Maar even hè, zo erg was die overtreding daar in Enschede toch ook niet? Het is niet dat ik daar altijd een gele kaart voor gegeven zie worden. Nijhuis had het misschien niet eens een overtreding gevonden.
Johan Bakayoko
- MC Hammer
- International
- Clubvoorkeur: PSV
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Nee, niet van mij haha. Ik had de hoeveel punten staan we los Arne ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Armada
- Internationale topspeler
Al eerder geopperd. Ik zou echter na Yoko-Yoko eindigen met Yokobaka.
- These users thanked the author Armada for the post (total 5):
- trouwepsvfan • Heruone • Tomm • SKERLA • Lorenzo von Matterhorn
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
- These users thanked the author Franciscus for the post (total 2):
- SKERLA • R.Manco
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
De presentator kent hem goed lijkt het:
"Het is wel opvallend als je hem zo bezig ziet; die gaat niet bang zijn als we in de kwartfinale tegen Engeland spelen."
Dat valt mij ook altijd op, Baka lijkt totaal geen wedstrijddruk te voelen of daar in ieder geval last van te hebben. Leuk om te zien hoe hij handenwrijvend bij de CL-hymne staat.
- Ardbeg
- Mister PSV
Yokobaka? Adaarm!
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Gewoon nog een jaar blijven.
- These users thanked the author Franciscus for the post:
- NilisInOranje
-
- Lid van verdienste
Dan moet hij wel bijtekenen, anders vertrekt hij volgend jaar voor de helft van wat je er voor zou kunnen krijgen.
- Juancho
- Mister PSV
Je moet verkopen op hrt juiste moment. De hype is immens groot, hij gaat kampioen worden, laat het zien inmm de CL en zit bij de Belgische A ploeg. Als er dan grote clubs richting de 65 miljoen gaan bieden is het moment natuurlijk wel daar.
Met zo'n zak geld, vergeet niet dat hij eigen jeugd is, kan je verder bouwen aan een nog beter elftal. Voor komend seizoen maar ook voor de toekomst in de zin van nieuwe hele grote talenten halen.
Met zo'n zak geld, vergeet niet dat hij eigen jeugd is, kan je verder bouwen aan een nog beter elftal. Voor komend seizoen maar ook voor de toekomst in de zin van nieuwe hele grote talenten halen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
Als Baka vertrekt voor 65+ miljoen dan mag ik toch hopen dat we eens in een andere categorie talenten gaan kijken. Talenten die niet via de academy groeien, maar meteen aansluiten bij PSV1. Uiteraard niet als enige talenten natuurlijk, ik ben groot voorstander van jongens als Land oppikken wanneer ze nog in de academy horen, maar ik zou graag achter Lozano/Lang een echt talent zien.
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Waarom zou je als PSV zijnde, wetende dat de huidige manier extreem succesvol is (Memphis, Locadia, Bergwijn, Malen, Gakpo, Madueke, Bakayoko achtereenvolgens), nu overstappen op een andere manier en een talent dus in een later stadium halen?
Bovenstaande zijn allemaal spelers die in de jeugdopleiding van PSV hebben gespeeld. Ik verwacht dan ook dat PSV de volgende topper al in de jeugd heeft lopen. Emir Bars, Jamal Gonzaga, Julian Kwaaitaal, Jevon Simons?
Bovenstaande zijn allemaal spelers die in de jeugdopleiding van PSV hebben gespeeld. Ik verwacht dan ook dat PSV de volgende topper al in de jeugd heeft lopen. Emir Bars, Jamal Gonzaga, Julian Kwaaitaal, Jevon Simons?
#FreeGeneratie4
-
- Lid scoutingsteam
Dat zijn alleen geen spelers die de rol van Bakayoko meteen kunnen overnemen. Zijn vervanger hebben we nu nog niet klaarstaan, dus dat zul je dan moeten oplossen met een aankoop. En omdat Lang en Lozano ook geen 20 meer zijn, ga je dan vanzelf kijken naar spelers die elders voetballen. Maar met het budget dat PSV gaat hebben, is er op dat vlak ook echt veel meer mogelijk dan voorheen.Paco Casal wrote: ↑05 Dec 2023, 12:57Bovenstaande zijn allemaal spelers die in de jeugdopleiding van PSV hebben gespeeld. Ik verwacht dan ook dat PSV de volgende topper al in de jeugd heeft lopen. Emir Bars, Jamal Gonzaga, Julian Kwaaitaal, Jevon Simons?
-
- Nationale topspeler
Ik zeg ook dat die spelers binnen moeten blijven komen, maar wie gaat precies Bakayoko vervangen? Ik zeg niet veranderen, ik zeg erbij. 1 groot talent in een verder stadium en ook gewoon 1 voor de academy.Paco Casal wrote: ↑05 Dec 2023, 12:57 Waarom zou je als PSV zijnde, wetende dat de huidige manier extreem succesvol is (Memphis, Locadia, Bergwijn, Malen, Gakpo, Madueke, Bakayoko achtereenvolgens), nu overstappen op een andere manier en een talent dus in een later stadium halen?
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Dat snap ik, maar ik denk dat PSV voor die vacature niet per se voor een 'groot talent' zal gaan maar wellicht eerder een wat meer gearriveerde speler, om de ruimte te houden voor de jongens die ik hierboven noem (+ wellicht dat daar een nieuwe speler gehaald wordt voor jong/o18). Een absoluut top talent kopen die er direct kan staan op het niveau wat Bakayoko nu heeft of Madueke had op het moment dat we hem verkochten kost je 15-20 miljoen en gezien het succes in de afgelopen jaren met 'eigen' spelers, denk ik dat PSV het op die manier zal blijven proberen en eventuele gaten op zal vullen met Lang-achtige aankopen waarvan men vrij zeker weet dat ze er zullen staan.
Wordt beetje off-topic wellicht, my bad.
#FreeGeneratie4
-
- Legende
In de jeugd loopt mijns inziens niet een buitenspeler die op korte termijn kan haken. Dit seizoen laat zien dat als Bakayoko vertrekt je een nieuwe speler nodig hebt die kan concurreren met Lang en Lozano. Gezien de leeftijd van die laatste twee heeft een jong groot talent, maar wel vanaf volgend seizoen inzetbaar mijn voorkeur.
Echter betekent dat niet dat je daarnaast ook al vast wat verder kan gaan kijken, omdat Lang en Lozano over 1,5 of 2,5 seizoen vanaf nu ook zullen zijn vertrokken. Je kan daarom ook kijken naar spelers voor Jong PSV en O18 voor deze posities die de komende jaren kunnen doorgroeien zoals PSV dat in het verleden met Malen en Madueke heeft gedaan. Dat kan prima simultaan lopen. Links- en rechtsbuiten zijn in principe de posities waar je het makkelijkst een speler kan laten instromen, het makkelijkst vervangbaar is en waar het makkelijkst geld op valt te verdienen.
Echter betekent dat niet dat je daarnaast ook al vast wat verder kan gaan kijken, omdat Lang en Lozano over 1,5 of 2,5 seizoen vanaf nu ook zullen zijn vertrokken. Je kan daarom ook kijken naar spelers voor Jong PSV en O18 voor deze posities die de komende jaren kunnen doorgroeien zoals PSV dat in het verleden met Malen en Madueke heeft gedaan. Dat kan prima simultaan lopen. Links- en rechtsbuiten zijn in principe de posities waar je het makkelijkst een speler kan laten instromen, het makkelijkst vervangbaar is en waar het makkelijkst geld op valt te verdienen.
- Juancho
- Mister PSV
Het is idd wel jammer dat PSV nog steeds niet heft geïnvesteerd vanuit dat potje om de nieuwe Noni binnen te halen. Idealiter zou er idd achter Baka een volgend talent klaar staan die komend sezueon bijv Vertessen kan vervangen. Baka is zelf ondertussen al soort van keyplayer dus daar moet gewoon een directe versterking voor terug komen. Wat ook prima een groot talent van 19/20/21 kan zijn, gewoon een hogere categorie.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Standbeeld
- Mister PSV
Julien Duranville zou een goede opvolger voor Baka zijn geweest. Ik denk alleen dat Dortmund hem niet laat gaan. Zit pas bijna een jaartje daar.
-
- Nationale topspeler
Lijkt me sterk inderdaad. Had hem graag naar ons zien komen. Is ook niet dat er in de jeugd zo’n speler nu rondloopt.Standbeeld wrote: ↑06 Dec 2023, 07:57 Julien Duranville zou een goede opvolger voor Baka zijn geweest. Ik denk alleen dat Dortmund hem niet laat gaan. Zit pas bijna een jaartje daar.