Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Speelde matig maar die assist was goud. En dat maakt dit ventje zo geweldig, hij heeft altijd wek rendement is assist of goal. Dat is een kwaliteit waarom hij vaak of zelfs altijd wel zal blijven staan. En dat zien grote clubs ook, rendement leveren ookal speel je eigenlijk niet zo goed.

Wat een held en met de hype rondom hem moet je wat mij betreft echt wel gaan denken aan bedragen van 65 miljoen +. Dit moet de speler worden die een nieuwe maatstaf is voor verkoop top spelers.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Rikkert1234
Vedette

Kwam veel dreiging vanaf met een hele goede assist.
Johann Vogel
Vedette

Niet zijn beste wedstrijd maar wel weer belangrijk. Baka heeft aan een flits genoeg om het verschil te maken.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ik had pech dat ik niet de hele wedstrijd kon zien. Had tot en met de eerste goal gekeken en toen op de radio de rest wel kunnen horen. Hoe vaak zij zeiden dat Bakayoko een slechte wedstrijd had… ik kan me tijden van Messi herinneren dat hij de hele wedstrijd onzichtbaar was, maar dat ene briljante moment, terecht, eruit werd gelicht. Voor mij mag dat ook nu voor Baka. Hij beslist de wedstrijd met die geniale pass op Saibari.
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
    YkhimStandbeeld
    Standbeeld
    Mister PSV

Inmiddels 13 assists al dit seizoen. We zijn nog niet op de helft van het seizoen.
    Dn Trol
    Vaste waarde in elftal

Niet spectacualair met rushes over de vleugel, maar wel taak bewust en breekt met 2 genial ballen de wedstrijd open.
    rjg1992
    Bankzitter

Wat een man. Beter een beslissende momentenvoetballer dan een dwingende jongen zonder rendement.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Mooi ontwikkeling. Beslist nu in de details en rendement ook topwedstrijden.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Juancho
    Mister PSV

Elders lees ik dat Dortmund interesse heeft? Lol, die kunnen Bakayoko toch never nooit betalen.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Juancho wrote: 03 Dec 2023, 15:39 Elders lees ik dat Dortmund interesse heeft? Lol, die kunnen Bakayoko toch never nooit betalen.
    Echt wel, ze willen het alleen niet aftikken. Zo is Dortmund gewoon, spelers als Haaland en Dembele voor een miljoen of 100 verkopen en zelf een talent kopen voor een 5e van het geld, repeat repeat repeat.
    Teletubby
    Nationale topspeler

PSV heeft nu de luxe positie waar Ajax al een tijdje in zat. Het geld klotst tegen de planken na CL prestaties en verkopen van Madueke, Gakpo en sangare. Het record van Gakpo moet zeker uit de boeken en gewoon 65 miljoen als vraagprijs hanteren.
    Juancho
    Mister PSV

Dan nog is het dus een lachertje. Of ze moeten echt zo dom zijn om te denken dat ze Baka voor 20/30 miljoen kunnen kopen.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

CZ_Code wrote: 03 Dec 2023, 15:41Echt wel, ze willen het alleen niet aftikken. Zo is Dortmund gewoon, spelers als Haaland en Dembele voor een miljoen of 100 verkopen en zelf een talent kopen voor een 5e van het geld, repeat repeat repeat.
    Dortmund heeft dit seizoen geen waanzinnig budget, als we goed ingevoerde Duitse journalisten mogen geloven. Die kunnen helemaal geen 60, 70 miljoen betalen. En voor 25 verkopen we hem niet meer.
    Persepolis
    Vedette

Een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt als ik kijk naar zijn niveau amper een jaar geleden. Toen was het een talent dat tekort kwam voor de basis, nu beslist hij topwedstrijden. Geweldig om te zien.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Ykhim wrote: 03 Dec 2023, 15:44
    CZ_Code wrote: 03 Dec 2023, 15:41Echt wel, ze willen het alleen niet aftikken. Zo is Dortmund gewoon, spelers als Haaland en Dembele voor een miljoen of 100 verkopen en zelf een talent kopen voor een 5e van het geld, repeat repeat repeat.
    Dortmund heeft dit seizoen geen waanzinnig budget, als we goed ingevoerde Duitse journalisten mogen geloven. Die kunnen helemaal geen 60, 70 miljoen betalen. En voor 25 verkopen we hem niet meer.
    Niet meegekregen, dat altijd dat ze er financieel goed voor stonden (Y)
    Rikkert1234
    Vedette

Die xThreat laat wel echt goed zien hoe dreigend Bakayoko was
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ok ik was heel kritisch op Balayoko vandaag maar heb nu de 0-1 26x gezien en ik neig nu meer naar dat dit een Bakayoko goal is ipv Saibari goal. De pass was echt heel goed en hij geeft hem op voorspellend vermogen en inzicht en niet a la FC Improvisatie.

Voor de rest was het buiten deze bal en die voorzet op omhaal Luuk gewoon ruk.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Bosz vond hem vandaag heel gedisciplineerd spelen.
    Hij moet over het algemeen beter worden qua uithoudingsvermogen (daar ging de vraag over), maar dat gaat vooruit zei hij.
    "90 minuten tegen Feyenoord maken hem daarin beter, en dat krijgt hij nu door de blessures van Laongzano27".
    Madueke
    Legende

Zerrouki ziet het al fout gaan en Hancko staat lekker te genieten van deze pass :D
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Jammer dat enkel Jeroen Elshof het nog even opbracht dat hij eigenlijk niet had mogen spelen. Heb de Telesport podcast nog niet gehoord maar ik kan me voorstellen dat Bassie en Adriaan daar ook wel iets over gaan zeggen.
    koetje
    Legende

Hij was al koning van de deepdata in vergelijking met andere spelers op die positie in Europa. Nu komt daarbij ook nog het rendement in topwedstrijden bij waar scouts naar kijken.

10 maanden geleden vonden we het bod van 10 miljoen + 5 miljoen bonussen belachelijk. Een dergelijk bod zouden we nu ook belachelijk vinden maar dan 180 graden anders.
    Ardbeg
    Mister PSV

SKERLA wrote: 03 Dec 2023, 19:48 Bosz vond hem vandaag heel gedisciplineerd spelen.
    Hij moet over het algemeen beter worden qua uithoudingsvermogen (daar ging de vraag over), maar dat gaat vooruit zei hij.
    "90 minuten tegen Feyenoord maken hem daarin beter, en dat krijgt hij nu door de blessures van Laongzano27".
    Over Bakayoko? Want hij zei geloof ik juist dat dit heel goed bij hem was in vergelijking met de Rooie.
    Last edited by Ardbeg on 05 Dec 2023, 08:48, edited 1 time in total.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ardbeg wrote: 04 Dec 2023, 17:46
    SKERLA wrote: 03 Dec 2023, 19:48 Bosz vond hem vandaag heel gedisciplineerd spelen.
    Over Bakayoko? Want hij zei geloof ik juist dat dit heel goed bij hem was in vergelijking met de Rooie.
    Ja, Bakayoko.

Over 'De Rooie' zei hij dat hij dusdanig van de sprintjes is dat hij na 30 minuten er al doorheen zat.
    DonyellMalen
    Legende

Heruone, jouw idee?

Perfect nummer voor Baka dit.
    Siemen
    Nationale topspeler

Ik ben meer voorstander van:

BAKA BAKA BAKA BAKA BAKA BAKA BAKAYOKO
    YOKO YOKO YOKO YOKO YOKO YOKO BAKAYOKO

Alle Yaya en Kolo Toure zou toch mooi zijn.
  • These users thanked the author Siemen for the post (total 5):
    StandbeeldHeruoneRSPSVR.MancoLorenzo von Matterhorn
    Post Reply