Earnie zegt dat ze idealiter niemand verkopen deze winter, maar ook echt de groep graag bij elkaar willen houden. Als er iets gedaan wordt aan de inkomende kant is het vooral gericht op de toekomst en dat klinkt logisch omdat je deze groep nu niet wil verstoren en verversen lijkt me verre van nodig.
Een back-up 6 zou dus kunnen indien die heel jeugdig is maar ik gok dat ze het toch met Land eerst gaan proberen. Een beetje de Bakayoko/Saibari treatment. Laat het maar gewoon zien en groei mee met het team. Qua verdedigers verwacht ik het ook niet want uitgaand denk ik dat er niemand Ramalho/Obispo wil kopen, als die al weg willen, en Schouten kan gewoon RCV zolang Veerman/Saibari fit zijn. Maarja als Saibari straks 5 weken weg is om beste speler van de Africa Cup te worden dan zitten we wel krapjes.
Transferwindow 2023/24
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Hij zei ook dat de winterwindow lastig is aangezien spelers middenin het seizoen zitten. Daarom zou hij liever een speler uit een competitie halen die is afgelopen in de winter. Laten we nou toevallig worden gelinkt aan enkele talenten in Zweden (Djukanovic, Sonko, Bergvall, Kusi-Asare)
- These users thanked the author hondjevandebakker for the post:
- De Realist
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
En Brands zei dit 10 a 11 maanden geleden:hondjevandebakker wrote: ↑18 Dec 2023, 15:39 Hij zei ook dat de winterwindow lastig is aangezien spelers middenin het seizoen zitten. Daarom zou hij liever een speler uit een competitie halen die is afgelopen in de winter. Laten we nou toevallig worden gelinkt aan enkele talenten in Zweden (Djukanovic, Sonko, Bergvall, Kusi-Asare)
“Earnie neemt straks een compleet en groot netwerk mee, ook uit de Verenigde Staten”, aldus Brands. “Die spelersmarkt wordt voor ons steeds interessanter, zoals we ook de Franse markt heel nauwlettend volgen. Over Scandinavië zijn we iets minder zeker, want we zien dat de nodige spelers uit die competities het moeilijk hebben om hier snel door te breken.”
Dan zou je zeggen, Amerikaanse markt check, niet middenin seizoen check, Scandainavië minder zeker check..... we gaan een speler uit de MLS halen
- DonyellMalen
- Legende
Ja, juist. Wat inkomende transfers betreft kan je hooguit een talent verwachten die eerst in Jong PSV mag rijpen.11 Tinus wrote: ↑18 Dec 2023, 15:35Earnie zegt dat ze idealiter niemand verkopen deze winter, maar ook echt de groep graag bij elkaar willen houden. Als er iets gedaan wordt aan de inkomende kant is het vooral gericht op de toekomst en dat klinkt logisch omdat je deze groep nu niet wil verstoren en verversen lijkt me verre van nodig.
-
- Legende
Op zich zie ik de behoefte ook niet om te verkopen of verkopen. Deze selectie is compleet. Ja een VM wellicht, maar wellicht wat opportunistisch, van Aanholt vult het prima in. Verder heb je nu de keuze uit zo veel ongelooflijk goede voetballers. Je wilt Veerman, Saibari, Tilman, Schouten, Lozano, Bakayoko en Lang allemaal opstellen: dat is helaas onmogelijk. Als je nu een Aster Vranckx of zo er bij haalt, dan sluit deze helemaal achteraan aan.
Nee, het is prima zo. Wellicht de situatie van Bella Kotchap aankijken en wellicht vervangen door een andere top CV, maar verder ben ik content hoor. Niks meer aan doen zo.
Nee, het is prima zo. Wellicht de situatie van Bella Kotchap aankijken en wellicht vervangen door een andere top CV, maar verder ben ik content hoor. Niks meer aan doen zo.
- These users thanked the author Menno1 for the post:
- DonyellMalen
-
- Legende
PSV heeft een brede selectie, is praktisch kampioen en wat je nu gaat halen kan je je afvragen welke extra resultaten je extra kunt gaan halen t.o.v. als je dat niet hebt.
Aan de onderkant van de selectie kunnen spelers, al dan niet op huurbasis, vertrekken. Zoals Stewart zelf al zegt zou het dan iemand moeten zijn waar je vooral over dit seizoen heenkijkt als er een goede mogelijkheid zich voordoet. Ik zou als PSV zijnde vooral inzetten op een aantal contractverlengingen.
Aan de onderkant van de selectie kunnen spelers, al dan niet op huurbasis, vertrekken. Zoals Stewart zelf al zegt zou het dan iemand moeten zijn waar je vooral over dit seizoen heenkijkt als er een goede mogelijkheid zich voordoet. Ik zou als PSV zijnde vooral inzetten op een aantal contractverlengingen.
-
- Legende
Precies en versterking voor de jeugd, want krijg de indruk dat het nieavu minder hoog ligt dan in vorige seizoenen. Wat mij betreft mogen er wel meer strategische aankopen komen van niveau Tygo Land, al is dat wellicht lastig in de winter.Massimo wrote: ↑18 Dec 2023, 16:18 PSV heeft een brede selectie, is praktisch kampioen en wat je nu gaat halen kan je je afvragen welke extra resultaten je extra kunt gaan halen t.o.v. als je dat niet hebt.
- Joenepsv
- Legende
Kan me best voorstellen dat gasten als Sambo, Obispo en Oppegard verkocht worden. Hebben simpelweg geen toekomst meer hier en zo kun je de vrij brede selectie iets inkrimpen. Verder zou het logisch zijn om een stand in voor Schouten te halen. Dat en misschien één of twee strategische aankopen zou genoeg zijn.
Verder zal de focus liggen op contractverlengingen. Babadi, Boscagli, Benitez, Teze.
Verder zal de focus liggen op contractverlengingen. Babadi, Boscagli, Benitez, Teze.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik hoop toch echt op een kneiter van een verdediger.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- StratumZuid
-
Het zou inderdaad mooi zijn als je 2 a 3 strategische aankopen zou kunnen doen. Jonge gasten die kunnen wennen aan Nederland om volgend seizoen een rol te kunnen spelen. Alvast voorsorteren op mogelijke transfers en op hiaten in de jeugd. Daarnaast een 6 voor als Schouten / Veerman geblesseerd of geschorst zijn.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vedette
Voor mij hoeft er voor PSV 1 niks bij deze winter maar wat jeugd spelers die 16-17-18 zijn zie ik graag komen. Vooral in de verdediging valt het wel mee hoeveel aanstormend talent we hebben.
- Lorenzo von Matterhorn
Ik zou graag zien dat PSV alvast voorsorteert op een zomers vertrek van Veerman/Bakayoko/Ramalho/Teze/Boscagli
-
Dat lijkt mij handiger in de zomer. We hebben de middelen om spelers vroeg te halen dus dan hebben ze genoeg tijd om te acclimatiseren. Nu gaat zo'n speler een half jaar niets spelen hier, of je moet het hebben over iemand die ook nog in jong kan. Daarnaast krijg je nu alleen maar afdankertjes of spelers die de absolute hoofdprijs kosten als ze niet uit een competitie komen die al stil ligt.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑19 Dec 2023, 11:18 Ik zou graag zien dat PSV alvast voorsorteert op een zomers vertrek van Veerman/Bakayoko/Ramalho/Teze/Boscagli
- ShovingNE2
- Site Admin
Het punt is inderdaad dat je niet de dynamiek in de groep wil aantasten.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑19 Dec 2023, 11:18 Ik zou graag zien dat PSV alvast voorsorteert op een zomers vertrek van Veerman/Bakayoko/Ramalho/Teze/Boscagli
Ik reken deze winter nergens op, tenzij Bella Kotchap langer duurt. Ik hoop op mooie aankopen voor Jong en O18.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ardbeg
- Mister PSV
Zou je echt geen centrale verdediger er bij willen?Rikkert1234 wrote: ↑19 Dec 2023, 11:16 Voor mij hoeft er voor PSV 1 niks bij deze winter maar wat jeugd spelers die 16-17-18 zijn zie ik graag komen. Vooral in de verdediging valt het wel mee hoeveel aanstormend talent we hebben.
Last edited by Ardbeg on 19 Dec 2023, 16:48, edited 1 time in total.
- DonyellMalen
- Legende
ABK komt terug idd. Plus Schouten kan prima achterin. Kan je nog meer 'voetbal' op het middenveld posteren met Veerman, Saibari en Tillman.
- Hatseflats
- Vedette
Aangezien iedereen nu boven verwachting presteert is het niet per se nodig toch?Ardbeg wrote: ↑19 Dec 2023, 16:37Zou je echt geen centrale verdediger er bij willen?Rikkert1234 wrote: ↑19 Dec 2023, 11:16 Voor mij hoeft er voor PSV 1 niks bij deze winter maar wat jeugd spelers die 16-17-18 zijn zie ik graag komen. Vooral in de verdediging valt het wel mee hoeveel aanstormend talent we hebben.
Ramalho, Bosca, Obispo, Bella. Dan kan daar ook nog Schouten spelen.
Liever een vervanger voor Schouten op CVM
Toptalent op rechtsbuiten zou ook wel mooi zijn. Voorsortering op verkoop Bakayoko.
-
- Nationale topspeler
Precies wat Bosz en Earnest aangeven in interviews en rondo. Je hebt nu duidelijk een leuke groep die elkaar dingen gunt en die al een half jaar op top fit niveau zijn door extreem hard te trainen. Je kan bijna iedereen minuten geven waardoor er denk ik weinig spelers zullen morren, alleen babadi en Sambo maar als die niet verlengen moet je ook geen moeite meer in hen steken. Een PvA krijgt zelfs de kans om zich verdienstelijk te ontwikkelen op de cvm positie. Met de terugkomst van Bella, Noa en Lozano heb je al genoeg kwaliteit die terugkomt. In de zomer zullen er gegarandeerd spelers voor veel geld vertrekken en zullen er spelers zoals Ramalho ook gegarandeerd gaan. Dan is de tijd om de portemonnee te trekken.ShovingNE2 wrote: ↑19 Dec 2023, 16:24Het punt is inderdaad dat je niet de dynamiek in de groep wil aantasten.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑19 Dec 2023, 11:18 Ik zou graag zien dat PSV alvast voorsorteert op een zomers vertrek van Veerman/Bakayoko/Ramalho/Teze/Boscagli
Ik reken deze winter nergens op, tenzij Bella Kotchap langer duurt. Ik hoop op mooie aankopen voor Jong en O18.
- Ardbeg
- Mister PSV
Vind ik wel. Obispo is al erg vaak geblesseerd geweest. Bosca ook lang. Tevens vind ik dat op de RCV echt wel een kwaliteitsinjectie mag voor de lange termijn. Laten we het niet van toeval af laten hangen. Als de juiste kans zich voordoet. Het staat beter dan voorheen maar blijft een aandachtspunt. CVM ook uiteraard.Hatseflats wrote: ↑19 Dec 2023, 16:40Aangezien iedereen nu boven verwachting presteert is het niet per se nodig toch?
Ramalho, Bosca, Obispo, Bella. Dan kan daar ook nog Schouten spelen.
Liever een vervanger voor Schouten op CVM
Toptalent op rechtsbuiten zou ook wel mooi zijn. Voorsortering op verkoop Bakayoko.
-
Eens dat het een aandachtspunt is en ook zeker de positie die voor verbetering vatbaar is, maar de winterstop is daar (nu) niet de goede periode voor. Of je moet iemand uit Scandinavië of de VS moeten halen, maar verder zou ik het gewoon laten zoals het is. Numeriek is het prima. In de zomer vertrekken sowieso een aantal namen en dan kun je deze weer invullen met kwalitatief betere spelers (m.u.v. Boscagli in deze vorm).
-
- Legende
Ik zou ook niet voorsorteren. Het is al lastig genoeg voor den Peet om met zoveel geweldige spelers er maar 11 op te mogen stellen. Wil je voorsorteren op Veerman dan komt er een 6e of 7e top middenvelder bij; wat voor perspectief geef je zo'n jongen dan en wat doet dat met de rest van de groep?
Alleen als er echt een buitenkansje buitencategorie komt, dan kan je handelen. Dus welkom de nieuwe Maxi Romero maar zonder dollen: lekker laten voor wat het is, ga maar vooral contracten verlengen en upgraden; dat moet de prioriteit zijn van de winter.
Alleen als er echt een buitenkansje buitencategorie komt, dan kan je handelen. Dus welkom de nieuwe Maxi Romero maar zonder dollen: lekker laten voor wat het is, ga maar vooral contracten verlengen en upgraden; dat moet de prioriteit zijn van de winter.