Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Lente wrote: 25 Dec 2023, 10:16 Het gaat niet om steun vanuit de spelersgroep, het gaat om steun vanuit directie. Ruud zocht naar onvoorwaardelijke steun bij de directie maar heeft die niet gekregen / onvoldoende gevonden. Zodoende was de maat vol voor hem en heeft hij de eer aan zichzelf gehouden. Ik vind dat dit juist heel erg duidelijk uit het interview naar voren komt. En zoals al door meerdere aangegeven, hij heeft intimi, mensen die hij vertrouwt en aan wiens mening hij waarde hecht, benaderd voordat hij de stap nam. Juist heel weloverwogen allemaal.
Het kwam ook (of juist niet) uit de spelersgroep, dat weet ik 100%.
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 25 Dec 2023, 10:37Het kwam ook (of juist niet) uit de spelersgroep, dat weet ik 100%.
Ik weet het zeker, denk ik.
Oh PSV wat je met me doet…
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 24 Dec 2023, 16:48
Ykhim wrote: 24 Dec 2023, 00:45Dit kan best zijn hoor, maar het doet niks af aan het feit dat RvN in zijn eerste seizoen als volwaardig trainer 2e is geworden én twee prijzen heeft gepakt, terwijl het hem op een aantal manieren niet makkelijker is gemaakt. Dat is gewoon onverenigbaar met de keiharde conclusies die jij continu over de trainer van Nistelrooij trekt.
Dat klopt. Als je het narratief op deze manier spint tenminste. Maar nogmaals, we hebben het over dezelfde persoon die in datzelfde jaar vrijwel alle steun en vertrouwen van zijn TS, directie en spelersgroep is verloren en die door sommige spelers (ik denk dat het al wel helder is wie dit zijn) letterlijk is weggezet als 'clown'. Dat is ook volstrekt onverenigbaar met de feiten/prestaties die jij noemt. Uiteindelijk is het een heel raar seizoen geweest. Een hele grote paradox vol met tegenstrijdigheden waarin zowel PSV als BVO als specifieke individuen ontzettend veel dingen fout hebben gedaan en/of hebben verkloot, maar tegelijkertijd ook hele knappe prestaties hebben geboekt.

En het is trouwens best verklaarbaar en verenigbaar. Daartoe heb ik zelf niet alleen een poging gedaan, maar ook andere personen op dit forum dan wel gerespecteerde journalisten zoals een Pieter Zwart. Op dat vlak kunnen onze conclusies ook prima hand in hand gaan. Het is zoals jij zelf al aangeeft dat Ruud nooit een toptrainer is of gaat worden. Enkel trek ik hem op dat vlak wegens bepaalde redenen, bronnen en eigen observaties nog een streep verder.
XaviS7mons wrote: 24 Dec 2023, 11:17 Ruud stelde Saibari op als rechtsbuiten. Dan heb je er echt de ballen verstand van
Het opstellen van Saibari op een buitenpositie is geen rare gedachte oid. Het draait vooral om de rol, details en invulling daarvan. Daar ging het fout.
Armada wrote: 24 Dec 2023, 09:55 Dit is natuurlijk een vrij pijnlijke bladzijde in onze historie.

Nee, Ruud stond er niet zo goed op- semi-publiek geheim was dat. Nee, het was ook geen makkelijk jaar- dat zou het voor geen enkele trainer zijn. Op naam, charme en uitstraling heeft hij iets uit de groep kunnen trekken. Speltechnisch/tactisch heel erg weinig.

Dat men door wilde met Ruud, onder bepaalde omstandigheden/randvoorwaarden, was eerder een geste van “grote kerels”. PSV had zich niet aan de afspraken gehouden met Ruud.

Al die zaken kunnen tegelijk waar zijn, zonder dat ze elkaar hoeven uit te sluiten.
Er zijn inderdaad onsmakelijke dingen gebeurd en Brands mag daarin best een boete kleed aantrekken. Van valse beloftes die gedaan zijn (2e plek halen om baan veilig te houden) tot aan de situatie in de winterstop waarbij er voor een vergelijkbare manier van handelen als met Marcel Keijzer en Overmars destijds bij Ajax is gekozen. Nu is investeren in de winter duur en lastig en kwam er in maart een nieuwe TD, maar dat riedeltje kwam Brands toevallig ook verdomde goed uit om de positie van Ruud gedurende de 2e seizoenshelft meer te kunnen laten wankelen.

Voor zover ik heb gehoord zijn de spanningen tussen Ruud en Brands toen ook echt op scherp gezet, waarbij elkaar nogal wat dingen verweten zijn. Geen idee hoe betrouwbaar het trouwens is, maar ik heb in die periode toen ook via via gehoord dat Ruud eruit geknikkerd was als PSV had verloren in de Kuip uit bij Feyenoord.

Hopelijk leert PSV van deze situatie. Vooral in de eerste plaats, omdat Ruud nooit hoofdtrainer had mogen worden en de signalen daarvoor al heel duidelijk waren van betrokkenen binnen de club.
Lente wrote: 24 Dec 2023, 13:59Alleen een goede journalist plaatst pas artikel nadat hij dit bevestigd heeft gekregen, hoor en wederhoor, maar alle direct betrokkenen hielden de kaken stijf op elkaar om het gezamenlijke belang te dienen. Vandaar dat er nooit eerder iets officieels naar buiten is gekomen. Alleen de Telegraaf kon zich niet aan deze journalistieke spelregels houden, maar what is new.
Nah, dit was al heel lang bekend. FC Afkicken heeft het wel eens gezegd, maar omdat ze media waren, zijn zij altijd 'backstage' aanwezig bij de persconferenties en in de media ruimtes etc. Daar was al na de winterstop bekend dat er een bepaalde sfeer hing dat het alles behalve boterde tussen bepaalde partijen. Dat Veerman na de winterstop met een extreem zure kop rondliep en een mediaverbod vanuit de club had gekregen was typerend. Net als de vraagstelling van Hans Kraaij voorafgaand aan de bekerfinale aan Stewart. Iets in de zin van "gaan jullie volgend jaar nog met V. Nistelrooij door?", terwijl V. Nistelrooij gewoon een doorlopend contract had voor dit seizoen. Ook daaruit kwam heel duidelijk naar voren dat er dusdanige frictie was waar de media wel degelijk weet van had.

Uiteindelijk spelen er ontzettend veel dingen binnen een BVO. Veelal zijn onsmakelijk. Maar je hebt te maken met mensen en hun imago. En hoewel je als journalist natuurlijk reportages moet brengen, heb je wel degelijk ook een belangrijke rol in het beschermen daarvan. Stukje ethiek en menselijkheid om het zo maar te noemen. Er zijn zoveel dingen waar de media weet van heeft die niet gepubliceerd worden. Waarom de T. het toch opeens wel deed? Geen idee. Maar dit had weinig met journalistieke spelregels te maken ;)
Enorm naïef om te denken dat notabene de Telegraaf zo een stuk niet zou plaatsen als ze de info hebben. Dat is hun verdienmodel.
Ze zullen hoogstens wachten totdat ze weten dat het iets meer dan roddels zijn tbv de eigen geloofwaardigheid in de toekomst, niet vanwege integriteit. En dan snel met grote koppen het als eerste de wereld in knallen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

MaartenV wrote: 25 Dec 2023, 09:51Dat hij dat niet gedaan heeft duidt voor mij op een mate van overspannenheid.
Omdat hij niet heeft gedaan wat jij zou doen kom je met een diagnose dat hij overspannen was. Terwijl echt alles in dat artikel ademt dat het weloverwogen was.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 24 Dec 2023, 19:15
ShovingNE2 wrote: 24 Dec 2023, 19:10 Hele rare conclusie en diagnose bovendien dat Ruud overspannen was en in overspannen toestand besloot op te stappen.

Best heftig als zoiets concludeert. Had je het beeldscherm op kop of zo?
Daar geloof ik (ook) niet in. Het is gewoon duidelijk dat er geen steun was voor Ruud. Brands, Earnie en enkele spelers hoopten dat hij zelf op zou stappen omdat zijn voetbal niet om aan te zien was. Als ze hem zouden ontslaan dan zouden ze zich als directie gediskwalificeerd hebben. Gelukkig voor Ruud is hij meer dan financieel onafhankelijk en heeft hij de eer aan zichzelf kunnen houden. Met deze mensen wil je niet (meer) samenwerken. De maat was vol, al een tijdje.
‘Nee. Er was een moment dat ik het zwaar vond. Ik moest zoveel doen. John de Jong was opgestapt als technisch directeur. De td is de belangrijkste persoon in een voetbalclub. Veel belangrijker dan de trainer. Een td is verantwoordelijk voor de selectie, die zorgt dat er kwaliteit op het veld staat volgens een bepaald idee. Hij verzamelt niet tien losse goede spelers, maar tien spelers die heel goed samen kunnen voetballen. Een td stelt de ondersteunende staf aan en stuurt 25 man aan.
‘Als je dat als trainer allemaal moet doen, plus je spelers, je wedstrijdprogramma, media en directie, plus een doorkijkje naar volgend seizoen; dat was gewoon te veel. Ik was kapot, rond februari. Ik moest het anders organiseren, met prioriteit op de spelersgroep. En Stewart begon in maart.’
In de voetbalwereld zal nooit iemand zeggen dat hij overspannen is, want dat mag niet. Maar bovenstaande komt er toch wel verdomd dichtbij.

Dit is ook typisch voor mensen die onder teveel spanning staan, het my way or the highway idee :
"Voor mij was dat het sleutelmoment. Alle aandacht naar de selectie. We raakten in een flow. Maar ja, we kregen ook discussies in de technische staf. Het was mijn idee. Punt. Anderen konden meegaan of niet. Ze waren het gedeeltelijk met me eens, voor een deel ook niet.
‘Fred (assistent Rutten, red.) is natuurlijk altijd hoofdtrainer geweest. Ik kan me voorstellen dat hij soms dacht: wat is die Ruud allemaal aan het doen? Hoe ik het wilde, was een voldongen feit. Opstelling, manier van spelen. Met drie verdedigers in de opbouw, met een hoge back, of een back aan de binnenkant, waardoor het 3-4-3 is aan de bal. Iedereen in zijn kracht. Ik wilde alleen nog mijn hoofdlijn volgen. De rest doet mee of niet. Gaandeweg merk je dat mensen dat moeilijk vinden. En dat snap ik, achteraf.'

En het achteraf inzien en overzien van die malle molen waar hij toen inzat en nu begrijpen dat hij minder dictatoriaal dat had moeten doen en meer anderen had moeten meenemen in het proces.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 25 Dec 2023, 11:38
MaartenV wrote: 25 Dec 2023, 09:51Dat hij dat niet gedaan heeft duidt voor mij op een mate van overspannenheid.
Omdat hij niet heeft gedaan wat jij zou doen kom je met een diagnose dat hij overspannen was. Terwijl echt alles in dat artikel ademt dat het weloverwogen was.
Nou wat weloverwogen.. maandagavond laat naar huis en in de ochtend erop vlak voor een zeer belangrijke wedstrijd je ontslag indienen. Pffff.
Hij heeft er inderdaad een nachtje over geslapen ;-)
D'n Berry
Veelbelovend talent
Posts: 119
Joined: 16 Jul 2021, 21:00
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 24 Dec 2023, 20:59 [quote=Ykhim post_id=563540 time=1703437455 user_id=60

Er zijn dusdanig veel signalen/geluiden dat je dat niet in twijfel kan trekken. Of je moet het verhaal van Brands en Stewart willen geloven, maar die mensen hebben, met alle respect overigens, echt een plaat voor hun kop. De rest van mijn beweringen heb ik uit persoonlijke/betrouwbare hoeken. Wat je daarmee doet, tja. Moet jezelf weten ;)
Je hebt dat nu een paar keer geroepen, dat mensen een plaat voor de kop zouden hebben. Een beetje rustiger mag ook wel hè, het kan ook gewoon zijn dat iemand een andere interpretatie van de feiten heeft.

Ik neem aan dat je met die kreet o.a. mij bedoeld, omdat ik me zorgen maakte over de opmerking van Brands in het VI interview dat hij het zo jammer vond dat Ruud weg was gegaan. En ja, ik snap natuurlijk ook wel dat Brands zijn teksten moduleert voor de media. Als iemand dat doet dan is het Brands wel. Ipv meteen aannemen dat iemand zo dom is om zoiets zo overduidelijks niet te zien zou het misschien ook kunnen dat ze andere redenen hebben om te zeggen wat ze zeggen.

Hier zijn mijn redenen. Brands heeft een lang track record van (in mijn ogen) ongeïnspireerde trainers aanstellingen. Hij was ook intensief betrokken bij het aanstellen van cocu. We weten nog steeds niet wat precies zijn rol is geweest bij de aanstelling van Ruud, maar hij is op z’n minst erbij betrokken geweest. Hij probeerde zich publiekelijk voor het ontslag van John de Jong te gooien, wat nog verder suggereert dat hij het aanstellen van onervaren clubiconen wel een goed plan vindt.

En tegen die achtergrond zegt hij nu dat hij het jammer vindt dat Ruud weg is, en dat hij (weer) een heel traject in gedachten had voor hem. Dus ja, in dit geval neem ik hem wel serieus, mijn beste Heruone Als dat een plaat is, sois
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het kan ook beide hè, dat het je idd bijna te veel wordt en dat je het zwaar vind en dan je dingen anders moet gaan inrichten omdat je er anders zelfs aan onderdoor gaat, maar alsnog wel weloverwogen beslissingen neemt. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Niet alles hoeft zwart / wit te zijn.
Oh PSV wat je met me doet…
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Brands heeft John de Jong en Ruud er zelf uitgewerkt, zodat hij zelf mensen kon aanstellen. Dat je iets anders in de media leest, tja…
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Iemand overspannen verklaren is nogal wat. Maar goed
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
D'n Berry
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat volgens mij voor iedereen wel als een paal boven water staat is dat Ruud de onvoorwaardelijke steun van Steward en Brands miste en aldaarom de keuze gemaakt heeft om te stoppen. Dat dit dan 1 wedstrijd voor het einde van het seizoen was, so be it. Dat is ook het karakter van Ruud en dat vind ik persoonlijk alleen maar mooi als iemand niet met z’n kloten laat spelen.
These users thanked the author Lente for the post (total 3):
YkhimkoetjeRen Höek
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Precies. En een zegen dat hij opstapte.

Hopelijk kan hij een keer instappen bij een club als Heerenveen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 25 Dec 2023, 12:26 Iemand overspannen verklaren is nogal wat. Maar goed
Het is de interpretatie van MaartenV. Hij onderbouwt zijn gevoel met stukken uit het interview. Misschien heeft hij wel een punt. Wie zal het zeggen. Ik ben geen psycholoog.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Hij schijnbaar wel. Zal wel een xO stat zijn 🤪
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 25 Dec 2023, 12:33 Precies. En een zegen dat hij opstapte.
Precies, doel bereikt voor Brands en Steward, cirkeltje rond, en door.
Oh PSV wat je met me doet…
D'n Berry
Veelbelovend talent
Posts: 119
Joined: 16 Jul 2021, 21:00
FOOTB_REM_S: No

Lente wrote: 25 Dec 2023, 12:45
ShovingNE2 wrote: 25 Dec 2023, 12:33 Precies. En een zegen dat hij opstapte.
Precies, doel bereikt voor Brands en Steward, cirkeltje rond, en door.
Hier snap ik dus weer niks van. Het gaat goed nu dús dat moet wel zo bedacht zijn door de leidinggevenden. Terwijl daar echt geen enkele aanleiding voor bestaat. Ze waren nota bene nog met Spierings bezig totdat Bosz er (godzijdank) een stokje voor stak. Het hangt denk ik allemaal van veel meer toevalligheden aan elkaar dan sommigen hier lijken te denken.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 25 Dec 2023, 12:26 Iemand overspannen verklaren is nogal wat. Maar goed
Dat komt doordat voor jou "overspannen" blijkbaar zo een taboe woord is. Misschien ben je wat ouder..vruuger was overspannen een meer beladen woord dan nu, als is het natuurlijk nog steeds nie best. Nu worden de ergere situaties beschreven met "burn out achtige klachten" of een burn-out.

Het is een optelsom :
- TD die weg is. Ruud die merendeel van die taken overneemt.
- beginnende coach die alles te bewijzen heeft
- iemand die verwacht dat zijn spelers, zijn gereedschap zeg maar, dezelfde beleving hebben als hijzelf als voetballer had. Wat bij lange na niet zo is.
- een assistent coach en AD, normaalgesproken personen waarop je steunt, die niet helemaal aan zijn kant staan.
- resultaten die tegenvallen (ik heb het over januari waarin het kampioenschap wed weggeven)
- erachter komen dat je in de wintertransferperiode in feite genaaid bent en evt. jezelf genaaid hebt al naar gelang in hoeverre ruud zelf een stem had in bijv de aangetrokken spelers
- de steun van nederlandse jongens als veerman en luuk, verlengstukken in het veld als het ware, weg te voelen glippen.
-En de stap van de spelers naar de AD.

Er zijn er voor minder dubbel en dwars overspannen geraakt.

Waarschijnlijk dacht Ruud dat door de goede resultaten sinds februari hem veel meer vergeven zou worden (zoals het fantasieloze spel) in dit zeer turbulente jaar wat in feite een overlevingsmissie werd. Toen bleek dat dat niet zo was heeft dat hem waarschijnlijk die maandagavond hard geraakt in emotionele zin. Icm een zeer turbulente week omdat alles publiek werd via de Telegraaf.

Okeee mooi dat het interview respectvol was. En dat iedereen verder kan.
Voor mij voelt nu het jaar Ruud als een tussenjaar, waarin er voetballend geen vooruitgang was maar wel de winnaarsmentaliteit weer in de ploeg is gekomen. De overtuiging dat je belangrijke potten kan winnen. En waarin wat geld is gespaard voor de geweldige selectie waar we nu van genieten. En ja, het is fijn dat we dat met de juiste coach op het juiste moment doen zodat we nu kunnen pieken. Want dit had ruud natuurlijk in geen 100 jaar bereikt ook met deze groep niet.

Dus eind goed al goed, en alvast een feestelijk 2024 gegarandeerd in da pocket.
These users thanked the author MaartenV for the post:
ShovingNE2
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Lente wrote: 25 Dec 2023, 12:45
ShovingNE2 wrote: 25 Dec 2023, 12:33 Precies. En een zegen dat hij opstapte.
Precies, doel bereikt voor Brands en Steward, cirkeltje rond, en door.
Ik geloof nooit dat dit het doel was.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 25 Dec 2023, 12:33 Precies. En een zegen dat hij opstapte.

Hopelijk kan hij een keer instappen bij een club als Heerenveen.


Ik mis hem. :think:
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Misschien niet het doel, maar ik geloof best dat Brands en Earnest heel bewust niet de onvoorwaardelijke steun gegeven hebben die Ruud zocht. En dat het ook voor hen een zegen was dat Ruud zelf opstapte. Dus zodoende cirkeltje rond. Met name Brands heeft in een spagaat gezeten doordat hij zichzelf hard heeft gemaakt voor de aanstelling van Ruud als trainer van PSV 1 maar Ruud voor Earnest (denk ik) niet kandidaat nummer 1 was. Brands is zowel bij de aanstelling van Ruud als bij de aanstelling van Earnest (hoewel bij Ruud niet als eind / officieel verantwoordelijke) nauw betrokken geweest. Die heeft dus echt wel in een ‘conflict’ of lastig parket gezeten en deze uitkomst kwam hem verdomd goed uit. Zeker nu de keuzes van Earnest zo goed uit blijken te pakken.
Last edited by Lente on 25 Dec 2023, 15:03, edited 1 time in total.
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
Hammer
Bankzitter
Posts: 280
Joined: 06 Jun 2023, 17:46
Favoriete speler: Tim van den Heuvel
FOOTB_REM_S: No

VeresRivne wrote: 25 Dec 2023, 13:16
ShovingNE2 wrote: 25 Dec 2023, 12:33 Precies. En een zegen dat hij opstapte.

Hopelijk kan hij een keer instappen bij een club als Heerenveen.


Ik mis hem. :think:
En ik mis Steijn. Bijna alsnog een verlenging afdwingen tegen amateurs zint me niks.
Support in difficult times
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lente wrote: 25 Dec 2023, 13:24 Misschien niet het doel, maar ik geloof best dat Brands en Steward heel bewust niet de onvoorwaardelijke steun gegeven hebben die Ruud zocht. En dat het ook voor hen een zegen was dat Ruud zelf opstapte. Dus zodoende cirkeltje rond. Met name Brands heeft in een spagaat gezeten doordat hij zichzelf hard heeft gemaakt voor de aanstelling van Ruud als trainer van PSV 1 maar Ruud voor Steward (denk ik) niet kandidaat nummer 1 was. Brands is zowel bij de aanstelling van Ruud als bij de aanstelling van Steward (hoewel bij Ruud niet als eind / officieel verantwoordelijke) nauw betrokken geweest. Die heeft dus echt wel in een ‘conflict’ of lastig parket gezeten en deze uitkomst kwam hem verdomd goed uit. Zeker nu de keuzes van Steward zo goed uit blijken te pakken.
Prima post verder, maar het is "Stewart". Een steward houdt o.a. de fans in de gaten. ;)
These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
LenteSKERLA
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 25 Dec 2023, 14:04Prima post verder, maar het is "Stewart". Een steward houdt o.a. de fans in de gaten. ;)
Bedankt voor de correctie. Ik heb even de zoekfunctie gebruikt in combinatie met jouw naam maar ik zie wel dat ik niet de enige (of is het enigste 🤔?) ben die langs het potje piest in deze (of is het dezen 🤔?).
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lente wrote: 25 Dec 2023, 16:03
Standbeeld wrote: 25 Dec 2023, 14:04Prima post verder, maar het is "Stewart". Een steward houdt o.a. de fans in de gaten. ;)
Bedankt voor de correctie. Ik heb even de zoekfunctie gebruikt in combinatie met jouw naam maar ik zie wel dat ik niet de enige (of is het enigste 🤔?) ben die langs het potje piest in deze (of is het dezen 🤔?).
Geen probleem. Zelf ben ik ook verre van perfect. Spelfouten en zo maakt mij verder niet zoveel uit. Alleen bij onjuiste namen van PSV'ers heb ik er nog weleens een handje van om die te verbeteren.
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lente wrote: 25 Dec 2023, 16:03
Standbeeld wrote: 25 Dec 2023, 14:04Prima post verder, maar het is "Stewart". Een steward houdt o.a. de fans in de gaten. ;)
Bedankt voor de correctie. Ik heb even de zoekfunctie gebruikt in combinatie met jouw naam maar ik zie wel dat ik niet de enige (of is het enigste 🤔?) ben die langs het potje piest in deze (of is het dezen 🤔?).
Zo, groot ego 😅?
These users thanked the author MC Hammer for the post:
Bas1503
Hammertime!
Post Reply