Ismael Saibari

Spelers A-selectie.
Post Reply
29.04.2007
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Nog geen jaar geleden speelden we uit bij Fortuna Sittard. Saibari viel in en bij een 1-2 voorsprong schakelde hij na balverlies niet 100% mee om, waardoor de 37-jarige Yilmaz -die er al zo'n 90 minuten op had zitten- weg sprintte waaruit uiteindelijk de beslissende penalty voortkwam en de 2-2 voor Fortuna betekende. Ik vond het bizar om te zien en snapte er niks van dat hem dit 'overkwam'.
Heel soms zie je nog wel eens zo'n momentje, maar er staat inmiddels zoveel tegenover in alle opzichten dat het ook bijna niet meer opvalt (+ het hele team staat zoveel beter), maar ook daarin zie ik wel nog steeds een bepaalde ontwikkeling.

Saibari is een hele vrolijke gast, met een ontzettend positieve uitstraling en op het moment dat hij niet eens een basisplaats had, verlengde hij z'n contract tot 2028.. (are you listening, Babadi?). Volgens mij was het Grasmat die hier aangaf te hopen dat hij net voor de Africa Cup licht geblesseerd zou raken, zodat hij niet mee zou kunnen doen, maar wel bij PSV weer snel wedstrijden kon spelen. Hoewel we hem echt wel zullen gaan missen in die weken, hebben we gelukkig voldoende kwaliteit om hem op te vangen. Ik gun het Saibari juist dat hij daar basisspeler zal zijn en wat mij betreft wint Marokko de Africa Cup met hem op het middenveld. Wel met de voorwaarde dat hij daarna nog minimaal 1,5 jaar bij PSV speelt.. :opzijnkop:
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 3):
    psvgoudawakka26Woodenshoes
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Jup, sta er nog steeds achter. Zul je net zien dat hij op een van die knollenvelden geblesseerd raakt door een lompe Afrikaanse slager die er geen klote van kan. Natuurlijk kan dat ook hier gebeuren, maar dan voelt het toch anders.

Maar goed, het komt ook door mijn algehele aversie tegen interlandvoetbal in het algemeen. Welke idioot verzint het dan ook nog eens om een eindtoernooi te gaan houden gedurende clubvoetbal. Weg ermee, voor mij persoonlijk telt alleen PSV.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Als er iemand blij mag zijn dat Saibari zich zo ontwikkelt is het wel Guus Til. Want nu Saibari ook op 8 speelt en Tillman ook op links kan het dus gewoon zo zijn dat we met 3 nummers '10' begninen in de basis. Goede spelers een plekje geven is iets wat je Bosz wel kunt toevertrouwen en daarin vind ik hem echt uniek. Saibari zou op dit moment op elke positie goed uit de voeten kunnen zoals Mauro dat ook had 2 jaar geleden.

Het middenveld met Veerman op 6 (was geen populaire optie op het forum), Saibari op 8 en Til op 10 is tot nu toe het best functionerende middenveld geweest dit seizoen. Moet je eens bedenken hoeveel mensen Til hadden afgeschreven, en hoeveel mensen Saibari, en Veerman op 6 en dan zelfs topaankoop Schouten als RCV om dit allemaal mogelijk te maken. Wat er dit seizoen allemaal is gebeurd is echt met geen pen te beschrijven. Hier kun je een leuke docu over maken en dan met Saibari in een hoofdrol ipv een bijrol op de achtergrond.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
    RonzzRazzaa
    trouwepsvfan
    Vedette

11 Tinus wrote: 18 Dec 2023, 10:56 Als er iemand blij mag zijn dat Saibari zich zo ontwikkelt is het wel Guus Til. Want nu Saibari ook op 8 speelt en Tillman ook op links kan het dus gewoon zo zijn dat we met 3 nummers '10' begninen in de basis. Goede spelers een plekje geven is iets wat je Bosz wel kunt toevertrouwen en daarin vind ik hem echt uniek. Saibari zou op dit moment op elke positie goed uit de voeten kunnen zoals Mauro dat ook had 2 jaar geleden.

Het middenveld met Veerman op 6 (was geen populaire optie op het forum), Saibari op 8 en Til op 10 is tot nu toe het best functionerende middenveld geweest dit seizoen. Moet je eens bedenken hoeveel mensen Til hadden afgeschreven, en hoeveel mensen Saibari, en Veerman op 6 en dan zelfs topaankoop Schouten als RCV om dit allemaal mogelijk te maken. Wat er dit seizoen allemaal is gebeurd is echt met geen pen te beschrijven. Hier kun je een leuke docu over maken en dan met Saibari in een hoofdrol ipv een bijrol op de achtergrond.
    Maar als ik kijk naar hoe Saibari en Tillman zich ontwikkelen denk ik wel dat Til weer als eerste naar het bankie gaat, zeker als Lozano en Lang weer terug zijn voor op linksvoor.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Ivicii
    Bankzitter

Ik denk dat hij nog wel eens degene kan zijn die ons transfer record gaat verbreken.
    Hij heeft eigenlijk alles waar ze in Engeland helemaal gek van worden.
  • These users thanked the author Ivicii for the post:
    Razzaa
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Grasmat wrote: 18 Dec 2023, 10:43 Jup, sta er nog steeds achter. Zul je net zien dat hij op een van die knollenvelden geblesseerd raakt door een lompe Afrikaanse slager die er geen klote van kan. Natuurlijk kan dat ook hier gebeuren, maar dan voelt het toch anders.

Maar goed, het komt ook door mijn algehele aversie tegen interlandvoetbal in het algemeen. Welke idioot verzint het dan ook nog eens om een eindtoernooi te gaan houden gedurende clubvoetbal. Weg ermee, voor mij persoonlijk telt alleen PSV.
    Het is wel juist door het interlandvoetbal dag Saibari zo’n geweldige ontwikkeling doormaakt heeft. Dus…
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Die aanname bij die kans van hem in de eerste helft viel me net pas op, damn wat een techniek combineert hij met zijn kracht zeg.
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 2):
    YkhimRazzaa
    DSQ2
    Lid 2e elftal

Maakte vorig jaar tegen Monaco ook echt indruk op me, maar vond hem de rest van het seizoen niet overtuigend. Ontwikkeld zich fantastisch onder Bosz, wat een beest is het.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Heissenberrug wrote: 18 Dec 2023, 11:31 Die aanname bij die kans van hem in de eerste helft viel me net pas op, damn wat een techniek combineert hij met zijn kracht zeg.
    Ik zei dat in de kroeg tegen iemand en toen lieten ze 2 herhalingen zien van de kans ZONDER die aanname te laten zien. Dan mag je ook gewoon een rode kaart krijgen als regiseur.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 4):
    HeissenberrugDonyellMalenLeandroBonfimTijn
    trouwepsvfan
    Vedette

Even opgezocht welke wedstrijd Isi mist ivm Afrika Cup. Heb het hele toernooi (t/m 11 feb) meegepakt. Alleen Ajax-uit lijkt me een echte aderlating

Excelsior (thuis)
    Utrecht (uit)
    Almere (thuis)
    Ajax (uit)
    Volendam (uit)
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 3):
    ComeOnPSVRazzaaMithras
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    YPLee
    Jeugdinternational

Ivicii wrote: 18 Dec 2023, 11:00 Ik denk dat hij nog wel eens degene kan zijn die ons transfer record gaat verbreken.
    Hij heeft eigenlijk alles waar ze in Engeland helemaal gek van worden.
    Heeft alles in zich om de Mousa Dembélé-rol bij iedere topclub in te vullen. Hoop dat Marokko er snel uitvliegt, zodat wij snel weer de beschikking over hem hebben.
  • These users thanked the author YPLee for the post:
    MC Hammer
    DonyellMalen
    Legende

koetje
    Legende

DSQ2 wrote: 18 Dec 2023, 14:12 Maakte vorig jaar tegen Monaco ook echt indruk op me, maar vond hem de rest van het seizoen niet overtuigend. Ontwikkeld zich fantastisch onder Bosz, wat een beest is het.
    Voetbal is ook een mentaal spelletje. Bescheiden jongen die ook aan zelfvertrouwen moest winnen. Was beter dan hij zelf dacht waarschijnlijk.
    Geissbock
    Bankzitter

trouwepsvfan wrote: 18 Dec 2023, 17:04 Even opgezocht welke wedstrijd Isi mist ivm Afrika Cup. Heb het hele toernooi (t/m 11 feb) meegepakt. Alleen Ajax-uit lijkt me een echte aderlating

Excelsior (thuis)
    Utrecht (uit)
    Almere (thuis)
    Ajax (uit)
    Volendam (uit)

Aanvullend:

Excelsior (thuis) 13-01
    Utrecht (uit) 21-01
    Almere (thuis) 27-01
    Ajax (uit) 03-02
    Volendam (uit) 10-02 of 11-02

---

Afrika Cup:

Groepsfase 13-01 tem 24-01
    1/8 finale 27-01 tem 30-01
    Kwartfinale 02-02 en 03-02
    Halve finale 07-02
    Derde plaats 10-02
    Finale 11-02
    nilssonH
    Moderator

Daar kunnen overigens potentieel nog wel twee bekerpotjes bijkomen. Achtste finale op 16, 17 of 18 januari en kwartfinale op 6, 7 of 8 februari.
    Menno1
    Legende

Ik zei al eerder dat hij op Dembele lijkt kwa stijl. Suleyman zegt hetzelfde: ook een omgeturnde aanvaler die nu een geweldige middenvelder blijkt. Precies dezelfde stijl. Fantastische speler.
    10. Arouna Kone
    Talent

Blijft toch een bizarre planning die Africa cup midden in het seizoen…. Hopelijk vliegt Marokko er snel uit.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Grasmat wrote: 18 Dec 2023, 10:43 Jup, sta er nog steeds achter. Zul je net zien dat hij op een van die knollenvelden geblesseerd raakt door een lompe Afrikaanse slager die er geen klote van kan. Natuurlijk kan dat ook hier gebeuren, maar dan voelt het toch anders.

Ik snap je gedachtengang wel en ben het ook met je eens wat betreft het irritante interlandvoetbal en de Africa Cup in het bijzonder tijdens het competitievoetbal.
    Wellicht had ik er ook anders naar gekeken wanneer we niet zo'n grote voorsprong zouden hebben als nu, maar in dit geval gun ik deze jongen eigenlijk wel het winnen van de Africa Cup. Maar dan wel als basisspeler. Zit hij veelal op de bank, mogen ze er zo snel mogelijk uitvliegen wat mij betreft.
    ComeOnPSV
    Vedette

10. Arouna Kone wrote: 18 Dec 2023, 20:38 Blijft toch een bizarre planning die Africa cup midden in het seizoen…. Hopelijk vliegt Marokko er snel uit.
    Ik gun Saibari die cup wel.
    Laat ze maar lekker winnen. Komt hij alleen maar sterker van terug.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

De Africa Cup duurt als Marokko de halve finale haalt tot 10/11 februari.
    Dan speelt hij niet op 13/2 tegen Dortmund.
    Gelukkig zijn er meer nummer tiens in de selectie.
    Geissbock
    Bankzitter

Voormalig KG wrote: 18 Dec 2023, 21:38 De Africa Cup duurt als Marokko de halve finale haalt tot 10/11 februari.
    Dan speelt hij niet op 13/2 tegen Dortmund.
    Gelukkig zijn er meer nummer tiens in de selectie.
    We spelen op 20-02 tegen Dortmund.
  • These users thanked the author Geissbock for the post:
    Heissenberrug
    onkadonk
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Ruud van Nistelrooy

Ha mannen. Nieuw op dit forum; al 20 jaar PSV fan. Ik vroeg me af; waarom is er nog geen persoonlijk nummer voor onze Saibari? Deze jongen is kind van de club, heeft bijgetekend tot 2028 en verdient een nummerke! Iets met een Spaanse achtergrond want hoe deze gast met z'n heupen swingt is echt geweldig om te zien!
    DeBruyne
    Meervoudig international

Dortmund mist ook Haller en Bensebaini ook zolang ze niet uitgeschakeld zijn in de Afrika cup
    Breur
    Internationale topspeler

onkadonk wrote: 18 Dec 2023, 21:44 Ha mannen. Nieuw op dit forum; al 20 jaar PSV fan. Ik vroeg me af; waarom is er nog geen persoonlijk nummer voor onze Saibari? Deze jongen is kind van de club, heeft bijgetekend tot 2028 en verdient een nummerke! Iets met een Spaanse achtergrond want hoe deze gast met z'n heupen swingt is echt geweldig om te zien!
    Ik heb Volare van de gypsy kings in mijn hoofd nu.
    Post Reply