Eredivisie/KKD Scout

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wie mij enorm kan bekoren is Sem Steijn.

Die jongen is jong, gretig, heeft loopvermogen en inzicht. Extra kwaliteiten in mijn ogen zijn enorme loopvermogen, vermogen op de goede plek op te duiken bij het vijandige doel en ook een neusje voor de goal als middenvelder.

Een soort van Til, nu wil ik beiden niet vergelijken.
Gewoonweg een, vanuit mij perspectief, groot talent wat afgelopen half jaar enorm goed gepresteerd heeft bij Twente.

In de wedstrijd tegen hun was ik overigens blij dat ze hem eraf haalden na de rode kaart.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 17 Dec 2023, 00:44 Mattson wellicht?
Verder Sahraoui natuurlijk. Zeefuik is inderdaad erg interessant. Hato zou Boscagli kunnen opvolgen.
In de wedstrijd tegen Feyenoord vond ik die Zeefuik heel bonkig, bijzonder weinig techniek en eigenlijk weinig speciaals. Techniek kan ontwikkelen maar ik geloof niet dat hij toekomstig PSV-1 materiaal is.
Ik geloof niet dat het ook maar een beetje realistisch is dat Hato naar PSV komt.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Wat heeeel belangrijk is voor Bosz en voor het voetbal wat we willen spelen is dat iemand het tempo aan kan. En dat kan alleen als de (functionele) techniek CL waardig is. De tijd dat we dravers als Narsingh ofzo konden halen ligt ver achter ons. Bij NL spelers of ED spelers weet je wat je krijgt (amper wildcards) maar dan moet je nog steeds wel heel duidelijk hebben of iemand het tempo van CL voetbal aan moet kunnen.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Zeefuik is niet goed genoeg. Mooie goal gisteren, leuk voor Volendam. Zou echter bij Twente nog niet meekunnen.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Johnnie Walker wrote: 17 Dec 2023, 12:52 Zeefuik is niet goed genoeg. Mooie goal gisteren, leuk voor Volendam. Zou echter bij Twente nog niet meekunnen.
Precies, we mopperen al over de techniek van Vertessen, laat staan deze man.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 17 Dec 2023, 11:59
Ittot wrote: 17 Dec 2023, 00:44 Mattson wellicht?
Verder Sahraoui natuurlijk. Zeefuik is inderdaad erg interessant. Hato zou Boscagli kunnen opvolgen.
In de wedstrijd tegen Feyenoord vond ik die Zeefuik heel bonkig, bijzonder weinig techniek en eigenlijk weinig speciaals. Techniek kan ontwikkelen maar ik geloof niet dat hij toekomstig PSV-1 materiaal is.
Ik geloof niet dat het ook maar een beetje realistisch is dat Hato naar PSV komt.
Hato wil toch ook een keer CL voetballen? En zich testen op hoger niveau? Meedoen om de titel?

Contract loopt tot 25. Ik zou hem vast warm maken voor een overstap.beetje media al bespelen (alleen al om te kutten).
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 17 Dec 2023, 13:04
DeEintovenaar wrote: 17 Dec 2023, 11:59

In de wedstrijd tegen Feyenoord vond ik die Zeefuik heel bonkig, bijzonder weinig techniek en eigenlijk weinig speciaals. Techniek kan ontwikkelen maar ik geloof niet dat hij toekomstig PSV-1 materiaal is.
Ik geloof niet dat het ook maar een beetje realistisch is dat Hato naar PSV komt.
Hato wil toch ook een keer CL voetballen? En zich testen op hoger niveau? Meedoen om de titel?

Contract loopt tot 25. Ik zou hem vast warm maken voor een overstap.beetje media al bespelen (alleen al om te kutten).
Om ze op te naaien: zeker doen! Maar realistisch acht ik het niet hoor haha.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 17 Dec 2023, 13:59
Ittot wrote: 17 Dec 2023, 13:04

Hato wil toch ook een keer CL voetballen? En zich testen op hoger niveau? Meedoen om de titel?

Contract loopt tot 25. Ik zou hem vast warm maken voor een overstap.beetje media al bespelen (alleen al om te kutten).
Om ze op te naaien: zeker doen! Maar realistisch acht ik het niet hoor haha.
Haha nee maar wel doen. Deden ze daar ook na 2 jaar CL. Moeten wij dus ook ff doen. gewoon ff iemand uit de media betalen om dit soort dingen te zeggen. Heerlijk. En met droge ogen. Ook nog ff zeggen dat het lastig beoordelen is of hij goed genoeg is omdat ons spel veel complexer is natuurlijk.
These users thanked the author Ittot for the post:
Heissenberrug
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik geloof dat Sahraoui en Kitolano momenteel de enige twee interessante Eredivisie-spelers zijn.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik denk zelfs alleen Sahraoui. Het is enorm karig dit jaar in de Eredivisie.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als Benny niet bijtekent / weg gaat zie ik Olij graag komen. Staat vandaag weer geweldig te keepen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 17 Dec 2023, 16:20 Als Benny niet bijtekent / weg gaat zie ik Olij graag komen. Staat vandaag weer geweldig te keepen.
Gaat flink in de fout bij de 2-2. Korte hoek is altijd voor de keeper.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 17 Dec 2023, 16:20 Als Benny niet bijtekent / weg gaat zie ik Olij graag komen. Staat vandaag weer geweldig te keepen.
Helaas ietsje te vroeg gejuicht, die 2-2 mag er nooit in natuurlijk in de korte hoek 😉
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 17 Dec 2023, 16:06 Ik geloof dat Sahraoui en Kitolano momenteel de enige twee interessante Eredivisie-spelers zijn.
Misschien durven we hier op het forum ook iets kritischer te kijken voor PSV.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik blijf Bozdogan interessant vinden
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 17 Dec 2023, 11:42 Wie mij enorm kan bekoren is Sem Steijn.

Die jongen is jong, gretig, heeft loopvermogen en inzicht. Extra kwaliteiten in mijn ogen zijn enorme loopvermogen, vermogen op de goede plek op te duiken bij het vijandige doel en ook een neusje voor de goal als middenvelder.

Een soort van Til, nu wil ik beiden niet vergelijken.
Gewoonweg een, vanuit mij perspectief, groot talent wat afgelopen half jaar enorm goed gepresteerd heeft bij Twente.

In de wedstrijd tegen hun was ik overigens blij dat ze hem eraf haalden na de rode kaart.
Met zijn dynamiek, wilskracht en scherpte voor de goal. Ook tegen AZ weer erg goed en aanwezig.

Hij heeft zijn carrière goed opgebouwd, iedere keer naar een hoger niveau om daar binnen een jaar een dragende en bepalende speler te worden.

Image
Vorig jaar als vast invaller bij Twente toch 6 doelpunten. Dit jaar door tien competitiegoals te maken, heeft de met veel bravoure spelende Steijn de weggevallen productie door het vertrek van spelers als Cerny en Misidjan weten te compenseren.

Door Covid begin gehad in zijn eerste jaren bij ADO al toen ik de jeugd en Jong ADO enorm bepalend met doelpunten.


Ik zou deze jongen graag bij ons zien
Last edited by Voormalig KG on 14 Jan 2024, 13:22, edited 1 time in total.
These users thanked the author Voormalig KG for the post:
Carnelito
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Het is ook een gastje met gif, een beetje een kutgastje. Als Til weg gaat zou het zeker een interessante optie zijn om hem te vervangen. Ik heb persoonlijk liever niet 2 keer een type Til in de selectie.

Til is overigens heel bepalend in het spel zonder bal, met hele goede looplijnen waar andere van profiteren maar ook in het drukzetten. Ik weet niet zo goed hoe dat bij Steijn is. Hij valt met name op met zijn gevoel voor op de juiste plek te zijn en zijn loopvermogen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 24 Sep 2023, 08:42 Driouech van Excelsior is echt een heerlijke speler. 21 jaar ook pas.
:top:
These users thanked the author 11 Tinus for the post:
TomPSV
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Twente heeft blijkbaar interesse Milan Smit. 20-jarige spits van 1.90 doe er dit seizoen al 15 in heeft liggen bij Cambuur.

Had er nog nooit van gehoord. Iemand die kan beoordelen of hij interessant is of kan worden voor PSV?

Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Moet zeggen dat Wouter Goes van AZ wel bevalt. Wat zouden ze daarvoor willen hebben? Ongetwijfeld te veel, zeker als de NL top zich meldt.
These users thanked the author Jwoeloe for the post:
OntketendeDuif
Doldenaar
Regelmatige invaller
Posts: 318
Joined: 09 Jun 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV90 wrote: 02 Feb 2024, 22:32 Twente heeft blijkbaar interesse Milan Smit. 20-jarige spits van 1.90 doe er dit seizoen al 15 in heeft liggen bij Cambuur.

Had er nog nooit van gehoord. Iemand die kan beoordelen of hij interessant is of kan worden voor PSV?

Weet alleen dat daar behoorlijk wat penalty's bij zitten.
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
FOOTB_REM_S: No

Basar Onal lijkt naar Besiktas te gaan, gaat nu de ronde op X dat het toch doorgaat. Jammer, was wel one to watch.
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
FOOTB_REM_S: No

We zijn inmiddels 24 wedstrijden onderweg en deze spelers zijn mij bij het bord op schoot scouten in positieve zin opgevallen.

Ryan Flamengo
Yoann Cathline
Osame Sahrauoi
Anis Hadj Moussa
Sem Steijn
Kodai Sano
Coihaib Driouech

Ze hebben nog niet het gewenste niveau maar zijn wel talenten die met een goede coach en begeleiding de stap kunnen maken denk ik.
These users thanked the author SomaQan for the post:
Thijs
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ik heb het gevoel alsof Flamingo één van de eerste wordt. Niet de gedroomde CV maar ik zou hem er best bij willen. Het enige lastige is dat Utrecht een optie heeft bij Sassuolo en dat ze daar normaliter tot eind mei/juni voor hebben.
Last edited by 11 Tinus on 03 Apr 2024, 21:34, edited 2 times in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 03 Apr 2024, 21:15 Ik heb het gevoel alsof Flamengo één van de eerste wordt. Niet de gedroomde CV maar ik zou hem er best bij willen. Het enige lastige is dat Utrecht een optie heeft bij Sassuolo en dat ze daar normaliter tot eind mei/juni voor hebben.
Het is dan ook een CVM die daar eventueel kan. Flamingo*
Last edited by Ardbeg on 03 Apr 2024, 21:19, edited 2 times in total.
Post Reply