Transferwindow 2023/24
- mateja
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Een Veerman die bijvoorbeeld tegen Dortmund scoort zal ook wel wat doen met zijn waarde. Absurd om meer met verkopen bezig te zijn dan met dit fantastische seizoen.
- These users thanked the author mateja for the post (total 2):
- MC Hammer • Voormalig KG
- Armada
Joh, die jongens willen toch ook zelf kampioen worden. Dat is het enorme voordeel van hoe PSV ervoor staat: pole position voor het kampioenschap en nog minimaal een ronde CL.
- These users thanked the author Armada for the post (total 3):
- mateja • guus • ShovingNE2
- MC Hammer
- International
Eens. Dit team moet versterkt worden, niet verzwakt.
Juist omdat de titel al bijna binnen is, en CL miljoenen dus ook, is de noodzaak om te verkopen klein. We gaan toch al winst maken, op deze manier. Er komt een EK aan, waar spelers meer waard kunnen worden. Totaal geen reden om de selectie te verzwakken.
Juist omdat de titel al bijna binnen is, en CL miljoenen dus ook, is de noodzaak om te verkopen klein. We gaan toch al winst maken, op deze manier. Er komt een EK aan, waar spelers meer waard kunnen worden. Totaal geen reden om de selectie te verzwakken.
Hammertime!
-
- Vedette
Verkopen voor een club als PSV moet een middel zijn om te groeien, en het moet geen doel op zich zijn.
- These users thanked the author Chucky for the post (total 2):
- mateja • ShovingNE2
-
Maar hij werd afgelopen zomer nadrukkelijk genoemd bij PSV en als dat echt zo was, dan is het wel goed gezien door de scouting/Stewart. Klinkt alsof ook dat dan een schot in de roos was geweest.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als ik hoor dat Noni 15 miljoen moet kosten.... Tempting
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
Had hij ookniet heimwee terug naar Engeland? Ik gok dat hij liever daar blijft dan..
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Veel geld voor een speler die er driekwart van de tijd uit ligt met blessures.
- ShovingNE2
- Site Admin
Was dat niet iets tijdelijke? Maar inderdaad, dat kan een issue zijn.
Nog steeds?
-
- Vaste waarde in elftal
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Als je niet of nauwelijks speelt is de kans op blessures ook kleiner. Wat mij betreft is Noni een Nogo. Pun intended.
Tenzij we hem transfervrij of voor een nietszeggend bedrag kunnen fixen uiteraard. Maar dat gaat niet gebeuren.
Tenzij we hem transfervrij of voor een nietszeggend bedrag kunnen fixen uiteraard. Maar dat gaat niet gebeuren.
- ShovingNE2
- Site Admin
Speelt hij niet in het tweede? Hij traint ook met de a-selectie. Maar eens: als er twijfels zijn niet doen.
-
- Vaste waarde in elftal
Mocht gisteren de laatste 10 minuten invallen bij een belachelijk slecht Chelsea.ShovingNE2 wrote: ↑25 Dec 2023, 11:39 Speelt hij niet in het tweede? Hij traint ook met de a-selectie. Maar eens: als er twijfels zijn niet doen.
Moet ik er ook eerlijk bij vertellen dat hij met balverlies de 2-0 van Wolves veroorzaakte
Maar dat komt dan vooral dat hij nog iets wil forceren in die laatste minuten.
Ik zou in ieder geval even met hem gaan praten maar ik ben dan ook fan van Noni
- ShovingNE2
- Site Admin
Heeft bij O21 Engeland alles gespeeld. Maar ook een paar keer blessures.8 miljoen met terugkoopclausule van 20.
-
- Nationale topspeler
Waarom een terugkoopclausule. Ik denk dat Chelsea onderhand wanhopig genoeg is om spelers als Noni voor 8 miljoen gewoon te laten gaan als het betekent dat ze ergens anders weer 70 miljoen kunnen verbrassen…ShovingNE2 wrote: ↑25 Dec 2023, 11:49 Heeft bij O21 Engeland alles gespeeld. Maar ook een paar keer blessures.8 miljoen met terugkoopclausule van 20.
Los daarvan zou ik ook echt geen cent meer betalen dan 8 miljoen voor Noni. Schat zijn potentieel nog steeds hoger in dan Baka op basis van soort kwaliteiten (explosiviteit van Noni is denk ik beter voor de top), maar als die wel weer tegen blessures aan gaat lopen raak je hem aan de straatstenen niet kwijt ben ik bang.
- Lente
- Meervoudig international
Ik weet niet in hoeverre Noni gegroeid is in reliability. Dit was onder Roger nogal een issue en is iets wat onder Bosz zeker ook van belang is. Kijk welke stappen Teze en Boscagli (afgaande op het interview met Bosz afgelopen week) hebben moeten zetten onder Bosz mbt het maken van sprints. Dit was niet Noni’s sterke punt in ieder geval. Ik weet of hij daar in gegroeid is of een knop in omgezet heeft, maar ook al was hij wel fit, dan nog was het geen zekerheidje onder Schmidt mede hierom. Daarnaast heeft Noni een absurt lang contract bij Chelsea met PL salaris dus buiten de afkoopsom richting Chelsea zul je ook richting Noni persoonlijk over de brug moeten komen en ik vraag me af of dat voor de voetballer Noni verantwoordelijk is voor een club als PSV (uit de eredivisie). Ik zou er m’n vingers niet aan branden.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Wat mij betreft gebeurt er niks in de eerste 11 + 7 posities. Sambo is eigenlijk de enige die echt aan te weinig minuten komt.
Ook de groepsdynamiek moet je nu niet te veel verstoren.
Ook de groepsdynamiek moet je nu niet te veel verstoren.
-
- Lid scoutingsteam
Had gekund, ware het niet dat hij dit seizoen uitblinkt op linksbuiten en laat deze plek nu net meer dan dubbel bezet zijn. Op rechtsbuiten/midden was hij een aardig talent wat leuk meedeed in het degradatie jaar van Leeds.
Gnonto, de ook zo bewierookte, raakt intussen al twee jaar geen pepernoot goed daar. Piroe zet zijn vorm door van vorig jaar, mooi voor hem.
-
- Lid scoutingsteam
Zolang niet duidelijk is waarom hij persé wilde vertrekken vorige winter. Zou ik hem zeker niet blind laten tekenen. Er lag een persoonlijke reden ten grondslag werd dat ik gezegd vanuit PSV, die Noni zelf moest delen, werd gecommuniceerd dacht ik.
De ogen voor deze positie op de toekomst in de Academy, binnen of buiten de landsgrenzen.
Noni zal daarnaast, ook als hij zou willen, veelste veel geld moeten kosten of er zal een constructie gemaakt worden zoals bij andere grote clubs als PSG en Bayern ook gemaakt worden. We hebben al 3 buitenspelers van de buitencategorie voor PSV begrippen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Maar dat is binnen PSV wel duidelijk natuurlijk.Voormalig KG wrote: ↑25 Dec 2023, 13:43Zolang niet duidelijk is waarom hij persé wilde vertrekken vorige winter. Zou ik hem zeker niet blind laten tekenen. Er lag een persoonlijke reden ten grondslag werd dat ik gezegd vanuit PSV, die Noni zelf moest delen, werd gecommuniceerd dacht ik.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Voormalig KG