Oooh Fritsje Philips, Lucie Nilis, RomarioooShovingNE2 wrote: ↑18 Dec 2023, 12:43 Als legende de geschiedenis in gaan. Ooit in het heldenlied terechtkomen.
Coen peter willy, cocu, van nistelrooy
Oooh Fritsje Philips, Lucie Nilis, RomarioooShovingNE2 wrote: ↑18 Dec 2023, 12:43 Als legende de geschiedenis in gaan. Ooit in het heldenlied terechtkomen.
Heb jij Luuk de Jong wel gehoord gisteren?De Realist wrote: ↑18 Dec 2023, 13:06Het kan in elke wedstrijd, het is zaak voor Bosz om de mannen scherp te houden en volle focus op elke wedstrijd echt, maar dan ook echt te willen winnen.
Nee, het was al 'Luuk en Nilis'.RSPSV wrote: ↑18 Dec 2023, 13:25Oooh Fritsje Philips, Lucie Nilis, RomarioooShovingNE2 wrote: ↑18 Dec 2023, 12:43 Als legende de geschiedenis in gaan. Ooit in het heldenlied terechtkomen.
We gaan precies hierom de kwartfinale halen. Dit seizoen is het seizoen waarin San Pietro afrekent met alle kritiek, stickertjes, haters, hoe je het noemen wil. Prijzen? Heeft 'ie al eentje, gaan er nog meer worden. Kamikazevoetbal? 6 tegengoals. PSV dat geen aanvallend voetbal zou kunnen spelen? Hou zijn bier vast. En nu krijgen we Dortmund, waar Bosz meer dan hopeloos is gefaald, terwijl Dortmund de stabiliteit heeft van een fiets met één wiel. Dit wordt zijn moment om te shinen. En ik kan je ook alvast verklappen dat de tegenstander in de kwartfinale - Barcelona - daarna ook aan gort wordt gespeeld, waarna we in de halve finale met Sociedad uitmaken wie de finalist wordt. Op Wembley nemen we het vervolgens op tegen Arsenal, die we met 4-0 van de mat vegen, omdat ze tot op dat moment de enige zijn geweest die ons hebben verslagen, en dat zit Peter dwars.
Ja, ik herhaal de strekking van het verhaal. Je ziet dat de scherpte er echt is, die moet er ook in blijven, dus dat mag gerust vaak uitgesproken worden toch?loginnaam wrote: ↑18 Dec 2023, 13:26Heb jij Luuk de Jong wel gehoord gisteren?De Realist wrote: ↑18 Dec 2023, 13:06
Het kan in elke wedstrijd, het is zaak voor Bosz om de mannen scherp te houden en volle focus op elke wedstrijd echt, maar dan ook echt te willen winnen.
Precies. Uit bij Heerenveen, uit bij GAE, uit bij Ajax, uit bij Utrecht, thuis tegen Feyenoord, AZ of Twente. Praktisch elke uitwedstrijd kan je gelijk spelen en thuis zijn er ook nog wel een paar hordes te nemen maar als je thuis niet van Feyenoord verlies dan mag je gewoon 5x gelijk spelen.De Realist wrote: ↑18 Dec 2023, 13:06Het kan in elke wedstrijd, het is zaak voor Bosz om de mannen scherp te houden en volle focus op elke wedstrijd echt, maar dan ook echt te willen winnen.
Na het mislukt EK is Ten Hag beschikbaar.Armada wrote: ↑18 Dec 2023, 14:02 Laten we zolang het duurt en hij hier is, genieten van wat Peter neerzet.
Een korte blik op de horizon vertelt mij dat hij de absolute droomkandidaat gaat zijn, wanneer Koeman het bij Oranje welletjes vindt… of de KNVB met Koeman.
Laten we hopen dat dit nog lang duurt.
En dan ook nog Luuk erbij:RSPSV wrote: ↑18 Dec 2023, 13:25Oooh Fritsje Philips, Lucie Nilis, RomarioooShovingNE2 wrote: ↑18 Dec 2023, 12:43 Als legende de geschiedenis in gaan. Ooit in het heldenlied terechtkomen.
Is vijf,zes posts hierboven al gezegdShovingNE2 wrote: ↑18 Dec 2023, 14:13En dan ook nog Luuk erbij:
Oooh Fritsje Philips, Luuk en Nilis, Romariooo
Dit is gvd een mooie prognose.Ykhim wrote: ↑18 Dec 2023, 13:51We gaan precies hierom de kwartfinale halen. Dit seizoen is het seizoen waarin San Pietro afrekent met alle kritiek, stickertjes, haters, hoe je het noemen wil. Prijzen? Heeft 'ie al eentje, gaan er nog meer worden. Kamikazevoetbal? 6 tegengoals. PSV dat geen aanvallend voetbal zou kunnen spelen? Hou zijn bier vast. En nu krijgen we Dortmund, waar Bosz meer dan hopeloos is gefaald, terwijl Dortmund de stabiliteit heeft van een fiets met één wiel. Dit wordt zijn moment om te shinen. En ik kan je ook alvast verklappen dat de tegenstander in de kwartfinale - Barcelona - daarna ook aan gort wordt gespeeld, waarna we in de halve finale met Sociedad uitmaken wie de finalist wordt. Op Wembley nemen we het vervolgens op tegen Arsenal, die we met 4-0 van de mat vegen, omdat ze tot op dat moment de enige zijn geweest die ons hebben verslagen, en dat zit Peter dwars.
Stop de tijd. Feest in Eindhoven.
De kracht zit in de herhaling. Ik ga het in ieder geval niet meer verkeerd zingen!SKERLA wrote: ↑18 Dec 2023, 14:15Is vijf,zes posts hierboven al gezegdShovingNE2 wrote: ↑18 Dec 2023, 14:13
En dan ook nog Luuk erbij:
Oooh Fritsje Philips, Luuk en Nilis, Romariooo
Je kan het allemaal niet meer zo goed bijhouden hè? Geeft niks hoor
Dan heb je Luuk dus niet gehoord. Want de spelergroep wil records neerzetten. Die willen gewoon alles winnen en die gaan dus niet verslappen uit bij GAE of zo. Sowieso niet totdat ze kampioen zijn, maar daarna verwacht ik ook niet want dan gaan ze iig voor het record aantal punten en als project #102 (Grasmat) dan nog loopt, dan gaan ze daar ook gewoon vol voor. Wat we nu in de Eredivisie zien is onvergelijkbaar met wat welk team dan ook in de historie van de Eredivisie heeft laten zien.11 Tinus wrote: ↑18 Dec 2023, 14:03Precies. Uit bij Heerenveen, uit bij GAE, uit bij Ajax, uit bij Utrecht, thuis tegen Feyenoord, AZ of Twente. Praktisch elke uitwedstrijd kan je gelijk spelen en thuis zijn er ook nog wel een paar hordes te nemen maar als je thuis niet van Feyenoord verlies dan mag je gewoon 5x gelijk spelen.De Realist wrote: ↑18 Dec 2023, 13:06
Het kan in elke wedstrijd, het is zaak voor Bosz om de mannen scherp te houden en volle focus op elke wedstrijd echt, maar dan ook echt te willen winnen.
Ja er loopt nog een ander project naast kampioen worden he #project102 Grasmat11 Tinus wrote: ↑18 Dec 2023, 14:03Precies. Uit bij Heerenveen, uit bij GAE, uit bij Ajax, uit bij Utrecht, thuis tegen Feyenoord, AZ of Twente. Praktisch elke uitwedstrijd kan je gelijk spelen en thuis zijn er ook nog wel een paar hordes te nemen maar als je thuis niet van Feyenoord verlies dan mag je gewoon 5x gelijk spelen.De Realist wrote: ↑18 Dec 2023, 13:06
Dan hebben we de Eredivisie wel echt uitgespeeld zeg maar. What's next? Europa Super League?De Realist wrote: ↑18 Dec 2023, 14:33Ja er loopt nog een ander project naast kampioen worden he #project102 @Grasmat11 Tinus wrote: ↑18 Dec 2023, 14:03
Precies. Uit bij Heerenveen, uit bij GAE, uit bij Ajax, uit bij Utrecht, thuis tegen Feyenoord, AZ of Twente. Praktisch elke uitwedstrijd kan je gelijk spelen en thuis zijn er ook nog wel een paar hordes te nemen maar als je thuis niet van Feyenoord verlies dan mag je gewoon 5x gelijk spelen.
Heldenlied vind ik persoonlijk voor gepensioneerde helden. Dus wat mij betreft duurt het nog een paar jaar.
Je houdt je eigen posts niet meer bij. OchermShovingNE2 wrote: ↑18 Dec 2023, 14:43Heldenlied vind ik persoonlijk voor gepensioneerde helden. Dus wat mij betreft duurt het nog een paar jaar.
Nou, kwa niveau is dit wel heel erg zwak hoor. Je hebt clubjes zonder budget dus zonder goede spelers lopen bij Almere, RKC, Excelsior, Heracles, Volendam. Die clubjes, zeker Excelsior, doen het hartstikke leuk, maar voor het niveau van de eredivisie heb je meer aan clubs waar normaal gesproken meer mogelijk moet zijn als FC Groningen, Roda JC, ADO, NAC en Willem II. Die hebben een veel grotere achterban en dus meer budget; alleen wanbeleid brak ze op daar.