewerken als je het geld niet nodig hebt, zeg ik.
-
- Nationale topspeler
80 miljoen + Son vind ik ook prima hoor, kan die de ED helemaal aan gort schieten de komende 2,5 jaar
-
- Legende
Idd, de kampioensbonus is veel hoger dan de wintertoelage. Dit is een hecht team en dat moet zo blijven tot de titel binnen is.ziege maar ook zagge wrote: ↑02 Dec 2023, 11:17 Winter is toch super onhandig? Nooit aan meewerken als je het geld niet nodig hebt, zeg ik.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- ziege maar ook zagge
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Juancho
- Mister PSV
Alsof Baka zelf weg wil gaan terwijl hij zeer waarschijnlijk kampioen kan gaan worden met zijn cluppie. No way dat hij zelf wil vertrekken. Komende zomer zal het natuurlijk een ander verhaal kunnen worden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Internationale topspeler
Die gaat in de winter echt niet weg. 0 noodzaak ook met de overwintering in de Champions League. Denk wel dat hij na dit seizoen weg is. 60+.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- ziege maar ook zagge
- ShovingNE2
- Site Admin
Het grote verschil: in de emotie van de wedstrijd tijdens een wedstrijd keertje hardgrondig vloeken en zeggen dat iemand kut is of gewoon op een vrijdagmiddag zonder wedstrijdemotie alles negeren.
Snapte wel?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Precies en de club is er niet om geld te verdienen, dan waren we wel een bank of een advocatenkantoor. En dat is verdomd saai om naar te kijken. Betere catering, dat wel.Josef Dettelbacher wrote: ↑02 Dec 2023, 11:20Idd, de kampioensbonus is veel hoger dan de wintertoelage. Dit is een hecht team en dat moet zo blijven tot de titel binnen is.ziege maar ook zagge wrote: ↑02 Dec 2023, 11:17 Winter is toch super onhandig? Nooit aan meewerken als je het geld niet nodig hebt, zeg ik.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
Je bent ook wel een jankbal ook hèShovingNE2 wrote: ↑02 Dec 2023, 11:56Het grote verschil: in de emotie van de wedstrijd tijdens een wedstrijd keertje hardgrondig vloeken en zeggen dat iemand kut is of gewoon op een vrijdagmiddag zonder wedstrijdemotie alles negeren.
Snapte wel?
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Gakpo gaf Ramalho de schuld trouwensPersepolis wrote: ↑01 Dec 2023, 15:21 Het geklooi van de topclubs met keepers als Drommel, Marsman, Pasveer etc. de afgelopen jaren heeft aangetoond dat een goede keeper gewoon lastig te vinden is. Benitez is een goede keeper. Wat mij betreft dus zeker prioriteit van maken om hem te laten blijven. Heeft heel af en toe een slippertje, maar niet vaker dan acceptabel is. Voor de rest een betrouwbare keeper, die ook voetballend gewoon sterk is. Het is geen Neuer, maar ook echt geen Unnerstall aan de bal zeg maar.
Gaan we trouwens weer "was de goal van Rangers destijds de fout van Benitez of Ramalho" spelen?