Jordan Teze
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Messi
Een Voetbalprimeur polletje, waar maken we ons druk om. VP is ongeveer het grootste wespennest op deze aardkloot waar als je normaal reageert op een topic vervolgens een discussie ontstaat over de lul van Paixao in je nek
- Maax
- Meervoudig international
We lopen voor!!Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑20 Dec 2023, 09:38 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... en-az.html
Kapen!
Voordat al die kakkerlakken dat doen.
- Persepolis
- Vedette
De meeste Feyenoord fans moeten nog wakker worden.Maax wrote: ↑20 Dec 2023, 09:46We lopen voor!!Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑20 Dec 2023, 09:38 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... en-az.html
Kapen!
Voordat al die kakkerlakken dat doen.
- DonyellMalen
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
Nu schudt hij nog de hand van Malen. Binnenkort is het enkeltjes vatte.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- joop123
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Uit het AD interview met Bosz (en Slot):
In het begin heb ik daar spelers op aangesproken. Teze, Van Aanholt en Boscagli, elke training stonden die met sprints onderaan. Dus ik zei: ‘Jongens, hoe denken jullie het dan in de wedstrijd wél te brengen?’ Jordan Teze zei: ‘Trainer, ik sta altijd goed.’ Ik zei: ‘Grootste lulverhaal dat ik ooit heb gehoord! Je moet meer doen op de training.’ Ze hebben al enorme stappen gemaakt.’’
Zo zie je maar hoe zo’n jongen echt een spiegel voorgehouden moet krijgen.
In het begin heb ik daar spelers op aangesproken. Teze, Van Aanholt en Boscagli, elke training stonden die met sprints onderaan. Dus ik zei: ‘Jongens, hoe denken jullie het dan in de wedstrijd wél te brengen?’ Jordan Teze zei: ‘Trainer, ik sta altijd goed.’ Ik zei: ‘Grootste lulverhaal dat ik ooit heb gehoord! Je moet meer doen op de training.’ Ze hebben al enorme stappen gemaakt.’’
Zo zie je maar hoe zo’n jongen echt een spiegel voorgehouden moet krijgen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Best raar dat hij zich pas dit seizoen topsporter voelt en dat Peet Scheefbril dat moest doen.
Alle andere trainers waren dus boekenkakkers?
- DonyellMalen
- Legende
Bosz weet hem pas écht te raken, zo lijkt het. Al was Teze in Kick ‘t Met ook wel lovend over Ruud.
Bosz zei dit al eerder over Jordan:
Bosz zei dit al eerder over Jordan:
Iedere speler bij PSV moet continu klaar zijn om te sprinten. Punt. In het begin heb ik daar spelers op aangesproken. Teze, Van Aanholt en Boscagli, elke training stonden die met sprints onderaan. Dus ik zei: ‘Jongens, hoe denken jullie het dan in de wedstrijd wél te brengen?’ Jordan Teze zei: ‘Trainer, ik sta altijd goed.’ Ik zei: ‘Grootste lulverhaal dat ik ooit heb gehoord! Je moet meer doen op de training.’ Ze hebben al enorme stappen gemaakt.”
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk het niet. Maar misschien ken je het gevoel wel dat je in een bepaalde comfortzone zit en dat iemand je eruit haalt. Het moet je maar net raken. Iedereen doet dat op zijn eigen manier en blijkbaar slaat de manier van Bosz aan. Zo wist Ruud vorig jaar Xavi echt te raken.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- DonyellMalen
- SKERLA
- Legende
Nee, ik ben getrouwd.Standbeeld wrote: ↑05 Jan 2024, 17:40Ik denk het niet. Maar misschien ken je het gevoel wel dat je in een bepaalde comfortzone zit en dat iemand je eruit haalt. Het moet je maar net raken. Iedereen doet dat op zijn eigen manier en blijkbaar slaat de manier van Bosz aan. Zo wist Ruud vorig jaar Xavi echt te raken.
- Standbeeld
- Mister PSV
Aiiii, dat verklaart een hoop.SKERLA wrote: ↑05 Jan 2024, 18:20Nee, ik ben getrouwd.Standbeeld wrote: ↑05 Jan 2024, 17:40
Ik denk het niet. Maar misschien ken je het gevoel wel dat je in een bepaalde comfortzone zit en dat iemand je eruit haalt. Het moet je maar net raken. Iedereen doet dat op zijn eigen manier en blijkbaar slaat de manier van Bosz aan. Zo wist Ruud vorig jaar Xavi echt te raken.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Snap ook echt niet waarom Teze niet centraal gaat en Schouten gewoon op het middenveld blijft staan.
- SKERLA
- Legende
Zacht uitgedrukt. Ik vond hem heel goed.
-
- Internationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Waar had Jordan gisteren last van? Leek wel op de Bakayoko van de afgelopen weken: zowel fysiek als in 't koppie erg traag. Normaal vreet hij Bergwijn op, maar nu gaf ie 'm steeds alle ruimte en verloor regelmatig de duels. En dan hebben we het niet over het klassieke Teze'tje bij de 1-0: ogenschijnlijk ideeloos toekijken zonder idee wat er achter hem gebeurt.
PS: Ja, Teze speelt een top seizoen en juist z'n gretigheid valt vaak op. Vandaar dat ik zo verbaasd was.
PS: Ja, Teze speelt een top seizoen en juist z'n gretigheid valt vaak op. Vandaar dat ik zo verbaasd was.
-
- Vedette
Vind hem ook een kleine terugslag hebben. Oogde stuk frisser en scherper begin van het seizoen.