Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 08 Dec 2023, 00:22
Ykhim wrote: 07 Dec 2023, 23:53

Zo hè. Heerlijke speler. Geen idee of er bij ons plek is, maar al tijden echt een genot om naar te kijken. Zo lichtvoetig, bij vlagen ongrijpbaar, zo'n heerlijke versnelling.
Mooie en goede speler. Fantastische dribbel. Moet nog wel aan rendement werken want dat is niet bijzonder. Ik ben ook wel benieuwd naar zo'n driouech van Excelsior. Ook een interessante buitenspeler.

Er komt nu niets uit de jeugd dus we zullen moeten kopen op de vleugels als Baka, Lang of Lozano vertrekken.
Ik zie de jeugd of jong PSV niet wekelijks voetballen, soms eens een wedstrijdje op tv of bijvoorbeeld wel als bezoeker van de Otten Cup. Bars vind ik van wat ik zie wel erg interessant hoor, maar ik zie hem dus onvoldoende om ze zeggen of een stap naar 1 haalbaar is.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Tai Abed wellicht?
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat het voor zowel Bars als Abed nog te vroeg is om die stap te maken. Beide zijn talentvol maar ik zie ze nu niet 1, 2 3 Baka of Lang of Lozano vervangen. Mocht Vertessen vertrekken dan zou je eerder die plek met hun kunnen opvullen. Het zijn overigens beide niet typische buitenspelers. Beide zitten tussen een 10 en een vleugelspeler in.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Vergeet Simons niet.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik zal Ajax-Sparta niet zien vanavond, maar wel interessant om te kijken hoe Kitolano het doet.

Een zes is toch wel de positie om je te versterken deze winter.

Achterin (RCV) met Ramalho, Schouten, Teze en Bella-Kotchap voldoende opties voor de tweede seizoenshelft.
Karfiooltje
Nationale topspeler
Posts: 1812
Joined: 23 Jan 2022, 18:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV90 wrote: 09 Dec 2023, 14:07 Ik zal Ajax-Sparta niet zien vanavond, maar wel interessant om te kijken hoe Kitolano het doet.

Een zes is toch wel de positie om je te versterken deze winter.

Achterin (RCV) met Ramalho, Schouten, Teze en Bella-Kotchap voldoende opties voor de tweede seizoenshelft.
Met Joey en Jerdy zou je zeggen dat we daar toch ook voldoende opties hebben? Bosca zie ik daar ook nog liever spelen dan Kitolano, al mis je dan wel een topper achterin
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Karfiooltje wrote: 09 Dec 2023, 16:37
PSV90 wrote: 09 Dec 2023, 14:07 Ik zal Ajax-Sparta niet zien vanavond, maar wel interessant om te kijken hoe Kitolano het doet.

Een zes is toch wel de positie om je te versterken deze winter.

Achterin (RCV) met Ramalho, Schouten, Teze en Bella-Kotchap voldoende opties voor de tweede seizoenshelft.
Met Joey en Jerdy zou je zeggen dat we daar toch ook voldoende opties hebben? Bosca zie ik daar ook nog liever spelen dan Kitolano, al mis je dan wel een topper achterin
Bosz geeft zelf ook al aan Bosca niet uit de verdediging te halen, speelt daar nu gewoon te goed.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rigo wrote: 07 Dec 2023, 17:38
1913PSV. wrote: 07 Dec 2023, 16:30 Chris Richards heeft de laatste 2 wedstrijden centraal op het middenveld gespeeld bij Palace. Iemand hem nog gevolgd? Speelt hij daar bijvoorbeeld omdat hij ook comfortabel aan de bal is?
Ik ga zaterdag kijken op selhurst park tegen onze Cody. Zal goed op hem letten ;)
En? Heeft hij je kunnen bekoren?
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Misschien een beetje wilde voorstel.


Wouter Prins van Fc Groningen. Jonge linksback goede drive. Prima trap.. betere voetballer dan Meijer die ze voor 7mln verkochten maar moet fysiek nog behoorlijk groeien.

Doet mij het meest denken aan Angelino qua spel en drive
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rickskeg wrote: 10 Dec 2023, 19:46 Misschien een beetje wilde voorstel.


Wouter Prins van Fc Groningen. Jonge linksback goede drive. Prima trap.. betere voetballer dan Meijer die ze voor 7mln verkochten maar moet fysiek nog behoorlijk groeien.

Doet mij het meest denken aan Angelino qua spel en drive
Net getekend. Wat zou hij moeten kosten? Nog maar 19 jaar. Kan dus ook prima nog in Jong spelen.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Het is omdat we momenteel met de Jong, Pepi en van Duiven al zeer goed bezet zijn voor de spitspositie, maar anders had ik Joshua Zirkzee zeer interessant gevonden..

Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 10 Dec 2023, 19:02
Rigo wrote: 07 Dec 2023, 17:38

Ik ga zaterdag kijken op selhurst park tegen onze Cody. Zal goed op hem letten ;)
En? Heeft hij je kunnen bekoren?
Gisteren inderdaad aanwezig geweest. Fantastische invalbeurten van onze Cody en Harvey Elliot gezien die de wedstrijd kantelde.

Over Richards: palace speelde heel verdedigend en daarin stond Richards net voor de verdediging. Op bovenstaande vraag: hij staat daar niet omdat hij goed kan voetballen ,maar vanwege zijn fysiek. Duels uitvechten op het middenveld en kopduels winnen. Hij heeft een indrukwekkende fysiek wat soms zelf log oogt. Echt een kleerkast. Ik heb dan natuurlijk maar 1 wedstrijd gezien en kan hem niet beoordelen als cv, maar voetballend is hij niet top top, maar verdedigend valt hij op. Zou hem graag eens vanuit achter aan het werk willen zien. Palace speelt al snel de lange bal, dus lastig. Anderzijds staat hij nu voor de 3e keer achter elkaar in de basis, dus steeds minder haalbaar lijkt me
These users thanked the author Rigo for the post (total 2):
Standbeeld1913PSV.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Gezien het niveau dat PSV laat zien op het veld.
Oo zoek naar een speler van meerwaarde op het middenveld, zou ik het heerlijk vinden als de Braziliaanse markt weer eens wordt aangetikt.

Vranckx zou ik nog steeds te gek vinden en moet een behoorlijk bedrag kosten, waarom niet dit bedrag op de Braziliaanse markt uitgeven.

Allereerst Pablo Maia van Sao Paulo.
Een enorm constante speler van 21 die balvast is, het spel ziet en een hoog succesvolle passes haalt, zelfs tegen de 16 van de tegenstander aan met key passes, in een team wat vaak het spel domineert. Een speler die stations kan overslaan en het spel zo versnellen zoals Joey dat ook kan.
Defensief heeft hij ook regelmatig intercepties en staat hij zijn mannetje. Niet uitmuntend maar wel erg goed.


Of een andere ultieme droom: Jadsom van RB Bragantino.

Een beest op het middenveld op 21 jarige leeftijd.
Die duels aangaat en wint op het middenveld. Een inzicht waardoor hij vaak op de goede plek staat om de bal te onderscheppen. Aanvallend ook een sleutelfiguur, zeer balvast ook in zijn passing waarbij zijn blik altijd naar voren gericht is.
Vergelijken met Joey en Jordy is natuurlijk niet eerlijk.
Evengoed dit zouden stuk voor stuk of een van beide zou al een fantastische aanwinst zijn om de Braziliaanse samba te doen herleven samen met Mauro Jr.

Wellicht heeft iemand ze al benoemd de afgelopen tijd.
Voor hem/haar/hun/jullie ik ben het helemaal met je eens.
These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 4):
DeBruyneSomeOnePersepolisMassimo
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 10 Dec 2023, 20:03 Het is omdat we momenteel met de Jong, Pepi en van Duiven al zeer goed bezet zijn voor de spitspositie, maar anders had ik Joshua Zirkzee zeer interessant gevonden..

Bologna, waar Jesper Karlsson momenteel geblesseerd is maar daarvoor ook een aantal weken buiten de selectie zat. Wat ben ik blij dat we die niet hebben gehaald zeg, overschatte speler met 1 goed seizoen bij AZ.
Karfiooltje
Nationale topspeler
Posts: 1812
Joined: 23 Jan 2022, 18:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zooo dat Girona scoort even een werelddoelpunt tegen Barcelona. Wat een schitterend voetbal met Savio erbij :)
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Deze man zou bij het vertrek van een van onze middenvelders waaronder Veerman een goede aanwinst vormen op het middenveld voor de controlerende man.



Filip Marchwinski van Lech Poznan in Polen.

Technisch, loopvermogen, inzicht en komt op gevaarlijke plekken.
These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 2):
PSV90Massimo
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 13 Dec 2023, 22:05 komt op gevaarlijke plekken.
Hedde al gezegd dat ie van dit forum en Amsterdam weg moet blijven?
These users thanked the author Hatseflats for the post:
Voormalig KG
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als verdedigende middenvelder zou ik anders ook Skelly Alvero hier zien. Deze jongen speelde bij Sochaux de pannen van het dak voordat hij afgelopen seizoen naar de Ligue 1 vertrok voor 4 miljoen.
Groot, sterk in het duel en goed in ballen onderscheppen. Aanvallend laat hij zich zien door offensieve passing, veel vooruit en strakke, harde ballen in de voet.




Bij Olympique komt hij eigenlijk niet aan de bak, deze club staat met 10 punten onderaan op dit moment. Soms niet bij de selectie en soms een halve wedstrijd.
Niet ideaal voor een speler van zijn leeftijd.

Zij kiezen met Caquaret en Tolisso voor kwaliteit en ervaring. Lastig om hier tegen op te boksen..
Een huurdeal met een optie tot koop?
Kijken wat je in de kuip hebt en dan kun je met deze talentvolle speler van maar liefst 2.02cm de aankomende jaren wel vooruit.

Een van mijn ideale vervangers voor Sangaré afgelopen zomer. Ik zou hem er ook graag bij zien komen.
These users thanked the author Voormalig KG for the post:
DoubleUCoolman
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
FOOTB_REM_S: No

Iedereen even de oren spitsen, want dit is er eentje hoor. Indien PSV hem haalt ga ik 100% een shirt met zijn naam halen:

18 jaar, aanvaller en (jaja: ÉN!!!!!) Amerikaan. Past dus perfect binnen dit toch wel Amerikaanse PSV en Stewart zal hem vast al kennen.

Qua scoren schijnt hij een Vulkaan te zijn die altijd logisch nadenkt.

https://pittjohnstownathletics.com/spor ... spock/5192

Verder ben ik inclusief bezig en heb ik ook een geschikte coach gevonden voor de dames. Is ook Amerikaan, kan goed met vrouwen overweg en is een kapitein op het schip (wat je van een coach mag verwachten).

https://ucgoldeneagles.com/sports/women ... m-kirk/973
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zo te zien heb je het broertje van Pepi gevonden.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Heissenberrug
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik zat net even te denken, maar zou Zoet een goede opvolger van Waterman kunnen zijn: ja of nee? Als derde doelman bedoel ik dus.

- Waterman wordt volgende maand 40, dus hij zou zomaar aan zijn laatste maanden als profvoetballer bezig kunnen zijn.
- Spezia staat 18e (van de 20) in de Serie B, zou hij trek hebben in de Serie C?
- Zoet's contract loopt af aankomende zomer.
- Zoet is een kind van de club.
- Zoet brengt veel ervaring mee.

Daartegenover staat wel:
- Zoet is 2e keeper bij Spezia, heeft dit seizoen nog maar 4 wedstrijden gekeept, waarvan 3 de afgelopen drie weken. Maar als derde keeper ligt het sowieso niet in de lijn der verwachting dat die veel zal gaan keepen.
- Zoet wordt volgende maand 33, dus op die leeftijd zou hij vast nog wel een paar jaar ergens, bijvoorbeeld onderin de eredivisie, eerste keeper kunnen zijn.
User avatar
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 12 Jun 2023, 17:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibrahim Afellay
FOOTB_REM_S: No

Mr. Spock wrote: 19 Dec 2023, 07:43 Iedereen even de oren spitsen, want dit is er eentje hoor. Indien PSV hem haalt ga ik 100% een shirt met zijn naam halen:

18 jaar, aanvaller en (jaja: ÉN!!!!!) Amerikaan. Past dus perfect binnen dit toch wel Amerikaanse PSV en Stewart zal hem vast al kennen.

Qua scoren schijnt hij een Vulkaan te zijn die altijd logisch nadenkt.
Ik heb meerdere vragen:

1. Hoe de fuck kom je op deze spelers
2. Waarom is hij zo ontzettend goed? Op zijn profiel staat dat hij 14 wedstrijden heeft gespeeld met maar 1 goal dus dat scorend vermogen valt volgens mij ook best mee.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

IbiAppelvlaai wrote: 19 Dec 2023, 13:32
Mr. Spock wrote: 19 Dec 2023, 07:43 Iedereen even de oren spitsen, want dit is er eentje hoor. Indien PSV hem haalt ga ik 100% een shirt met zijn naam halen:

18 jaar, aanvaller en (jaja: ÉN!!!!!) Amerikaan. Past dus perfect binnen dit toch wel Amerikaanse PSV en Stewart zal hem vast al kennen.

Qua scoren schijnt hij een Vulkaan te zijn die altijd logisch nadenkt.
Ik heb meerdere vragen:

1. Hoe de fuck kom je op deze spelers
2. Waarom is hij zo ontzettend goed? Op zijn profiel staat dat hij 14 wedstrijden heeft gespeeld met maar 1 goal dus dat scorend vermogen valt volgens mij ook best mee.
Omdat zijn naam Mr. Spock is (van Star Trek) en de spits Spock van achternaam heet. Omdat die andere Kirk met z'n achternaam heet. Captain Kirk. Van Star Trek.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
IbiAppelvlaai
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Mick Jagger wrote: 19 Dec 2023, 11:33 Ik zat net even te denken, maar zou Zoet een goede opvolger van Waterman kunnen zijn: ja of nee? Als derde doelman bedoel ik dus.

- Waterman wordt volgende maand 40, dus hij zou zomaar aan zijn laatste maanden als profvoetballer bezig kunnen zijn.
- Spezia staat 18e (van de 20) in de Serie B, zou hij trek hebben in de Serie C?
- Zoet's contract loopt af aankomende zomer.
- Zoet is een kind van de club.
- Zoet brengt veel ervaring mee.

Daartegenover staat wel:
- Zoet is 2e keeper bij Spezia, heeft dit seizoen nog maar 4 wedstrijden gekeept, waarvan 3 de afgelopen drie weken. Maar als derde keeper ligt het sowieso niet in de lijn der verwachting dat die veel zal gaan keepen.
- Zoet wordt volgende maand 33, dus op die leeftijd zou hij vast nog wel een paar jaar ergens, bijvoorbeeld onderin de eredivisie, eerste keeper kunnen zijn.
Stond laatst een stuk op geloof ik ED/AD over dat Zoet zijn opties aan het afwegen was. Hij stond misschien wel open voor een terugkeer naar NL maar ik weet niet in welke hoedanigheid. Kan me voorstellen dat hij op zijn leeftijd nog gewoon iedere week wil keepen of bij een topclub op zijn minst 2e keeper wil zijn.

Edit: gevonden.

https://www.ed.nl/PSV/jeroen-zoet-staat ... ~a1a4a03d/
These users thanked the author Grasmat for the post:
Mick Jagger
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
FOOTB_REM_S: No

Mick Jagger wrote: 19 Dec 2023, 11:33 Ik zat net even te denken, maar zou Zoet een goede opvolger van Waterman kunnen zijn: ja of nee? Als derde doelman bedoel ik dus.

- Waterman wordt volgende maand 40, dus hij zou zomaar aan zijn laatste maanden als profvoetballer bezig kunnen zijn.
- Spezia staat 18e (van de 20) in de Serie B, zou hij trek hebben in de Serie C?
- Zoet's contract loopt af aankomende zomer.
- Zoet is een kind van de club.
- Zoet brengt veel ervaring mee.

Daartegenover staat wel:
- Zoet is 2e keeper bij Spezia, heeft dit seizoen nog maar 4 wedstrijden gekeept, waarvan 3 de afgelopen drie weken. Maar als derde keeper ligt het sowieso niet in de lijn der verwachting dat die veel zal gaan keepen.
- Zoet wordt volgende maand 33, dus op die leeftijd zou hij vast nog wel een paar jaar ergens, bijvoorbeeld onderin de eredivisie, eerste keeper kunnen zijn.
Volgens mij is Waterman vooral 3e keeper omdat hij een belangrijke rol heeft in de kleedkamer. Een van de ouderen die goed in de groep ligt. Ik weet niet of Zoet hetzelfde effect zal hebben
Post Reply