Kans lijkt groter dat ‘ie donderdag terug is.
Noa Lang
- Hatseflats
- Vedette
Jonge, daar bende gij hullemoal nie klaar vur!
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- RV1913
-
- Regelmatige invaller
Ik ben het niet oneens met hem, maar mooi om te zien dat hij Bosz nu publiekelijk God noemt.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Tijd voor een halo'tje op die emoji?NilisInOranje wrote: ↑20 Dec 2023, 16:47Ik ben het niet oneens met hem, maar mooi om te zien dat hij Bosz nu publiekelijk God noemt.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Mooie woorden van Bosz over (sociaal)leider Noa:
Bosz, lachend: ,,Ja, Noa... Weet je, ik kende die jongen niet, maar ik had wel een beeld van hem. Gebaseerd op wat ik in de media las. Bij PSV vroegen ze me: ‘Peter, wat als we Noa Lang halen?’ Ik zei: ‘Oeh, dat is wel een flinke uitdaging in je selectie.’ Maar ik kende hem dus zelf niet. Inmiddels wel. En ik zeg jullie: dit gaat een leider worden. Als-ie het al niet is. In het veld, buiten het veld, beide. Hij brengt bij PSV sfeer. Rapt zijn eigen nummer. Nieuwe jongens? Noa bekommert zich om hen. Ik vroeg aan Malik Tillman of hij een beetje gewend was. ‘Ja’, zei hij. ‘Noa nodigt me regelmatig uit. En dan nodigt hij ook de kapper uit en zitten we bij hem thuis.’ Dan denk ik: dat hoef je niet te doen. Maar hij doet het wel. Gaaf.
,,En diezelfde Noa gaat na een wedstrijd naar Jordan Teze toe en zegt: ‘Waardeloze wedstrijd van je. Je hebt alles breed en terug gespeeld. Speel die ballen vooruit. Dat kun je hartstikke goed!’ Achter iemands rug is het heel makkelijk praten. Maar in je gezicht, dat doet een leider.’’
Bosz, lachend: ,,Ja, Noa... Weet je, ik kende die jongen niet, maar ik had wel een beeld van hem. Gebaseerd op wat ik in de media las. Bij PSV vroegen ze me: ‘Peter, wat als we Noa Lang halen?’ Ik zei: ‘Oeh, dat is wel een flinke uitdaging in je selectie.’ Maar ik kende hem dus zelf niet. Inmiddels wel. En ik zeg jullie: dit gaat een leider worden. Als-ie het al niet is. In het veld, buiten het veld, beide. Hij brengt bij PSV sfeer. Rapt zijn eigen nummer. Nieuwe jongens? Noa bekommert zich om hen. Ik vroeg aan Malik Tillman of hij een beetje gewend was. ‘Ja’, zei hij. ‘Noa nodigt me regelmatig uit. En dan nodigt hij ook de kapper uit en zitten we bij hem thuis.’ Dan denk ik: dat hoef je niet te doen. Maar hij doet het wel. Gaaf.
,,En diezelfde Noa gaat na een wedstrijd naar Jordan Teze toe en zegt: ‘Waardeloze wedstrijd van je. Je hebt alles breed en terug gespeeld. Speel die ballen vooruit. Dat kun je hartstikke goed!’ Achter iemands rug is het heel makkelijk praten. Maar in je gezicht, dat doet een leider.’’
-
- Nationale topspeler
Prachtig. Ik ben ook echt zo blij met Lang. Hopelijk komt ie snel terug! Als voetballer een topper, als persoon een sfeermaker, iemand waarvoor je naar het stadion komt. Ik ben benieuwd hoe Bosz het team neerzet met Noa en Lozano.Thijs wrote: ↑23 Dec 2023, 08:46 Mooie woorden van Bosz over (sociaal)leider Noa:
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- Hatseflats
- Vedette
Ook hier weer een mooi beeld hoe menigeen hartstikke tegen de aankoop Lang was. Maar toch wel weer een schot in de roos gebleken.
-
- Basisspeler
-
- Nationale topspeler
Leuk verhaal van Stef de Bont over de roots van Noa in de VI kerstspecial, heb het net in de trein zitten lezen. Het staat ook op Pro overigens.
https://www.vi.nl/pro/overig/het-ware-g ... n-noa-lang
-
- Lid scoutingsteam
Hij brengt wel een frivoliteit, spirit, leiderschap en een duidelijk doel met zich zo bleek in de eerste wedstrijden. Kampioenen worden en succesvol zijn met PSV. Fijn dat hij deze rol ook oppakt.
Het heel blijven dat hoop ik ook, het viel mij in de eerste wedstrijden al erg op hoeveel hij gezocht wordt door tegenstanders en natuurlijk zijn eigen uitdagende spel.
In dat opzicht hoop ik dat hij zich kan ontpoppen tot wat Tadic in Amsterdam eerder deed.
Het heel blijven dat hoop ik ook, het viel mij in de eerste wedstrijden al erg op hoeveel hij gezocht wordt door tegenstanders en natuurlijk zijn eigen uitdagende spel.
In dat opzicht hoop ik dat hij zich kan ontpoppen tot wat Tadic in Amsterdam eerder deed.
- DonyellMalen
- Legende
Had dit verhaal nog niet gelezen, maar erg leuk geschreven en geeft mooi beeld wat voor een toffe gozer Noa is.René1978 wrote: ↑24 Dec 2023, 18:15 Leuk verhaal van Stef de Bont over de roots van Noa in de VI kerstspecial, heb het net in de trein zitten lezen. Het staat ook op Pro overigens.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Dino85
- Standbeeld
- Mister PSV
"Met PSV wil ik kampioen worden, liefst al in april, zodat je helemaal niets van de eredivisie hebt overgelaten", aldus Lang. "Dat is niet arrogant bedoeld, maar een ambitie die iedereen in ons team heeft. Koud bij een rondrit op een platte kar in april? Maakt niet uit. Hoe kouder, hoe leuker het feestje wordt. En dan zing ik iedereen wel warm, haha."
https://www.vandaaginside.nl/nieuws/noa ... nt-bedoeld
- DonyellMalen
- Legende
-
- Internationale topspeler
Noa is de afgelopen maanden meer in de media te vinden dan op het veld. Prima die praatjes, maar dan moet je ze nu wel gaan beginnen waar te maken.Standbeeld wrote: ↑07 Jan 2024, 14:21"Met PSV wil ik kampioen worden, liefst al in april, zodat je helemaal niets van de eredivisie hebt overgelaten", aldus Lang. "Dat is niet arrogant bedoeld, maar een ambitie die iedereen in ons team heeft. Koud bij een rondrit op een platte kar in april? Maakt niet uit. Hoe kouder, hoe leuker het feestje wordt. En dan zing ik iedereen wel warm, haha."
https://www.vandaaginside.nl/nieuws/noa ... nt-bedoeld
-
- Internationale topspeler
Ze zijn toch aardig op weg om in april kampioen te worden en helemaal niets van de Eredivisie over te latenAddoCultheld wrote: ↑07 Jan 2024, 14:24Noa is de afgelopen maanden meer in de media te vinden dan op het veld. Prima die praatjes, maar dan moet je ze nu wel gaan beginnen waar te maken.
- DonyellMalen
- Legende
Maar echt. Letterlijk elke wedstrijd mega bepalend geweest.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Ardbeg