Tegen 100 miljoen kan de club geen nee zeggen. Zeker aangezien dit seizoen we wel vrij zeker zijn van het kampioenschap en kwalificatie voor CL. Maar ik ga ervanuit dat Baka gewoon blijft!Standbeeld wrote: ↑24 Dec 2023, 16:05100 miljoen!Vanthaman18 wrote: ↑24 Dec 2023, 16:03
Inderdaad, ik denk zelfs wel tegen 60 miljoen. Alleen de absolute hoofdprijs zal hem losweken.
Johan Bakayoko
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Het lijkt me hoe dan ook onzin, Bakayoko kan zelfs in de eredivisie immers niet de cijfers overleggen die Salah in de PL realiseert. Baka zal dus heus gewild zijn maar kan alleen op (zeer) lange termijn misschien een vervanging voor Salah zijn, absoluut niet op korte termijn.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Ik zeg het niet snel maar als je puur naar de ontwikkeling van Baka kijkt, dan zou nog één jaar PSV goed voor hem zijn. Nog wat meer meters maken. Vooral op het gebied van schieten, doelgerichtheid en scoren is er nog genoeg ruimte. Maar ja, die clubs in Engeland zijn allemaal bang dat ze de boot missen natuurlijk. Baka zal daardoor wel wat tijd hebben in de PL.ziege maar ook zagge wrote: ↑24 Dec 2023, 16:16 Het lijkt me hoe dan ook onzin, Bakayoko kan zelfs in de eredivisie immers niet de cijfers overleggen die Salah in de PL realiseert. Baka zal dus heus gewild zijn maar kan alleen op (zeer) lange termijn misschien een vervanging voor Salah zijn, absoluut niet op korte termijn.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
In alle eerlijkheid denk ik dat het beste voor Bakayoko is dat hij nog drie jaar bij PSV blijft. Vraag is alleen of dat ook voor PSV het beste is, aangezien de hype wel een flinke toeslag oplevert. Echter is hij nog lang niet zo ver, zo bepalend en zo vast als bijvoorbeeld Gakpo en we zien hoeveel moeite hij al heeft om het bij Liverpool te redden.Standbeeld wrote: ↑24 Dec 2023, 16:22Ik zeg het niet snel maar als je puur naar de ontwikkeling van Baka kijkt, dan zou nog één jaar PSV goed voor hem zijn. Nog wat meer meters maken. Vooral op het gebied van schieten, doelgerichtheid en scoren is er nog genoeg ruimte. Maar ja, die clubs in Engeland zijn allemaal bang dat ze de boot missen natuurlijk. Baka zal daardoor wel wat tijd hebben in de PL.ziege maar ook zagge wrote: ↑24 Dec 2023, 16:16 Het lijkt me hoe dan ook onzin, Bakayoko kan zelfs in de eredivisie immers niet de cijfers overleggen die Salah in de PL realiseert. Baka zal dus heus gewild zijn maar kan alleen op (zeer) lange termijn misschien een vervanging voor Salah zijn, absoluut niet op korte termijn.
- These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
- 29.04.2007 • ziege maar ook zagge
-
- Nationale topspeler
Bakayoko ontwikkelt zich voor mijn gevoel wel sneller. Twee jaar geleden nog Eerste Divisie en nu speelt hij in de CL al de linksback van Arsenal aan gort. Denk dat zijn plafond ook.hoger zal blijken dan dat van Cody. Nog een half jaartje van genieten denk ik, dan zal hij wel weg zijn uit Eindhoven.Thijs wrote: ↑24 Dec 2023, 16:28Standbeeld wrote: ↑24 Dec 2023, 16:22
Ik zeg het niet snel maar als je puur naar de ontwikkeling van Baka kijkt, dan zou nog één jaar PSV goed voor hem zijn. Nog wat meer meters maken. Vooral op het gebied van schieten, doelgerichtheid en scoren is er nog genoeg ruimte. Maar ja, die clubs in Engeland zijn allemaal bang dat ze de boot missen natuurlijk. Baka zal daardoor wel wat tijd hebben in de PL.
In alle eerlijkheid denk ik dat het beste voor Bakayoko is dat hij nog drie jaar bij PSV blijft. Vraag is alleen of dat ook voor PSV het beste is, aangezien de hype wel een flinke toeslag oplevert. Echter is hij nog lang niet zo ver, zo bepalend en zo vast als bijvoorbeeld Gakpo en we zien hoeveel moeite hij al heeft om het bij Liverpool te redden.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Mooie quote van Peter. Hij laat Bakayoko zijn potentie waarmaken.
https://www.vi.nl/pro/analyse/zo-speelt ... peter-boszBosz gelooft dat een goed team niet kan functioneren zonder lopers achter de verdediging. Bij PSV is hij op dit vlak veel aan de slag met Johan Bakayoko. 'Hij wilde de bal uit stilstand aannemen, maar dat deden ze zelfs in mijn tijd als speler al niet meer', aldus een lachende Bosz.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Jeetje, dat constant moddergooien tov PSV held Ruud, wat triest zeg.
Onder diezelfde Ruud maakte Bakayoko de ontwikkeling van een aardig talent, zonder al te veel perspectief om PSV 1 te halen, tot beste speler van de KKD en een van de meest gewilde rechtsbuitens van Europa.
Onder diezelfde Ruud maakte Bakayoko de ontwikkeling van een aardig talent, zonder al te veel perspectief om PSV 1 te halen, tot beste speler van de KKD en een van de meest gewilde rechtsbuitens van Europa.
- These users thanked the author dePinhodeSouza for the post (total 7):
- Franciscus • Dutch Cowboy • ShovingNE2 • Rikkert1234 • Dn Trol • Paco Casal • Noosa
- Lente
- Meervoudig international
Mwah, ik vind er wel een kern van waarheid inzitten bij Juancho. Niet om Ruud te bashen maar eerder een constatering. Ruud speelde gewoon een heel ander spelletje dan dat zijn voorganger Roger en zijn opvolger Peter doet. Ten tijde van Roger is er heel duidelijk gecommuniceerd dat in ieder geval Jong PSV volgens dezelfde principes als PSV 1 zou gaan spelen. Maar dat is met Ruud gewoon nooit gebeurt. Als je zo hoog op het veld staat als Peter nu doet, dan zijn dit gewoon heel belangrijke basisprincipes, die bij het spel van Ruud wat minder belangrijk zijn. Ik denk dus niet dat het perse bashen van Ruud is maar eerder een constatering / bevestiging dat Ruud een compleet ander spelletje speelde dan zijn voorganger en opvolger.
Met het aanstellen van Roger hadden we eindelijk een Red Bull trainer en was er bij vele de hoop dat we de Red Bull koers gingen varen met duidelijke / vaste spelprincipes die door de gehele opleiding erin gepompt zouden worden maar juist met het aanstellen van Ruud als zogenaamde kroonprins van onze eigen trainers gebeurde het tegenovergestelde. Geen bashen maar eerder een nieuwe bevestiging / constatering. Althans zo vat ik het op.
Met het aanstellen van Roger hadden we eindelijk een Red Bull trainer en was er bij vele de hoop dat we de Red Bull koers gingen varen met duidelijke / vaste spelprincipes die door de gehele opleiding erin gepompt zouden worden maar juist met het aanstellen van Ruud als zogenaamde kroonprins van onze eigen trainers gebeurde het tegenovergestelde. Geen bashen maar eerder een nieuwe bevestiging / constatering. Althans zo vat ik het op.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Nationale topspeler
Doet hij helaas nog veel te vaakHeruone wrote: ↑26 Dec 2023, 01:03 Mooie quote van Peter. Hij laat Bakayoko zijn potentie waarmaken.
https://www.vi.nl/pro/analyse/zo-speelt ... peter-boszBosz gelooft dat een goed team niet kan functioneren zonder lopers achter de verdediging. Bij PSV is hij op dit vlak veel aan de slag met Johan Bakayoko. 'Hij wilde de bal uit stilstand aannemen, maar dat deden ze zelfs in mijn tijd als speler al niet meer', aldus een lachende Bosz.
-
- Legende
40 miljoen voor Johan zijn rechterbeen, exclusief 'Antony tax'
- These users thanked the author Madueke for the post:
- De Realist
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik mag toch hopen dat PSV en Johan Ten Hag recht in zijn bek uitlachen. Van de hemel naar de hel. Voor knaken die hij overal kan gaan verdienen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
Garnacho is overhyped.
Baka moet een kanon van 70 miljoen worden. Laat dat maar aan Earnie over. Maar nog belangrijker; nog de rest van het seizoen genieten van een waanzinnige Baka.
Baka moet een kanon van 70 miljoen worden. Laat dat maar aan Earnie over. Maar nog belangrijker; nog de rest van het seizoen genieten van een waanzinnige Baka.
- Persepolis
- Vedette
Nietszeggend bericht. De meeste top/subtopclubs hebben hun "eye on" Bakayoko, Man Utd zal dat ook hebben. Da's geen nieuws dus. En waarde is inderdaad "estimated" op 40 miljoen..door Transfermarkt. En zegt dus geen reet over de vraagprijs of wat dan ook. Dus: nietszeggend bericht.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Nationale topspeler
Tuurlijk, Baka zou een CL avontuur even inruilen voor de grootste grafclub van dit moment. Wat een kansloze berichten.
- Juancho
- Mister PSV
Uhm heeft niks met modder gooien te maken hoor. Totaal niet mijn insteek. Laat staan dat hrt iets met de held Ruud te maken heeft. Gewoon een vraag/constatering. Zoals ik eerder ook al vroeg hoe die Wil Boessen als coach is en of dat aansluit bij onze toptrainer Bosz.dePinhodeSouza wrote: ↑26 Dec 2023, 11:23 Jeetje, dat constant moddergooien tov PSV held Ruud, wat triest zeg.
PSV is totaal anders tegenwoordig, er is weer beleid en vakinhoudelijke kennis in huis. Ik was dus gewoon benieuwd of en hoe er dan voorheen met spelers als Baka km is gegaan. Werd er getraind op dit soort aspecten. Was dezelfde mate van diepte ontwikkeling aanwezig.
Nogmaals, 0,0 met bashen te maken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
De prijs voor Johan ligt wmb op 60 miljoen euro. In de winter 70. En voor Manchester united: in ieder geval meer dan Antony. Al ist een euro.
- These users thanked the author Paco Casal for the post (total 2):
- Grasmat • Psv_fan
#FreeGeneratie4
- trouwepsvfan
- Vedette
Dan heeft hij nog maar een eenjarig contract. Als hij niet verlengd wordt het sws verkopen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Nationale topspeler
Zoals ie volgens sommigen ook nog niet klaar was voor PSV 1 dit seizoen zeker? Er waren hier mensen die hem voor een habbekrats wilden verkopen. Gast is in iets meer dan anderhalf seizoen uitgegroeid van de beste speler van de KKD tot Belgisch international en een beslissende speler in de CL. Als je naar zijn stats kijkt, is hij al een topspeler. Volstrekt onhoudbaar na dit seizoen.
-
In de winter 50? Als er nu een club komt zal het boven de 80 worden. En na het seizoen sowieso ook pas vanaf 60 miljoen als ze vorig jaar al 40 afwezenm vergeet daarnaast niet dat hij pas 20 is.