Werd gewoon onbesnut uit de wedstrijd gekegeld.... en daarna nog een paar minuten met een man minder.
Hartman kutjanus.
Jordan Teze
-
- Lid scoutingsteam
Voor mij ook een van de helden van de dag.
Niet forceren, het ging niet meer en accepteren. Mooi!
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Goed leven als je om die reden iemand al tot "held" kan bombarderen.Voormalig KG wrote: ↑03 Dec 2023, 20:14 Voor mij ook een van de helden van de dag.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Voormalig KG
-
- Lid scoutingsteam
- ForestForest
- Bankzitter
- Favoriete speler: Jerdynho
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik had net wat last van mijn rug. Dus niks geforceerd, lekker zacht joggingpak aangetrokken en lekker op de bank gaan liggen.Standbeeld wrote: ↑03 Dec 2023, 20:16Goed leven als je om die reden iemand al tot "held" kan bombarderen.Voormalig KG wrote: ↑03 Dec 2023, 20:14 Voor mij ook een van de helden van de dag.
Ben ik nu ook een held van de dag, please?
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- Voormalig KG
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vedette
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- DonyellMalen
- Legende
Scrabblezakje werd die Hartman eerst hier genoemd. Die vond ik wel sterk.
Klote dit voor Jordan. Donderdag dus Dest rechts weer en PvA linksachter.
Klote dit voor Jordan. Donderdag dus Dest rechts weer en PvA linksachter.
-
- Legende
-
- Internationale topspeler
Goed dat we rustig aan doen met Teze. We hebben op dit moment toch redelijk wat absenties dus hopelijk komen we morgen goed voor de dag en pakken we de 3 punten.
PvA heeft niet zijn beste seizoen om maar zachtjes te stellen, maar viel afgelopen zondag heel goed in. Heb hem daarvoor ook beloond met plekje 3 in mijn MOTM overzicht. Ik ga ervan uit dat hij speelt op links en Dest naar rechts vertrekt. Ben benieuwd hoe dit gaat uitwerken tegen de 5 mans verdediging van Heerenveen. Als Peter met een soort 3e CV wilt spelen zou hij eventueel ook met Boscagli als linksback kunnen spelen en Ramalho/Schouten naar het centrum. Boscagli zal dan wel vooral moeten blijven hangen en dan kan Schouten inschuiven naar het middenveld, maar dan gaan we wel veel schuiven. Ten slotte kunnen we ook met Sambo de wedstrijd ingaan om het zo veel mogelijk hetzelfde te houden.
Ik weet eigenlijk niet hoe Peter Mauro ziet? Als middenvelder of als back? Of gewoon beide? Sowieso heeft hij nog nauwelijks met hem kunnen werken dus ik gok dat het hoogstens een invalbeurtje wordt.
PvA heeft niet zijn beste seizoen om maar zachtjes te stellen, maar viel afgelopen zondag heel goed in. Heb hem daarvoor ook beloond met plekje 3 in mijn MOTM overzicht. Ik ga ervan uit dat hij speelt op links en Dest naar rechts vertrekt. Ben benieuwd hoe dit gaat uitwerken tegen de 5 mans verdediging van Heerenveen. Als Peter met een soort 3e CV wilt spelen zou hij eventueel ook met Boscagli als linksback kunnen spelen en Ramalho/Schouten naar het centrum. Boscagli zal dan wel vooral moeten blijven hangen en dan kan Schouten inschuiven naar het middenveld, maar dan gaan we wel veel schuiven. Ten slotte kunnen we ook met Sambo de wedstrijd ingaan om het zo veel mogelijk hetzelfde te houden.
Ik weet eigenlijk niet hoe Peter Mauro ziet? Als middenvelder of als back? Of gewoon beide? Sowieso heeft hij nog nauwelijks met hem kunnen werken dus ik gok dat het hoogstens een invalbeurtje wordt.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Lijkt mij ook nog te vroeg voor Mauro. Eventueel een invalbeurtje om ritme te krijgen, dat zou kunnen. Voordat je na zo'n blessure weer op je niveau bent, dat duurt meestal wel eventjes. Des te knapper hoe Boscagli op het moment presteert.
-
- Jeugdinternational
Toch ook wel hier weer op de backs redelijke luxe qua reserves, zeker als straks Mauro weer volledig terug is.
- Standbeeld
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post (total 2):
- Standbeeld • Woodenshoes