Isaac Babadi
-
- Vedette
Het is wat, zo’n jonge jongen die nu al euro tekens in zijn ogen heeft en moeilijk doet om zijn contract te verlengen. Uit het verleden is gebleken dat zulke spelers vaak niet goed terecht komen. Gelukkig lopen er genoeg talenten rond die wel bij PSV willen doorbreken. Laten we daar op focussen zou ik zeggen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Dit is gewoon heel doorzichtig net voor Feyenoord-PSV. Even onrust creëren. Hebben ze afgekeken van Overmars.
Alles bij PSV gaat momenteel op rolletjes, en de invallers hebben daar een zeer groot aandeel in. Ik ken geen ander team waarbij pakweg 15 a 16 spelers zo moeiteloos samenwerken en allemaal hun bijdrage leveren. Babadi had er gewoon één van kunnen zijn, maar helaas wint kortzichtigheid het van verstand bij sommige jongens.
Alles bij PSV gaat momenteel op rolletjes, en de invallers hebben daar een zeer groot aandeel in. Ik ken geen ander team waarbij pakweg 15 a 16 spelers zo moeiteloos samenwerken en allemaal hun bijdrage leveren. Babadi had er gewoon één van kunnen zijn, maar helaas wint kortzichtigheid het van verstand bij sommige jongens.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Verwacht ik. Technisch hele fijne speler, maar mist echt een heel groot stuk qua positionering etc. in de final third en zichzelf in stelling brengen. Kom je een beetje bij het Ihattaren verhaal uit en waarom hij geen rendement had.
Maar het zou wel ontzettend jammer zijn als hij vertrekt. Een van de grotere Nederlandse talenten en ondanks dat PSV op '10' meerdere kandidaten heeft, ligt er op die positie echt wel perspectief. Er is geen onbetwiste '10' momenteel namelijk.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
Als jullie die podcast hadden geluisterd, zei Gouka dat hij het verhaal had gecheked en dat het op niks gebasseerd lijkt, in ieder geval voorlopig. Overigens zou ik een vertrek naar een Twente vanuit een carriere stap niet zo gek vinden. Als hij naar Ajax, Feyenoord of naar een buitenlandse top club gaat, dan kan je wel zeggen dat geld een belangrijke rol speelt.
- These users thanked the author Menno1 for the post:
- Paco Casal
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Je gaat bij Feyenoord in principe niet meer kunnen verdienen dan bij PSV. Bij Ajax zou wellicht nog kunnen, maar het lijkt me heel sterk dat Babadi op dit moment open zou staan voor Ajax. Maar zoals Menno1 al zegt, uit de podcast van het AD blijkt wat anders.
#FreeGeneratie4
- Juancho
- Mister PSV
Die jongen is zeker talentvol maar natuurlijk nog (lang) niet klaar voor een (bepalende) rol op het middenveld van PSV. Dat ziet iedereen en ik mag hopen kamp Babadi ook. Hij is sowieso al eerder dan verwacht overgeheveld naar de A groep met zelfs her en der wat kans op speeltijd. Als dat in deze fase voor hem niet genoeg is en hij meer eist... prima, dan moet je idd lekker vertrekken en als hij slim is naar een club waar hij wel wekelijks speelt. Anders heeft het maar bar weinig zin. Bosz is ook wel fan van hem, maar Babadi heeft nog genoeg stappen te zetten wat ook logisch is gezien zijn leeftijd en ervaring.
Zou wel jammer zijn want PSV is zoals bekend meer en meer een club waar eigen jeugd zal moeten doorbreken. Dit is dan zo'n groot talent die je graag nog even 1 a 2 jaar wil verder kneden voor hij een echte basisspeler is. Dat geduld zal hij moeten hebben. Zoniet, tja jammer dan maar PSV heeft meer dan genoeg te bieden op alle vlakken.
Zou wel jammer zijn want PSV is zoals bekend meer en meer een club waar eigen jeugd zal moeten doorbreken. Dit is dan zo'n groot talent die je graag nog even 1 a 2 jaar wil verder kneden voor hij een echte basisspeler is. Dat geduld zal hij moeten hebben. Zoniet, tja jammer dan maar PSV heeft meer dan genoeg te bieden op alle vlakken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ShovingNE2
- Site Admin
Als je naar een Twente gaat voor speeltijd: laat je verhuren dan. Ga je daarna toe via een transfer dan kom je zelden tot nooit meer terug. Je had immers niet de mentaliteit. En alleen bij Ajax zijn zo stupide om 17 miljoen neer te tellen voor iemand die transfervrij vertrekt.Menno1 wrote: ↑01 Dec 2023, 15:07 Als jullie die podcast hadden geluisterd, zei Gouka dat hij het verhaal had gecheked en dat het op niks gebasseerd lijkt, in ieder geval voorlopig. Overigens zou ik een vertrek naar een Twente vanuit een carriere stap niet zo gek vinden. Als hij naar Ajax, Feyenoord of naar een buitenlandse top club gaat, dan kan je wel zeggen dat geld een belangrijke rol speelt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Verhuren is een optie, maar ik vind een definitieve keuze voor een Twente of AZ best begrijpen. Die jongen is nu 4e keuze. Hij speelt op een zeer cruciale positie waar hij een paar toppers voor zich heeft staan; hij is nog lang niet zo ver voor een bepalende rol. Dan kan ik best begrijpen dat hij denkt: 1 jaar verhuur aan Twente/AZ is niet genoeg; ik heb 2-3 jaar vastigheid en vlieguren nodig.
Kunnen we op die jongen schelden zoals op Simons, maar je moet ook indenken wat het beste voor die jongen is. Hij moet een keuze maken voor zijn carriere. Kiest hij voor een Man City; tja, dat mag ook. Maar dan doe je niet aan carriere ontwikkeling.
Kunnen we op die jongen schelden zoals op Simons, maar je moet ook indenken wat het beste voor die jongen is. Hij moet een keuze maken voor zijn carriere. Kiest hij voor een Man City; tja, dat mag ook. Maar dan doe je niet aan carriere ontwikkeling.
- Standbeeld
- Mister PSV
Het zou mij ook niet verbazen wanneer een Belgische club zoals het Antwerp van Overmars op het vinkentouw zou zitten.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Maar bij Twente kan hij geen 5 jaar pakweg 8 ton verdienen = 4 miljoen als eerste contract. Bij PSV zou hij die rust wel moeten kunnen voelen en wellicht is anderhalf jaar verhuren aan Twente voor alle 3 partijen een prima oplossing. Maar hij kan ook gewoon eens beginnen bij een half jaar en kijken of hij terug komt en hoe de situatie hier is met bv Tillman en Saibari.Menno1 wrote: ↑01 Dec 2023, 18:00 Verhuren is een optie, maar ik vind een definitieve keuze voor een Twente of AZ best begrijpen. Die jongen is nu 4e keuze. Hij speelt op een zeer cruciale positie waar hij een paar toppers voor zich heeft staan; hij is nog lang niet zo ver voor een bepalende rol. Dan kan ik best begrijpen dat hij denkt: 1 jaar verhuur aan Twente/AZ is niet genoeg; ik heb 2-3 jaar vastigheid en vlieguren nodig.
Ik was geen voorstander van hem zoveel kansen geven aan het begin van het seizoen maar hij heeft goede dingen laten zien en wellicht maakt het dat nu lastiger om hem te overtuigen dat hij nog niet zo ver is. En laten we eerlijk zijn, het hoeft niet eens per ons maar het kan ook bij ons ook nog helemaal goed gaan en dan is dit gewoon een lotje uit de loterij die je net zo veel opbrengt als de CL halen. De kans dat hij over 4 weken weg is lijkt me wel groter.
- ShovingNE2
- Site Admin
Een stap terug via verkoop is onlogisch lijkt mij.
Welke speler kwam wel weer op niveau?
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Waarom zou je naar zo'n club gaan als je dan ook bij PSV kunt blijven? Dan is het puur de waarderingskwestie? PSV is de best lopende Nederlandse club van het moment en is momenteel denk ik ook sterker dan welke Belgische club dan ook. Als hij naar een topclub wil kan ik nog begrijpen dat hij de boel afhoudt tot hij daar transfervrij kan tekenen. Nog steeds oliedom voor zijn ontwikkeling, maar daar zit nog een logischere gedachte achter als het niet puur om gebrek aan waardering bij PSV draait.Standbeeld wrote: ↑01 Dec 2023, 18:05 Het zou mij ook niet verbazen wanneer een Belgische club zoals het Antwerp van Overmars op het vinkentouw zou zitten.
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
30+ jaar geleden Ronald de Boer (verkocht aan Twente, daar goed, vervolgens terug naar Ajax) en bij PSV ene Erwin Koeman.ShovingNE2 wrote: ↑01 Dec 2023, 18:12 Een stap terug via verkoop is onlogisch lijkt mij.
- MC Hammer
- International
Huntelaar?ShovingNE2 wrote: ↑01 Dec 2023, 18:12 Een stap terug via verkoop is onlogisch lijkt mij.
Hammertime!
-
- Lid scoutingsteam
- Standbeeld
- Mister PSV
Juist niet puur een geldkwestie. Iedereen is hier aan het speculeren, maar wellicht wil die gozer gewoon voetballen. Als Antwerp hem een basisplaats toezegt bijvoorbeeld, dan is het misschien beter voor die jongen om daar te ontwikkelen. Ik noem ook maar wat. Wie weet denken we hier dat hij naar een City gaat, maar gaat het die jongen enkel maar om zoveel mogelijk spelen. Dat kan ook bij een Belgische club, of Twente, etc.Buitenspelgoal wrote: ↑01 Dec 2023, 18:50Waarom zou je naar zo'n club gaan als je dan ook bij PSV kunt blijven? Dan is het puur de waarderingskwestie? PSV is de best lopende Nederlandse club van het moment en is momenteel denk ik ook sterker dan welke Belgische club dan ook. Als hij naar een topclub wil kan ik nog begrijpen dat hij de boel afhoudt tot hij daar transfervrij kan tekenen. Nog steeds oliedom voor zijn ontwikkeling, maar daar zit nog een logischere gedachte achter als het niet puur om gebrek aan waardering bij PSV draait.Standbeeld wrote: ↑01 Dec 2023, 18:05 Het zou mij ook niet verbazen wanneer een Belgische club zoals het Antwerp van Overmars op het vinkentouw zou zitten.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Menno1
- Juancho
- Mister PSV
Tja aan de andere kant....hij nog nog ontzettend jong en de verhalen waren er altijd dat hij zelf heel graag bij PSV wil blijven. Kijk je naar de bezetting:Menno1 wrote: ↑01 Dec 2023, 18:00 Verhuren is een optie, maar ik vind een definitieve keuze voor een Twente of AZ best begrijpen. Die jongen is nu 4e keuze. Hij speelt op een zeer cruciale positie waar hij een paar toppers voor zich heeft staan; hij is nog lang niet zo ver voor een bepalende rol. Dan kan ik best begrijpen dat hij denkt: 1 jaar verhuur aan Twente/AZ is niet genoeg; ik heb 2-3 jaar vastigheid en vlieguren nodig.
1. Til is zeker bruikbaar maar volgens mij kan je ook wel uit zijn woorden dit seizoen halen dat hij een beetje klaar is met dat gewissel de hele tijd. Zou mij niks verbazen als hij en PSV besluiten na dit seizoen uit elkaar te gaan
2. Tillman is nog altijd huur en moet een flinke smak geld kosten. Je zou ook als Babadi kunnen voorstellen: ik teken bij, vertrek in de winterstop naar een goede ED club en laat me daar zien zodat PSV altijd nog voor hem kan kiezen ipv Tillman
3. Saibari, maar dat is wat mij betreft meer een 8 en evt een opvolger als Veerman gaat
Er liggen echt wel kansen voor zo'n jong talent, want laten we niet vergeten, dat hij is. En daar hoort geduld bij. En dat kan prima met een half jaar, jaar of 1,5 jaar verhuur om vervolgens wat meer ervaren terug te keren bij PSV om te vlammen.
Er zijn echt zat opties te bedenken die PSV ook vast wel heeft voorgesteld om zijn carriere zo goed mogelijk vorm te geven. Als dat niet goed genoeg is, prima, dan gaat hij maar. Kan me alleen niet voorstellen dat hij gaat tekenen bij een AZ/Twente. Dat lijkt me financieel niet meer aantrekkelijk en daar azen die geldwolven natuurlijk op.
- Juancho
- Mister PSV
Dat ook zeker, dat ventje is nog zo jong, komt net kijken en moet vooral nog heel veel leren. Talent, vooral technisch, is by far niet goed genoeg. Dus hij zal idd zeker niet zomaar bij een AZ of Twente gegarandeerd basisspeler zijn. Wel zal hij daar ongetwijfeld strijden met slechts 1 andere speler voor een plek. Dat vergroot sowieso al je speeltijd enorm ivm hoe het nu bij PSV gaat.
- Standbeeld
- Mister PSV
Klopt, maar je moet dan ook wel kritisch kijken naar wie je concurrentie is. Til, Saibari en Tillman acht ik stuk voor stuk verder in de ontwikkeling. Dus bij PSV heeft hij nu 3 man voor zich. Bij een andere club misschien één iemand, waarvan Babadi inschat dat hij de concurrentie nu al kan winnen.
- ruuddevil
- Legende
Het probleem met Babadi is dat hij nooit de uitblinker van jong PSV is geweest. Dus zijn ongeduld is nergens op gebaseerd. Hij had de wedstrijden in het eerste dit seizoen als een meevaller moeten beschouwen en verder gewoon moeten buffelen op 10 of linksbuiten in jong PSV. Daar beslissend zijn en dan volgend seizoen doorstromen.
- These users thanked the author ruuddevil for the post:
- Den Bondskoots
-
- Meervoudig international
-
- Nationale topspeler
Klopt, maar ik verwacht niet dat Til en Tillman volgend jaar nog bij ons spelen. Zal één van de twee zijn. Als hij gewoon een klein beetje geduld heeft komt zijn kans echt wel.Standbeeld wrote: ↑02 Dec 2023, 07:32Klopt, maar je moet dan ook wel kritisch kijken naar wie je concurrentie is. Til, Saibari en Tillman acht ik stuk voor stuk verder in de ontwikkeling. Dus bij PSV heeft hij nu 3 man voor zich. Bij een andere club misschien één iemand, waarvan Babadi inschat dat hij de concurrentie nu al kan winnen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dit geloof ik dus niet meer. Als hij echt zo graag wil blijven dan zegt hij tegen zijn broer en zaakwaarnemer: mijn carrière, ik blijf. Dan loopt hij naar Stewart en zet hij een krabbel.