Noa Lang

Spelers A-selectie.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Kans lijkt groter dat ‘ie donderdag terug is.

SNDR87
Lid 2e elftal

Is die nu wel fit voor morgen of opnieuw geblesseerd?
Madueke
Legende

Dat eerste horen we straks bij de persco, maar voor iemand die deze week pas kon aansluiten bij de groepstraining lijkt het me te vroeg. Hopelijk hebben ze een beetje geleerd van de vorige keer.
Ardbeg
Mister PSV

SNDR87 wrote: 20 Dec 2023, 12:30 Is die nu wel fit voor morgen of opnieuw geblesseerd?
Beide niet. Hij moet weer wedstriijdfit worden.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    René1978
    Doldenaar
    Regelmatige invaller

"... and i promise they ain't ready."
    Voetballen als in een wraakactiefilm, ik ga er eens goed voor zitten als hij terug is..
    Hatseflats
    Vedette

Doldenaar wrote: 20 Dec 2023, 12:48 "... and i promise they ain't ready."
    Voetballen als in een wraakactiefilm, ik ga er eens goed voor zitten als hij terug is..
    Jonge, daar bende gij hullemoal nie klaar vur!
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    RV1913
    NilisInOranje
    Regelmatige invaller

DonyellMalen wrote: 20 Dec 2023, 12:29 Kans lijkt groter dat ‘ie donderdag terug is.

Ik ben het niet oneens met hem, maar mooi om te zien dat hij Bosz nu publiekelijk God noemt.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

NilisInOranje wrote: 20 Dec 2023, 16:47
    DonyellMalen wrote: 20 Dec 2023, 12:29 Kans lijkt groter dat ‘ie donderdag terug is.

Ik ben het niet oneens met hem, maar mooi om te zien dat hij Bosz nu publiekelijk God noemt.
    Tijd voor een halo'tje op die emoji?
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Mooie woorden van Bosz over (sociaal)leider Noa:
    Bosz, lachend: ,,Ja, Noa... Weet je, ik kende die jongen niet, maar ik had wel een beeld van hem. Gebaseerd op wat ik in de media las. Bij PSV vroegen ze me: ‘Peter, wat als we Noa Lang halen?’ Ik zei: ‘Oeh, dat is wel een flinke uitdaging in je selectie.’ Maar ik kende hem dus zelf niet. Inmiddels wel. En ik zeg jullie: dit gaat een leider worden. Als-ie het al niet is. In het veld, buiten het veld, beide. Hij brengt bij PSV sfeer. Rapt zijn eigen nummer. Nieuwe jongens? Noa bekommert zich om hen. Ik vroeg aan Malik Tillman of hij een beetje gewend was. ‘Ja’, zei hij. ‘Noa nodigt me regelmatig uit. En dan nodigt hij ook de kapper uit en zitten we bij hem thuis.’ Dan denk ik: dat hoef je niet te doen. Maar hij doet het wel. Gaaf.

,,En diezelfde Noa gaat na een wedstrijd naar Jordan Teze toe en zegt: ‘Waardeloze wedstrijd van je. Je hebt alles breed en terug gespeeld. Speel die ballen vooruit. Dat kun je hartstikke goed!’ Achter iemands rug is het heel makkelijk praten. Maar in je gezicht, dat doet een leider.’’
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 7):
    Tutti FruttiComeOnPSVRen HöekBreurMithrasZuc0SomaQan
    Siemen
    Nationale topspeler

Thijs wrote: 23 Dec 2023, 08:46 Mooie woorden van Bosz over (sociaal)leider Noa:
    Bosz, lachend: ,,Ja, Noa... Weet je, ik kende die jongen niet, maar ik had wel een beeld van hem. Gebaseerd op wat ik in de media las. Bij PSV vroegen ze me: ‘Peter, wat als we Noa Lang halen?’ Ik zei: ‘Oeh, dat is wel een flinke uitdaging in je selectie.’ Maar ik kende hem dus zelf niet. Inmiddels wel. En ik zeg jullie: dit gaat een leider worden. Als-ie het al niet is. In het veld, buiten het veld, beide. Hij brengt bij PSV sfeer. Rapt zijn eigen nummer. Nieuwe jongens? Noa bekommert zich om hen. Ik vroeg aan Malik Tillman of hij een beetje gewend was. ‘Ja’, zei hij. ‘Noa nodigt me regelmatig uit. En dan nodigt hij ook de kapper uit en zitten we bij hem thuis.’ Dan denk ik: dat hoef je niet te doen. Maar hij doet het wel. Gaaf.

,,En diezelfde Noa gaat na een wedstrijd naar Jordan Teze toe en zegt: ‘Waardeloze wedstrijd van je. Je hebt alles breed en terug gespeeld. Speel die ballen vooruit. Dat kun je hartstikke goed!’ Achter iemands rug is het heel makkelijk praten. Maar in je gezicht, dat doet een leider.’’
    Prachtig. Ik ben ook echt zo blij met Lang. Hopelijk komt ie snel terug! Als voetballer een topper, als persoon een sfeermaker, iemand waarvoor je naar het stadion komt. Ik ben benieuwd hoe Bosz het team neerzet met Noa en Lozano.
    DonyellMalen
    Legende

Gouden gozer man. Topper.
    Hatseflats
    Vedette

Ook hier weer een mooi beeld hoe menigeen hartstikke tegen de aankoop Lang was. Maar toch wel weer een schot in de roos gebleken.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Ik was er een van, maar ben inmiddels ‘ietwat ‘ bijgedraaid :mrgreen: Hoewel… zijn blessuregevoeligheid :wonder:
    Armada
    Internationale topspeler

Bijzonder gevoel bij de combi Noa x PSV, kon nog wel eens speciaal worden.

De enige topclub in NL die hem waardeert en koestert. Doet veel met zulke gasten.
    Eenhoopjob
    Basisspeler

Siemen wrote: 23 Dec 2023, 09:32Als voetballer een topper, als persoon een sfeermaker, iemand waarvoor je naar het stadion komt.
    Die ene man ging juist NIET naar het stadion voor Noa. Ben benieuwd hoe het inmiddels met hem gaat.
    René1978
    Nationale topspeler

Leuk verhaal van Stef de Bont over de roots van Noa in de VI kerstspecial, heb het net in de trein zitten lezen. Het staat ook op Pro overigens.

https://www.vi.nl/pro/overig/het-ware-g ... n-noa-lang
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Hij brengt wel een frivoliteit, spirit, leiderschap en een duidelijk doel met zich zo bleek in de eerste wedstrijden. Kampioenen worden en succesvol zijn met PSV. Fijn dat hij deze rol ook oppakt.

Het heel blijven dat hoop ik ook, het viel mij in de eerste wedstrijden al erg op hoeveel hij gezocht wordt door tegenstanders en natuurlijk zijn eigen uitdagende spel.

In dat opzicht hoop ik dat hij zich kan ontpoppen tot wat Tadic in Amsterdam eerder deed.
    DonyellMalen
    Legende

René1978 wrote: 24 Dec 2023, 18:15 Leuk verhaal van Stef de Bont over de roots van Noa in de VI kerstspecial, heb het net in de trein zitten lezen. Het staat ook op Pro overigens.

https://www.vi.nl/pro/overig/het-ware-g ... n-noa-lang
    Had dit verhaal nog niet gelezen, maar erg leuk geschreven en geeft mooi beeld wat voor een toffe gozer Noa is. 8)
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Dino85
    DonyellMalen
    Legende

:grin:

Standbeeld
    Mister PSV

"Met PSV wil ik kampioen worden, liefst al in april, zodat je helemaal niets van de eredivisie hebt overgelaten", aldus Lang. "Dat is niet arrogant bedoeld, maar een ambitie die iedereen in ons team heeft. Koud bij een rondrit op een platte kar in april? Maakt niet uit. Hoe kouder, hoe leuker het feestje wordt. En dan zing ik iedereen wel warm, haha."
    👀
    https://www.vandaaginside.nl/nieuws/noa ... nt-bedoeld
    DonyellMalen
    Legende

Noa op de platte kar gaat echt goud worden.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 07 Jan 2024, 14:21
    "Met PSV wil ik kampioen worden, liefst al in april, zodat je helemaal niets van de eredivisie hebt overgelaten", aldus Lang. "Dat is niet arrogant bedoeld, maar een ambitie die iedereen in ons team heeft. Koud bij een rondrit op een platte kar in april? Maakt niet uit. Hoe kouder, hoe leuker het feestje wordt. En dan zing ik iedereen wel warm, haha."
    👀
    https://www.vandaaginside.nl/nieuws/noa ... nt-bedoeld
    Noa is de afgelopen maanden meer in de media te vinden dan op het veld. Prima die praatjes, maar dan moet je ze nu wel gaan beginnen waar te maken.
    Jur1913
    Internationale topspeler

AddoCultheld wrote: 07 Jan 2024, 14:24
    Noa is de afgelopen maanden meer in de media te vinden dan op het veld. Prima die praatjes, maar dan moet je ze nu wel gaan beginnen waar te maken.
    Ze zijn toch aardig op weg om in april kampioen te worden en helemaal niets van de Eredivisie over te laten
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    Ardbeg
    Ardbeg
    Mister PSV

Ook geen idee wanneer hij ze niet heeft waargemaakt voor zijn blessure.
    DonyellMalen
    Legende

Ardbeg wrote: 07 Jan 2024, 14:55 Ook geen idee wanneer hij ze niet heeft waargemaakt voor zijn blessure.
    Maar echt. Letterlijk elke wedstrijd mega bepalend geweest.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Ardbeg
    Post Reply