Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan wrote: 12 Dec 2023, 21:58
StratumZuid wrote: 12 Dec 2023, 21:55 Nee. Meer dan die clown
Je weet best dat dat bedrag tot stand is gekomen door een enorm gelukkige samenloop van omstandigheden. Ik vind dat geen reeële graadmeter en het heeft denk ik ook geen zin om daarmee te vergelijken .
Het heeft aangetoond dat het een absolute no go is om nog eens 100mln voor een speler uit de ED te betalen.
TheSyb
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Vanthaman18 wrote: 12 Dec 2023, 21:49
trouwepsvfan wrote: 12 Dec 2023, 21:46 Geweldige speler. Als z’n eerste aanname nou ook nog eens heel goed zou zijn, zou het 100 miljoen zijn.
Ik vraag mij oprecht vaker af, wat zou nou een reeel transferbedrag zijn waaraan we momenteel kunnen denken? 40? 50? 60? Nog meer?
Stel je wint inderdaad de titel, haalt misschien nog wel de kwartfinale van de CL en Bakayoko speelt een goed EK, dan is denk ik 60M misschien wel de onderkant van de biedingen die je kunt verwachten. Er waren clubs vorig jaar al bereid om 40M neer te tellen, dat zal na zo'n seizoen echt nog verder omhoog gaan.
StratumZuid
Vedette

trouwepsvfan wrote: 12 Dec 2023, 21:58
StratumZuid wrote: 12 Dec 2023, 21:55 Nee. Meer dan die clown
Je weet best dat dat bedrag tot stand is gekomen door een enorm gelukkige samenloop van omstandigheden. Ik vind dat geen reeële graadmeter en het heeft denk ik ook geen zin om daarmee te vergelijken .
Dat mag best de inzet zijn toch? Wat dat betreft kunnen we nog wat van ze leren..
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Standbeeld
Mister PSV

Als we vroeg kampioen worden zal Baka erbij gebaat zijn om het eea rond te hebben voor het EK. Dan heb je geen keuzestress en gedoe tijdens het EK.
Armada
Internationale topspeler

Deze wedstrijd telt. En hij was zeer goed. Dan weet je het wel.
  • These users thanked the author Armada for the post (total 4):
    DonyellMalenHeruoneDe RealistRen Höek
    DonyellMalen
    Legende

We hebben al 40 miljoen van nota bene een clubje als Brentford afgewezen mensen. Baka gaat voor een absoluut recordbedrag pas weg.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

trouwepsvfan wrote: 12 Dec 2023, 21:58Je weet best dat dat bedrag tot stand is gekomen door een enorm gelukkige samenloop van omstandigheden. Ik vind dat geen reeële graadmeter en het heeft denk ik ook geen zin om daarmee te vergelijken .
    Maar waarom zou dit nu niet kunnen? Bakayoko speelt na de winterstop ook CL en als het qua loting wat meezit, dan kon dat nog weleens wat langer duren. Speelt 'ie daar ook nog wat aardige wedstrijden, dan sta je bij elke Europese topclub bovenaan het lijstje. En niet te vergeten dat er komende zomer ook nog een EK volgt waar hij aanwezig zal zijn. Vóór dat EK zal hij toch nog niet vertrekken. Goed: het zijn nog een hoop ''wat als''-factoren, maar toch valt het niet uit te sluiten. Ik zie niet in waarom je er dan geen 80, 90 of zelfs 100 miljoen voor kunt krijgen.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
    DonyellMalenStratumZuid
    ruuddevil
    Legende

Speelde geweldig. Liep zijn back voorbij alsof het Ard van Peppen was.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
    René1978DonyellMalen
    Ardbeg
    Mister PSV

Ik heb Ard van Peppen nog nooit zo'n passeerbeweging zien maken!
    Last edited by Ardbeg on 12 Dec 2023, 22:12, edited 1 time in total.
    JChovanec
    Meervoudig international

Hij was echt goed vandaag, je zag dat er geen spanning op stond vanwege zekerheid volgen d e ronde.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

JChovanec wrote: 12 Dec 2023, 22:09 Hij was echt goed vandaag, je zag dat er geen spanning op stond vanwege zekerheid volgen d e ronde.
    Bij Bakayoko lijkt er nooit spanning op te zitten. Zie hem er zin in hebben voor de wedstrijd, mooi is dat.
    Maikel
    Site Admin

Fuck it. Gewoon pas bij een bod van boven de 80 gaan praten.
  • These users thanked the author Maikel for the post:
    De Realist
    Standbeeld
    Mister PSV

Ykhim wrote: 12 Dec 2023, 22:06
    trouwepsvfan wrote: 12 Dec 2023, 21:58Je weet best dat dat bedrag tot stand is gekomen door een enorm gelukkige samenloop van omstandigheden. Ik vind dat geen reeële graadmeter en het heeft denk ik ook geen zin om daarmee te vergelijken .
    Maar waarom zou dit nu niet kunnen? Bakayoko speelt na de winterstop ook CL en als het qua loting wat meezit, dan kon dat nog weleens wat langer duren. Speelt 'ie daar ook nog wat aardige wedstrijden, dan sta je bij elke Europese topclub bovenaan het lijstje. En niet te vergeten dat er komende zomer ook nog een EK volgt waar hij aanwezig zal zijn. Vóór dat EK zal hij toch nog niet vertrekken. Goed: het zijn nog een hoop ''wat als''-factoren, maar toch valt het niet uit te sluiten. Ik zie niet in waarom je er dan geen 80, 90 of zelfs 100 miljoen voor kunt krijgen.
    Zou zeker kunnen, maar het begon met de vraag wat een reëel bedrag is. 100mln is nu niet reëel, maar misschien wel als alles wat je zegt zo uitkomt. Toch denk ik dat Baka al voor het EK rond is met zijn nieuwe club.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Ik ben vooral benieuwd naar de recente contractverlenging. Die vond ik zeer opmerkelijk omdat er geen jaar bij getekend is namelijk. Is er alleen meer salaris gegeven? En dus geen evt. afspraken gemaakt, iets waar PSV voorheen wel een handje vol van had?

Hoe dan ook. Wat was hij goed vanavond. Deze jongen levert goud op.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    De Realist
    Internationale topspeler

Sterke pot vandaag, en als ik dan eindelijk eens overtuigd ben dan zegt dat wel wat.

Onder de 75 miljoen een shirtje zonder handtekening. Eerste aanname kan beter maar die actie waarbij hij hem meteen eroverheen wipt....heerlijk zeg!
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    ForestForest
    Bankzitter
    Favoriete speler: Jerdynho

Als hij gewoon zo blijft doorgaan en misschien een paar extra goals bij België dan gaat het bedrag natuurlijk omhoog. Maar 100m is niet zo reëel, was het ook niet voor die non-voetballer.
    :kwijl:
    Menno1
    Legende

Heruone wrote: 12 Dec 2023, 22:30 Ik ben vooral benieuwd naar de recente contractverlenging. Die vond ik zeer opmerkelijk omdat er geen jaar bij getekend is namelijk. Is er alleen meer salaris gegeven? En dus geen evt. afspraken gemaakt, iets waar PSV voorheen wel een handje vol van had?

Hoe dan ook. Wat was hij goed vanavond. Deze jongen levert goud op.
    Ik vond dat ook wel apart. Met een contract tot 'maar' 2026 ben je met nog maar 2 jaar contract wel geforceerd om een verkoop te doen. Nou was dat denk ik toch altijd wel in de planning, maar ik verkoop hem liever met nog 3-4 jaar contract dan 2.

Anyways, top speler en die jongen gaat lachend Cody's record verbreken. En Saibari o.a. ook. Bosz zorgt er hoogst persoonlijk voor dat de waarde van de selectie verdubbeld ivm vorig jaar.
    hondjevandebakker
    Internationale topspeler

• These users thanked the author hondjevandebakker for the post:
    Ykhim
    Juancho
    Mister PSV

Geweldige pot, jammer dat er geen goaltje in zat maar ok. Tis nu ook wachten tot de absolute top serieus interesse gaat tonen. Clubs als Arsenal, City, Chelsea (geen topclub maar barsten van het geld), Barca, real, bayern en wellicht nog wat. Dan is het vrij simpel. Bieden vana 75 miljoen excl. En met een beetje geluk loopt het richting de 85/90. Zelden of zelfs nooit een speler gezien die ook zo'n hype is. Dat had zelfs Cody niet. En Baka laat het ook zien op het allerhoogste niveau. Kortom, dit moet een immense mega transfer worden die in 1x wellicht een verdubbeling wordt van de tot nu toe hoogste uitgaande transfer. Zou voor PSV ook geweldig zijn, even los van het gemis van de speler en mens Baka. Maar met zoveel geld kan je zonder verdere verkopen dit al zo'n mooie elftal nog beter maken 😬
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Jammer dat ik hier geen stemming kan doen, heb gewed voor baka dat hij niet minder dan 60 miljoen gaat vor een kratje juup. Kam toch onmogelijk onder de 60 miljoen gaan als je vorig jaar al 40 miljoen hebt geweigerd
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Al 2 pagina's iedereen die een getal van zoveel miljoen roept. Waarom eigenlijk? Ik hoop nog steeds dat hij nog ee jaar blijft en dat we het gewoon over zijn spel hebben ipv een vertrek over een half jaar.
  • These users thanked the author Franciscus for the post:
    Dutch Cowboy
    Ardbeg
    Mister PSV

Franciscus wrote: 13 Dec 2023, 00:07 Al 2 pagina's iedereen die een getal van zoveel miljoen roept. Waarom eigenlijk? Ik hoop nog steeds dat hij nog ee jaar blijft en dat we het gewoon over zijn spel hebben ipv een vertrek over een half jaar.
    Omdat hij vorig jaar al bijna onhoudbaar was.
    Franciscus
    Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 13 Dec 2023, 00:08
    Franciscus wrote: 13 Dec 2023, 00:07 Al 2 pagina's iedereen die een getal van zoveel miljoen roept. Waarom eigenlijk? Ik hoop nog steeds dat hij nog ee jaar blijft en dat we het gewoon over zijn spel hebben ipv een vertrek over een half jaar.
    Omdat hij vorig jaar al bijna onhoudbaar was.
    Ja maar dat random roepen van getallen een half jaar voor zijn vertrek. Ik vind dat eigenlijk gewoon een beetje kansloos en zelfs een beetje respectloos. Alsof je nu al begint met afscheid nemen.
    Of zelfs al voorsorteren op frustratie als het niet hoog genoeg is.
    Menno1
    Legende

Omdat hij in de zomer nog maar een contract van 2 jaar heeft. Omdat hij vorig jaar al weg kon. Omdat hij niet meer te houden is.

Leg je er maar bij neer: die is weg van de zomer. Zeker na een EK ook nog, waarbij een basisplek zeer mogelijk is.
    Franciscus
    Nationale topspeler

Menno1 wrote: 13 Dec 2023, 00:21 Omdat hij in de zomer nog maar een contract van 2 jaar heeft. Omdat hij vorig jaar al weg kon. Omdat hij niet meer te houden is.

Leg je er maar bij neer: die is weg van de zomer. Zeker na een EK ook nog, waarbij een basisplek zeer mogelijk is.
    Thanks for missing the point.
    Post Reply