Transferwindow 2023/24
- ForestForest
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Jerdynho
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik verwacht wel dat PSV een aantal strategische aankopen gaat doen al dan niet grotendeels voor Jong PSV. Je kan het namelijk ook vanuit het andere perspectief bekijken: er gaan komende zomer veel spelers vertrekken en juist om processen en groepsdynamiek te waarborgen, is het fijn als er op dat moment al een grote kern staat. Dat betekend niet dat je moet gaan stapelen (dat is erg prijzig in de Winterse markt en niet wenselijk), maar je kan wel rationele overwegingen maken om spelers te halen.ShovingNE2 wrote: ↑19 Dec 2023, 16:24Het punt is inderdaad dat je niet de dynamiek in de groep wil aantasten.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑19 Dec 2023, 11:18 Ik zou graag zien dat PSV alvast voorsorteert op een zomers vertrek van Veerman/Bakayoko/Ramalho/Teze/Boscagli
Ik reken deze winter nergens op, tenzij Bella Kotchap langer duurt. Ik hoop op mooie aankopen voor Jong en O18.
Bijvoorbeeld Zeno Debast die nu voorbij komt en flink in prijs is gedaald. Miles Robinson als transfervrije optie voor de 4 CV plek. Etc. Ik zou juist dat soort aankopen toejuichen.
En de woorden dat PSV de selectie zo graag bij elkaar wilt houden, zijn denk ik ook een utopie. Ik verwacht dat een Sambo en wellicht ook een Obispo echt wel elders minuten gaan maken hoor, dan wel niet op permanente basis.
- These users thanked the author Heruone for the post:
- LeandroBonfim
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Nationale topspeler
Nypan en Bergvall. Is het toekomstig middenveld samen met Land al klaar.ShovingNE2 wrote: ↑19 Dec 2023, 16:24Het punt is inderdaad dat je niet de dynamiek in de groep wil aantasten.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑19 Dec 2023, 11:18 Ik zou graag zien dat PSV alvast voorsorteert op een zomers vertrek van Veerman/Bakayoko/Ramalho/Teze/Boscagli
Ik reken deze winter nergens op, tenzij Bella Kotchap langer duurt. Ik hoop op mooie aankopen voor Jong en O18.
Ook een goede talentvolle CB zou lekker zijn.
Last edited by Mikelvb on 19 Dec 2023, 17:35, edited 1 time in total.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
-
- Legende
Het probleem CV is getackeld met Schouten. Het probleem "6" door Van Aanholt of Veerman met het trio Tillman, Til en Saibiri voor hem. De probleemplekken zijn omgezet in nieuwe impulsen voor het elftal. Sterk gecoacht.
Voor de CL zou je het liefst een top CV zien. Allereerst is die niet voorradig en daarnaast moet deze de speelstijl zich eigen maken. Is het allemaal te kort dag voor.
Je zou wel kunnen handelen bij spelers die deze window vrijkomen. Denk aan spelers uit de Amerikaanse of Zweedse competities. Of spelers die uit contract lopen waarop clubs nog op willen verdienen. In die gevallen moet je wellicht handelen om andere clubs voor te zijn.
Voor de CL zou je het liefst een top CV zien. Allereerst is die niet voorradig en daarnaast moet deze de speelstijl zich eigen maken. Is het allemaal te kort dag voor.
Je zou wel kunnen handelen bij spelers die deze window vrijkomen. Denk aan spelers uit de Amerikaanse of Zweedse competities. Of spelers die uit contract lopen waarop clubs nog op willen verdienen. In die gevallen moet je wellicht handelen om andere clubs voor te zijn.
-
- Vedette
Nee. Zonder Obispo hebben we het ook gered en nu is Obispo er ook weer bij. Voor de rest komt Bella ook op korte termijn terug.Ardbeg wrote: ↑19 Dec 2023, 16:37Zou je echt geen centrale verdediger er bij willen?Rikkert1234 wrote: ↑19 Dec 2023, 11:16 Voor mij hoeft er voor PSV 1 niks bij deze winter maar wat jeugd spelers die 16-17-18 zijn zie ik graag komen. Vooral in de verdediging valt het wel mee hoeveel aanstormend talent we hebben.
-
- Meervoudig international
Eens.koetje wrote: ↑19 Dec 2023, 18:27Het probleem CV is getackeld met Schouten. Het probleem "6" door Van Aanholt of Veerman met het trio Tillman, Til en Saibiri voor hem. De probleemplekken zijn omgezet in nieuwe impulsen voor het elftal. Sterk gecoacht.
Je zou wel kunnen handelen bij spelers die deze window vrijkomen. Denk aan spelers uit de Amerikaanse of Zweedse competities. Of spelers die uit contract lopen waarop clubs nog op willen verdienen. In die gevallen moet je wellicht handelen om andere clubs voor te zijn
+ ABK komt nog terug voor RCV, en daar wordt bij PSV nog steeds veel van verwacht.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Je moet vooral niet denken dat we de CL kunnen winnen op de transfermarkt. Deze groep heeft het mijn inziens verdiend om te kijken hoe ver ze kunnen komen.
Arne Slot kreeg vorig jaar een extra verdediger en die 2 miljoen zijn ze gewoon kwijt. Alles wat je nu koopt moet een homerun zijn en die kans is groter in de zomer dan nu.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik vind het apart. Als je nu die topverdediger zou kunnen halen en dat wil je niet. Beats me. Wedden op Obispo. Tja. Als je van risico's houdt. Schouten doet het goed maar hoort en verdient zijn middenveldplek. Ook in die linie mag er geïnvesteerd worden. Dat ineens niet vinden vind ik uiterst opportunistisch.
-
- Vedette
Als je die kan halen? Ja zeker. Maar welke topverdediger die direct in te passen is én beter is dan Schouten, ABK en Ramalho, is nu beschikbaar? Ik zou (zeker nu) in ieder geval geen gokjes als Miles Robinson aan trekken, dat is totaal onnodig.Ardbeg wrote: ↑20 Dec 2023, 18:18 Ik vind het apart. Als je nu die topverdediger zou kunnen halen en dat wil je niet. Beats me. Wedden op Obispo. Tja. Als je van risico's houdt. Schouten doet het goed maar hoort en verdient zijn middenveldplek. Ook in die linie mag er geïnvesteerd worden. Dat ineens niet vinden vind ik uiterst opportunistisch.
- Trixm
- Vedette
Schouten als CV is om meerdere redenen een blessing in disquise, een extra vrije plek op het middenveld.Ardbeg wrote: ↑20 Dec 2023, 18:18 Ik vind het apart. Als je nu die topverdediger zou kunnen halen en dat wil je niet. Beats me. Wedden op Obispo. Tja. Als je van risico's houdt. Schouten doet het goed maar hoort en verdient zijn middenveldplek. Ook in die linie mag er geïnvesteerd worden. Dat ineens niet vinden vind ik uiterst opportunistisch.
Saibari is underrated.
- Ardbeg
- Mister PSV
Heb het ook niet over gokjes. Ik zeg letterlijk topverdediger. Ik hoor meer mensen over BK maar in het mini beetje dat hij speelde liet hij nog bar weinig zien. Of dat komt door inpassen is wat anders maar dat mensen Obispo als optie aandragen na de zoveelste blessure, vind ik op zijn zachts gezegd opportuun. Of Ramalho. Of Teze op CV. Het loopt nu ok maar dat heeft het ook járen niet gedaan. Met deze spelers.Chucky wrote: ↑20 Dec 2023, 18:23Als je die kan halen? Ja zeker. Maar welke topverdediger die direct in te passen is én beter is dan Schouten, ABK en Ramalho, is nu beschikbaar? Ik zou (zeker nu) in ieder geval geen gokjes als Miles Robinson aan trekken, dat is totaal onnodig.Ardbeg wrote: ↑20 Dec 2023, 18:18 Ik vind het apart. Als je nu die topverdediger zou kunnen halen en dat wil je niet. Beats me. Wedden op Obispo. Tja. Als je van risico's houdt. Schouten doet het goed maar hoort en verdient zijn middenveldplek. Ook in die linie mag er geïnvesteerd worden. Dat ineens niet vinden vind ik uiterst opportunistisch.
Wat bedoel je met beschikbaar. Te koop? Of wat vraag je?
Dat hele Schouten gebeuren. Lachen maar hij is véél beter op de plek waar hij hoort en verdient. Bijna buitenaards om te lezen dat "we" ineens geen top verdediger voor de lange termijn zouden moeten halen. BK heeft nog niks laten zien waarom hij die speler is op het begin. Door wennen wellicht. Z'n blessure was pech en z'n talent is kenbaar maar tegen de tijd dat hij inpast issie weg want 100% onhaalbaar.
Echt hoor. Beats me. Nu kunnen we.
-
- Internationale topspeler
Het gaat er meer om dat wij, en ook dus de technische staf van PSV, denken dat de winterstop niet het moment is om zoiets te doen. Over het algemeen zijn spelers gewoon duurder of helemaal niet beschikbaar voor een transfer, waardoor je dus minder keus hebt. We hebben het nu ook niet echt nodig, waarom zou je het dan doen?
-
- Nationale topspeler
Maar hoezo is dit het moment? Spelers zitten midden in het seizoen bij hun club, die clubs zullen de absolute hoofdprijs vragen, die spelers hebben geen tijd om te wennen in een voorseizoen etc. Op basis van wat is dit dan het moment? Behalve dat we wellicht geld hebben?
- Standbeeld
- Mister PSV
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Zou ik ook zeggen. Moet misschien zelfs wel van Brands.
Maar als de droom-CV ineens beschikbaar is en onzeker is of dat in de zomer nog zo is, zet Earnie heel snel weer zijn koksmuts op.
- trouwepsvfan
- Vedette
Nul urgency? Er is letterlijk geen fatsoenlijke back-up voor Schouten
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- Ardbeg
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- ShovingNE2
- Site Admin
Ben het niet oneens met je, maar de winter voor een EK/WK is dat makkelijker omdat topspelers bij toplanden net bij hun club buiten de boot vallen dan speeltijd willen. Laten we eerlijk zijn: RR redde Europees voetbal voor ons. Maar als Bella Kotchap echt fit wordt zou ik het niet doen.
Søren Jij reageert heel vaak verongelijkt hoe je wordt aangepakt. Zelf kom je ook niet veel verder dan clowntjes of calimero's plaatsen bij mensen die je niet mag. Moet je lekker zelf weten: maar wil jij alsjeblieft niet meer zo janken als je vermeend onrecht wordt aangedaan. Dat is echt heel droevig.
Plaats die clowntjes, interesseert niemand een reet want ze weten wat voor een figuur je bent, maar man-up en klaag niet als je het tegenkrijgt. Of flikker op naar een blijf van mijn wijf huis zonder internet. Capiche?
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Ardbeg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Patje topper.trouwepsvfan wrote: ↑20 Dec 2023, 20:41Nul urgency? Er is letterlijk geen fatsoenlijke back-up voor Schouten
- ShovingNE2
- Site Admin
Precies. Ook tegen Arsenal konden we het opvangen. Ik ben best voor een middenvelder erbij. Maar dat we afwezigheid van Schouten niet kunnen opvangen is naar mijn beleving bezijden de waarheid.
Ik ga hem callen: Mauro gaat daar ook kunnen spelen.
Ik ga hem callen: Mauro gaat daar ook kunnen spelen.
-
- Legende
Dat probleem is al opgelost.trouwepsvfan wrote: ↑20 Dec 2023, 20:41Nul urgency? Er is letterlijk geen fatsoenlijke back-up voor Schouten
Of Van Aanholt. Of Veerman met daarvoor de drie lopers Til, Saibari, Tillman.
- Standbeeld
- Mister PSV
Mauro mist de inhoud en het fysiek voor 6. Back is de enige positie waar hij kans op slagen heeft momenteel.
- ShovingNE2
- Site Admin
In deze selectie is dat zijn positie. Maar ik vraag mij af of je gelijk hebt dat het hem aan inhoud ontbreekt. Eerste wedstrijd na lange revalidatie: volledig duel. Pfff. Maar goed: ik sluit het niet uit. Als hij daar gaat spelen en hij zakt finaal door het ijs en kost ons de CL finale dan weet niemand meer wat ik gezegd heb.Standbeeld wrote: ↑20 Dec 2023, 20:48Mauro mist de inhoud en het fysiek voor 6. Back is de enige positie waar hij kans op slagen heeft momenteel.