Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
ShovingNE2
Site Admin

Paco Casal wrote: 05 Dec 2023, 12:57Waarom zou je als PSV zijnde, wetende dat de huidige manier extreem succesvol is (Memphis, Locadia, Bergwijn, Malen, Gakpo, Madueke, Bakayoko achtereenvolgens), nu overstappen op een andere manier en een talent dus in een later stadium halen?
Heel goed dit. Precies wat Ajax heeft gedaan moeten wij niet doen. Werden rijk van jeugdspelers die doorgroeiden. Gingen vervolgens meer kopen waardoor de winsten per speler zakten. Zelfs de 100 miljoen van Antony haalde niet de netto opbrengst van De Ligt en Frenkie. Daarnaast gaat je salarishuis daardoor groeien. Als je spelers haalt moet je het traject Cody, Johan en Noni voorspiegelen. En haal ze op leeftijd 16/17.
Ykhim wrote: 05 Dec 2023, 13:05Dat zijn alleen geen spelers die de rol van Bakayoko meteen kunnen overnemen. Zijn vervanger hebben we nu nog niet klaarstaan, dus dat zul je dan moeten oplossen met een aankoop. En omdat Lang en Lozano ook geen 20 meer zijn, ga je dan vanzelf kijken naar spelers die elders voetballen. Maar met het budget dat PSV gaat hebben, is er op dat vlak ook echt veel meer mogelijk dan voorheen.
Gaat meer om de methodiek dan de specifieke positie. Is er geen opvolger dan haal je iemand. Zoals Pepi om het gat tussen Luuk en Van Duiven op te vangen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
CZ_Code
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 06 Dec 2023, 09:03
Paco Casal wrote: 05 Dec 2023, 12:57Waarom zou je als PSV zijnde, wetende dat de huidige manier extreem succesvol is (Memphis, Locadia, Bergwijn, Malen, Gakpo, Madueke, Bakayoko achtereenvolgens), nu overstappen op een andere manier en een talent dus in een later stadium halen?
Heel goed dit. Precies wat Ajax heeft gedaan moeten wij niet doen. Werden rijk van jeugdspelers die doorgroeiden. Gingen vervolgens meer kopen waardoor de winsten per speler zakten. Zelfs de 100 miljoen van Antony haalde niet de netto opbrengst van De Ligt en Frenkie. Daarnaast gaat je salarishuis daardoor groeien. Als je spelers haalt moet je het traject Cody, Johan en Noni voorspiegelen. En haal ze op leeftijd 16/17.
Ykhim wrote: 05 Dec 2023, 13:05Dat zijn alleen geen spelers die de rol van Bakayoko meteen kunnen overnemen. Zijn vervanger hebben we nu nog niet klaarstaan, dus dat zul je dan moeten oplossen met een aankoop. En omdat Lang en Lozano ook geen 20 meer zijn, ga je dan vanzelf kijken naar spelers die elders voetballen. Maar met het budget dat PSV gaat hebben, is er op dat vlak ook echt veel meer mogelijk dan voorheen.
Gaat meer om de methodiek dan de specifieke positie. Is er geen opvolger dan haal je iemand. Zoals Pepi om het gat tussen Luuk en Van Duiven op te vangen.
Maar dat bedoelen we ook, volgens mij. Niemand zegt dat de PSV-methode moet veranderen, maar als Bakayoko vertrekt heb je wel net als Pepi een jonge vervanger nodig die er redelijk meteen kan staan. Dan lijkt het mij uiterst handig om óók voor veel minder een talent te halen voor die positie die in de Academy kan spelen.
ShovingNE2
Site Admin

We zijn het eens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
R.Manco
Regelmatige invaller

Goede speler, sterk, snel en veel assists dit seizoen. Leuke gozer ook. Maar de laatste 25 minuten vandaag liep hij bij balverlies gewoon te wandelen als Messi in Amerika. Was in mijn ogen echt schrijnend. Kom op man, aan je energie kan het niet liggen want aanvallend ging hij nog altijd als een trein. Als je het dan over niet verslappen hebt vind ik dit toch wel een voorbeeld waarom het vandaag stroever ging dan normaal.
DonyellMalen
Legende

• These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Geissbock
    Standbeeld
    Mister PSV

Ze worden wakker bij de NOS.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    DonyellMalen
    DonyellMalen
    Legende

Yep. En niet alleen bij de NOS.
    Juancho
    Mister PSV

Morgen hopelijk weer een goede pot met een goal tegen Arsenal. Doet het altijd goed, uitblinken tegen Engelse clubs.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

• These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    René1978
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Type voor de grap eens Bakayoko in op Twitter, zo veel veren passen niet eens in de brede reet van Brobbey. Der Johan heeft wel weer flink naam gemaakt vanavond. :strong:
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
    StratumZuidYkhim
    René1978
    Nationale topspeler

Verdomde knap toch. Gast speelt anderhalf seizoen op het hoogste niveau en draait nu al backs in de CL horendol.
    Standbeeld
    Mister PSV

• These users thanked the author Standbeeld for the post:
    René1978
    Johann Vogel
    Vedette

Baka heeft zich in de Engelse spotlights gespeeld vanavond. Jammer dat we nog maar een half jaartje van hem kunnen genieten. Ik heb lang getwijfeld of hij echt het grote talent zou zijn maar hij verbaasd telkens weer in positieve zin. Ik ga hem als sfeermaker sowieso enorm missen, lijkt me echt een top gozer.
    Gundogang
    Regelmatige invaller

Heeft flink aan zijn transferwaarde gewerkt deze wedstrijd. Speelde ook ontzettend sterk vandaag.
    trouwepsvfan
    Vedette

Geweldige speler. Als z’n eerste aanname nou ook nog eens heel goed zou zijn, zou het 100 miljoen zijn.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

trouwepsvfan wrote: 12 Dec 2023, 21:46 Geweldige speler. Als z’n eerste aanname nou ook nog eens heel goed zou zijn, zou het 100 miljoen zijn.
    Ik vraag mij oprecht vaker af, wat zou nou een reeel transferbedrag zijn waaraan we momenteel kunnen denken? 40? 50? 60? Nog meer?
    Maikel
    Site Admin

Bakayoko is zich toch wel heel goed aan het ontwikkelen.
    StratumZuid
    Vedette

Deze is toch beter dan clowntje Antony? 100 it is
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Standbeeld
    Mister PSV

Vanthaman18 wrote: 12 Dec 2023, 21:49
    trouwepsvfan wrote: 12 Dec 2023, 21:46 Geweldige speler. Als z’n eerste aanname nou ook nog eens heel goed zou zijn, zou het 100 miljoen zijn.
    Ik vraag mij oprecht vaker af, wat zou nou een reeel transferbedrag zijn waaraan we momenteel kunnen denken? 40? 50? 60? Nog meer?
    50 lijkt mij wel reëel. Dan nog wat bonussen erbij.
    Gundogang
    Regelmatige invaller

Vanthaman18 wrote: 12 Dec 2023, 21:49
    Onder de zestig hoeven we de telefoon niet op te nemen. We zijn inmiddels weer gezond, uitverkoop is voorbij.
  • These users thanked the author Gundogang for the post (total 2):
    ArdbegShovingNE2
    Ardbeg
    Mister PSV

Daag. Minimaal 75. Hij is tevens hier blij dus niks hoeft.
    Last edited by Ardbeg on 12 Dec 2023, 21:55, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    MC Hammer
    trouwepsvfan
    Vedette

Hoeveel boden ze in de zomer? 40?

Dan beginnen we nu bij 60 met praten.
    StratumZuid
    Vedette

Nee. Meer dan die clown
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Standbeeld
    Mister PSV

We moeten ook een beetje geluk hebben dat clubs tegen elkaar gaan opbieden. Daarnaast kunnen de aankomende CL potjes nog meespelen in de som als Baka goed speelt. Liefst wil ik ook 70mln, maar vraag me af of het realistisch is. Aankomende zomer nog een tweejarig contract. Er is noodzaak om te handelen.
    trouwepsvfan
    Vedette

StratumZuid wrote: 12 Dec 2023, 21:55 Nee. Meer dan die clown
    Je weet best dat dat bedrag tot stand is gekomen door een enorm gelukkige samenloop van omstandigheden. Ik vind dat geen reeële graadmeter en het heeft denk ik ook geen zin om daarmee te vergelijken .
    Post Reply