Isaac Babadi
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Joey
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Netto, dus dat is bruto zo'n 3 miljoen.
indien waar gooi je gewoon een belachelijke eis op tafel en kan je daar op "afhaken", terwijl je het geeneens een kans hebt gegeven.
-
- Lid van verdienste
Als dit gerucht waar is, is het dus ordinair geld verdienen. Dat vermoeden had ik al. Overigens is er niets mis mee om voor het geld te gaan, maar de verhalen dat hij om sportieve gronden niet bij wil tekenen kunnen dan de prullenbak in.
- Standbeeld
- Mister PSV
Als de info klopt:
Dus er is waarschijnlijk een club die hem 1.5mln netto beloofd heeft (3mln bruto). Dan wil Babadi het liefst bij PSV blijven dus dan zeggen ze: als PSV 2-2.5mln bruto doet, dan blijven we, anders wordt het verschil te groot. PSV wil hem vervolgens een miljoen of 1-1.5 bruto max (denk ik zo) geven. Eindstand: Babadi vertrekt.
Dus er is waarschijnlijk een club die hem 1.5mln netto beloofd heeft (3mln bruto). Dan wil Babadi het liefst bij PSV blijven dus dan zeggen ze: als PSV 2-2.5mln bruto doet, dan blijven we, anders wordt het verschil te groot. PSV wil hem vervolgens een miljoen of 1-1.5 bruto max (denk ik zo) geven. Eindstand: Babadi vertrekt.
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy
Volgens sommige salary websites zou 1,5 miljoen euro, als we even de gehuurde spelers weglaten, de op tweede na beste salaris zijn van de selectie samen met Luuk de Jong en Noa Lang. Interessant is dat Bella-Kotchap een klein beetje meer verdiend als speler van Southampton van de Engelse tweede divisie. Zou me niet verbazen als iemand van de International Premier League Cup jeugdtoernooi hem vorig jaar zag en nu gaat bieden. Jenson Seelt is zo ook bij Sunderland gekomen dit seizoen.
- trouwepsvfan
- Vedette
Dat lijkt me sterk. Zo rond de 1,5 miljoen netto dat zullen een aantal andere spelers ook wel verdienen (ik denk zelf aan Benitez, Lozano, Ramalho, Til,). Het blijft nog steeds een belachelijk bedrag.Andman wrote: ↑03 Dec 2023, 18:57 Volgens sommige salary websites zou 1,5 miljoen euro, als we even de gehuurde spelers weglaten, de op tweede na beste salaris zijn van de selectie samen met Luuk de Jong en Noa Lang. Interessant is dat Bella-Kotchap een klein beetje meer verdiend als speler van Southampton van de Engelse tweede divisie. Zou me niet verbazen als iemand van de International Premier League Cup jeugdtoernooi hem vorig jaar zag en nu gaat bieden. Jenson Seelt is zo ook bij Sunderland gekomen dit seizoen.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- Grasmat
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy
Janee je hebt gelijk. Zijn allemaal behalve Benitez en Til tussen de 1 en 2 miljoen, ik nam eén website hun gegevens als voorbeeld. Nogmaals, als het waar is over die salariseis, denk ik toch echt dat een Engelse Championship club die promotie wil of een lage Premier League club hem zo’n salaris hebben voorgeschoteld.trouwepsvfan wrote: ↑03 Dec 2023, 19:05Dat lijkt me sterk. Zo rond de 1,5 miljoen netto dat zullen een aantal andere spelers ook wel verdienen (ik denk zelf aan Benitez, Lozano, Ramalho, Til,). Het blijft nog steeds een belachelijk bedrag.Andman wrote: ↑03 Dec 2023, 18:57 Volgens sommige salary websites zou 1,5 miljoen euro, als we even de gehuurde spelers weglaten, de op tweede na beste salaris zijn van de selectie samen met Luuk de Jong en Noa Lang. Interessant is dat Bella-Kotchap een klein beetje meer verdiend als speler van Southampton van de Engelse tweede divisie. Zou me niet verbazen als iemand van de International Premier League Cup jeugdtoernooi hem vorig jaar zag en nu gaat bieden. Jenson Seelt is zo ook bij Sunderland gekomen dit seizoen.
- Tomm
- Vedette
Veel te veel geld voor iemand die nog alles te bewijzen heeft. Krijg je alleen maar scheve gezichten van binnen je selectie. Geen idee hoe zo’n contracten in elkaar steken maar zou het logischer vinden als zo’n jongen een prima basiscontract krijgt dat vervolgens grotendeels door sportieve prestaties (hoeveelheid speeltijd) wordt bepaald.
- ruuddevil
- Legende
Het is algemeen bekend, ook bij de entourage van Babadi, dat PSV jeugdspelers die doorbreken beloont voor hun prestaties. Indien nodig meerdere contractverbeteringen per seizoen. Kijk je realistisch naar Babadi dan heeft hij nog niets geleverd dat ook maar in de buurt komt van Depay, Bergwijn, Gakpo, Malen, Madueke of Bakayoko. En derhalve kan hij kiezen dat traject over te slaan en het salaris te innen in Engeland en vervolgens te verdwijnen in de anonimiteit, of hij kiest voor een traject bij PSV. Dat is een onzeker traject want ik moet nog zien dat Babadi een grote meneer wordt.
-
- Nationale topspeler
Heb toch wel het gevoel dat hij gaat verlengen of al verlengd heeft. Je gooit die jongen erin terwijl je Pepi, Obispo en Mauro allemaal op de bank hebt. en dat terwijl hij de afgelopen paar wedstrijden niet of nauwelijks inviel. Misschien is dit dan de beloning voor het verlengen.
- These users thanked the author kastoekast for the post:
- DeefPeef
- trouwepsvfan
- Vedette
Alsof Bosz bij een 1-2 stand in zo ongeveer de belangrijkste wedstrijd van het seizoen zoiets zou doen. Even iemand belonen voor een krabbeltje. Nooit.kastoekast wrote: ↑03 Dec 2023, 20:47 Heb toch wel het gevoel dat hij gaat verlengen of al verlengd heeft. Je gooit die jongen erin terwijl je Pepi, Obispo en Mauro allemaal op de bank hebt. en dat terwijl hij de afgelopen paar wedstrijden niet of nauwelijks inviel. Misschien is dit dan de beloning voor het verlengen.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- DeefPeef
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Nationale topspeler
Maar waarom zou hij hem dan inbrengen?trouwepsvfan wrote: ↑03 Dec 2023, 21:13Alsof Bosz bij een 1-2 stand in zo ongeveer de belangrijkste wedstrijd van het seizoen zoiets zou doen. Even iemand belonen voor een krabbeltje. Nooit.kastoekast wrote: ↑03 Dec 2023, 20:47 Heb toch wel het gevoel dat hij gaat verlengen of al verlengd heeft. Je gooit die jongen erin terwijl je Pepi, Obispo en Mauro allemaal op de bank hebt. en dat terwijl hij de afgelopen paar wedstrijden niet of nauwelijks inviel. Misschien is dit dan de beloning voor het verlengen.
Ik zie letterlijk geen reden om een 18-jarig talent die niet wil verlengen in een van de belangrijkste wedstrijden van het jaar te brengen.
- These users thanked the author kastoekast for the post:
- DeefPeef
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Vrij balvast?kastoekast wrote: ↑03 Dec 2023, 21:49Maar waarom zou hij hem dan inbrengen?trouwepsvfan wrote: ↑03 Dec 2023, 21:13
Alsof Bosz bij een 1-2 stand in zo ongeveer de belangrijkste wedstrijd van het seizoen zoiets zou doen. Even iemand belonen voor een krabbeltje. Nooit.
Ik zie letterlijk geen reden om een 18-jarig talent die niet wil verlengen in een van de belangrijkste wedstrijden van het jaar te brengen.
-
- Nationale topspeler
Vind Babadi eigenlijk allesbehalve balvast. Vind het juist iemand die technisch sterk is en risico neemt in het spel.Thijs wrote: ↑03 Dec 2023, 21:52Vrij balvast?kastoekast wrote: ↑03 Dec 2023, 21:49
Maar waarom zou hij hem dan inbrengen?
Ach ja, tijd zal het leren.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Technisch sterk is juist nodig om balvast te zijn. Goede aanname en controle vooral. Risico kan een keuze zijn en een opdracht om dat niet te doen.kastoekast wrote: ↑03 Dec 2023, 21:54Vind Babadi eigenlijk allesbehalve balvast. Vind het juist iemand die technisch sterk is en risico neemt in het spel.
-
- Nationale topspeler
Ja, oké daar heb je een punt in. Bij balvast zou k eerder denken aan een type Pepi.Thijs wrote: ↑03 Dec 2023, 21:56Technisch sterk is juist nodig om balvast te zijn. Goede aanname en controle vooral. Risico kan een keuze zijn en een opdracht om dat niet te doen.kastoekast wrote: ↑03 Dec 2023, 21:54
Vind Babadi eigenlijk allesbehalve balvast. Vind het juist iemand die technisch sterk is en risico neemt in het spel.
- DonyellMalen
- Legende
Misschien zit 'ie morgen wel aan de tekentafel bij Earnie?kastoekast wrote: ↑03 Dec 2023, 21:49Ik zie letterlijk geen reden om een 18-jarig talent die niet wil verlengen in een van de belangrijkste wedstrijden van het jaar te brengen.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- DeefPeef
-
- Legende
Het liefst zie ik dat hij zijn contract verlengt en konend half jaar op huurbasis gaat spelen, maar ik acht de kans een heel stuk groter dat hij gaat vertrekken komende winter of zomer. Het zou jammer zijn, maar niet onoverkomelijk. Je merkt dat hij veel talent heeft met mogelijkheden, maar ook nog een jeugdige manier van spelen heeft. Dat is prima op die leeftijd en dat zal met speelminuten steeds meer verdwijnen. Echter is het niveau van PSV op dit moment een stuk hoger.
- Joenepsv
- Legende
Ik ben van mening dat Babadi PSV harder nodig heeft dan andersom. Het zou jammer zijn als een dergelijk groot talent voor niks of weinig de deur uitloopt maar niet onoverkomelijk. Onze opleiding produceert voldoende andere toptalenten en op de positie van Babadi zit het wel goed. Babadi moet zich vooral afvragen of gaan beseffen wat hij nu heeft. Een club waar hij al jaren rondloopt met een trainer die het in hem ziet zitten. Daarnaast hoeft hij vast niet naar de voedselbank met het contract dat hem wordt aangeboden. Je ziet in dit soort situaties dat jonge spelers een speelbal zijn van op geld beluste parasieten en dat is jammer. Ik zou een vertrek van hem alleen begrijpen als hij naar een Twente, Heerenveen of Utrecht zou gaan maar ik acht de kans klein dat zijn entourage daar gesprekken mee voert.
- Ren Höek
- Vedette
Je hebt de wedstrijd niet gezien dan?kastoekast wrote: ↑03 Dec 2023, 21:49 Ik zie letterlijk geen reden om een 18-jarig talent die niet wil verlengen in een van de belangrijkste wedstrijden van het jaar te brengen.
Hij viel in de 92e minuut (!) in voor Til, die helemaal gesloopt was na al zijn loopwerk.
Daarbij was Babadi nog de enige speler op de bank die voor Til kon invallen, de rest was al gewisseld (eruit of erin).
Je kunt ook doorslaan...
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Ik zat net de inside te kijken, en aan het einde zegt Baka iets over Babadi. Weet iemand wat hij zegt? Ik kan het niet zo goed verstaan. Weet ook niet of dit in een ander topic al besproken is.
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Sprak afgelopen weekend iemand die vrij kort op de onderhandelingen met o.a. Babadi heeft gezeten, hij gaf aan dat er flink wat gesprekken zijn geweest waarbij het laatste ook met Faber erbij. Waarom Faber? Faber heeft goed contact met het gezin Babadi, ze waren als een kind zo blij (tranen met tuiten) met het eerste contract voor Isaac bij PSV, ze waren PSV en Faber enorm dankbaar. Faber hoorde dat de gesprekken nogal moeizaam verliepen en het salaris (boven de 1 mio) ook in zijn beleving echt een belachelijk eis was, hij is vervolgens bij het laatste gesprek aangesloten en is daar behoorlijk boos geworden, hij memoreerde aan de gesprekken die ze gevoerd hadden toen het eerste contract getekend werd en dat de dankbaarheid naar PSV totaal niet zichtbaar is. PSV wilde niet veel verder gaan dan ongeveer 850k (wat Saibari nu ook schijnt te verdienen) terwijl kamp Babadi ruim boven de 1 mio eist, er is als gezegd een impasse en daar lijkt geen verandering meer in te komen.
- These users thanked the author M.Delgado for the post (total 14):
- Noosa • joop123 • PSVerDenBosch • De Realist • Persepolis • Tjompie • Leon77M • psvgouda • SKERLA • Ykhim • Voijke • mateja • Dutch Cowboy • Ren Höek