Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
FOOTB_REM_S: No

IbiAppelvlaai wrote: 19 Dec 2023, 13:32
Mr. Spock wrote: 19 Dec 2023, 07:43 Iedereen even de oren spitsen, want dit is er eentje hoor. Indien PSV hem haalt ga ik 100% een shirt met zijn naam halen:

18 jaar, aanvaller en (jaja: ÉN!!!!!) Amerikaan. Past dus perfect binnen dit toch wel Amerikaanse PSV en Stewart zal hem vast al kennen.

Qua scoren schijnt hij een Vulkaan te zijn die altijd logisch nadenkt.
Ik heb meerdere vragen:

1. Hoe de fuck kom je op deze spelers
2. Waarom is hij zo ontzettend goed? Op zijn profiel staat dat hij 14 wedstrijden heeft gespeeld met maar 1 goal dus dat scorend vermogen valt volgens mij ook best mee.
1. Gewoon goed alles in de gaten houden. Het is niet dat ik een hele enterprise heb opgezet om dit te (laten) doen.
2. Zijn logisch denkvermogen. Wat ik al zei: hij is een Vulkaan, als hij eenmaal op gang is.....

Voor de defensie ook nog wat gevonden:
WORF!
Talentje. Letterlijk een grote kerel die elke wedstrijd weer vol de strijd aan gaat omdat de eer hooghouden belangrijk voor hem is.
https://www.transfermarkt.nl/noah-elias ... ler/900293
Last edited by Mr. Spock on 19 Dec 2023, 14:16, edited 1 time in total.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mr. Spock wrote: 19 Dec 2023, 14:07WORF!
.. heeft ie een ribbelhoofd?
These users thanked the author Breur for the post (total 2):
Mr. Spockmr.top
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

These users thanked the author Hatseflats for the post:
Joewancho
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 19 Dec 2023, 14:20
Blasfemie!!!!
Verdomme, het was niet aan jou om te vissen :lol:
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
FOOTB_REM_S: No

Heb ooit een interview met hem gezien. Praat heel raar. Vreemde zinnen met woorden doorelkaar. Voor de communicatie in het veld zou ik hem nooit halen. Is ook ouder dan op die site staat trouwens. Hij heeft dan weer wel veel force, veel kracht.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hier ook regelmatig genoemd. Gezien de clubs met interesse onhaalbaar voor ons.

These users thanked the author Standbeeld for the post:
CZ_Code
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 24 Dec 2023, 20:41 Hier ook regelmatig genoemd. Gezien de clubs met interesse onhaalbaar voor ons.

Waarom zou je liever naar een dode club als Barca gaam waar het onzeker is of je überhaupt je salaris krijgt, dan naar het mooie PSV wat niet alleen CL speelt maar ook nog eens alles wint in eigen land.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wordt dan alleen maar uitgeleend
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

PSV lijkt inmiddels aardig aan het zoeken in de categorie jong en talentvol. Inmiddels al aardig wat namen voorbij zien en horen komen, met name offensief:

Giacomo de Pieri (Inter, Ita)
Jonah Kusi-Asare (AIK Solna, Zwe)
Momodou Sonko (Häcken, Zwe)
Roger Fernandes (Braga, Por)
David Martinez (Monagas, Ven)
Adrian Mazilu (SSC Farul, Roe)
Karol Borys (Slask Wroclaw, Pol)
Pontus Dahbo (Hacken, Zwe)
Lucas Bergvall (Djurgården, Zwe)
Roony Bardghji (FC Kopenhagen, Den)
Gabriel Misehouy (Ajax, Ned)
Andrei Borza (FC Rapid, Roe)

Denk dan ook dat we in deze richting versterkingen kunnen verwachten, in de komende window. Voor Jong PSV met de potentie om door te groeien en een eerste elftal speler op te volgen bij diens vertrek.
These users thanked the author FritskePhilips for the post (total 5):
DeBruyneSmeets14YouneedtogotheretocomebackYkhimVoormalig KG
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Beraldo naar PSG, dus die kan van het wensenlijstje af.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 25 Dec 2023, 06:23 PSV lijkt inmiddels aardig aan het zoeken in de categorie jong en talentvol. Inmiddels al aardig wat namen voorbij zien en horen komen, met name offensief:

Giacomo de Pieri (Inter, Ita)
Jonah Kusi-Asare (AIK Solna, Zwe)
Momodou Sonko (Häcken, Zwe)
Roger Fernandes (Braga, Por)
David Martinez (Monagas, Ven)
Adrian Mazilu (SSC Farul, Roe)
Karol Borys (Slask Wroclaw, Pol)
Pontus Dahbo (Hacken, Zwe)
Lucas Bergvall (Djurgården, Zwe)
Roony Bardghji (FC Kopenhagen, Den)
Gabriel Misehouy (Ajax, Ned)
Andrei Borza (FC Rapid, Roe)

Denk dan ook dat we in deze richting versterkingen kunnen verwachten, in de komende window. Voor Jong PSV met de potentie om door te groeien en een eerste elftal speler op te volgen bij diens vertrek.
Adrian Mazilu gaat al naar Brighton en Borza is net naar Rapid vertrokken dus die kan je al van het lijstje afstrepen. Verder inderdaad wel benieuwd of er jeugdspelers/talenten gaan komen. Zeker voor op de flanken is dat echt wel nodig als je naar Jong PSV kijkt.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg een favoriet van jou, Lucien Agoumé, is relatief goedkoop op te pikken bij Inter deze window.

These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 3):
ArdbegDeBruyneHeruone
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gezien onze grote Amerikaanse enclave is dit wellicht een speler die op de radar bij Earnest komt te staan: Giovanni Reyna.

https://www.goal.com/en-gb/lists/gio-re ... fe05bd7ec7

These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Standbeeld
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Na wat ik over hem al heb gelezen en van hem hem gezien. Taryck Tahid op stage bij Feyenoord.
Puik werk van Feyenoord, een speler die ik hier graag had gezien.


Misschien kunnen Steward een steal doen?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.transfermarkt.nl/finn-van-b ... ler/705016

https://www.vi.nl/pro/analyse/sensatie- ... eibriljant

Talent die uit de jeugd van ADO Den Haag naar FC Basel is gegaan. Centrale verdediger die het daar erg goed doet.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
IbiAppelvlaai
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
FOOTB_REM_S: No

Vind hem moeilijk om te bepalen of Gijs Smal echt een versterking zou zijn, voetbal niet zo makkelijk als Dest, maar voetbalt wel óók makkelijk naar voren. Wellicht Sambo de andere kant op, maar beide spelers moeten dat ook willen natuurlijk. Beide transfervrij aan het einde van het seizoen, zover de overeenkomsten.

Daarnaast, redelijk opportuun dit, is het contract van een Bailly ontbonden. Zo iemand vind ik dus ook een speler die bij Bosz zou passen die direct beschikbaar is, nog maar 29 jaar (wel veel blessureleed gehad) maar het schijnt het dat Villarreal hem terugneemt.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik moet zeggen dat ik maar heel weinig spelers uit de Eredivisie interessant vind. Alleen Olij zou ik goed genoeg vinden mocht Benitez na dit seizoen vertrekken. (Als tweede keeper is hij al helemaal welkom)
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 30 Dec 2023, 11:17Ik moet zeggen dat ik maar heel weinig spelers uit de Eredivisie interessant vind.
Eens. Eigenlijk niemand. Zo’n Gijs Smal is het ook niet. Zeker als je hem vergelijkt met een Dest.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lorran van Flamengo heeft een contract tot 2025 en is als 17-jarige een bijzonder talent. Lees dat die een clausule van 50 miljoen heeft maar in hoeverre maakt dat uit als die nog maar een 1-jarig contract heeft komende zomer? United en Chelsea zitten achter hem aan, maar dat lijken mij niet bepaald clubs waar ik als groot talent nu heen zou willen gaan, dan lijkt PSV me een veel betere bestemming toch? Of zou geld dan toch uiteindelijk een grote rol gaan spelen bij zo'n jongen.

Denk dat de meeste vrijetijds scouts hem wel kennen maar toch even een filmpje erbij dan maar, iemand enig idee wat zo'n jongen moet kosten ondanks de clausule (vanwege concurrentie en contractsduur)?

Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het niveau van PSV is omhoog gegaan en zo zal je dus ook naar toekomstige versterkingen moeten gaan kijken. Dit geldt ook voor spelers die interessant zijn om te halen die binnen een aantal jaar van onderaf kunnen doorbreken.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 30 Dec 2023, 11:20 Het niveau van PSV is omhoog gegaan en zo zal je dus ook naar toekomstige versterkingen moeten gaan kijken. Dit geldt ook voor spelers die interessant zijn om te halen die binnen een aantal jaar van onderaf kunnen doorbreken.
Ergo: je zal moeten concurreren met grote buitenlandse clubs om targets lijkt me? Ik vind Antony geen goeie speler maar hij stond wel bekend als groot talent en het lijkt me dat die jongen buiten Ajax destijds genoeg opties had. Lijkt me dat PSV ook nu moet gaan kijken of dat soort spelers kunnen overtuigen toch?

Mijn post over Lorran is een voorbeeld maar je hebt natuurlijk ook jongens als Rayan Vitor zouden in dat rijtje passen. Ik heb even op Transfermarkt gekeken naar een de hoeveelheid talenten die afgelopen zomer voor 10-15 miljoen Brazilie verlieten om naar clubs in de PL en Spanje te gaan, dat waren er nogal wat....
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het geld wat Ajax heeft moeten betalen voor Antony is voor PSV nog wel een brug of twee teveel. Ajax heeft daar heel veel geld voor betaald in transfersom, makelaarsfees en doorverkoop. Ze hebben er ook veel aan verdiend, maar dit is voor PSV nog een wat te grote investering. Echter in de categorie 10 tot 15 miljoen kan je absoluut mooie talenten uit die contreien halen. Al moet je je wel bewust zijn van de extra kosten die dat soort transfers met zich meebrengen. Evenals dat op het moment je denkt een deal te hebben er opeens nog een miljoen of twee bij kan komen omdat er nog wat mensen moeten meeprofiteren.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 30 Dec 2023, 11:39 Het geld wat Ajax heeft moeten betalen voor Antony is voor PSV nog wel een brug of twee teveel. Ajax heeft daar heel veel geld voor betaald in transfersom, makelaarsfees en doorverkoop. Ze hebben er ook veel aan verdiend, maar dit is voor PSV nog een wat te grote investering. Echter in de categorie 10 tot 15 miljoen kan je absoluut mooie talenten uit die contreien halen. Al moet je je wel bewust zijn van de extra kosten die dat soort transfers met zich meebrengen. Evenals dat op het moment je denkt een deal te hebben er opeens nog een miljoen of twee bij kan komen omdat er nog wat mensen moeten meeprofiteren.
Dat is zo, ik bedoelde ook niet letterlijk Antony achtige bedragen hoor, maar zoals je zegt zullen er altijd centen bijkomen op het laatste moment.
Post Reply