Realiteit waar we niet meer snel vanaf komen. Daarom is het ook zaak dat PSV financieel komende zomer weer klappers maakt (topverkopen + CL) om nog meer spek aan de botten te krijgen. Je zal uiteindelijk toch in deze prijscategorieën mee moeten kunnen.Mr.Unibet wrote: ↑27 Dec 2023, 16:30De ondergrens voor transfersommen is ook wel flink aan inflatie onderhevig, helaas.DonyellMalen wrote: ↑27 Dec 2023, 16:21 Naast de Scandinavische competities zijn dit eveneens topcompetities om pareltjes goedkoop op te pikken. Frankfurt slaat hier ook een leuke slag.
Transferwindow 2023/24
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- ShovingNE2
- Site Admin
En dus ontkom je er ook niet aan dat je afschrijvingen omhoog gaan. Als je Bakayoko verkoopt voor een geweldig bedrag van 60 miljoen en je haalt een vervanger voor 10 miljoen, dan gaan Arno Vermeulen en die nep boekhouder klagen dat onze afschrijvingen omhoog gaan en dat we failliet gaan. Terwijl je die extra afschrijvingen heel prima kan hebben.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
De dag dat Arno Vermeulen van de tv verdwijnt gaat hier dan ook de vlag uit.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Razzaa
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Het is ook niet erg dat de afschrijvingen omhoog gaan onder een aantal voorwaarden. Dat weet iedereen op dit forum die een beetje rationeel denkvermogen heeft en dat kan combineren met ook maar enigszins wat voetbal- en basic financiële kennis ook wel. Behalve Arno Vermeulen dusShovingNE2 wrote: ↑27 Dec 2023, 16:38En dus ontkom je er ook niet aan dat je afschrijvingen omhoog gaan. Als je Bakayoko verkoopt voor een geweldig bedrag van 60 miljoen en je haalt een vervanger voor 10 miljoen, dan gaan Arno Vermeulen en die nep boekhouder klagen dat onze afschrijvingen omhoog gaan en dat we failliet gaan. Terwijl je die extra afschrijvingen heel prima kan hebben.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Meervoudig international
Inderdaad. Vond het in eerste instantie vrij bizar dat hij na nog geen 20 wedstrijden al dit bedrag oplevert, maar bedenk me daarna ook dat Bakayoko ook al voor een flink bedrag kon vertrekken terwijl hij nog weinig bewezen had.
-
- Internationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
Als je hem aan de praat krijgt heb je een weergaloze speler in huis. Absurde powerhouse en erg complete speler. Bij PSG afgelopen seizoen zag ik ‘m nog af en toe spelen, maar nu bij Roma ben ik hem een beetje uit het oog verloren.
Desalniettemin lijkt me dit een geen logische transfer, als het gerucht al waar is (ga ik niet vanuit). We hebben met Saibari op de 8 komend seizoen (en nu!) al een geweldige speler lopen.
Desalniettemin lijkt me dit een geen logische transfer, als het gerucht al waar is (ga ik niet vanuit). We hebben met Saibari op de 8 komend seizoen (en nu!) al een geweldige speler lopen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Als je Javi Martinez mag geloven is Renato Sanchez halen 'niet goed voor de verhoudingen' in de kleedkamer.
https://www.sportbible.com/football/ren ... e-20220906
-
Vandaar dat intensiteit een probleem is bij hem, zo'n contragewicht is natuurlijk helemaal niet handig11 Tinus wrote: ↑27 Dec 2023, 18:37 Als je Javi Martinez mag geloven is Renato Sanchez halen 'niet goed voor de verhoudingen' in de kleedkamer.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat soort gegevens van trainingen en wedstrijden worden gedeeld. Als hij het niet kan gaat het niet door
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Dit is de bron: https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... oortzetten
Echt een grote flutsite. Crimineel slecht. Jammer dat buitenlandse media hun onderzoeksskills niet op orde hebben.
Echt een grote flutsite. Crimineel slecht. Jammer dat buitenlandse media hun onderzoeksskills niet op orde hebben.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- Bossche bol • SKERLA
-
- Nationale topspeler
- Koenjo
Aster nog iets komt deze winter, dan zal het ons Aster zijn denk. Ook met het oog op volgend seizoen zou dat totaal niet verkeerd zijn, Schouten zal denk ik steeds vaker in de verdediging geposteerd worden.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
-
Is knip en plak van knip en plak van een kleuter die op MSN knip en plak en duim zuig resultaten neerkwakt voor de kliks
https://www.msn.com/nl-nl/sport/other/o ... 090e&ei=17
Sangaré, le Roi du PSV
- DonyellMalen
- Legende
-
Tegen teams die hoge pressing spelen is Schouten achterin wel handig omdat je zo een extra man hebt om onder de druk uit te voetballen, maar tegen de gemiddelde tegenstander in de Eredivisie zal hij gewoon op 't middenveld staan lijkt me
- Juancho
- Mister PSV
Lijkt me onzin? Het is een spits zie ik en laten we er daar nou al 2 van hebben plua een groot talent in jong PSV. Gezien z'n prijskaartje lijkt me dit ook geen jongen die je haalt om eerst een jaar of 2 in jong PSV te spelen?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Lente
Dit was exact de uitleg die Bosz naderhand op de persco gaf om Schouten daar te posteren tegen Feyenoord.
Alleen Aster is eerder de opvolger van Veerman toch mocht die komen ipv Schouten of heb ik dat mis?
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Lid scoutingsteam
- Juancho
- Mister PSV